Skip to main content
Hermes Banner 1
DIGITAL TV 190
ilka aggelia
securityreport e mag odhgos 2021
25 Μαρτίου 2021 20:14

Κ.Λ.Σ.Σ και Διαχείριση Κρίσεων

Πως λειτουργούν τα κέντρα λήψεως σημάτων σε κατάσταση Εκτάκτου Ανάγκης!

Γράφει: Αποστολόπουλος Παναγιώτης
7f584f05e6d81c9a3aba49543411858b XL 645e2de7

.Ένα σύστημα συναγερμού όσο αξιόπιστο και εάν είναι, από μόνο του πολλές φορές μπορεί να μην είναι αρκετό για να αποτρέψει ένα διαρρήκτη. Τα κέντρα λήψης σημάτων έρχονται να συμπληρώσουν αυτό το κενό χαρίζοντας μία ολοκληρωμένη ασφάλεια τόσο σε επιχειρήσεις και μεγάλες εγκαταστάσεις, όσο και σε οικίες.

Ένα σύστημα συναγερμού όσο αξιόπιστο και εάν είναι, από μόνο του πολλές φορές μπορεί να μην είναι αρκετό για να αποτρέψει ένα διαρρήκτη. Τα κέντρα λήψης σημάτων έρχονται να συμπληρώσουν αυτό το κενό χαρίζοντας μία ολοκληρωμένη ασφάλεια τόσο σε επιχειρήσεις και μεγάλες εγκαταστάσεις, όσο και σε οικίες.

Όσο ευφυές και αν είναι ένα σύστημα ασφαλείας, σίγουρα δεν μπορεί να αντικαταστήσει την 24ωρη ανθρώπινη εξυπηρέτηση ενός Κέντρου Λήψης Σημάτων που είναι σε εγρήγορση όλο το 24ωρο. Με εξειδικευμένο προσωπικό που επεξεργάζεται τα σήματα των συστημάτων συναγερμού 24 ώρες το 24ώρο, 7 ημέρες τη βδομάδα, το ΚΛΣ αναλαμβάνει την διαχείριση και την προώθηση των σημάτων του συστήματος συναγερμού. Εκμεταλλευόμενα τις σύγχρονες τεχνολογίες επικοινωνίας, τα ΚΛΣ μπορούν να επικοινωνήσουν με τα συστήματα συναγερμών των συνδρομητών τους μέσω γραμμής τηλεφώνου PSTN, μέσω κινητής τηλεφωνίας GSM/GPRS, όπως και μέσω τεχνολογίας IP.

Ακολουθώντας τις εξελίξεις της εποχής, τα σύγχρονα ΚΛΣ παρέχουν προχωρημένα εργαλεία διαχείρισης, παρέχοντας εν τέλει, καλύτερες υπηρεσίες στους τελικούς συνδρομητές. Όμως τι συμβαίνει όταν αυτά έρχονται αντιμέτωπα με μία σειρά προκλήσεων όπως είναι ο σεισμός, η διακοπή ρεύματος, η πτώση του σήματος από τον πάροχο τηλεπικοινωνίας, η πυρκαγιά, η τρομοκρατική επίθεση, ο κορωνοϊός, κ.λπ.;

Στο αφιέρωμα που ακολουθεί, το περιοδικό Security Report μίλησε με τα κορυφαία ΚΛΣΣ. του ελληνικού χώρου, σχετικά με τα μέτρα που λαμβάνουν για την έγκαιρη αντιμετώπιση αυτών των προκλήσεων, ώστε να συνεχίσουν την ομαλή λειτουργίας τους, κατά την διάρκεια και μετά την ολοκλήρωση της κρίσης. Η αναφορά στα ΚΛΣΣ. γίνεται με αλφαβητική σειρά.

 

ATLAS SECURITY
Το Κέντρο Λήψης Σημάτων Συναγερμού της Atlas Security διαθέτει Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας ISO 9001:2015. Το ISO 9001:2015 είναι διεθνώς αναγνωρισμένο πρότυπο για την διασφάλιση ποιότητας μέσα στην επιχείρηση. Στην Atlas Security προσφέρουμε πιστοποιημένες υπηρεσίες βάσει του προτύπου, διασφαλίζοντας όχι μόνο την αποτελεσματικότητά μας σε επίπεδο λειτουργίας, αλλά και την αξιοπιστία μας για την προσδοκώμενη ποιότητα στις υπηρεσίες που παρέχουμε στους συνδρομητές μας.

H Atlas Security με την εμπειρία των 30 ετών γνωρίζει πως να προστατέψει τους συνδρομητές της σε περιπτώσεις εκτάκτου ανάγκης.

Σε περίπτωση διακοπής ρεύματος η Atlas Security διαθέτει online UPS των 15KVA και Η/Ζ γεννήτριες αντίστοιχων προδιαγραφών όπου και διασφαλίζουν την συνεχή λειτουργία του. Διαθέτει 90 τηλεφωνικές γραμμές που ολοκληρώνονται πάνω από ένα ευρυζωνικό δίκτυο οπτικών ινών VOIP, για την λήψη δεκάδων χιλιάδων σημάτων σε 24ωρη βάση. Οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι έχουν εγκατεστημένα fail-over κανάλια επικοινωνίας οπτικών ινών σε περίπτωση που κάποιο πρωτεύον «πέσει» για τον οποιοδήποτε λόγο.

Επιπλέον για να διασφαλίσουμε την αδιάλειπτη λειτουργία σε περίπτωση κρούσματος Covid-19, η Atlas Security είναι πλέον το 1o Κέντρο Λήψης Σημάτων στη χώρα που δημιούργησε ένα Κέντρο Λήψης Σημάτων “κλώνο” σε άλλο ιδιόκτητο χώρο της εταιρίας. Επομένως σε περίπτωση κρούσματος στην εταιρία υπάρχει εφεδρικός χώρος, καθώς και προσωπικό ασφαλείας, έτσι ώστε να συνδράμει στην 24ωρη λειτουργία του Κέντρου Λήψης Σημάτων, πραγματικά αδιάλειπτα. Δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε ότι οι εγκαταστάσεις της Atlas Security είναι σε ιδιόκτητο χώρο, παροπλισμένο με αλεξίσφαιρα τζάμια, συναγερμό και κλειστό κύκλωμα CCTV τελευταίας τεχνολογίας καθώς και 24ωρη φύλαξη από ιδιωτική εταιρία. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την αποτροπή κάθε είδους τρομοκρατικής ενέργειας και την διασφάλιση του προσωπικού και των πολύτιμων δεδομένων των συνδρομητών μας.

Η καρδιά του Κέντρου Λήψης Σημάτων είναι οι εκπαιδευμένοι χειριστές του που διαχειρίζονται καθημερινά πάνω από 100.000 σήματα συναγερμού. Oι χειριστές διεκπεραιώσουν όλο το 24ωρο τις ανάγκες του Κέντρου Λήψης Σημάτων και υπάρχει πάντα προσωπικό ασφαλείας standby σε περίπτωση έκτακτων συνθηκών για να διαχειριστούν οποιαδήποτε κρίση.

