Skip to main content
Hermes Banner 1
DIGITAL TV 187
securityreport e mag odhgos 2021
24 Ιουνίου 2019 13:28

4 στους 10 χρήστες θα εγκατέλειπαν τα social media αν αυτό τους διασφάλιζε την ιδιωτικότητα των δεδομένων τους

admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F05%2F99ac4e023741cb6ee738e271a5de25ab XL

.H πρόσφατη έκθεση της Kaspersky ‘The true value of digital privacy: are consumers selling themselves short?’ αποκάλυψε ότι τέσσερις στους δέκα (38%) καταναλωτές θα διέγραφαν τους λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης τους αν αυτό τους διασφάλιζε ότι τα δεδομένα τους θα παραμείνουν ιδιωτικά για το υπόλοιπο της ζωής τους. Οι φόβοι που σχετίζονται με την προστασία της ψηφιακής ιδιωτικότητας…

H πρόσφατη έκθεση της Kaspersky ‘The true value of digital privacy: are consumers selling themselves short?’ αποκάλυψε ότι τέσσερις στους δέκα (38%) καταναλωτές θα διέγραφαν τους λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης τους αν αυτό τους διασφάλιζε ότι τα δεδομένα τους θα παραμείνουν ιδιωτικά για το υπόλοιπο της ζωής τους. Οι φόβοι που σχετίζονται με την προστασία της ψηφιακής ιδιωτικότητας έχουν προκαλέσει στους καταναλωτές περισσότερο άγχος σε σχέση με τη χρήση και τη διανομή των προσωπικών τους πληροφοριών στο διαδίκτυο. Η έρευνα τονίζει το πως και το γιατί οι προσωπικές πληροφορίες των καταναλωτών γίνονται απίστευτα σημαντικές για τους ίδιους.

Οι υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, το Instagram ή το Twitter αποτελούν σημαντικό κομμάτι της ζωής μας και σύμφωνα με την έκθεση της Kaspersky, το 82% των ανθρώπων τις χρησιμοποιούν. Ως αντάλλαγμα για μερικά δεδομένα των χρηστών τους, οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης προσφέρουν στους ανθρώπους την ευκαιρία να εκφράσουν τους εαυτούς τους, να επικοινωνήσουν με τους φίλους και τις οικογένειες τους, όπως επίσης και να ανακαλύψουν ειδήσεις, ιδέες και τάσεις χωρίς καν να εγκαταλείψουν το σπίτι τους. 

Ωστόσο, παρά τα διάφορα οφέλη, κάποιοι θα αποσύρονταν από τα social media αν αυτό θα βοηθούσε στην ανάκτηση της ψηφιακής τους ιδιωτικότητας μια για πάντα.

Ο ένας στους δέκα (12%) που προσφέρει ελεύθερα τις προσωπικές του πληροφορίες για να γραφτεί σε παιχνίδια κουίζ (π.χ. με ποιον διάσημο μοιάζεις ή πιο είναι το αγαπημένο σου γεύμα), δεν θα μπορεί να το κάνει πια. Ωστόσο, μπορεί να είναι ακόμη πιο προβληματικό για το 58% που δεν θα μπορεί πλέον να χρησιμοποιεί τα στοιχεία σύνδεσής του στα social media για να ταυτοποιήσει τον εαυτό του γρήγορα και πρακτικά σε διάφορα websites και υπηρεσίες. 

Ίσως ακόμη πιο παράδοξο είναι το γεγονός ότι σε μία εποχή που ο αριθμός των χρηστών κινητής τηλεφωνίας αυξάνεται κατά 2% έτος με έτος, ένας στους πέντε (19%) θα ήταν έτοιμος να αποχαιρετήσει εντελώς το ακουστικό του έτσι ώστε να εξασφαλίσει πως τα δεδομένα του παραμένουν ιδιωτικά για το υπόλοιπο της ζωής του.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σήμερα βρίσκονται σε ένα στάδιο όπου η ποιότητα της εμπειρίας του χρήστη βασίζεται έντονα σε έναν μεγάλο αριθμό προσωπικών πληροφοριών. Είτε αυτές αφορούν οικονομικά ζητήματα, πληροφορίες τοποθεσίας, αγοραστικά μοτίβα, προτιμήσεις φαγητού ή την κατάσταση των διαπροσωπικών τους σχέσεων. Οπότε, ίσως δεν αποτελεί έκπληξη ότι ένα νοσταλγικό συναίσθημα παντοτινά χαμένων πληροφοριών μπορεί να έρθει στο προσκήνιο. 

Δυστυχώς, ακόμη και η θυσία ολόκληρης της παρουσίας σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν θα ήταν αρκετή για να προστατέψει την ψηφιακή ιδιωτικότητα. Είναι μία διαδικασία, και όχι μία συμφωνία που μπορείτε να διαπραγματευτείτε άπαξ.

