ΟΔΗΓΟΣ ΑΓΟΡΑΣ - SECURITY REPORT 2021

172 ΕΤΗΣΙΟΣ ΠΡΟΪΟΝΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ 2021 ΚΕΝΤΡΑ ΛΗΨΗΣ H TECNOHELLAS είναι μέλος του ομίλου KEEPER, ενός ομί- λου με μεγάλη τεχνογνωσία και πολυετή συνεχή παρουσία στον τομέα της Ηλεκτρονικής Ασφαλείας. Διαθέτει τον πλέον σύγχρονο Σταθμό Λήψεως και διαχείρισης Συμ- βάντων, ο οποίος λειτουργεί επί 24ωρου βάσεως. Η TECNOHELLAS είναι ο μοναδικός 24ωρος σταθμός, ο οποίος υλοποιήθηκε βάση ειδικής μελέτης που εκπονήθηκε στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, καταθέτοντας τα ανώτερα διαπιστευτήριά του εξ’ αρχής. Από την πρώτη στιγμή, ο Σταθμός εξοπλίστηκε με την τελευταία λέξη της τε- χνολογίας, ώστε να είναι συμβατός με όλα τα συστήματα ασφαλείας της αγοράς και να παρέχει δυνατότητα λήψης εικόνας. Η σύνδεση με τον προ- στατευόμενο χώρο γίνεται μέσω στα- θερής τηλεφωνικής γραμμής, κινητής τηλεφωνίας (GSM/GPRS) ή γραμμής In- ternet (ADSL) μέσω των μισθωμένων γραμμών Οπτικής Ίνας και Ασύρματης Μικροκυμματικής Ζεύξης που διαθέτει η εταιρεία. H TECNOHELLAS διαθέτει Εξοπλισμό & Τεχνολογία Αιχμής. Ειδικότερα διαθέτει πρόγραμμα διαχείρισης σημάτων & δέ- κτες επικοινωνίας με όλα τα πρωτόκολλα των Συστημάτων Ασφαλείας της αγοράς, Λογισμικό Λήψης & Αναπαραγωγής Ει- κόνας CCTV, δέκτες Υποστήριξης των Τεχνολογιών RSC & RDV, γραμμές λήψης σημάτων PSTN, IP & GPRS, μισθωμένες οπτικές Ίνες και γραμμές ασύρματης Μικροκυμματικής Ζεύξης, γραμμές GSM, ισχυρή γεννήτρια ηλεκτροδότησης και δυνατά διπλά UPS, IP τηλεφωνικό κέντρο με σύστημα αυτόματων κλήσεων και καταγραφή συνομιλιών, αντισεισμική κα- τασκευή κτιρίου εγκατάστασης του Σταθμού και ηλεκτρονικά Συ- στήματα Προστασίας των ίδιων της των εγκαταστάσεων από κακό- βουλες ενέργειες (access control, CCTV, Alarm, Temperature Alarm & Protection, Security Doors, κ.λπ. ). Αξίζει να τονισθεί ότι το λογισμικό λήψης σημάτων που χρησιμοποιείται διαθέτει λειτουργία Caller Iden- tification, οπότε οι χειριστές έχουν τη δυνατότητα ταυτοποίησης του αριθμού κλήσης με τον σωστό αριθμό συστήματος, αποφεύγοντας τυχόν fault calls που συμβαίνουν συχνά στα 24ωρα Κέντρα. Οι παρεχόμενες υπηρεσίες αφορούν τον έλεγχο των συμβάντων Ει- σβολής/Διάρρηξη στον προστατευόμενο χώρο μέσω της άμεσης κλήσης των Υπευθύνων και των Αρχών, την άμεση κλήση των Αστυ- νομικών Αρχών σε Απειλή και Ενέδρα από κακοποιούς, και βέβαια την άμεση κλήση των Πρώτων Βοηθειών και της Πυροσβεστικής στα αντίστοιχα συμβάντα. Επίσης, υποστηρίζεται η λήψη & Αναπα- ραγωγή Εικόνας CCTV από τον προστατευόμενο χώρο (video verifi- cation & video analytics). Μέσω των ληφθέντων τεχνικών σημάτων γίνεται επιβεβαίωση της καλής λειτουργίας του Συστήματος Ασφαλείας με δυνατότητα ελέγχου και ενημέρωσης για την δυσλειτουργία του κάθε εξαρτήματος, ενημέρωση για απώλεια επικοινωνίας του συνα- γερμού με το κέντρο, ενημέρωση διακοπής Ρεύματος στο σύστημα και