Η Atlas Security, για την παραλαβή των δεδομένων συναγερμού, τηλεμετρίας και βιομηχανικού ελέγχου διαθέτει εξοπλισμό που δύναται να διαχειριστεί περισσότερους από 60.000 συνδρομητές σε 24ωρη βάση, εξυπηρετώντας περί τους 40.000 συνδρομητές αυτή τη στιγμή. Τα σήματα που παραλαμβάνει το Κέντρο Λήψης Σημάτων της Atlas Security υπερβαίνουν τα 5 ανά δευτερόλεπτο. Η παραλαβή των σημάτων γίνεται από εξοπλισμό που αποτελείται από:

  • 90 τηλεφωνικές γραμμές που ολοκληρώνονται πάνω από ένα ευρυζωνικό δίκτυο οπτικών ινών VOIP, μαζί με 2 backup κανάλια PRI και redundant εξοπλισμό τηλεφωνικών κέντρων. H διαχείριση των σημάτων από τα παραπάνω κανάλια γίνεται από 16 multi-line PSTN receivers διεθνών standards.
  • 14 multi-socket TCP/IP κανάλια επικοινωνίας με διακεκριμένες land-line IP & GPRS IP ξεχωριστούς δέκτες server. Τα χρησιμοποιούμενα πρωτόκολλα διαμεταγωγής σημάτων είναι τα διεθνή SIA-IP, MODBUS, MQTT, αλλά και συγκεκριμένα άλλα proprietary.

Τα παραπάνω τηλεπικοινωνιακά δίκτυα είναι όλα διπλά και άγονται με δακτυλίους οπτικών ινών τόσο από την COSMOTE, όσο και από την VODAFONE. Σύντομα προστίθενται επιπλέον επικοινωνιακοί δίαυλοι ειδικού σκοπού με χρήση μικροκυματικών ζεύξεων με τους παρόχους.

Η διαχείριση των σημάτων υλοποιείται από ένα περιβάλλον 8 heavy-duty server, σε εσωτερικό δίκτυο με 60 Workstation PCs σε redundant σχεδιασμό. Το λογισμικό διαχείρισης σε επίπεδο server & client applications αποτελεί εσωτερικό asset της Atlas Security και εξελίσσεται συνεχώς πάνω σε πλατφόρμες Windows & Linux.

Για την αδιάλειπτη από πλευράς ηλεκτρικής ισχύος λειτουργία του Κέντρο Λήψης Σημάτων χρησιμοποιούνται online UPS των 15KVA και Η/Ζ γεννήτριες αντίστοιχων προδιαγραφών.

Η ανάπτυξη και υποστήριξη των λογισμικών και hardware υποδομών της Atlas Security παρέχεται από την ATLASCOM, μια εταιρεία του ομίλου της ATLAS GROUP, καθώς και σε συνεργασία με ISO-διαπιστευμένους εξωτερικούς συνεργάτες, αλλά και με τους υπάρχοντες παρόχους υποδομών.

Το διοικητικό προσωπικό αποτελείται από άτομα με πολυετή εμπειρία στο χώρο αλλά και νέα στελέχη προερχόμενα από τον ανταγωνισμό και από άλλες μεγάλες εταιρίες. Οι άνθρωποι μας εργάζονται καθημερινά για να διασφαλίσουν την ομαλή λειτουργία του Κέντρου Λήψης Σημάτων σε καθημερινά αλλά και σε έκτακτα περιστατικά, ενώ τα διευθυντικά στελέχη χαράσσουν τη στρατηγική για την εξέλιξη της εταιρίας. Οι άνθρωποι της πρώτης γραμμής, οι χειριστές του Κέντρου Λήψης Σημάτων, εκπαιδεύονται ανά τακτά χρονικά διαστήματα γνωρίζοντας με ακρίβεια όλη την γκάμα των ενεργειών του Κέντρου Λήψης Σημάτων, έχοντας ως προτεραιότητα την καλύτερη εξυπηρέτηση του συνδρομητή και την μέγιστη υποστήριξη στον επαγγελματία εγκαταστάτη.
ATLAS SECURITY, τηλ.: 210-9600556.


 

DIVICO SECURITY
Τα πρωτόκολλα και οι πιστοποιήσεις που διαθέτει το ΚΛΣ της Divico Security είναι τα:

  • ISO 9001:2000.
  • ISO27001:2013.
  • ISO 14001:2015.
  • ΕΛΟΤ 1801:2008 / OHSAS 18001:2007.

Η εταιρία μας έχει σχεδιάσει πλάνα διαχείρισης ασφάλειας για κάθε πιθανή περίπτωση κρίσεως που μπορεί να προκύψει όπως για παράδειγμα περιπτώσεις ληστείας, φωτιάς ή/και φυσικών φαινομένων.

Οι ενέργειες αφορούν:

  • Ενεργοποίηση Μπουτόν Πανικού για τη δήλωση απειλής στον χώρο.
  • Ενημέρωση της αστυνομίας.
  • Ενημέρωση εξωτερικού κέντρου Λήψεως σημάτων που είναι συνδεδεμένος ο συναγερμός της DIVICO.
  • Ενημέρωση της Άμεσης Επέμβασης της εταιρίας μας.
  • Ενεργοποίηση όλων των μέτρων αποτροπής της ληστείας (Σειρήνες, καπνογόνα κτλ) .

O μέγιστος χρόνος απόκρισης και επάνδρωσης του σταθμού με επιπλέον προσωπικό ορίζεται στα 15 λεπτά.

Η εταιρία έχει διαμορφώσει με τέτοιο τρόπο τις εγκαταστάσεις της, έτσι ώστε να αποφευχθούν απώλειες δεδομένων είτε από απομακρυσμένη παραβίαση είτε από φυσικές καταστροφές. Διατηρεί παραπάνω από 2 control rooms που φυλάσσονται οι servers της εταιρείας, καθώς και έναν offsite server που φυλάσσεται εκτός της εταιρίας.

Έτσι σε περιπτώσεις φυσικών καταστροφών διατηρούνται τα δεδομένα σε πολλαπλά σημεία αποθήκευσης. Επίσης η λύση του cloud backup από τον κορυφαίο πάροχο λύσεων του cloud backup προσφέρει στην εταιρία τη δυνατότητα ακόμα και σε μεγάλη καταστροφή να μπορεί να ανακτήσει τα δεδομένα μέσα σε μερικά λεπτά. Επίσης, η εταιρεία έχει πάρει όλα τα απαραίτητα μέτρα για να διασφαλίσει ότι ακόμα και σε περιστατικό ληστείας ή φωτιάς, είναι σε θέση να το αντιμετωπίσει. Συγκεκριμένα έχει εγκατεστημένα: συστήματα ασφαλείας σε όλο το κτίριο, πάνω από 36 κάμερες περιμετρικά, συστήματα αποτροπής ληστείας (μηχάνημα παραγωγής καπνού κ.ά.). Τέλος, σε όλα τα control room έχουν εγκατασταθεί συστήματα αυτόματης πυρόσβεσης που δεν επηρεάζουν τα μηχανήματα (χωρίς νερό) και φυσικά ούτε τον άνθρωπο.

