Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
Τεστ Facebook για πιο ασφαλείς χρήστες
Το Facebook δοκιμάζει ένα νέο εργαλείο προκειμένου να αποτρέψει οποιαδήποτε μορφή παρενόχλησης μεταξύ των χρηστών του. Συγκεκριμένα, με αυτό θα σας ειδοποιεί αυτόματα εάν εντοπίσει έναν άλλο χρήστη ο οποίος παραποιεί την ταυτότητα του λογαριασμού σας χρησιμοποιώντας το όνομα και τη φωτογραφία προφίλ σαςΤο Facebook δοκιμάζει ένα νέο εργαλείο προκειμένου να αποτρέψει οποιαδήποτε μορφή παρενόχλησης μεταξύ των χρηστών του. Συγκεκριμένα, με αυτό θα σας ειδοποιεί αυτόματα εάν εντοπίσει έναν άλλο χρήστη ο οποίος παραποιεί την ταυτότητα του λογαριασμού σας χρησιμοποιώντας το όνομα και τη φωτογραφία προφίλ σας.
Όταν ανιχνευτεί κάποιος «πλαστός» λογαριασμός, θα σας αποστέλλεται ένα αυτόματο μήνυμα σχετικά με αυτό το προφίλ. Στη συνέχεια θα σας ζητηθεί να προσδιορίσετε εάν το εν λόγω προφίλ υποδύεται το δικό σας χρησιμοποιώντας τις προσωπικές σας πληροφορίες ή εάν ανήκει πραγματικά σε άλλο χρήστη.
Η διαδικασία ενημέρωσης του χρήστη είναι αυτόματη αλλά, τα προφίλ που έχουν επισημανθεί ως ψεύτικα ελέγχονται χειροκίνητα από την ομάδα του Facebook. Οι δοκιμές του νέου χαρακτηριστικού ξεκίνησαν το Νοέμβριο του 2015 και σύμφωνα με την Επικεφαλή Παγκόσμιας Ασφάλειας Antigone Davis είναι ήδη ενεργό περίπου στο 75% του κόσμου. Εκτιμάται πως σύντομα θα είναι διαθέσιμο και στους υπόλοιπους χρήστες.
Η πλαστοπροσωπία δεν είναι απαραίτητα το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει το Facebook, είναι όμως μια πηγή παρενόχλησης που αντιτίθεται στη μακροχρόνια πολιτική της εταιρείας εναντίον της. Παράλληλα, το θέμα εμπίπτει και στο πλαίσιο της πολιτικής του κοινωνικού δικτύου που αφορά το όνομα. Σύμφωνα με αυτή, οι χρήστες πρέπει να χρησιμοποιούν το πραγματικό τους όνομα.
Όπως δήλωσε η Davis, η πλαστοπροσωπία αποτελεί μεγάλο πρόβλημα κυρίως για τις γυναίκες και ειδικά για όσες ζουν σε περιοχές του κόσμου όπου κάτι τέτοιο μπορεί να πάρει κοινωνικές ή πολιτιστικές προεκτάσεις. Επομένως, το χαρακτηριστικό αναμένεται να κάνει τις γυναίκες να νιώσουν περισσότερη ασφάλεια όταν χρησιμοποιούν το Facebook. Η εταιρεία στο παρελθόν έχει συζητήσει εκτενώς με ακτιβιστές, ΜΚΟ και άλλες ομάδες για να συγκεντρώσει πληροφορίες σχετικά με το πώς θα μπορούσε να αντιμετωπίσει καλύτερα θέματα όπως η ιδιωτική ζωή και η ασφάλεια.
Οι αλλαγές δε σταματούν, όμως, εδώ καθώς το Facebook δοκιμάζει και 2 επιπλέον εργαλεία ασφαλείας. Το πρώτο αφορά την αναφορά φωτογραφιών που δεν έχουν «ανέβει» στην πλατφόρμα συναινετικά και το δεύτερο τον έλεγχο των φωτογραφιών. Η εταιρεία έχει απαγορεύσει ρητά την κοινοποίηση φωτογραφιών μη συναινετικά από το 2012 αλλά, με το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό η διαδικασία της αναφοράς ενδέχεται να γίνει πιο συμπονετική στα θύματα κακοποίησης.
Σύμφωνα με τις δοκιμές, όταν κάποιος αναφέρει γυμνό περιεχόμενο στην πλατφόρμα θα του δίνεται και η δυνατότητα, όχι μόνο να αναφέρει τη φωτογραφία ως ακατάλληλη αλλά και να δηλώσει πως βρίσκεται ο ίδιος σε αυτή. Με αυτό τον τρόπο, εκτός από τη μέχρι τώρα διαδικασία αναθεώρησης που γινόταν σε αντίστοιχη περίπτωση, επιτυγχάνεται και η σύνδεση με εξωτερικούς πόρους, όπως οι ομάδες υποστήριξης για θύματα κακοποίησης καθώς και πληροφορίες σχετικά με τις νομικές επιλογές που έχει το θύμα.
Όπως αναφέρει η Davis, οι δοκιμές για τη διαδικασία υποβολής αναφορών βρίσκονται σε καλό στάδιο αλλά, χρειάζονται ακόμα περισσότερα στοιχεία και έρευνα, πριν τεθεί σε εφαρμογή.
Όσον αφορά τον έλεγχο των φωτογραφιών, το χαρακτηριστικό μοιάζει με το απόρρητο που εμφανίζεται στο Facebook ως δεινόσαυρος. Αντίστοιχα, το νέο εργαλείο σκοπό έχει να βοηθήσει τους χρήστες σε θέματα όπως το ποιος θα μπορεί να βλέπει τις φωτογραφίες τους. Το check up, όπως ονομάζεται είναι ήδη διαθέσιμο στην Ινδία, την Αφρική, τη Νοτιοανατολική Ασία και τη Νότια Αμερική, περιοχές στις οποίες κρίθηκε αναγκαία η εξοικείωση των χρηστών με τις ρυθμίσεις ασφαλείας και ελέγχου της ιδιωτικής ζωής.
Πηγή: http://techingreek.com