anga2023
DIGITAL TV 177
securityreport e mag odhgos 2021
12 Μαρτίου 2019 11:50

Τυφλές» οι µισές κάµερες της Τροχαίας στις λεωφορειολωρίδες

Ρεπορτάζ του «Εθνους» για τις περιοχές στις οποίες λειτουργούν και δεν λειτουργούν οι κάμερες της Τροχαίας.

admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=file%3Dwp content%252Fuploads%252F2022%252F05%252Fd45bddc02a5a798ed059244026daafd9 XL

Τυφλές» παραµένουν οι µισές κάµερες της Τροχαίας στις λεωφορειολωρίδες κεντρικών δρόµων της Αθήνας, οι οποίες µετατρέπονται τις ώρες αιχµής σε προσωρινές θέσεις «πάρκινγκ», προκαλώντας προβλήµατα στο συγκοινωνιακό δίκτυο και..

Τυφλές» παραµένουν οι µισές κάµερες της Τροχαίας στις λεωφορειολωρίδες κεντρικών δρόµων της Αθήνας, οι οποίες µετατρέπονται τις ώρες αιχµής σε προσωρινές θέσεις «πάρκινγκ», προκαλώντας προβλήµατα στο συγκοινωνιακό δίκτυο και τεράστια ταλαιπωρία στους επιβάτες λεωφορείων και τρόλεϊ. Οπως αποκαλύπτουν στοιχεία του «Εθνους», από τις συνολικά 14 κάµερες της Τροχαίας, σε λειτουργία τίθενται κατά µέσο όρο καθηµερινά οι επτά, παρά το γεγονός ότι τόσο τα στελέχη του ΟΑΣΑ όσο και της Τροχαίας έχουν τον εξοπλισµό και την τεχνογνωσία να θέσουν το σύστηµα παρακολούθησης και καταγραφής παραβάσεων µε κάµερες σε πλήρη ανάπτυξη.

Οπως εξηγεί ανώτατο στέλεχος του ΟΑΣΑ, αυτό που λείπει είναι το προσωπικό. «Στην Αθήνα υπάρχουν συνολικά 43 στύλοι, στους οποίους µπορούν να τοποθετηθούν κάµερες. Το θέµα είναι ότι είναι αδύνατο να λειτουργούµε καθηµερινά για πολλές ώρες όλες τις κάµερες που διαθέτουµε, διότι δεν υπάρχει το προσωπικό να επεξεργαστεί και να διεκπεραιώσει τις κλήσεις. Χρειάζονται εκατοντάδες εργατοώρες για τη γραφειοκρατική διαδικασία της ταυτοποίησης στοιχείων και της υπόλοιπης διαδικασίας. Ετσι, οι κάµερες χρησιµοποιούνται µε φειδώ σε δρόµους µε τεράστια προβλήµατα και µόνο τις ώρες κυκλοφοριακής αιχµής» εξηγεί η ίδια πηγή. Η τελική ευθύνη για τη διαχείριση των καµερών στις λεωφορειολωρίδες είναι της Αστυνοµίας, ενώ η συντήρησή τους -που είναι και το κοστοβόρο κοµµάτιανήκει στις αρµοδιότητες του ΟΑΣΑ.
Οι κάµερες δεν βρίσκονται πάντα στα ίδια σηµεία. Τεχνικοί του ΟΑΣΑ τις επανατοποθετούν ανάλογα µε τις υποδείξεις της Τροχαίας, µε γνώµονα το ποιοι δρόµοι αντιµετωπίζουν πιο οξυµµένα προβλήµατα από τις παραβάσεις των οδηγών. Η ελλιπής επιτήρηση λωρίδων, που µετατρέπονται σε «πάρκινγκ», συνήθως από τις εφτά το πρωί µέχρι τις 10.00, από τις 13.00 µέχρι τις 15.00 και από τις 18.00 µέχρι τις 20.00, δηµιουργεί καθυστερήσεις στα δροµολόγια των λεωφορείων και των τρόλεϊ.