Για να καλυφθούν όσο το δυνατόν περισσότερο όλοι οι παράγοντες ενημέρωσης και εξοικείωσης του προσωπικού με τις διαδικασίες κάθε πλάνου μεριμνούμε για τα εξής:

1) Εκπαίδευση του προσωπικού βάση του εγχειριδίου για αντιμετώπιση κρίσεων στην εταιρία.

2) Προσομοίωση κάθε 6 μήνες, σε κάθε πλάνο αντιμετώπισης περιστατικών

Όσο πιο εξοικειωμένο είναι το προσωπικό με τέτοια συμβάντα, τόσο πιο γρήγορα εκτελεί τις ενέργειες ενημέρωσης και αντιμετώπισης. Επίσης, σε κάθε περίπτωση, η ψυχολογική κατάσταση του ανθρώπου δεν είναι ίδια όταν βρίσκεται υπό πίεση. Για αυτό τον λόγο πρέπει να έχει μάθει να εκτελεί τις διαδικασίες σχεδόν αυτόματα χωρίς σκέψη.

3) Ενημέρωση κάθε νέου υπαλλήλου για τα πλάνα αντιμετώπισης περιστατικών ασφαλείας και κατανόηση του πόσο σημαντική είναι η συμβολή του σε περίπτωση συμβάντος παραβίασης πληροφοριών.

4) Ενημέρωση όλων των υπαλλήλων για το που και πως θα βρουν το εγχειρίδιο αντιμετώπισης περιστατικών ασφαλείας ανά πάσα ώρα και στιγμή σε περίπτωση που θέλουν να διαβάσουν ξανά τις διαδικασίες.

Οι χειριστές του Κέντρου Λήψεως και λόγω της φύσης της εργασίας, είναι μονίμως σε εγρήγορση για την αντιμετώπιση οποιασδήποτε απειλής. Έχουν τοποθετημένα μέσα στο Κέντρο Λήψεως μπουτόν πανικού, σε καίρια σημεία, για να ειδοποιήσουν άμεσα ότι βρίσκονται υπό απειλή. Κάθε μήνα κάνουμε προσομοίωση ενός πλάνου απειλής.

Divico Security, τηλ.: 2610-641900.

 


ΕΡΜΗΣ – ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΑΕ

Ο Ελληνικός Κεντρικός Σταθμός ΑΕ. – ΕΡΜΗΣ, ως πρωτοπόρος εταιρεία ηλεκτρονικής ασφάλειας, δίνει προτεραιότητα στη διασφάλιση της Υγείας και Ασφάλειας στο χώρο εργασίας, καθώς και στην επιχειρησιακή συνέχεια σε κάθε επίπεδο λειτουργίας. Έχει αναπτύξει και εφαρμόζει συστήματα διαχείρισης κατά ISO 9001:2015 Διασφάλισης Ποιότητας, ISO 27001:2013 Ασφάλειας Πληροφοριών, ISO 45001:2018 Υγείας & Ασφάλειας Εργασίας, ISO 14001:2015 Περιβαλλοντικής Διαχείρισης, καθώς και ολοκληρωμένο σχέδιο δράσης για την εξασφάλιση επιχειρησιακής συνέχειας.

Για την ηλεκτρονική επιτήρηση παροχής υπηρεσιών και για τις σύγχρονες υποδομές που διαθέτει, συμμορφώνεται επίσης με τα διεθνή πρότυπα BS 5979:2000 for Category II Central Stations, BS8243:2010, BS8418:2003, BS8484, LPC 1020, ACPO Policy on Intruder Alarm Systems, UL1981, DD243, DD245, EN50131, EN50181 και ΕΛΟΤ 50181.

Ο ΕΡΜΗΣ είναι έτοιμος για κάθε έκτακτη ανάγκη που απαιτεί οργανωμένη διαδικασία αντιμετώπισης για την αποφυγή μη αναστρέψιμων καταστάσεων, όπως πυρκαγιά, σεισμός, τρομοκρατική ενέργεια, βομβιστική απειλή, ακραία καιρικά φαινόμενα, πλημμύρα, έκρηξη, απεγκλωβισμός ατόμου, ακόμα και την επίκαιρη αντιμετώπιση της πανδημίας του covid-19, φαινόμενα τα οποία μπορεί να εκδηλωθούν απρόβλεπτα και αναπάντεχα.

Αξιοποιώντας την πολύχρονη εμπειρία και ακολουθώντας διεθνείς πρακτικές και διαδικασίες, ο ΕΡΜΗΣ έχει προβεί σε λεπτομερέστατη ανάλυση ρίσκου για όλους τους πόρους του, αναλύοντας τους κίνδυνους και τις επιπτώσεις τους. Αυτό, σε συνδυασμό με τις τακτικές εκπαιδεύσεις και την αντιμετώπιση επί χάρτου διαφόρων σεναρίων έκτακτης ανάγκης ή ακόμη και καταστροφής, βοηθά συνεχώς τα στελέχη και τους ανθρώπους του να είναι διαρκώς σε επαγρύπνηση και να αυξάνουν συνεχώς την εμπειρία τους στην αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών.

Σήμερα στην Ελληνική αγορά, μόνο ο ΕΡΜΗΣ προσφέρει SLA για τις υπηρεσίες Κέντρου Λήψης Σημάτων και εγγυάται μεταξύ άλλων ότι για τους συναγερμούς προσωπικής απειλής το 80% των περιστατικών θα αντιμετωπιστεί εντός 30 δευτερολέπτων, ενώ το 98,5% των περιστατικών εντός 60 δευτερολέπτων.

Προκειμένου λοιπόν οι συνδρομητές του ΕΡΜΗ να απολαμβάνουν την υπηρεσία που έχουν επιλέξει, εφαρμόζονται διαδικασίες ωριαίας παρακολούθησης των χρόνων εξυπηρέτησης και σε συνδυασμό με την απόδοση, αλλά και τη διαθεσιμότητα των χειριστών, δίνεται στα στελέχη η δυνατότητα να επέμβουν ανά πάσα στιγμή με διορθωτικές κινήσεις, έτσι ώστε να αντιμετωπιστεί κάθε κατάσταση.

Ο ΕΡΜΗΣ λειτουργεί σε ένα από τα πιο προηγμένα τεχνολογικά περιβάλλοντα στον κλάδο. Οι εγκαταστάσεις, οι υποδομές και οι χώροι εργασίας έχουν εξοπλιστεί με τα πιο πρόσφατα συστήματα ασφαλείας υψηλής τεχνολογίας και κορυφαίο λογισμικό, προσφέροντας απόλυτη εξυπηρέτηση 24/365.

Ειδικότερα για το λογισμικό λήψης και διαχείρισης ηλεκτρονικών σημάτων που χρησιμοποιείται, οι τρεις συγχρονισμένες βάσεις δεδομένων βρίσκονται σε δύο διαφορετικά γεωγραφικά σημεία και το πρότυπο UL1981 που πιστά εφαρμόζεται, συνηγορούν στη διαρκή λειτουργία δίχως απρόσμενες καταστάσεις.