παρακολούθηση της σωστής λειτουργία των μπαταριών του πίνακα και των αισθητήρων. Τέλος παρέχεται υπηρεσία έλεγχου ωραρίου του προστατευόμενου χώρου και αποστολή ειδικών ενη- μερωτικών αναφορών, τόσο στον συνδρομητή όσο και στον εγκα- ταστάτη. Η Ολοκλήρωση των υπηρεσιών αυτών επιτυγχάνεται όταν η πληροφόρηση εγγυημένα φθάνει στον Υπεύθυνο του Χώρου ή τις Αρχές. Για αυτό στην TECNOHELLAS, οι χειριστές για όλα τα περιστατικά, επικοινωνούν τηλεφωνικά με τους συνδρομητές (και όχι μέσω sms ή email), εξασφαλίζοντας τη λήψη της πληροφορίας και την άμεση ενημέρωση. Τέλος, βάρος δίνεται στην ταχύτητα και την αμεσότητα της ενημέρωσης. Για το λόγο αυτό, ο 24ωρος Σταθμός της TECNOHELLAS δια- θέτει τη βέλτιστη αναλογία χειριστών - συνδρομητών, ώστε να διασφαλίζεται η τάχιστη εξυπηρέτηση. Κορωνίδα της TECNOHELLAS, πέρα από τις διαδικασίες και τον εξοπλισμό απο- τελεί το προσωπικό. Η Κεντρική Διοίκηση και διαχείριση υλοποιείται από Μηχα- νολόγους Μηχανικούς του Εθνικού Με- τσόβιου Πολυτεχνείου, οι οποίοι φρον- τίζουν διαρκώς για τη διατήρηση (βάση ISO 9001:2015, από την BQC) της πιστό- τητας εφαρμογής των διαδικασιών. Οι χειριστές της TECNOHELLAS εκπαιδεύον- ται στη διαχείριση Σημάτων, βασιζόμενοι στην ειδική αυτή μελέτη και έχουν ως αποκλειστική αρμοδιότητα και υποχρέ- ωση, τη διαχείριση των λαμβανομένων σημάτων και την επικοινωνία με τους υπεύθυνους του χώρου, τις αρμόδιες αρχές και τον εγκαταστάτη. Ουδεμία αρ- μοδιότητα έχουν στον προγραμματισμό οποιουδήποτε πίνακα, διατηρώντας έτσι υψηλά τα επίπεδα ασφαλείας του Συνδρομητή. Οι χειριστές διαθέτουν όλες τις ειδικές άδειες εργασίας και είναι άμεσα σε θέση να αντιληφθούν τη φιλοσοφία των συστημάτων ασφαλείας, τον τρόπο επικοινωνίας αυτών με το Σταθμό και τη σημαντικότητα των προσφερόμενων Υπηρεσιών. Βάση ISO, η εκπαίδευση τους είναι δεδομένη εξ’ αρχής και διαχρονική, για το λόγο αυτό υλοποιούνται τακτικά σεμινάρια, ώστε άπαντες να καταρτίζονται στις νέες τεχνολογίες και υπηρεσίες. Ιδιαίτερη αναφορά θα πρέπει να γίνει στη σχέση που καταφέρνει να διατηρεί η TECNOHELLAS με τον επαγγελματία εγκαταστάτη και η οποία εκφράζεται με επιτυχία στο συμβόλαιο που παρέχει στους συν- δρομητές της. Σκοπός του συμβολαίου είναι εκτός από την διασφάλιση των υπηρεσιών του ίδιου του συνδρομητή και η προστασία του συ- νεργάτη-εγκαταστάτη. Ακόμα, ο κάθε συνεργαζόμενος εγκαταστάτης διαθέτει δικό του αποκλειστικό κωδικό αναγνώρισης και προσωπικό εύρος κωδικών, επιτυγχάνοντας την ασφαλή σύνδεση των συνδρομητών και την απροβλημάτιστη επικοινωνία με τους χειριστές. Επίσης, στο παραστατικό πληρωμής που αποστέλλεται στους συνδρομητές, τυ- πώνονται τα στοιχεία της εταιρείας του εγκαταστάτη, επιτυγχάνοντας με τον τρόπο αυτό, προβολή των συνεργατών και ενίσχυση της επι- κοινωνίας των συνδρομητών με τους εγκαταστάτες τους. TECNOHELLAS TECNOHELLAS, τηλ.: 210-2412365. info

RkJQdWJsaXNoZXIy NjE3Njcz