Skip to main content
Hermes Banner 1
DIGITAL TV 187
securityreport e mag odhgos 2021
12 Φεβρουαρίου 2019 13:27

Cloud και τεχνητή νοημοσύνη αλλάζουν τον παγκόσμιο επιχειρηματικό χάρτη

admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F05%2Fbcfc3676f0df18cfebf6b176c1763784 XL

Νέα δεδομένα, ικανά να διατάξουν τον παγκόσμιο επιχειρηματικό χάρτη, δημιουργούν οι νέες δυναμικές τεχνολογίες, όπως το cloud, η τεχνητή νοημοσύνη και οι “έξυπνες” διασυνδέσεις.

Νέα δεδομένα, ικανά να διατάξουν τον παγκόσμιο επιχειρηματικό χάρτη, δημιουργούν οι νέες δυναμικές τεχνολογίες, όπως το cloud, η τεχνητή νοημοσύνη και οι “έξυπνες” διασυνδέσεις. Αυτές, οι πολλά υποσχόμενα τεχνολογίες αναμένεται να οδηγήσουν σε σημαντικές αλλαγές, κλάδους και επιχειρήσεις στη διάρκεια του 2019. Ειδικά η τεχνητή νοημοσύνη δείχνει να είναι το “next big deal” της τεχνολογίας του αύριο. Όπως επιβεβαιώνει έκθεση της Deloitte, οι εταιρείες που θα καταφέρουν να εφαρμόσουν την τεχνητή νοημοσύνη στην εκμάθηση μηχανών και την αυτοματοποίηση των ρομπότ, όχι μόνο στις επιχειρησιακές διαδικασίες, αλλά και στα προϊόντα και τις υπηρεσίες, θα έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες επιβίωσης και εξέλιξης. Όπως αναφέρει η 10η ετήσια έκθεση της Deloitte, “Tech Trends 2019: Beyond the digital frontier” για την τεχνητή νοημοσύνη, οι εταιρείες θα πρέπει να επαναπροσδιορίσουν τον τρόπο που οι μηχανές και οι άνθρωποι αλληλοεπιδρούν στο χώρο εργασίας τους.

Η Deloitte, μελετώντας τις υπάρχουσες συνθήκες σε διαφορετικές αγορές και κλάδους, τις προτεραιότητες των εταιρειών και τις επικείμενες τεχνολογικές τάσεις, παρουσίασε τους παράγοντες που πρόκειται να επηρεάσουν την εξέλιξη της τεχνολογίας και κατ’ επέκταση των αγορών, τα επόμενα χρόνια. Εκτός από την τεχνητή νοημοσύνη, μια άλλη μείζονος σημασίας τεχνολογική τάση είναι οι “ευφυείς” διασυνδέσεις. “Σήμερα, οι άνθρωποι αλληλοεπιδρούν με την τεχνολογία μέσω ολοένα και πιο έξυπνων διεπαφών, οι οποίες συνδυάζουν ανθρωποκεντρικές τεχνικές σχεδίασης με εξαιρετικά εξελιγμένες τεχνολογίες. Ως αποτέλεσμα, πλέον, μεταφερόμαστε από τα πληκτρολόγια στις οθόνες αφής, στις φωνητικές εντολές και ακόμα παραπέρα στη μετατροπή του τρόπου με τον οποίο αλληλοεπιδρούμε με τις μηχανές, τα δεδομένα, ακόμα και ο ένας με τον άλλον”, σημειώνει η μελέτη.

Η δυναμική του cloud
Άλλη μια μετασχηματιστική τάση, που εντοπίζει η μελέτη, είναι το cloud. “Έχουμε, πλέον, προσεγγίσει την ύπαρξη ενός περιβάλλοντος Πληροφορικής, στο οποίο τα πάντα γίνονται εξαιρετικά αυτοματοποιημένα και με την ευρεία χρήση cloud. Συνεπώς, πλέον, οι άνθρωποι της Πληροφορικής μπορούν να επικεντρωθούν απερίσπαστοι σε δραστηριότητες, οι οποίες στηρίζουν άμεσα τα αποτελέσματα των επιχειρήσεων”, σημειώνει η Deloitte.