Οι οδοί Ιπποκράτους, Ακαδηµίας, Πατησίων, Χαριλάου Τρικούπη και οι λεωφόροι Αλεξάνδρας, Βασιλέως Γεωργίου, Κηφισίας, Μεσογείων χαρακτηρίζονται ως τα πιο κραυγαλέα παραδείγµατα δρόµων όπου οι λεωφορειολωρίδες αρκετές ώρες της ηµέρας παύουν να υπάρχουν. «Η έλλειψη προσωπικού έχει δηµιουργήσει κενά στην επιτήρηση. Πολύ σηµαντικό παράδειγµα αποτελούν και οι γερανοί του ΟΑΣΑ. Παλιά όταν ένας οδηγός ανέφερε ότι όχηµα κλείνει τον δρόµο, υπήρχε δυνατότητα να φτάσει άµεσα στο σηµείο γερανός του ΟΑΣΑ, µε συνοδηγό αστυνοµικό της Τροχαίας, και να σηκώσει το αυτοκίνητο.

Σήµερα υπάρχουν µόνο 15 γερανοί για να καλύψουν τις ανάγκες όλης της Αττικής. Καταλαβαίνετε ότι ο γερανός θα αργήσει τόσο πολύ να φτάσει στο σηµείο, που ο οδηγός στο µεταξύ θα έχει βρει κάποια άλλη λύση για να προσπεράσει το εµπόδιο. Συχνά περιµένουν για πολλή ώρα, µε τους επιβάτες να διαµαρτύρονται, έως ότου να γυρίσει ο οδηγός που έχει µπλοκάρει την κυκλοφορία» λέει ο Κώστας Σιορίκης, πρόεδρος του συνδικάτου εργαζοµένων του ΟΑΣΑ. Σε περίπτωση που Τροχαία και ΟΑΣΑ έθεταν το σύστηµα επιτήρησης σε πλήρη λειτουργία, εκτιµάται ότι θα µπορούσαν να βεβαιωθούν καθηµερινά περίπου 1.000 κλήσεις.

Οι συνολικά 43 στύλοι που υποστηρίζουν την τοποθέτηση κάµερας διαθέτουν σύστηµα φλας, που ενεργοποιείται κάθε φορά που ένα όχηµα παραβιάζει τη λωρίδα. Ετσι, λειτουργεί και αποτρεπτικά, καθώς οι οδηγοί βλέπουν τη λάµψη και καταλαβαίνουν ότι ο δρόµος επιτηρείται. Η Τροχαία είναι αυτή που επεξεργάζεται το υλικό και στέλνει στους παραβάτες οδηγούς τις κλήσεις, µαζί µε τη φωτογραφία που έχει τραβηχτεί και αποδεικνύει τις παραβάσεις. Η έλλειψη επιτήρησης, πάντως, φαίνεται ότι έχει δηµιουργήσει πολλαπλασιασµό των παραβάσεων, µε την Τροχαία να προσπαθεί να αντιµετωπίσει το πρόβληµα µε µπλόκα από κλιµάκια που προχωρούν σε αιφνιδιαστικούς ελέγχους. Για να καταφέρουν να πιάσουν «επ’ αυτοφώρω» τους οδηγούς, οι αστυνοµικοί επιλέγουν σηµεία στα οποία δεν είναι ορατοί από µεγάλη απόσταση. Οι συχνότερες δικαιολογίες που ακούν, όπως λένε αστυνοµικές πηγές, από τους παραβάτες είναι «βιαζόµουν να πάω στη δουλειά», «τι να κάνω; ∆εν βλέπετε τι γίνεται στις υπόλοιπες λωρίδες;» και «δεν κατάλαβα ότι απαγορεύεται».

