Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
Digiflex MyAlarm
Η Cloud υπηρεσία για τα συστήματα ασφαλείας VISION-X
Η τηλεφωνική γραμμή, παύει να χρησιμοποιείται από τις οικιακές, εμπορικές και βιομηχανικές εγκαταστάσεις και αντικαθίσταται σταδιακά από την IP επικοινωνία. Έτσι, και τα σύγχρονα Συστήματα Ασφαλείας επιβάλλεται να ακολουθήσουν αυτήν την εξέλιξη και να παρέχουν νέες καινοτόμες προτάσεις IP επικοινωνίας με τα Κέντρα Λήψεως Σημάτων αλλά και ειδοποιήσεων των Χρηστών.
Η τηλεφωνική γραμμή, παύει να χρησιμοποιείται από τις οικιακές, εμπορικές και βιομηχανικές εγκαταστάσεις και αντικαθίσταται σταδιακά από την IP επικοινωνία. Έτσι, και τα σύγχρονα Συστήματα Ασφαλείας επιβάλλεται να ακολουθήσουν αυτήν την εξέλιξη και να παρέχουν νέες καινοτόμες προτάσεις IP επικοινωνίας με τα Κέντρα Λήψεως Σημάτων αλλά και ειδοποιήσεων των Χρηστών.
Η Digiflex Pty Ltd από την Αυστραλία, με την κυκλοφορία του τελευταίου μοντέλου VISION-X παρέχει μία σειρά πρόσθετων Μονάδων Επικοινωνίας IP, ώστε να καλύπτεται κάθε απαίτηση και ιδιαιτερότητα της εκάστοτε εγκατάστασης και να καθίσταται δυνατή η επικοινωνία του Συστήματος Ασφαλείας VISION-X με τα ΚΛΣ. μέσω IP. Κάθε Σύστημα Vision-X με IP Επικοινωνία, μπορεί να εγγραφεί στην Υπηρεσία MyAlarm και να επωφελείται ο Πελάτης, αλλά και ο Εγκαταστάτης, από τις παρεχόμενες προηγμένες Interactive Υπηρεσίες MyAlarm.
Υπηρεσία MyAlarm – MyAlarm.eu.com
Ως αποτέλεσμα πολυετών ερευνών, υψηλής τεχνογνωσίας και εμπειρίας, με ιδιαίτερη έμφαση στην ασφάλεια δεδομένων και την αξιόπιστη λειτουργία, η Digiflex Pty Ltd δημιούργησε την υψηλών προδιαγραφών Cloud Υπηρεσία MyAlarm για τα Συστήματα Ασφαλείας VISION-X.
Ο MyAlarm Cloud Server που εξυπηρετεί την Αυστραλία και την Νέα Ζηλανδία βρίσκεται στο Sydney (Server της Amazon), ενώ ο Ευρωπαϊκός Cloud Server βρίσκεται στην Φρανκφούρτη (Server της Amazon) και πληρούν τα υψηλότερά επίπεδα προστασίας δεδομένων και ασφαλούς λειτουργίας.
H Υπηρεσία MyAlarm αποτελεί ένα χρήσιμο εργαλείο για τον επαγγελματία Εγκαταστάτη, αλλά και για τον τελικό Πελάτη. Με την εγγραφή του Εγκαταστάτη στον ιστότοπο MyAlarm.eu.com (απαιτείται η έγκριση από την Digiflex Pty Ltd) αντιστοιχείται ένας μοναδικός 11-ψήφιος αριθμός που αποτελεί το ID Εγκαταστάτη. Με χρήση του συγκεκριμένου ID γίνεται εύκολα η καταχώρηση του κάθε εγκατεστημένου Συστήματος VISION-X στην Υπηρεσία MyAlarm, εισάγοντας το απλά μέσω του Πληκτρολογίου. Στη συνέχεια, κάνοντας login στον ιστότοπο MyAlarm.eu.com ο Εγκαταστάτης, αφού εισάγει τα επιμέρους στοιχεία επικοινωνίας που επιθυμεί για το συγκεκριμένο Σύστημα (Ονομασία Συστήματος, τηλέφωνο επικοινωνίας, όνομα επικοινωνίας κλπ), βάσει των απαιτήσεων της εγκατάστασης ορίζει το νέο Σύστημα σε ένα από τα διαθέσιμα Πλάνα συνδρομής MyAlarm που εξυπηρετεί τις ανάγκες του Πελάτη του.