Οι είκοσι θέσεις χειριστών στο κέντρο ελέγχου – με κλιμακούμενα επίπεδα επάνδρωσης – μπορούν να φθάσουν σε ποσοστό πληρότητας 100%, άμεσα αν αυτό απαιτηθεί, ενώ εξασφαλίζουν την εγγυημένη παροχή της υπηρεσίας, όπως ακριβώς συμφωνήθηκε με τον συνδρομητή.

Παράλληλα, το εγκαταστημένο Ηλεκτροπαραγωγό Ζεύγος των 44KW, σε συνδυασμό με τα κύρια και εφεδρικά UPS τα οποία λειτουργούν συνεχώς σε active-active κατάσταση, συνδράμουν στην απεριόριστη αυτονομία ηλεκτροδότησης σε όλες τις μονάδες κάτω από όλες τις συνθήκες.

Το αίσθημα ευθύνης, ο επαγγελματισμός και η συνεχής εκπαίδευση των ανθρώπων του ΕΡΜΗ, σε συνδυασμό με υψηλής ποιότητας υπηρεσίες για την επιτήρηση και την παρακολούθηση Συστημάτων Ασφαλείας, ανταποκρίνονται απόλυτα στις προσδοκίες των πελατών.

Η διοίκηση και τα στελέχη του ΕΡΜΗ φροντίζουν συνεχώς και μεθοδικά, με εξειδικευμένες ασκήσεις προσομοίωσης, οι οποίες απορρέουν από την ανάλυση ρίσκου και την εκτίμηση κίνδυνου, για την αντιμετώπιση όλων των καταστάσεων, εκτάκτων και μη.

ΕΡΜΗΣ – ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΑΕ. τηλ.: 210-3425002.

 


EUROGUARD

Το Κέντρο Λήψης Σημάτων τα τελευταία χρόνια λόγω της εξέλιξης της τεχνολογίας, αλλά και των ειδικών απαιτήσεων των διαφόρων συστημάτων συναγερμού, έχει αναπτύξει λογισμικά και έχει εγκαταστήσει δέκτες, οι οποίοι δέχονται όλα τα γνωστά πρωτόκολλα όπως είναι το SIA DC-09, E2, SIMPLE CID, RK300, M2M,ADESCO, IP CADDX, IP SURGARD, PARADOX, DSC, AJAX , SIEMENS, TRK, DC-09_2007, DC-09_2012, TL150. Πέρα των τυπικών πιστοποιήσεων που απαιτούνται για κάθε ΚΛΣ, όπως είναι οι πιστοποιήσεις κατά ISO, η EUROGUARD έχει προχωρήσει και σε επιπλέον πιστοποιήσεις που αφορούν την ηλεκτρομαγνητική θωράκιση, τη στατική θωράκιση, ιδιόκτητο δίκτυο οπτικών ινών από δυο διαφορετικούς παρόχους τηλεπικοινωνιών, VPN, FIREWALL, αλλά και ενεργειακή αυτονομία από εναλλακτικά μέσα (γεννήτρια, μπαταρίες).

Η EUROGUARD από την εμπειρία των διαφόρων προβλημάτων που προέκυψαν μέσα στα 21 χρόνια λειτουργίας της έχει καταλήξει ότι είναι απαραίτητο και αναγκαίο το mirroring κέντρο, γι’ αυτό προχώρησε στη κατασκευή δεύτερου Κέντρου Λήψης Σημάτων το οποίο είναι επανδρωμένο ακριβώς με τον ίδιο εξοπλισμό τόσο σε hardware, όσο και σε software με το ήδη υπάρχων κέντρο. Οπότε σε περίπτωση οποιασδήποτε κρίσης, πυρκαγιάς, σεισμού, διακοπής ρεύματος, τρομοκρατικής επίθεσης, πτώση σήματος από τους παρόχους επικοινωνίας αλλά και κορωνοϊό, μπορεί άμεσα και με ασφάλεια να εξυπηρετήσει όλα τα σήματα από το δεύτερο mirroring κέντρο , οι δε χρήστες είναι όλοι εξοπλισμένοι από ειδικό εξοπλισμό της εταιρείας και μπορούν ανά πάσα στιγμή σε οποιοδήποτε σημείο και αν βρίσκονται να συνδεθούν με ασφαλή τρόπο σε όλη τη δομή του φυσικού κέντρου (πρόγραμμα παρακολούθησης, προγράμματα καμερών, τηλεφωνικό κέντρο), αλλά και σε δευτερεύοντα βοηθητικά προγράμματα.

Το προσωπικό όπου και αν βρίσκεται εφόσον έχει πρόσβαση στον ειδικό προσωπικό εξοπλισμό, μπορεί μέσα σε λιγότερο από 3 λεπτά να εξυπηρετήσει σήμα.

Η εταιρεία μας παραχωρεί σε όλους τους χειριστές της έτοιμα προγραμματισμένα και τελευταίας γενιάς laptop που διαθέτουν το κατάλληλο λογισμικό, αλλά και ειδικά routers, ώστε να μπορούν εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια, να συνδεθούν στις κεντρικές, αλλά και mirroring δομές της.

Σε τέτοιες κρίσιμες καταστάσεις η EUROGUARD διαθέτει ευελιξία και ταχύτητα λόγω του έμπειρου και καλά εκπαιδευμένου διοικητικού προσωπικού της, το οποίο μέσω ιδιόκτητης εφαρμογής στα smartphones, ελέγχει, κατευθύνει, ενημερώνει, αλλά και συντονίζει όλη την ομάδα των χειριστών, προκειμένου να επιτευχθεί η ομαλή διαχείριση οποιασδήποτε κατάστασης. Επιπλέον, ανά τακτά χρονικά διαστήματα γίνονται ασκήσεις εκπαίδευσης, δοκιμές και σεμινάρια σε όλους τους χειριστές.

EUROGUARD Ε.Π.Ε., τηλ.: 801-2221957.

 


MEGA SPRINT GUARD

Το Σύστημα Διαχείρισης Επιχειρησιακής Συνέχειας του Ομίλου MEGA SPRINT GUARD (Business Continuity Management System (BCMS) σύμφωνα με το πρότυπο ISO 22301:2012, συνδυάζεται και συμπληρώνει απόλυτα τα άλλα πρότυπα της MEGA SPRINT GUARD σε συγγενείς περιοχές (όπως το ISO 27001:2013 για την Ασφάλεια των Πληροφοριών, το ISO 9001:2015 για την Ποιότητα κ.ά.), έχει σχεδιαστεί για την αντιμετώπιση σημαντικών διαταραχών που ενδέχεται να επηρεάσουν την ικανότητα της εταιρείας να εκτελέσει καθημερινές δραστηριότητες που σχετίζονται με την παροχή των υπηρεσιών της και η ικανότητα της εταιρείας μας να συνεχίζει την παράδοση των υπηρεσιών της, σε αποδεκτά προκαθορισμένα επίπεδα, μετά από ένα αποδιοργανωτικό συμβάν.

