Skip to main content
Hermes Banner 1
Digi 207
securityreport e mag odhgos 2021
8 Οκτωβρίου 2015 18:31

ΗΠΑ: Οι εταιρείες δαπανούν 15 εκατ. δολ. ετησίως κατά κυβερνοεγκλήματος

Γράφει: Δημήτρης Σταμούλης
image?src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F05%2F2889112b7ee1be3fece0f2b74fb9a783 XL

Πάνω από 15 εκατομμύρια δολάρια δαπανούν ετησίως οι αμερικανικές επιχειρήσεις, προκειμένου να προστατευτούν από το κυβερνοέγκλημα. Το στοιχείο αυτό αναδείχτηκε από τη νέα έρευνα που δημοσιεύτηκε αυτές τις ημέρες από την εταιρεία Ponemom Institute με τίτλο “Cost of Cyber Crime” (Το κόστος του κυβερνοεγκλήματος) η οποία απευθύνθηκε..Πάνω από 15 εκατομμύρια δολάρια δαπανούν ετησίως οι αμερικανικές επιχειρήσεις, προκειμένου να προστατευτούν από το κυβερνοέγκλημα. Το στοιχείο αυτό αναδείχτηκε από τη νέα έρευνα που δημοσιεύτηκε αυτές τις ημέρες από την εταιρεία Ponemom Institute με τίτλο “Cost of Cyber Crime” (Το κόστος του κυβερνοεγκλήματος) η οποία απευθύνθηκε σε 58 εταιρείες που έχουν την έδρα τους στις ΗΠΑ.

Το ποσό των 15 εκατομμυρίων δολαρίων ανά έτος είναι κατά ένα πέμπτο υψηλότερο σε σχέση με το προηγούμενο έτος και κατά 82% υψηλότερο σε σύγκριση με το 2010, όταν το Ινστιτούτο Ponemon εγκαινίασε την εκπόνηση της συγκεκριμένης μελέτης, σύμφωνα με ρεπορτάζ του NBC.

«Κάποια κράτη υποθέτουν ότι όλα είναι υπό τον έλεγχό τους, ή ότι θα προτιμούσαν να έχουν τα κεφάλια τους στην άμμο», δήλωσε με νόημα στο NBC News ο Larry Ponemon, ιδρυτής του ινστιτούτου. «Στις ΗΠΑ, οι επικεφαλής των εταιρειών συνειδητοποιούν ότι χρειάζεται ενεργότερη εμπλοκή των στελεχών τους στο κομμάτι της ασφάλειας».

Το κυβερνοέγκλημα, στις διάφορες εκδοχές του, αντιστοιχεί σε ένα κύκλο εργασιών της τάξης του 1,9 εκατ. ως 65 εκατ. δολαρίων ανά έτος, σύμφωνα με την ίδια έρευνα, και αυτό εξαρτάται από το μέγεθος αλλά και τον κλάδο δραστηριοποίησης της κάθε εταιρείας.

Η έρευνα επίσης ανέδειξε και μια άλλη σημαντική πληροφορία, ότι κάθε εταιρεία χρειάζεται 46 ολόκληρες ημέρες προκειμένου να εντοπίσει και να επιλύσει μια κυβερνοεπίθεση.

Η έρευνα είχε την υποστήριξη και τη χορηγία του τομέα ασφάλειας της εταιρείας Hewlett-Packard.

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Security Report, Ιανουάριος 2026
Κυκλοφορεί σε όλα τα εξειδικευμένα σημεία διανομής το περιοδικό Security Report Ιανουαρίου, πάντα μαζί με το περιοδικό Ψηφιακή Τηλεόραση. Στο νέο τεύχος, θα βρείτε ενδιαφέροντα θέματα που απευθύν…
Sicurezza 2025
Για τρεις μέρες, το Μιλάνο συγκέντρωσε όλους τους επαγγελματίες της αγοράς μας – και όχι για να ψωνίσουν και να κάνουν τις διακοπές τους στη μεγάλη εμπορική πόλη! Η διεθνής έκθεση Sicurezza 2025 που…
B-SAFE
Αυτόν τον μήνα, μεταφερόμαστε στη Θεσσαλονίκη για να σας παρουσιάσουμε ακόμα ένα κατάστημα της αγοράς μας! Η B-SAFE μετρά 20 χρόνια πρωτοπορίας και ο Ισαάκ Καντός, Διπλ. Μηχανικός MSc DIC και Pro…
Θεματικός μήνας SATEL από την ARK
Η ARK ολοκλήρωσε με εξαιρετική επιτυχία τον θεματικό μήνα SATEL, μία ολοκληρωμένη σειρά εκπαιδευτικών δράσεων, που πραγματοποιήθηκαν καθ’ όλη τη διάρκεια του Νοεμβρίου και προσέλκυσαν μεγάλο αριθμό…
Οι λύσεις ασφαλείας, δικτύωσης και ηλεκτροκίνησης που συναντήσαμε στην Xenia 2025
Για ακόμα μία χρονιά, το περιοδικό Security Report βρέθηκε στη μεγαλύτερη εγχώρια έκθεση του ξενοδοχειακού κλάδου, την Xenia 2025. Η έκθεση διοργανώθηκε στις 22-24 Νοεμβρίου στο Metropolitan Expo…
Ajax Special Event: Dare to be first
Την Παρασκευή, 21 Νοεμβρίου 2025, συνδεθήκαμε στο 7ο Ajax Special Event με θέμα «Dare to be first», με την Ajax Systems να ανακοινώνει 55 νέα προϊόντα! Σε ένα event παγκόσμιου βεληνεκούς, με 13 ο…
ELDES EWC1AM
Η ασφάλεια της περιμέτρου ενός χώρου είναι το πρώτο και σημαντικότερο βήμα στην προστασία κάθε κατοικίας ή επαγγελματικού κτιρίου. Το EWC1AM, το νέο ασύρματο outdoor curtain motion detector της ELDE…
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.