Υπάρχουν 6 διαθέσιμα Πλάνα MyAlarm με διαφορετικές Interactive υπηρεσίες και λειτουργίες το καθένα. H συνδρομή μπορεί να είναι σε ετήσια ή μηνιαία βάση ή ολική (εφάπαξ).
Σε όλα τα Πλάνα MyAlarm υποστηρίζεται η χρήση της Εφαρμογής iFob Control (Android, iOS), η αυτόματη ρύθμιση της ημερομηνίας και ώρας του Συστήματος, όπως και η απομακρυσμένη σύνδεση δικτυακά μέσω του Λογισμικού VisionLink για προγραμματισμό κατά την εγκατάσταση ή συντήρηση του Συστήματος από τον Εγκαταστάτη. Έτσι εξαλείφεται πλήρως η ανάγκη παραμετροποίησης του router (port forwarding), μειώνοντας σημαντικά τον απαιτούμενο χρόνο εγκατάστασης, ενώ ταυτόχρονα καταργεί την ανάγκη επίσκεψης στον χώρο σε περίπτωση πιθανού προβλήματος ή σε ενδεχόμενη αλλαγή router στο χώρο. του.
Απομακρυσμένη σύνδεση VisionLink μέσω MyAlarm
Ο ιστότοπος MyAlarm.eu.com αποτελεί μία εύχρηστη αλλά συγχρόνως έξυπνη web πλατφόρμα μέσω της οποίας, ο εξουσιοδοτημένος Εγκαταστάτης MyAlarm, μπορεί μεταξύ άλλων να δει την τρέχουσα κατάσταση επικοινωνίας του κάθε Συστήματος, την έκδοση firmware του Πίνακα, το πλήρες Ιστορικό Συμβάντων του Συστήματος, να εξάγει σε PDF τα συμβάντα που επιθυμεί και να κάνει λήψη τεχνικών ή ενημερωτικών σημειώσεων ή υλικού marketing που διατίθενται από την Digiflex.
Ρύθμιση των Χρηστών Εφαρμογής iFob Control και των Ειδοποιήσεων
Μέσω του ιστότοπου MyAlarm.eu.com, στην καρτέλα ΧΡΗΣΤΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ IFOB ο Εγκαταστάτης ορίζει τους Χρήστες της Εφαρμογής iFob Control (έως 10 Χρήστες ανά Σύστημα) για την απομακρυσμένη διαχείριση Συστήματος μέσω συσκευών Smartphone.
Με την εισαγωγή του Ονόματος Χρήστη εμφανίζεται αυτόματα και το πλήκτρο ‘Λήψη Κωδικού Εφαρμογής’ όπου, πατώντας το, εμφανίζονται τα απαραίτητα στοιχεία που πρέπει να εισαχθούν στην Εφαρμογή iFob Control στην συσκευή Smartphone του αντίστοιχου Χρήστη. Τα στοιχεία αυτά είναι ο Σειριακός αριθμός του Πίνακα και ο μοναδικός 6-ψήφιος Κωδικός Εφαρμογής.
Δίνεται η δυνατότητα αποστολής των στοιχείων αυτών στον Χρήστη μέσω SMS, επιλέγοντας το εικονίδιο της χώρας (πρόθεμα αριθμού) εισάγοντας τον αριθμό του κινητού και πατώντας ‘Αποστολή SMS’. Σε περίπτωση που ο Χρήστης μελλοντικά αλλάξει συσκευή Smartphone θα πρέπει να επαναληφθεί η ίδια διαδικασία για εξαγωγή νέου 6-ψήφιου Κωδικού Εφαρμογής.