Ο Όμιλος μας είναι ο μοναδικός στον τομέα της παροχής υπηρεσιών ασφαλείας στην Ελλάδα που έχει πιστοποιηθεί και διαπιστευτεί με εννιά (9) διεθνή πρότυπα διαχείρισης που ενοποιούν και ολοκληρώνουν το σύστημα επιχειρηματικό μοντέλο διαχείρισης.

Μετά από αξιολόγηση από αναγνωρισμένους οργανισμούς πιστοποίησης συστημάτων διαχείρισης και διαπιστώθηκε ότι καλύπτει τις απαιτήσεις και πιστοποιήθηκε για τα κάτωθι συστημάτων διαχείρισης.

1. Σύστημα διαχείρισης επιχειρησιακής συνέχειας σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 22301:2012.

2. Σύστημα παροχής υπηρεσιών ιδιωτικής ασφάλειας σύμφωνα με το πρότυπο ISO 18788:2015.

3. Σύστημα διαχείρισης ποιότητας σύμφωνα με το πρότυπο ISO 9001:2015.

4. Σύστημα περιβαλλοντικής διαχείρισης σύμφωνα με το πρότυπο ISO 14001:2015.

5. Σύστημα διαχείρισης ασφάλειας των πληροφοριών σύμφωνα με το πρότυπο ISO 27001:2013.

6. Σύστημα διαχείρισης κοινωνικής ευθύνης σύμφωνα με το πρότυπο ISO 26001:2010.

7. Σύστημα διαχείρισης της Οδικής Ασφάλειας σύμφωνα με το πρότυπο ISO 39001:2012.

8. Σύστημα διαχείρισης της Υγείας και Ασφάλειας στην εργασία σύμφωνα με το πρότυπο ISO 45001:2018.

9. Σύστημα διαχείρισης καταπολέμησης της δωροδοκίας ISO 37001:2012.

Επιπρόσθετα από τις 03.02.2021 ο Όμιλος μας ελέγχθηκε και βρέθηκε να συμμορφώνεται με τις απαιτήσεις των Κανόνων Ορθής Πρακτικής Υγιεινής όπως αυτές ορίζοντα από την υπ’ αρ. 17132/Δ9.506/04.05.2020 Εγκύκλιο του ΥΠΕΚΥΠ. συμπεριλαμβανομένων των σχετικών προς αυτήν κανονισμών του ΕΟΔΥ. και του ΠΟΥ.

Εγκαταστάσεις και προσωπικού του Ομίλου έχουν πιστοποιηθεί από το ΓΕΕΘΑ με πιστοποιητικό Βιομηχανικής Ασφάλειας επιπέδου ΑΠΟΡΡΗΤΟ – EU SECRET – NATO SECRET.

Το κέντρο λήψης σημάτων είναι η καρδιά και ο νους κάθε αποτελεσματικού συστήματος ασφαλείας και για τον Όμιλο μας, η λειτουργία του Κέντρου Λήψης Σημάτων δεν αλλάζει είτε πρόκειται για κατάστημα εκτάκτου ανάγκης, είτε πρόκειται για μια συνηθισμένη καθημερινή ημέρα.

Σκοπός του Ομίλου μας, είναι πάντα:

  • Να διασφαλίσουμε την επάρκεια του προσωπικού ασφαλείας για την παροχή των υπηρεσιών.
  • Να διασφαλίσουμε την επάρκεια πόρων.
  • Να διασφαλίσουμε την διαχείριση των εγκαταστάσεων.
  • Να διασφαλίσουμε την διαχείριση έκτακτων καταστάσεων.
  • Να υπερασπιστούμε την φήμη του Ομίλου μας.
  • Και τέλος να μηδενίσουμε την επίδραση στους πελάτες μας.

Σύμφωνα με το Σύστημα Διαχείρισης Επιχειρησιακής Συνέχειας του Ομίλου MEGA SPRINT GUARD και τους διαθέσιμους πόρους ο μέγιστος χρόνος για επιπρόσθετη επάνδρωση του Κέντρου Λήψης Σημάτων είναι 3 λεπτά, σχεδόν άμεσα, αφού υπάρχει η τεχνολογική δυνατότητα οι χειριστές να αναλαμβάνουν μέρος λειτουργία του Κέντρου λήψης σημάτων και εικόνας, αν χρειαστεί, απομακρυσμένα με πλήρη ασφάλεια και να ενισχυθεί έτσι το ήδη υπάρχον προσωπικό.

Η εταιρεία είναι πιστοποιημένη με το ISO 22301 και διαθέτει τον κατάλληλο εξοπλισμό για την αδιάλειπτη και απρόσκοπτη λειτουργία της.

Ο Όμιλος μας, πιστός πάντα στο τρίπτυχο “Ασφάλεια – Προστασία – Φροντίδα”, ανέπτυξε και υλοποίησε δύο (2) μοναδικά – καινοτόμα και τεχνολογικά υπερσύγχρονα Κέντρα Λήψης Σημάτων (ΚΛΣ), ένα στις νέες υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις του στην Θεσσαλονίκη και ένα στις εγκαταστάσεις του στην Αθήνα, επενδύοντας σε εξοπλισμό, τεχνολογίας αιχμής και σε έμπειρους και εκπαιδευμένους χειριστές, εξασφαλίζοντας στους πελάτες μας την απρόσκοπτη και αδιάλειπτη υποστήριξη (24 ώρες το 24ωρο – 7 ημέρες την εβδομάδα).

Όσο αφορά τον τεχνικό εξοπλισμό του ΚΛΣΣ. διαθέτει ηλεκτροπαραγωγό ζεύγος, UPS, εφεδρικές γραμμές δικτύου, δύο ξεχωριστές συνδέσεις internet, servers, ηλεκτρονικούς υπολογιστές, συσκευές failover 4G, laptop, εφεδρικές οθόνες, θωρακισμένες πόρτες ασφαλείας, αντιβανδαλιστικά αλεξίσφαιρα τζάμια, φυλάκιο και 24/7 φύλαξη του χώρου, Access Control συστήματα σε όλες τις εισόδους κ.ά.

Στον Όμιλο MEGA SPRINT GUARD, πιστεύουμε ότι το ανθρώπινο δυναμικό μας είναι ένα από τα ανταγωνιστικά μας πλεονεκτήματα και είναι απαραίτητο για την επιτυχία της ασφάλειας σας. Επομένως βασικός παράγοντας που συντελεί στην επίτευξη των στόχων της εταιρίας είναι η επιβεβαίωση ότι οι γνώσεις και οι ικανότητες του προσωπικού παραμένουν στα υψηλότερα δυνατά επίπεδα. Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι όλοι οι άνθρωποι της MEGA SPRINT GUARD επιθυμούν και θέλουν να παρέχουν τις υπηρεσίες τους καλύτερα από οποιονδήποτε άλλον στον κλάδο. Η παρακίνηση του προσωπικού μας είναι μέρος της καθημερινής μας ρουτίνας: παρέχοντας έμπνευση από την ανάπτυξη δεξιοτήτων, την εξέλιξη της σταδιοδρομίας και την αναγνώριση μιας καλής θέσης εργασίας.

