Skip to main content
Hermes Banner 1
DIGITAL TV 187
securityreport e mag odhgos 2021
16 Ιανουαρίου 2019 12:44

Η παγκόσμια αγορά τεχνολογικών προϊόντων ξεπέρασε το €1 τρις το 2018

admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F05%2F21fe60bc7f73c177e7a30af7e591bd0c XL

Το φράγμα του €1 τρις έσπασε, για πρώτη φορά, η παγκόσμια αγορά Τεχνικών Καταναλωτικών Αγαθών (Τechnical Consumer Goods -TCG) το 2018.

Το φράγμα του €1 τρις έσπασε, για πρώτη φορά, η παγκόσμια αγορά Τεχνικών Καταναλωτικών Αγαθών (Τechnical Consumer Goods -TCG) το 2018. Οι πωλήσεις τεχνολογικών προϊόντων ξεπέρασαν το όριο του ενός τρισεκατομμυρίου δολαρίων και συγκεκριμένα διαμορφώθηκαν σε €1,01 τρις, που συνιστά αύξηση κατά 4% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Για το 2019, ο πήχης των πωλήσεων μπαίνει στο €1,03 τρις, επίδοση βελτιωμένη κατά 2% έναντι του 2018. Σύμφωνα με τα στοιχεία της GfK, συγκεκριμένες υποκατηγορίες, όπως τα προϊόντα Τηλεπικοινωνιών (+7%), οι μικρές οικιακές συσκευές (+7%), τα ηλεκτρονικά καταναλωτικά αγαθά και η φωτογραφία (+6 %), τα Είδη Πληροφορικής και Εξοπλισμού γραφείου (+1%), πρόσφεραν ισχυρή στήριξη στη συνολική αγορά.

“Το σπάσιμο του φράγματος του €1 τρις συνιστά ένα πραγματικό ορόσημο για το εμπόριο και τη βιομηχανία. Οι συσκευές και τα ηλεκτρονικά καταναλωτικά είδη αποδείχτηκαν οι δύο ισχυρότεροι πυλώνες των πωλήσεων, παρατηρώντας, μάλιστα, μια τάση για προϊόντα υψηλής ποιότητας σε όλα σχεδόν τα τμήματα της αγοράς, καθώς οι καταναλωτές αποδίδουν όλο και μεγαλύτερη αξία στη συνδεσιμότητα και την ευκολία”, σχολιάζουν οι αναλυτές της GfK. Με μερίδιο πωλήσεων 42%, η περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού συνέχισε να υπερασπίζεται την πρωτιά της μεταξύ των πιο ισχυρών αγορών του πλανήτη για τα τεχνολογικά καταναλωτικά αγαθά και το 2018. Περίπου 25% των πωλήσεων πραγματοποιήθηκε στην Ευρώπη, σχεδόν το 20% στη Βόρεια Αμερική, το 7% στη Λατινική Αμερική και 6% στη Μέση Ανατολή/Τουρκία/Αφρική.

Ισχυρές οι Τηλεπικοινωνίες
Με μερίδιο πωλήσεων 44% και όγκο περίπου €440 δις, οι Τηλεπικοινωνίες αποτελούν το μεγαλύτερο τμήμα της αγοράς των τεχνικών καταναλωτικών αγαθών το 2018. Οι καταναλωτές στρέφονται ολοένα και περισσότερο σε προϊόντα υψηλής τεχνολογίας και ποιότητας, ειδικά στον τομέα των smartphones, γεγονός που επέτρεψε την αύξηση των παγκόσμιων πωλήσεων κατά 7%. Ωστόσο, η αγορά παραμένει στάσιμη όσον αφορά τις ποσότητες που πωλούνται. Παρά τη μείωση στη Λατινική Αμερική (-5%), οι πωλήσεις το 2018 αυξήθηκαν παγκοσμίως, ειδικά στην Ευρώπη (+ 14%) και τη Βόρεια Αμερική (+ 12%). Ωστόσο, η GfK δεν αναμένει περαιτέρω αύξηση των πωλήσεων το 2019, αλλά μάλλον σταθερή ανάπτυξη στο ίδιο επίπεδο με το προηγούμενο έτος.

