Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
Ψηφιακή κάρτα εργασίας στα Κέντρα Λήψης Σημάτων – ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ
Σύμφωνα με το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων η ψηφιακή κάρτα εργασίας επεκτείνεται και στα Κέντρα Λήψης Σημάτων. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως η έναρξη και η λήξη της εργασίας των εργαζομένων θα πρέπει απευθείας να δηλώνετε στο Π.Σ. ΕΡΓΑΝΗ προκειμένου να γίνετε live η διασταύρωση με το δηλωμένο πρόγραμμα βαρδιών.
Η Νομοθεσία: Στην Ελλάδα η εργατική νομοθεσία είναι ιδιαίτερα πολύπλοκη και εύκολα μπορεί κάποιος να υποπέσει σε αδίκημα κατά την δημιουργία του μηνιαίου προγράμματος εργασίας, ακόμα και αν το κάνει με σκοπό να διευκολύνει κάποιους χειριστές.
Για παράδειγμα:
· Η μετάθεση των ρεπό σε επόμενη/προηγούμενη εβδομάδα, για να πάρει κάποιος χειριστής 3 ρεπό συνεχόμενα, είναι παράνομη.
· Επίσης, παράνομο είναι ένας εργαζόμενος που έχει πάρει άδεια Δευτέρα έως Παρασκευή να δουλέψει το Σ/Κ
Π.Σ. ΕΡΓΑΝΗ: Η διασύνδεση με το Π.Σ. ΕΡΓΑΝΗ επιφέρει επιπλέον προβλήματα καθώς οποιαδήποτε αλλαγή στο πρόγραμμα εργασίας, θα πρέπει να δηλώνεται προτού ο εργαζόμενος ξεκινήσει την βάρδια του.
Για παράδειγμα:
· Μια έκτακτη αλλαγή στο πρόγραμμα ένα Σάββατο βράδυ λόγω ασθένειας του χειριστή,
· Μια έκτακτη υπερωρία γιατί ο επόμενος χειριστής καθυστέρησε λόγω κακοκαιρίας
Και διάφορες άλλες μικρές αλλαγές που μπορεί να προκύψουν στην καθημερινότητα, θα πρέπει πλέον να δηλώνονται στο Π.Σ. ΕΡΓΑΝΗ προτού η βάρδια/υπερωρία ξεκινήσει.
Το πρόβλημα: Αυτομάτως δημιουργείται η ανάγκη ο λογιστής σας να βρίσκεται σε “επιφυλακή” 24 ώρες το εικοσιτετράωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα. Πράγμα αδύνατο ή με μεγάλο κόστος.
Η λύση στο πρόβλημα: Στην KEEPER Group αναπτύξαμε το λογισμικό Paladin το οποίο συνεργάζεται με τα ρολόγια παρουσίας των iMPRO, ANVIZ, Dahua, HikVision για τη διασύνδεση με το Π.Σ. ΕΡΓΑΝΗ και την εφαρμογή της ψηφιακής κάρτας εργασίας. Πέρα όμως από αυτό, το Paladin:
· Προβλέπει τις όποιες εργασιακές παραβάσεις προκύπτουν, κατά τον σχεδιασμό του μηνιαίου προγράμματος βαρδιών και ενημερώνει τον συντονιστή προτού υποβάλει το πρόγραμμα
· Ενημερώνει τον υπεύθυνο βάρδιας με email/SMS αν μια αδήλωτη υπερωρία είναι σε εξέλιξη, προκειμένου να τη δηλώσει εγκαίρως
· Επιτρέπει στον υπεύθυνο βάρδιας με ένα μόνο κλικ να ενημερώσει το Π.Σ. Εργάνη για μια έκτακτη αλλαγή στο πρόγραμμα. Και όλα αυτά χωρίς την ανάγκη του λογιστή ή του HR Generalist.
Επιπλέον:
· Βοηθάει στη διαμόρφωση του μηνιαίου προγράμματος.
· Υποστηρίζει το νέο εργασιακό καθεστώς «τηλεργασία» με δυνατότητα Web-Check In.
· Δημιουργεί συγκεντρωτικές καταστάσεις για τη μισθοδοσία των εργαζομένων υπολογίζοντας απευθείας νυχτερινά ωράρια και αργίες.
· Δίνει τη δυνατότητα στους χειριστές να βλέπουν στο κινητό τους το μηνιαίο πρόγραμμα εργασίας τους.
· Διαχειρίζεται αιτήματα αδειών.KEEPER Hellas, τηλ.: 210-2025705.