Η εταιρεία πραγματοποιεί εκπαιδευτικά σεμινάρια στο προσωπικό της κάθε τρίμηνο, ενώ για την επιτυχία του συστήματος επιχειρησιακής συνέχειας, εφαρμόζονται συχνές Επιθεωρήσεις Επάρκειας Σχεδιασμού Επιχειρηματικής Συνέχειας (auditing κάθε τρείς μήνες) στο σύνολο των ανωτέρω σχεδίων, τόσο για τις κρίσιμες υποδομές της MEGA SPRINT GUARD SERVICES A.E., όσο για την επάρκεια κάλυψης του προσωπικού σε Προκαθορισμένα Σενάρια Καταστροφής.

MEGA SPRINT GUARD, τηλ.: 2310-471000.

 


New Security DPh

Η Διευθύνων σύμβουλος και μέτοχος της New Security DPh Μαίρη Πετρίδη μας περιγράφει τις καινοτόμες διαδικασίες για την επιλογή και την εκπαίδευση του προσωπικού, για τους συνεχείς ελέγχους ποιότητας που διασφαλίζουν την ευημερία όλων των συνεργατών της New Security D Ph καθώς και για την ανάπτυξη νέων εφαρμογών.

Ζούμε στην εποχή του mobility και των αυτοματισμών – κατά συνέπεια προσαρμόζουμε την τεχνολογία στα μέτρα του εγκαταστάτη, και όχι μόνο!

Το Κέντρο της New Security είναι το μοναδικό κέντρο στην Ελλάδα και Ευρώπη που έχει την ικανότητα και την ετοιμότητα και ήδη λειτουργεί mirroring με επανδρωμένα κέντρα στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Πολύ μας ρωτάνε τι είναι mirroring;

Δεν είναι τυχαίο που τα περισσότερα συστήματα ασφαλείας μπορούν να συνδεθούν σε 2 Κέντρα Λήψης Σημάτων. Mirroring σημαίνει …. Όλα τα σήματα που στέλνει ένα σύστημα ασφαλείας πηγαίνουν ταυτόχρονα σε δύο Κέντρα Λήψης Σημάτων Το κόστος της συνδρομής παραμένει το ίδιο Μια συνδρομή για δυο κέντρα Λήψης

Δυναμικό E.R.P.

Η New Security DPh εκσυγχρονίζει διαρκώς τον τρόπο λειτουργίας της με δυναμικό E.R.P. Το κεντρικό λογισμικό διαχείρισης της New Security DPh δέχεται σήματα από μία μεγάλη γκάμα συσκευών και συστημάτων ασφαλείας με όλα τα διεθνώς αναγνωρισμένα πρωτόκολλα επικοινωνίας με δυνατότητα scripting για να έχει την ευελιξία να μπορεί να ανταποκριθεί άμεσα στις ιδιαιτερότητες που καθημερινά προκύπτουν.

Με την τεχνολογία socket server, δίνουμε τη δυνατότητα με απευθείας σύνδεσης IP και GPRS συστημάτων συναγερμού, ώστε να αποφευχθούν επιπλέον κονσόλες, συσκευές και λογισμικά.

Διασφάλιση ποιότητας διεθνή πρότυπα:

Υλοποιώντας τις δεσμεύσεις της, η New Security DPh εφαρμόζει Συστήματα Διαχείρισης Υπηρεσιών Πληροφορικής και Ασφάλειας Πληροφοριών, με λογισμικό της softone βάσει των προτύπων ISO/IEC 20000-1:2011-EN ISO 27001:2013&ELOT EN – & TERRACOM SA ISO 9001: 2015 αντίστοιχα.

Οι διεργασίες των συστημάτων έχουν πιστοποιηθεί από τον ανεξάρτητο φορέα TUV AUSTRIA HELLAS και αξιολογούνται διαρκώς, ώστε να βρίσκονται σε συνεχή ευθυγράμμιση με τις προϋποθέσεις των διεθνών προτύπων διασφάλισης ποιότητας.

Φέραμε την τεχνολογία στις ανάγκες σας

Το Κέντρο της New Security έχει την ικανότητα και την ετοιμότητα να δεχτεί σήματα όχι μόνο από συστήματα συναγερμού, αλλά και από συστήματα παρακολούθησης θερμοκρασίας, υγρασίας, πλημμύρας, από ανελκυστήρες, από ανθρώπους σε απομακρυσμένα σημεία, αποκομμένους εργαζόμενους κ.λπ.

Δυνατότητα απομακρυσμένων αυτοματισμών και τηλεχειρισμών. Όχι μόνο όπλιση του συστήματος συναγερμού, αλλά άναμμα/σβήσιμο φώτων, lock/unlock, μέτρηση ενέργειας, ON/OFF διαφόρων συσκευών κ.λπ.

Δυνατότητα να ανταποκριθεί σε ιδιαίτερα αυξημένο φόρτο σημάτων, όπως heartbeat, συχνά test κ.λπ. Ταυτόχρονα μπορούμε να ενημερώνουμε ένα dyndns provider με την τελευταία δυναμική IP, ώστε να εξυπηρετήσει τον εγκαταστάτη που θα χρειαστεί να κάνει απομακρυσμένο προγραμματισμό του συστήματος.

Δυνατότητα οπτικής εικόνας του χώρου του με κάτοψη ή εξωτερική όψη και αποτύπωση ζωνών, αισθητήρων κ.λπ.

Δυνατότητα VOIP, με τηλεφωνικό Κέντρο της CISCO σε άμεση σύνδεση με το κεντρικό λογισμικό για την αυτόματη καταχώριση των ενεργειών και την καταγραφή των κλήσεων (Υπηρεσία iB).

Δυνατότητα παροχής φιλικής ενημέρωσης των πελατών και των εγκαταστατών με SMS και με συστήματα φωνητικής ενημέρωσης IVR (Interactive Voice Response).

Δυνατότητα ενημέρωσης για τα συμβάντα αλλά και για την κατάσταση του συστήματός τους, μέσω web application ή ακόμα καλύτερα μέσω mobile app για iPhone/iPad, Google Android, Windows Phone (μην το ξεχνάτε, ζούμε στην εποχή του mobility).

Τελευταίας γενιάς και αναγνωρισμένης ποιότητας σύστημα ERP και CRM για εσωτερική μηχανογραφική ολοκλήρωση, με ταυτόχρονη αυξημένη δυνατότητα διαχείρισης των εμπορικών, οικονομικών και πελατειακών σχέσεων.

Υπηρεσία MIS, Data Mining και Business Intelligence. Φυσικά είναι αυτονόητη η ύπαρξη RDBMS και η δυνατότητα λειτουργίας του λογισμικού του σε κατανεμημένο client/server περιβάλλον.

Στο Κέντρο Λήψης Σημάτων της New Security ενσωματώνονται πλήρως κι επιτυχώς η τεχνολογία, η πληροφορία και η επικοινωνία.