Κομβικός αναμένεται να είναι ο ρόλος και των νέων τεχνολογιών συνδεσιμότητας, όπως το 5G, τα δίκτυα (mesh) και το edge computing, οι οποίες επιτρέπουν συνεχή δικτύωση πάντα και παντού και αποτελούν τον αφανή ήρωα του ψηφιακού μέλλοντος. “Με την ευρεία υιοθέτησή τους, οι επιχειρήσεις μπορούν να επιτύχουν τον επιθυμητό ψηφιακό μετασχηματισμό, καθώς και να αναπτύξουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες, αντικαθιστώντας παλαιότερα αναποτελεσματικά μοντέλα”, τονίζουν οι συντάκτες της έκθεσης. Ασφαλώς, στο νέο ψηφιακό περιβάλλον που διαμορφώνεται, ο ρόλος της ασφάλειας είναι κεφαλαιώδης. “Εξαιτίας της ανάπτυξης του κυβερνοχώρου, οι εταιρείες δίνουν ιδιαίτερη βάση σε ζητήματα ασφάλειας, ιδιωτικότητας, πολιτικών και ελέγχου στην κουλτούρα και τις διαδικασίες ασφαλείας και ανάπτυξης τους, που αφορούν το κομμάτι της τεχνολογίας. Πλέον, η ευθύνη της ασφάλειας μοιράζεται σε όλους”, υπογραμμίζει η έρευνα.

Εξατομικευμένη προώθηση
Όλες αυτές οι νέες τάσεις της τεχνολογίας, σύμφωνα με τους αναλυτές, δημιουργούν νέα δεδομένα και στο χώρο του μάρκετινγκ, όπου πλέον κυριαρχεί η τάση της εξατομίκευσης, της δημιουργίας περιεχομένου και δυναμικής εξέλιξης. Η ανάγκη αυτή ωθεί τις διαφημιστικές εταιρείες να συνεργάζονται στενότερα με τους Γενικούς Διευθυντές Πληροφορικής (CIOs) τους. Με την ενδυνάμωση της σχέσης αυτής επιχειρείται η ευρύτερη χρήση νέων ανανεωμένων εργαλείων του μάρκετινγκ με στόχο την εξατομικευμένη προώθηση, βασισμένη στη δημιουργία μίας προσωπικής εμπειρίας για τον πελάτη.

Sepe.gr

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

  • Security Report, Μάιος 2024

    Security Report, Μάιος 2024

    Κυκλοφορεί σε όλα τα εξειδικευμένα σημεία διανομής το περιοδικό Security Report Μαΐου, πάντα μαζί με το περιοδικό Ψηφιακή Τηλεόραση. Στο νέο τεύχος θα βρείτε ενδιαφέροντα θέματα και δοκιμές που...
  • AI κάμερες και καταγραφικά

    AI κάμερες και καταγραφικά

    Σε μια εποχή που προσδιορίζεται από την ταχεία τεχνολογική πρόοδο και εξέλιξη, η τεχνητή νοημοσύνη λειτουργεί ως game changer, επαναπροσδιορίζοντας τον κλάδο της ασφάλειας, πόσω μάλλον αυτόν της β...
  • Η Novatron Security Distribution εξαγόρασε την Grande Security

    Η Novatron Security Distribution εξαγόρασε την Grande Security

    Η Novatron Security Distribution Α.Ε., μέλος του ομίλου IFSAS, κορυφαίου ομίλου λύσεων & προϊόντων τεχνολογίας φυσικής ασφάλειας στην Ελλάδα, ανακοίνωσε την πλήρη εξαγορά των μετοχών της Grand...
  • Βία κατά των Γυναικών

    Βία κατά των Γυναικών

    Δυστυχώς, η αφορμή για αυτό το άρθρο είναι η δολοφονία της 28χρονης Κυριακής Γρίβα από τον πρώην σύντροφό της μόλις έξω από το Α.Τ. Αγίων Αναργύρων. Η τραγικότητα αυτού του περιστατικού εντείνεται...
  • Maxhub Open Days από την PartnerNET

    Maxhub Open Days από την PartnerNET

    Η PartnerNET, στο πλαίσιο της συνεχούς αναβάθμισης των προϊόντων και των υπηρεσιών που προσφέρει στους συνεργάτες της, διοργάνωσε σε συνεργασία με την Maxhub στα γραφεία της την Τετάρτη 10 και την...
  • Hikvsion HiWatch

    Hikvsion HiWatch

    To HiWatch είναι ένα ξεχωριστό brand της Hikvision, το οποίο περιλαμβάνει επαγγελματικά δικτυακά προϊόντα CCTV, που προορίζονται για μικρά και μεσαία έργα. Τα προϊόντα του brand HiWatch της Hik...