Στο μεταξύ, το 2018, οι καταναλωτές παγκοσμίως δαπάνησαν περίπου €157 δις για εξοπλισμό Πληροφορικής και γραφείου, καθώς και αναλώσιμα, περίπου όσα και το προηγούμενο έτος. Στον τομέα της Πληροφορικής, υπάρχει σήμερα ζήτηση για συσκευές υψηλής απόδοσης, ειδικά στον τομέα των τυχερών παιχνιδιών και του φορητού υπολογιστή. Ενώ οι πωλήσεις στη Λατινική Αμερική και την Ασία/Ειρηνικό αυξήθηκαν ελαφρά το 2018 και υποχώρησαν στη Μέση Ανατολή/Τουρκία/Αφρική, καθώς και στη Βόρεια Αμερική.

Στροφή στις “έξυπνες” συσκευές
Οι παγκόσμιες πωλήσεις στον κλάδο καταναλωτικών ηλεκτρονικών και των φωτογραφιών αυξήθηκαν το 2018 κατά περίπου 6% σε €153 δις. Μόνο αυτό το τμήμα αντιπροσωπεύει περίπου το 15% όλων των πωλήσεων της αγοράς TCG. Οι αναλυτές διαπιστώνουν, επίσης, μια τάση για προϊόντα υψηλής τεχνολογίας στα ηλεκτρονικά καταναλωτικά αγαθά. Οι τηλεοράσεις υψηλής ευκρίνειας με μεγέθη οθόνης τουλάχιστον 50″ σημείωσαν σημαντική αύξηση πωλήσεων, ενώ στην κατηγορία premium, οι τηλεοράσεις OLED συνεχίζουν να αυξάνονται σε δημοτικότητα. Τα ακουστικά και τα φορητά ηχεία Bluetooth αποδείχθηκαν σημαντικοί οδηγοί ανάπτυξης στην αγορά ήχου. Οι πωλήσεις ηλεκτρονικών συσκευών ψυχαγωγίας αναπτύχθηκαν ιδιαίτερα θετικά στη Λατινική Αμερική (+24%). Οι δε πωλήσεις στην Ασία/Ειρηνικό και στην Ευρώπη αυξήθηκαν σε ποσοστά μεταξύ 4% και 5%.

sepe.gr

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

  • Security Report, Μάιος 2024

    Security Report, Μάιος 2024

    Κυκλοφορεί σε όλα τα εξειδικευμένα σημεία διανομής το περιοδικό Security Report Μαΐου, πάντα μαζί με το περιοδικό Ψηφιακή Τηλεόραση. Στο νέο τεύχος θα βρείτε ενδιαφέροντα θέματα και δοκιμές που...
  • AI κάμερες και καταγραφικά

    AI κάμερες και καταγραφικά

    Σε μια εποχή που προσδιορίζεται από την ταχεία τεχνολογική πρόοδο και εξέλιξη, η τεχνητή νοημοσύνη λειτουργεί ως game changer, επαναπροσδιορίζοντας τον κλάδο της ασφάλειας, πόσω μάλλον αυτόν της β...
  • Η Novatron Security Distribution εξαγόρασε την Grande Security

    Η Novatron Security Distribution εξαγόρασε την Grande Security

    Η Novatron Security Distribution Α.Ε., μέλος του ομίλου IFSAS, κορυφαίου ομίλου λύσεων & προϊόντων τεχνολογίας φυσικής ασφάλειας στην Ελλάδα, ανακοίνωσε την πλήρη εξαγορά των μετοχών της Grand...
  • Βία κατά των Γυναικών

    Βία κατά των Γυναικών

    Δυστυχώς, η αφορμή για αυτό το άρθρο είναι η δολοφονία της 28χρονης Κυριακής Γρίβα από τον πρώην σύντροφό της μόλις έξω από το Α.Τ. Αγίων Αναργύρων. Η τραγικότητα αυτού του περιστατικού εντείνεται...
  • Maxhub Open Days από την PartnerNET

    Maxhub Open Days από την PartnerNET

    Η PartnerNET, στο πλαίσιο της συνεχούς αναβάθμισης των προϊόντων και των υπηρεσιών που προσφέρει στους συνεργάτες της, διοργάνωσε σε συνεργασία με την Maxhub στα γραφεία της την Τετάρτη 10 και την...
  • Hikvsion HiWatch

    Hikvsion HiWatch

    To HiWatch είναι ένα ξεχωριστό brand της Hikvision, το οποίο περιλαμβάνει επαγγελματικά δικτυακά προϊόντα CCTV, που προορίζονται για μικρά και μεσαία έργα. Τα προϊόντα του brand HiWatch της Hik...