Η πολυετής εμπειρία και η τεχνογνωσία στο χώρο της ασφάλειας μας καθιστούν τον πιο αξιόπιστο συνεργάτη! Η άριστη τεχνογνωσία και η υψηλής ποιότητας προδιαγραφές των προϊόντων μας, καθιστούν έτοιμους να ακολουθούμε τις προκλήσεις του μέλλοντος.

New Security D Ph, τηλ.: 210-9952390.

 


Paradox Next
Σε ότι αφορά τα πρωτόκολλα και τις πιστοποιήσεις, ο κεντρικός σταθμός της Paradox NEXT είναι μία νέα εταιρεία και βρίσκεται ήδη σε διαδικασία έκδοσης πιστοποιήσεων. Η πρώτη πιστοποίηση που θα λάβουμε είναι το ISO-9001, το οποίο οριοθετεί όλες τις ενέργειες της εταιρείας τόσο για το διοικητικό όσο και για το υπαλληλικό προσωπικό. Επίσης, οι πιστοποιήσεις που θα λάβει ο Κεντρικός σταθμός είναι βάσει των ευρωπαϊκών προτύπων και οδηγιών ΕΝ 50518, EN 50600, ISO 27001.

Αναφορικά με τις καταστάσεις εκτάκτου ανάγκης, έχουμε προβεί σε δημιουργία έκθεσης επαγγελματικού κινδύνου για το προσωπικό και τις εγκαταστάσεις. Δημιουργούμε τις απαραίτητες οδηγίες αντιμετώπισης έκτακτων αναγκών και οι οδηγίες αυτές μεταφέρονται στο σύνολο του προσωπικού, ανάλογα με την θέση και τις αρμοδιότητές του. Έχει οριστεί εξωτερικός και πιστοποιημένος τεχνικός ασφάλειας και γίνονται συνεχώς επιθεωρήσεις ως προς την τήρηση των διαδικασιών.

Επιπλέον βρισκόμαστε στη διαδικασία δημιουργίας 2 DRC (disaster recovery centers), τα οποία θα βρίσκονται ένα εκτός νομού Αττικής και ένα εκτός Ελλάδας. Έτσι το κέντρο μας θα διαθέτει ένα ολοκληρωμένο business continuity plan σε περίπτωση που οι φυσικές μας κεντρικές εγκαταστάσεις δεν είναι προσβάσιμες / λειτουργικές.

Μέσα σε 10 λεπτά μπορεί να συνδεθεί απομακρυσμένα στο κέντρο ο χειριστής ασφαλείας μέσω dedicated VPN σύνδεσης με ταυτοποίηση δύο παραγόντων (user name, password & application password/pin). Ήδη, για τις ανάγκες του σταθμού μας, το προσωπικό που διαθέτουμε υπερκαλύπτει όλες τις περιπτώσεις. Η εταιρεία θα προβεί σε νέες προσλήψεις προσωπικού, εφόσον κριθεί αναγκαίο βάσει της καμπύλης αύξησης των πελατών μας, ώστε να μην επηρεαστεί η ποιότητα παροχής υπηρεσιών και ο χρόνος απόκρισης των χειριστών από έκτακτες ανάγκες.

Για να αποφύγουμε τέτοιου τύπου συμβάντα, ο Κεντρικός σταθμός διαθέτει υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις και δικλείδες ασφάλειας. Διπλές οπτικές οδεύσεις internet από διαφορετικούς δακτυλίους, μικροκυμματική σύνδεση internet με διαφορετικό πάροχο ως backup με αυτοματοποιημένη μετάπτωση, διπλά παραλληλισμένα UPS, γεννήτρια με αυτονομία 30 ωρών, πυράντοχες και αλεξίσφαιρες πόρτες, θωράκιση όλου του χώρου, πρόσβαση στον χώρο με οπτική επιβεβαίωση από τους χειριστές, πυρανίχνευση, access control, αισθητήρες CO, αντί-ασφυξιογόνες μάσκες προσώπου για CO, περιμετρικές εξωτερικές ζώνες με οπτική επιβεβαίωση, κινητά τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης.

Το προσωπικό εκπαιδεύεται στα συστήματα και τις διαδικασίες λειτουργίας τόσο του Κεντρικού Σταθμού (χειριστές) όσο και των διοικητικών υπηρεσιών κατά τις πρώτες 15 ημέρες. Στη συνέχεια θα γίνονται ασκήσεις και εξομοιώσεις βάσει διαδικασιών 1 ή 2 φορές τον χρόνο ανάλογα το σενάριο και τηρώντας όλα τα πρωτόκολλα ασφάλειας. Όλοι οι χειριστές έχουν περάσει από το εκπαιδευτικό σεμινάριο ΙΕΠΥΑ τύπου Α και έπειτα από εξετάσεις αδειοδοτήθηκαν από την Ελληνική Αστυνομία.
Paradox Hellas, τηλ.: 210-2855000.

 


Personal Security

Η διεύθυνση της Personal Security σε ανώτατο επίπεδο, έχει δεσμευθεί για την ανάπτυξη και εφαρμογή των διεθνών προτύπων διαχείρισης ασφάλειας πληροφοριών EN ISO 27001:2013, ποιότητας υπηρεσιών EN ISO 9001:2015, περιβαλλοντικής διαχείρισης EN ISO 14001:2015 & διαχείρισης για την υγεία και ασφάλεια στην εργασία EN ISO 45001:2018 αλλά και για τη συνεχή βελτίωση της αποτελεσματικότητάς τους.

Έχοντας θέσει ως στόχο την αύξηση του βαθμού ικανοποίησης των συνδρομητών της, διασφαλίζει ότι οι απαιτήσεις τους διερευνώνται, καθορίζονται και ικανοποιούνται, σε σταθερή βάση.

Απόδειξη της δέσμευσης αυτής αποτελούν:

(α) Η συνεχής επικοινωνία σε όλα τα μέλη του προσωπικού – μέσα από εκπαιδευτικά προγράμματα, συναντήσεις σε εταιρικό ή και τμηματικό επίπεδο, υιοθέτηση διεθνών προτύπων λειτουργίας και διεύθυνσης, καθώς και με άλλες μεθόδους- της σημασίας και αναγκαιότητας:

  • Ικανοποίησης των απαιτήσεων όλων των επαγγελματιών εγκαταστατών συστημάτων ασφαλείας.
  • Εξυπηρέτησης των αναγκών όλων των συνδρομητών (συμπεριλαμβανόμενων συνεργατών).
  • Συμμόρφωσης προς διεθνής κανονισμούς και νομοθεσία (GDPR).
  • Σεβασμού και πιστότητας προς τους κανόνες πρακτικής (code of practice).

(β) Η ανάπτυξη της πολιτικής ασφάλειας και ποιότητας της εταιρείας.

(γ) Η ανάπτυξη της πολιτικής περιβάλλοντος και υγείας & ασφάλειας στην εργασία.

(δ) Η κατάρτιση στόχων ποιότητας και η εγκαθίδρυση μεθόδων διασφάλισης της επίτευξής τους.

(ε) Η διεξαγωγή τακτικών ανασκοπήσεων των προτύπων διαχείρισης ασφάλειας & ποιότητας.