ethnos.gr

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

  • Security Report, τεύχος Ιουνίου 2023

    Security Report, τεύχος Ιουνίου 2023

    Κυκλοφορεί σε όλα τα εξειδικευμένα σημεία διανομής το περιοδικό Security Report Ιουνίου, πάντα μαζί με το περιοδικό Ψηφιακή Τηλεόραση. Στο νέο τεύχοςθα βρείτε ενδιαφέροντα θέματα και δοκιμές πο...
  • Συστήματα ασφαλείας και Υπηρεσίες ασφαλείας σε Φωτοβολταϊκά Πάρκα

    Συστήματα ασφαλείας και Υπηρεσίες ασφαλείας σε Φωτοβολταϊκά Πάρκα

    Τα φωτοβολταϊκά πάρκα είναι εκείνες οι εγκαταστάσεις που βρίσκονται συνήθως απομονωμένες στη μέση μεγάλων γεωγραφικών περιοχών και που φιλοξενούν τεράστιο εξοπλισμό από τεχνητά πάνελ με στόχο τη δ...
  • Η G.I. Security στο “The Security Event 2023”!

    Η G.I. Security στο “The Security Event 2023”!

    Πιστή στον στόχο της, που δεν είναι άλλος από την παροχή υπηρεσιών και προϊόντων υψηλής ποιότητας και ασφάλειας στους συνεργάτες της, η G.I. Security ταξίδεψε στο Birmingham στην Αγγλία για την έκ...
  • Επαγγελματικές λύσεις της Blue Technologies

    Επαγγελματικές λύσεις της Blue Technologies

    Η εξέλιξη των τηλεφωνικών συστημάτων είναι πολύ μεγάλη τα τελευταία χρόνια και αναδεικνύει τη σημασία της απλοποιημένης εταιρικής επικοινωνίας. Έτσι, ολοένα και περισσότερες μικρές και μεγάλες επι...
  • DSC PowerG

    DSC PowerG

    Σήμερα, η ασύρματη επικοινωνία είναι μέρος της καθημερινής ζωής. Οι χρήστες χρησιμοποιούν και εμπιστεύονται τις ασύρματες συσκευές στο σπίτι και την εργασία τους. Η τάση αυτή φαίνεται να επικρατεί...
  • Ultra Comelit

    Ultra Comelit

    Η Ultra είναι μια πολυμορφική, ανθεκτική και πρωτοποριακή μπουτονιέρα, με διάφορες επιλογές διαμόρφωσης. Είναι φτιαγμένη από τα καλύτερα υλικά, επιλεγμένα μετά από μελέτες και ελέγχους αντοχής σε ...
  • Dahua AirShield

    Dahua AirShield

    Η διαχείριση ενός ισχυρού συστήματος παρακολούθησης δεν είναι πάντα εύκολη υπόθεση – και σε αρκετές περιπτώσεις – παρουσιάζει προκλήσεις στους περισσότερους χρήστες σήμερα. Πριν από μερικούς μήνες...
  • Ajax Systems

    Ajax Systems

    Τις πρόσφατες επιτυχημένες εγκαταστάσεις ολοκληρωμένων συστημάτων ασφαλείας σε μεγάλες εκτάσεις καλλιέργειας μανιταριών περιέγραψε πρόσφατα η Ajax Systems. Παρότι πολλά έχουν γραφτεί για την περιμ...
  • Hikvision PanoVu

    Hikvision PanoVu

    Ο σχεδιασμός εφαρμογών βιντεοεπιτήρησης έχει γίνει πιο περίπλοκος, ειδικά σε μεγάλες περιοχές, όπως είναι οι δημόσιες πλατείες, τα ποδοσφαιρικά γήπεδα, τα μεγάλα εμπορικά καταστήματα, τα αεροδρόμι...
ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ
ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
ΓΙΑ ΤΑ
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
LIBRA PRESS
Καυκάσου 145, Αθήνα, 11364



ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ


Securityreport.gr - Το απόλυτο περιοδικό για τα συστήματα ασφαλείας
Libra Press © Copyright 2022 | All Rights Reserved
Dual Design