Στην καρτέλα ΑΝΑΦΟΡΕΣ μπορεί να οριστεί ο τύπος των Ειδοποιήσεων που θα λαμβάνει ο κάθε Χρήστης σε συμβάντα του Συστήματος (Push Notifications real-time ή/και SMS ή/και Email ή/και Φωνητική κλήση) αλλά και να ορισθούν τα συμβάντα για τα οποία θα ειδοποιείται ο κάθε Χρήστης (Alarm, Οπλισμοί/Αφοπλισμοί Υποσυστημάτων, Προβλήματα, Προσβάσεις σε Θύρες κλπ).
Σε ορισμένα Πλάνα MyAlarm υποστηρίζονται και οι ‘Προηγμένες Επιλογές Ειδοποιήσεων Χρηστών’ όπου μπορεί να οριστεί ξεχωριστά η ειδοποίηση για κάθε Ζώνη ή Θύρα ή Πρόβλημα Συστήματος. Σε περίπτωση που το Σύστημα επικοινωνεί με ΚΛΣ., μπορεί να οριστεί καθυστέρηση αποστολής ειδοποιήσεων των Χρηστών του Συστήματος έως 10 λεπτά, ώστε το ΚΛΣ. να λαμβάνει τις αναφορές πάντοτε πριν τον Πελάτη. Προαιρετικά, ο Εγκαταστάτης μπορεί να εισάγει και τα στοιχεία επικοινωνίας, καθώς και το logo της εταιρείας του, ώστε να είναι ανά πάσα στιγμή διαθέσιμα μέσω της Εφαρμογής iFob Control στους Πελάτες του.
Ο ιστότοπος MyAlarm.eu.com όπως και η Εφαρμογή iFob Control υποστηρίζουν Ελληνικά και όλα τα emails, SMS και Push Ειδοποιήσεις είναι στα Ελληνικά.
Ο τελικός Πελάτης (ιδιοκτήτης) μπορεί επίσης να ορίζει o ίδιος τους Χρήστες της Εφαρμογής iFob Control και τις Ειδοποιήσεις για τα Συστήματά του, με την Εγγραφή του στον ιστότοπο MyAlarm.eu.com (Δημιουργία Λογαριασμού MyAlarm Πελάτη), εφόσον όμως πρώτα του έχει εκχωρηθεί το δικαίωμα αυτό από τον Εγκαταστάτη.
Εφαρμογή iFob Control (χαρακτηριστικά και δυνατότητες)
Η επαγγελματική Εφαρμογή iFob Control (iOS ,Android) δίνει την δυνατότητα στον Χρήστη του Συστήματος VISION-X να Οπλίζει/Αφοπλίζει Υποσυστήματα απομακρυσμένα (με Φωνητική Επιβεβαίωση εκτέλεσης εντολής στα Ελληνικά) με απλό άγγιγμα του δάκτυλού του. Μπορεί να δει, ανά πάσα στιγμή, την τρέχουσα κατάσταση των Ζωνών του Συστήματός του και να Απομονώσει (Bypass) την Ζώνη που επιθυμεί. Σε προστατευόμενους χώρους με λειτουργίες αυτοματισμού, μπορεί να ενεργοποιήσει Εξόδους (Θέρμανση, Κλιματισμός, Φώτα), ενώ εφόσον γίνεται χρήση της ενσωματωμένης λειτουργίας Access Control του Συστήματος VISION-X, μπορεί εύκολα να Ξεκλειδώσει μία ή περισσότερες Θύρες στον χώρο. Όλα τα τελευταία 2000 συμβάντα του Συστήματος (Οπλίσεις/Αφοπλίσεις, Προσβάσεις Χρηστών σε Θύρες, Συμβάντα Alarm, Προβλήματα Συστήματος κλπ) είναι διαθέσιμα προς ανάγνωση μέσω της Εφαρμογής iFob Control αναλυτικά με Ημερομηνία/Ώρα Συμβάντος, Όνομα Χρήστη, ονομασία Υποσυστήματος και Πληκτρολογίου/Καρταναγνώστη.
