Skip to main content
Hermes Banner 1
DIGITAL TV 187
securityreport e mag odhgos 2021
3 Οκτωβρίου 2018 11:03

Mόνο 1 στις 4 εταιρείες έτοιμη για την ψηφιακή εποχή

df1514b39ccd2d385fd29e19d91b31c8 XL dfb2c217

Μπορεί η “ψηφιακή ωριμότητα” να είναι βασικό εφόδιο για την επιβίωση μιας επιχείρησης στη σημερινή εποχή, ωστόσο, οι ίδιες οι εταιρείες δίνουν μεγάλο αγώνα, προκειμένου να είναι ψηφιακά ώριμες. Σύμφωνα με το “Cyber Ready Barometer” της Vodafone, μόνο μία στις τέσσερις εταιρείες…

Μπορεί η “ψηφιακή ωριμότητα” να είναι βασικό εφόδιο για την επιβίωση μιας επιχείρησης στη σημερινή εποχή, ωστόσο, οι ίδιες οι εταιρείες δίνουν μεγάλο αγώνα, προκειμένου να είναι ψηφιακά ώριμες. Σύμφωνα με το “Cyber Ready Barometer” της Vodafone, μόνο μία στις τέσσερις εταιρείες έτοιμη για τη νέα ψηφιακή εποχή. Συγκεκριμένα, μόλις το 24% των επιχειρήσεων, παγκοσμίως, θεωρούνται σήμερα έτοιμες να αντιμετωπίσουν την τεράστια πρόκληση της ψηφιακής ασφάλειας. Κι αυτό δεν ισχύει μόνο για τις εταιρείες, που κατοικοεδρεύουν σε ψηφιακά αναδυόμενες αγορές. Ισχύει και για επιχειρήσεις, που έχουν την έδρα τους επί ευρωπαϊκού, για παράδειγμα, εδάφους, όπως οι βρετανικές εταιρείες, οι οποίες θεωρούνται από τις πιο “digital ready” του πλανήτη. Εντούτοις, οι προκλήσεις της ψηφιακής ασφάλειας είναι τόσο μεγάλες, που -σύμφωνα με το “Cyber Ready Barometer”- (μια έκθεση για τη μέτρηση του τρόπου με τον οποίο οι επιχειρήσεις προχωρούν προς την ψηφιακή εποχή)- που ακόμη και οι εταιρίες σε ψηφιακά ώριμες αγορές δεν μπορούν να τις ικανοποιήσουν.

Όπως προκύπτει από το σχετικό report, ο μέσος όρος των βρετανικών εταιρειών όσον αφορά την ψηφιακή τους ωριμότητα είναι 46/100, με ένα ποσοστό μόλις 34% των εταιρειών να κατακτούν τον τίτλο “Advanced’ status”. Πάντως, αν και λίγες, οι εταιρείες που καταφέρνουν να είναι “Cyber Ready” πετυχαίνουν πολύ καλύτερες οικονομικές επιδόσεις: για παράδειγμα, σύμφωνα με τη σχετική έρευνα, το 47% των “ψηφιακά έτοιμων” επιχειρήσεων καταφέρνει να αυξάνει τα ετήσια του έσοδα κατά τουλάχιστον 5% τους τελευταίους 12 μήνες.
Ψηφιακή ασφάλεια
Το θέμα της ψηφιακής ασφάλειας είναι βασικό προαπαιτούμενο προκειμένου μια εταιρεία να θεωρείται – και να είναι – ψηφιακά έτοιμη. Οι ίδιοι οι καταναλωτές θεωρούν την ψηφιακή ασφάλεια βασικό παράγοντα που κρίνει την ωριμότητα μιας εταιρείας. Αυτή η εικόνα είναι ιδιαίτερα έντονη σε “ώριμες” τεχνολογικά αγορές, όπως αυτή της Μεγάλης Βρετανίας, όπου περίπου ένας στους δυο εργαζομένους (το 43% του προσωπικού) χρησιμοποιεί τη δική του συσκευή στον χώρο εργασίας (Bring Your Own Device). Σημαντικό ποσοστό των χρηστών, που χρησιμοποιούν smartphones ή προσωπικούς υπολογιστές για επαγγελματικούς σκοπούς, θα μπορούσε να θεωρηθεί απειλή για τον οργανισμό.

Το αίσθημα της ψηφιακής ασφάλειας, αν και θεωρείται κομβικό, δεν μπορεί να εμποδίσει την εμπέδωση της ψηφιοποίησης από τους καταναλωτές: ο μέσος καταναλωτής χρησιμοποιεί, σήμερα, εννέα διαφορετικές συνδεδεμένες συσκευές στο σπίτι και έντεκα διαφορετικές ηλεκτρονικές υπηρεσίες, που κυμαίνονται από ηλεκτρονικές τραπεζικές συναλλαγές έως εφαρμογές για παιχνίδια και γυμναστική. Οι ανησυχίες είναι οι υψηλότερες όσον αφορά την ασφάλεια των κινητών συσκευών (83%) και των υπολογιστών (82%), αλλά και νεότερες συσκευές όπως οι βοηθοί φωνής (60%) και οι έξυπνοι εγχώριοι έλεγχοι (53%).

Πηγή:http://www.sepe.gr/

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

  • Security Report, Μάιος 2024

    Security Report, Μάιος 2024

    Κυκλοφορεί σε όλα τα εξειδικευμένα σημεία διανομής το περιοδικό Security Report Μαΐου, πάντα μαζί με το περιοδικό Ψηφιακή Τηλεόραση. Στο νέο τεύχος θα βρείτε ενδιαφέροντα θέματα και δοκιμές που...
  • AI κάμερες και καταγραφικά

    AI κάμερες και καταγραφικά

    Σε μια εποχή που προσδιορίζεται από την ταχεία τεχνολογική πρόοδο και εξέλιξη, η τεχνητή νοημοσύνη λειτουργεί ως game changer, επαναπροσδιορίζοντας τον κλάδο της ασφάλειας, πόσω μάλλον αυτόν της β...
  • Η Novatron Security Distribution εξαγόρασε την Grande Security

    Η Novatron Security Distribution εξαγόρασε την Grande Security

    Η Novatron Security Distribution Α.Ε., μέλος του ομίλου IFSAS, κορυφαίου ομίλου λύσεων & προϊόντων τεχνολογίας φυσικής ασφάλειας στην Ελλάδα, ανακοίνωσε την πλήρη εξαγορά των μετοχών της Grand...
  • Βία κατά των Γυναικών

    Βία κατά των Γυναικών

    Δυστυχώς, η αφορμή για αυτό το άρθρο είναι η δολοφονία της 28χρονης Κυριακής Γρίβα από τον πρώην σύντροφό της μόλις έξω από το Α.Τ. Αγίων Αναργύρων. Η τραγικότητα αυτού του περιστατικού εντείνεται...
  • Maxhub Open Days από την PartnerNET

    Maxhub Open Days από την PartnerNET

    Η PartnerNET, στο πλαίσιο της συνεχούς αναβάθμισης των προϊόντων και των υπηρεσιών που προσφέρει στους συνεργάτες της, διοργάνωσε σε συνεργασία με την Maxhub στα γραφεία της την Τετάρτη 10 και την...
  • Hikvsion HiWatch

    Hikvsion HiWatch

    To HiWatch είναι ένα ξεχωριστό brand της Hikvision, το οποίο περιλαμβάνει επαγγελματικά δικτυακά προϊόντα CCTV, που προορίζονται για μικρά και μεσαία έργα. Τα προϊόντα του brand HiWatch της Hik...