Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
Αισθητική EAS
Λύσεις EAS με σύγχρονη εμφάνιση και εύρυθμη λειτουργία
Η αποτελεσματική αισθητική μπορεί να έχει εκτεταμένο αντίκτυπο στο τζίρο μιας επιχείρησης, με πιθανή αύξηση των πωλήσεων έως και 40%. Η θέση των προϊόντων εντός του καταστήματος μπορεί να επηρεάσει το ύψος των πωλήσεων. Η έρευνα δείχνει πως με κακό σχεδιασμό καταστήματος, οι πελάτες θα “προσπεράσουν” μέχρι και το 20% των προϊόντων…
Η αποτελεσματική αισθητική μπορεί να έχει εκτεταμένο αντίκτυπο στο τζίρο μιας επιχείρησης, με πιθανή αύξηση των πωλήσεων έως και 40%. Η θέση των προϊόντων εντός του καταστήματος μπορεί να επηρεάσει το ύψος των πωλήσεων. Η έρευνα δείχνει πως με κακό σχεδιασμό καταστήματος, οι πελάτες θα “προσπεράσουν” μέχρι και το 20% των προϊόντων και απλά δεν τα βλέπουν καν καθώς περνούν δίπλα τους.
Το συναίσθημα αποτελεί βασική ώθηση για την αγοραστική εμπειρία και οι καταναλωτές ανταποκρίνονται άμεσα σε αισθητήρια ερεθίσματα τα οποία – εκτός από την όραση – δεν μπορούν να αναπαραχθούν με ψηφιακό τρόπο. Για να το επηρεάσουν αυτό, η πλειονότητα των εμπόρων προσφέρουν ένα ανοιχτό περιβάλλον στο οποίο τα προϊόντα είναι διαθέσιμα στους καταναλωτές για να αγγίζουν, να τα αισθάνονται, να τα μυρίζουν και να τα περιεργαστούν. Αλλά χωρίς καινοτόμες και τεχνολογικά προηγμένες αντικλεπτικές λύσεις, αυτή η ολιστική προσέγγιση αφήνει τα προϊόντα εκτεθειμένα στον κίνδυνο των άγνωστων απωλειών.
EAS και αισθητική καταστήματος
Ένας τομέας που συχνά παραβλέπεται όταν οι έμποροι λιανικής ασχολούνται με την αισθητική του καταστήματος, είναι η εμφάνιση της λύσης EAS. Η μεγάλη, ογκώδης αντένα στις εισόδους δεν είναι ασυνήθιστη ακόμη και σε πολυτελή καταστήματα. Στην Checkpoint η πεποίθηση είναι ότι οι έμποροι λιανικής δεν χρειάζεται να συμβιβαστούν μεταξύ της αισθητικής και της ασφάλειας του καταστήματος.
Ένας από τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να βοηθήσει η Checkpoint, είναι η παροχή εξοπλισμού κατά παραγγελία, που συμπληρώνει τη σχεδίαση του καταστήματος. Χάρη στις εξελίξεις των ηλεκτρονικών, τις διαδικασίες κατασκευής και σχεδίασης των αντικλεπτικών, μπορούμε να προσφέρουμε προσαρμοσμένα σχέδια οικονομικά αποδοτικά, σε σύντομο χρονικό διάστημα. Μία τέτοια αντένα, η S20, κέρδισε το βραβείο Chicago Good Design για το 2018. Η Checkpoint προσφέρει τη δυνατότητα για κάτι πραγματικά μοναδικό, που συμπληρώνει το όραμα των εμπόρων λιανικής για τη φιλοσοφία των καταστημάτων τους. Η εσωτερική μας ομάδα σχεδιασμού χρησιμοποιεί το πιο σύγχρονο λογισμικό τελευταίας τεχνολογίας και 3D εκτυπωτές μεγάλου μεγέθους, για να υλοποιεί γρήγορα σχεδιασμούς πλήρους μεγέθους. Η ταχεία προτυποποίηση επιτρέπει στους μηχανικούς μας να τελειοποιήσουν το σχεδιασμό, εξοικονομώντας χρόνο και χρήμα. Σχεδιασμένες με γνώμονα την απόδοση, η σειρά αντενών NEO ωθεί τα όρια της απόδοσης, με βελτιωμένα επίπεδα ανίχνευσης για πρόληψη απώλειας RF, πιο συνεπή ανίχνευση με μικρότερες μορφές ετικέτας και αυξημένα πλάτη διαδρόμου μεταξύ των αντενών, έχοντας κερδίσει τα βραβεία Chicago Good Design 2017 και IF Design Award 2019.
Η αγοραστική εμπειρία είναι το κλειδί
Για την δημιουργία ενός ισχυρού brand name και την αύξηση των πωλήσεων, η θετική αγοραστική εμπειρία είναι το κλειδί. Έρευνα έδειξε ότι το 86% των ενηλίκων θα πλήρωνε περισσότερα για καλύτερη αγοραστική εμπειρία. Και ιδιαίτερα στις τρέχουσες συγκυρίες, η κατανόηση του “ταξιδιού” των πελατών και η εφαρμογή των απαραίτητων αλλαγών στο σχεδιασμό καταστημάτων για τη βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας είναι ζωτικής σημασίας για την επιβίωση. Σύμφωνα με την McKinsey, η ανάλυση της χρηματοπιστωτικής κρίσης του 2008 δείχνει ότι όσοι επένδυσαν στην αγοραστική εμπειρία, είχαν μικρότερη πτώση τζίρου, ανέκαμψαν πιο γρήγορα και πέτυχαν τρεις φορές καλύτερες αποδόσεις σε σύγκριση με τον μέσο όρο της αγοράς. Παρά το μεταβαλλόμενο τοπίο, τα φυσικά καταστήματα είναι απαραίτητα για το λιανικό εμπόριο. Ενώ η τεχνολογία βελτιώνει την εμπειρία, η εξυπηρέτηση είναι ύψιστης σημασίας για τους καταναλωτές και με τη λήψη αξιόπιστων συμβουλών μέσω προσωπικής αλληλεπίδρασης με το προσωπικό των καταστημάτων, οι έμποροι προσφέρουν στους καταναλωτές αυτό το σημαντικό ανθρώπινο άγγιγμα. Η αποτελεσματική σχεδίαση καταστήματος είναι ένα ουσιαστικό εργαλείο για την αλληλεπίδραση με τους πελάτες και για τη δημιουργία μακροχρόνιων σχέσεων, και εκείνα τα καταστήματα που μαθαίνουν πώς να μεγιστοποιούν τις δυνατότητές τους μέσω έξυπνης σχεδίασης, θα έχουν αυξημένη επισκεψιμότητα και μειωμένη συρρίκνωση. Η κατασκευή ενός καταστήματος με προσεγμένη αισθητική πρόληψης απωλειών, θα ανοίξει κυριολεκτικά τις πόρτες για το λιανικό εμπόριο.
{gallery}11423{/gallery}