Σε κάθε Συμβάν του Συστήματος λαμβάνει Push Ειδοποίηση σε πραγματικό χρόνο ακόμα και αν δεν είναι ανοικτή εκείνη τη στιγμή η Εφαρμογή στο Smartphone. Σε Συμβάν Alarm Συστήματος (Διάρρηξης, Πανικού, Απειλής, Δολιοφθοράς, Παραβίασης Θύρας, Ανοικτής Θύρας για μεγάλο διάστημα) λαμβάνει Push Ειδοποίηση και ταυτόχρονα ηχεί το Smartphone για 20sec έναν διακριτό τόνο μέχρι την ανάγνωσή του.
Σε κάθε Πρόσβαση Χρήστη σε Θύρα, λαμβάνει Push Ειδοποίηση με αναλυτικές πληροφορίες όπως Ημερομηνία & Ώρα Συμβάντος, Όνομα Χρήστη, Ονομασία Θύρας, καθώς και Ονομασία του αντίστοιχου Καρταναγνώστη ή Πληκτρολογίου Proximity. Έτσι ο προϊστάμενος μίας επιχείρησης θα μπορεί να γνωρίζει την ώρα προσέλευσης/αποχώρησης των εργαζομένων ή ο εργαζόμενος γονέας θα μπορεί να ενημερώνεται για την ώρα επιστροφής των παιδιών από το σχολείο ή την είσοδο/έξοδο της καθαρίστριας.
Η Εφαρμογή iFob Control έχει σχεδιαστεί έτσι, ώστε να είναι ιδιαίτερα εύχρηστη αφού διαθέτει μεγάλα πλήκτρα Οπλισμού / Αφοπλισμού Υποσυστημάτων με Φωνητική επιβεβαίωση εκτέλεσης εντολής στα Ελληνικά. Με στιγμιαίο πάτημα πλήκτρου γίνεται Οπλισμός / Αφοπλισμός Υποσυστήματος, ενώ με παρατεταμένο πάτημα πλήκτρου γίνεται Οπλισμός / Αφοπλισμός όλων των Υποσυστημάτων. Στην αρχική οθόνη μπορούν να οριστούν έως 4 μεγάλα πλήκτρα συντόμευσης για ενεργοποίηση Εξόδων ή Θυρών για εύκολη πρόσβαση εφόσον χρησιμοποιούνται συχνά. Επίσης, το μεγάλο πλήκτρο Alarm Πανικού μπορεί να ενεργοποιήσει την σειρήνα του Συστήματος με παρατεταμένο πάτημα 3 sec ενώ μπορεί να οριστεί για Σιωπηλό Πανικό. Η δυνατότητα απομακρυσμένης διαχείρισης του Συστήματος Vision-X μέσω της Εφαρμογής iFob Control, σε συνδυασμό με τις προηγμένες λειτουργίες και χαρακτηριστικά του Συστήματος VISION-X το καθιστούν ως την ιδανική λύση για την ασφάλεια, αλλά και την αυτοματοποίηση του προστατευόμενου χώρου.
Για την λήψη Push Ειδοποιήσεων θα πρέπει να υπάρχει ενεργή σύνδεση internet στο Smartphone (Wi-Fi ή Data). Σε διαφορετική περίπτωση οι Push Ειδοποιήσεις παραμένουν σε κατάσταση αναμονής (έως 24 ώρες) και λαμβάνονται διαδοχικά με την επόμενη επιτυχή σύνδεση internet του Smartphone. Για αυτές τις περιπτώσεις μπορεί να οριστεί πρόσθετη ειδοποίηση Χρήστη μέσω SMS (μόνο Alarm ή Πανικό) ή μέσω Φωνητικής Κλήσης (μόνο Alarm & Πρόβλημα Συστήματος), ώστε να λαμβάνει ειδοποίηση ο Χρήστης ακόμα και όταν βρίσκεται σε περιοχή όπου δεν καλύπτεται από δίκτυο. Τα δικαιώματα του κάθε Χρήστη της Εφαρμογής iFob Control είναι τα ίδια με αυτά που ισχύουν στον Πίνακα. Έχει δικαίωμα διαχείρισης μόνο των Υποσυστημάτων, Ζωνών, Θυρών, Εξόδων που έχουν οριστεί στον προγραμματισμό του Συστήματος από τον Εγκαταστάτη.