«Αρκετά χρόνια πριν, οι άνθρωποι μοιράζονταν τις προσωπικές τους πληροφορίες με υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης ως αντάλλαγμα για διάφορα οφέλη, χωρίς καν να σκέφτονται τις πιθανές απειλές και τις συνέπειες τους. Με τις διαρροές δεδομένων ανά την υφήλιο να αυξάνονται διαρκώς, παρατηρούμε μία νέα τάση μεταξύ των καταναλωτών. Πολλοί επιλέγουν να μην αποκαλύπτουν δημόσια συγκεκριμένα γεγονότα και δίνουν μεγαλύτερη προσοχή στις πληροφορίες που μοιράζονται σε online υπηρεσίες. Ωστόσο, η πλειονότητα ακόμη δεν γνωρίζει πως να προστατεύσει την ψηφιακή ιδιωτικότητά της και θα εγκατέλειπε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έτσι ώστε να εξασφαλίσει πως οι πληροφορίες τους παραμένουν προστατευμένες. Η διατήρηση της ασφάλειας των προσωπικών πληροφοριών – αλλάζοντας τακτικά τους κωδικούς των λογαριασμών κοινωνικής δικτύωσης και χρησιμοποιώντας λύσεις ασφάλειας- θα δώσει περισσότερη σιγουριά στους καταναλωτές για την προστασία των online δεδομένων τους», σχολιάζει η Marina Titova, Head of Consumer Product Marketing της Kaspersky.

Προκειμένου να διατηρήσετε την ψηφιακή σας ιδιωτικότητα ασφαλή, η Kaspersky συνιστά να ακολουθήσετε μερικά απλά βήματα:

  • Προσπαθείτε να ελέγχετε τακτικά τις ρυθμίσεις ασφάλειας και επιλέξτε δύσκολους κωδικούς πρόσβασης για τους λογαριασμούς σας.
  • Μην ανοίγετε ή αποθηκεύετε άγνωστα αρχεία, καθώς μπορεί να είναι κακόβουλα.
  • Μην ξεγελιέστε από ύποπτους ανθρώπους που υπόσχονται τιμαλφή ως αντάλλαγμα για τα προσωπικά σας δεδομένα και μην μοιράζεστε υπερβολικά πολλές λεπτομέρειες σας.
  • Μην χρησιμοποιείτε τον ίδιο κωδικό για περισσότερα από ένα website ή υπηρεσία.
  • Ξεκινήστε να χρησιμοποιείτε αξιόπιστες λύσεις ασφαλείας συμπεριλαμβανομένων υπηρεσιών που ελαχιστοποιούν το ρίσκο της ιδιωτικής παραβίασης όπως οι Kaspersky Security Cloud, Kaspersky Secure Connection και Kaspersky Password Manager.

http://www.ictplus.gr/

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

  • Security Report, Μάιος 2024

    Security Report, Μάιος 2024

    Κυκλοφορεί σε όλα τα εξειδικευμένα σημεία διανομής το περιοδικό Security Report Μαΐου, πάντα μαζί με το περιοδικό Ψηφιακή Τηλεόραση. Στο νέο τεύχος θα βρείτε ενδιαφέροντα θέματα και δοκιμές που...
  • AI κάμερες και καταγραφικά

    AI κάμερες και καταγραφικά

    Σε μια εποχή που προσδιορίζεται από την ταχεία τεχνολογική πρόοδο και εξέλιξη, η τεχνητή νοημοσύνη λειτουργεί ως game changer, επαναπροσδιορίζοντας τον κλάδο της ασφάλειας, πόσω μάλλον αυτόν της β...
  • Η Novatron Security Distribution εξαγόρασε την Grande Security

    Η Novatron Security Distribution εξαγόρασε την Grande Security

    Η Novatron Security Distribution Α.Ε., μέλος του ομίλου IFSAS, κορυφαίου ομίλου λύσεων & προϊόντων τεχνολογίας φυσικής ασφάλειας στην Ελλάδα, ανακοίνωσε την πλήρη εξαγορά των μετοχών της Grand...
  • Βία κατά των Γυναικών

    Βία κατά των Γυναικών

    Δυστυχώς, η αφορμή για αυτό το άρθρο είναι η δολοφονία της 28χρονης Κυριακής Γρίβα από τον πρώην σύντροφό της μόλις έξω από το Α.Τ. Αγίων Αναργύρων. Η τραγικότητα αυτού του περιστατικού εντείνεται...
  • Maxhub Open Days από την PartnerNET

    Maxhub Open Days από την PartnerNET

    Η PartnerNET, στο πλαίσιο της συνεχούς αναβάθμισης των προϊόντων και των υπηρεσιών που προσφέρει στους συνεργάτες της, διοργάνωσε σε συνεργασία με την Maxhub στα γραφεία της την Τετάρτη 10 και την...
  • Hikvsion HiWatch

    Hikvsion HiWatch

    To HiWatch είναι ένα ξεχωριστό brand της Hikvision, το οποίο περιλαμβάνει επαγγελματικά δικτυακά προϊόντα CCTV, που προορίζονται για μικρά και μεσαία έργα. Τα προϊόντα του brand HiWatch της Hik...