Αναφορές σε ΚΛΣ. Μέσω MyAlarm (MyAlarm Global SIM)
Η προστασία δεδομένων, η ασφαλής λειτουργία σε συνδυασμό με την υψηλή τεχνογνωσία ήταν τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα που θέσανε τις βάσεις για το μεγάλο βήμα της Digiflex Pty Ltd τον Μάϊο του 2018, που άλλαξε τα δεδομένα στην επιτήρηση από ΚΛΣ. των IP Συστημάτων Ασφαλείας. Πλέον είναι δυνατή η αποστολή αναφορών, μέσω του Ευρωπαϊκού MyAlarm Server, σε οποιοδήποτε ΚΛΣ. σε μορφή Contact ID ή CSV IP χωρίς την ανάγκη προσθήκης ειδικού hardware στον δέκτη του ΚΛΣ.
Η ενσωματωμένη Global Κάρτα SIM MyAlarm (Vodafone, Cosmote) που εμπεριέχεται στις αντίστοιχες plug-on Μονάδες Επικοινωνίας παρέχει:
- Αυξημένη Ασφάλεια Επικοινωνίας μέσω VPN
- Απεριόριστα Data για την Επικοινωνία του Συστήματος με το ΚΛΣ. (CID ή CSV)
- Απεριόριστα Data για χρήση της Εφαρμογής iFob Control και Ειδοποιήσεις Push
- Απεριόριστα Data για Ειδοποιήσεις μέσω SMS σε Συμβάν Alarm ή Πανικού
- Απεριόριστα Data για Ειδοποιήσεις μέσω Email
- Απεριόριστα Data για Ειδοποιήσεις μέσω Φωνητικής Κλήσης σε Συμβάν Alarm ή Προβλήματος
- Δυνατότητα απομακρυσμένης σύνδεσης Εγκαταστάτη μέσω VisionLink για προγραμματισμό (Upload/Download)
- Χαμηλότερο κόστος από την χρήση κοινών Καρτών SIM
- Καμία ανάγκη υπενθύμισης ανανέωσης υπολοίπου ή πρόωρης εξάντλησης Data
- Global κάλυψη (Vodafone, Cosmote)
Έτσι, ο Εγκαταστάτης μπορεί εύκολα να ορίσει τις παραμέτρους επικοινωνίας του ΚΛΣ. που συνεργάζεται μέσω του ιστότοπου MyAlarm.eu.com για το κάθε Σύστημα VISION-X με εγκατεστημένη Μονάδα MY744EU ή MY366EU.
Στην καρτέλα ‘ΚΛΣ. Templates’ καταχωρούνται οι παράμετροι επικοινωνίας για το κάθε ΚΛΣ. όπως αριθμοί τηλεφώνων για επικοινωνία μέσω CID ή Διευθύνσεις IP για επικοινωνία μέσω CSV. Στην συνέχεια γίνεται απλά αντιστοίχιση του ήδη καταχωρημένου ‘ΚΛΣ. Template’ με το επιθυμητό Σύστημα και εισαγωγή του Κωδικού Συνδρομητή. Στο Ιστορικό Συμβάντων του Συστήματος θα εμφανίζεται η επιτυχής ή ανεπιτυχής αποστολή αναφοράς αλλά και ο τρόπος επικοινωνίας (GPRS ή Ethernet).
{gallery}7006{/gallery}
- ELASYS SA
- Βριλησσού 77, 114 76 Αθήνα
- τηλ.: 210-6430000
- fax: 210-6464666
- e-mail: info@elasys.gr
- site: www.elasys.gr