(στ) Η παροχή αναγκαίου δυναμικού, πόρων και μέσων για την εκτέλεση των εργασιών της εταιρείας.

Αναφορικά με τις καταστάσεις εκτάκτου ανάγκης, οι ιδιόκτητες κτιριακές εγκαταστάσεις της Personal Security σχεδιαστήκαν και κατασκευάστηκαν έτσι ώστε να μπορεί να στεγαστεί με απόλυτη ασφάλεια το Κέντρο Λήψεως Σημάτων Συναγερμού. Το κτίριο διαθέτει τις απαραίτητες αρχιτεκτονικές, μηχανολογικές, ηλεκτρολογικές και τηλεπικοινωνιακές υποδομές, ώστε να εξυπηρετούνται με ασφάλεια τόσο η αδιάλειπτη λειτουργία του Κέντρου Λήψεως Σημάτων, όσο και η λειτουργία των γραφείων του εμπορικού τμήματος της εταιρείας. Ειδικά αντιπυρικά ρολά είναι τοποθετημένα σε όλους τους τομείς πρόσβασης στο κτίριο, ενώ τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας & CCTV σε συνδυασμό με τα αντιβανδαλιστικά – αλεξίσφαιρα τζάμια διασφαλίζουν την αδιάλειπτη και απρόσκοπτη λειτουργία του Κέντρου Λήψεως Σημάτων, καθώς και την ασφάλειά του. Επιπλέον για πρόσβαση στο Κέντρο Λήψεως Σημάτων εσωτερικά, έχουν τοποθετηθεί θωρακισμένες πόρτες ασφαλείας, οι οποίες ελέγχονται από σύστημα ελέγχου πρόσβασης (access control), ενώ συστήματα πυρανίχνευσης και κατάσβεσης είναι εγκατεστημένα στους χώρους του κτιρίου. Η σπάνια περίπτωση της πανδημίας, που ακόμα βιώνουμε, αντιμετωπίστηκε με επιτυχία τους τελευταίους μήνες χωρίς να δημιουργηθεί κανένα πρόβλημα. Ενώ τηρούμε αυστηρά τα μέτρα που προτείνουν οι Αρχές, εκπονήσαμε άσκηση σε πραγματικές συνθήκες λειτουργώντας το Σταθμό με όλο το προσωπικό σε απομακρυσμένες θέσεις εργασίας για διάστημα μίας εβδομάδας, υπό το φόβο επιβολής καθολικού lock-down. Τέλος το γεγονός ότι το κτίριο κατασκευάστηκε εξ’ ολοκλήρου από την αρχή, μας έδωσε την πολυτέλεια να λειτουργούμε σε ένα εργασιακό χώρο απόλυτα ασφαλή από τον απρόβλεπτο κίνδυνο του σεισμού. Οι υποδομές μελετήθηκαν, σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν, ώστε να παρέχουν τη μέγιστη αντισεισμική προστασία που μπορεί να έχει ένα κτίριο.

Η πολυετής εμπειρία στη λειτουργία Κέντρου Λήψεως Σημάτων Συναγερμού μας έχει διδάξει πως σε περιπτώσεις επάνδρωσης με επιπλέον προσωπικό, αυτό που μετράει πραγματικά είναι η ταχύτητα και η αποτελεσματικότητα. Για αυτό το λόγο, χωρίς να υπολογίζουμε το κόστος, έχουμε φροντίσει να υπάρχει επιπλέον προσωπικό σε κάθε βάρδια εκτός του απολύτως απαραίτητου αριθμού χειριστών που χρειάζονται για την ομαλή λειτουργία του Σταθμού. Ενώ αν χρειαστεί έκτακτα έξτρα προσωπικό, η εταιρεία διαθέτει ακόμα και ιδιόκτητα οχήματα που μπορούν να επιστρατευτούν για τη μεταφορά του, μειώνοντας έτσι στο ελάχιστο το χρόνο που απαιτείται για την ενίσχυση του Σταθμού με επιπλέον ανθρώπινο δυναμικό.

Εκτός του εξοπλισμού ασφαλείας που αναφέρθηκε παραπάνω για την αποφυγή τέτοιων καταστάσεων, η Personal Security διαθέτει επιπλέον:

  • Ηλεκτροπαραγωγό ζεύγος 65 KVA με αυτοματοποιημένο σύστημα μεταγωγής από την τροφοδοσία της ΔΕΗ, καθώς και εφεδρικό 15 KVA.
  • Πολλαπλά On-Line UPS συνδεδεμένα σε όλους τους δέκτες, servers, καθώς και στην δικτυακή υποδομή (switches – routers – firewalls).
  • Cluster servers διαχείρισης λογισμικού για 100% διαθεσιμότητα.
  • Ιδιόκτητο Οπτικό DSLAM του ΟΤΕ, διπλής όδευσης με απευθείας σύνδεση στο ψηφιακό – οπτικό κέντρο του Μεγάρου ΟΤΕ.

Αντιλαμβάνεται κανείς ότι ακόμα και η περίπτωση μιας πολύωρης γενικευμένης διακοπής παροχής ηλεκτρικού ρεύματος, είναι απίθανο να επηρεάσει την ομαλή λειτουργία του Κέντρου Λήψεως Σημάτων.

Όσο αφορά την αξιοπιστία των τηλεπικοινωνιών, η μοναδικότητα του εξοπλισμού που διαθέτουμε προϋποθέτει ότι για να υπάρξει διακοπή στις τηλεπικοινωνίες, θα πρέπει πρωτίστως να υπάρχει πρόβλημα στη λειτουργία των κεντρικών συστημάτων του Μεγάρου ΟΤΕ, που αποτελεί κεντρικό τηλεπικοινωνιακό κόμβο για όλη την Ελλάδα. Μία ιδιάζουσα και εξαιρετικά σπάνια περίπτωση.

Ακολουθώντας πιστά τους κανόνες ασφαλείας που προβλέπονται από τις Αρχές, αλλά και από τις πιστοποιήσεις που διαθέτουμε, εφαρμόζουμε σε τακτά χρονικά διαστήματα εκπαιδεύσεις και σεμινάρια τόσο στο διοικητικό προσωπικό όσο και στους χειριστές του Κεντρικού Σταθμού. Εκτός των θεωρητικών αυτών προγραμμάτων, υπάρχει πιστοποιημένος τεχνικός ασφαλείας, ο οποίος έχει δύο πολύ σημαντικές αρμοδιότητες. Η πρώτη είναι να ελέγχει σε συγκεκριμένες περιόδους την καλή λειτουργία και τη συντήρηση των συστημάτων ασφαλείας των εγκαταστάσεων, ενώ η δεύτερη είναι να εκπονεί ασκήσεις προσομοίωσης εκτάκτων αναγκών σε ρεαλιστικές συνθήκες με όλο το προσωπικό της εταιρείας. Κατά αυτόν τον τρόπο διατηρείται όσο το δυνατόν υψηλότερο επίπεδο εκπαίδευσης και ετοιμότητας για την αντιμετώπιση ιδιαίτερων καταστάσεων.
Personal Security, τηλ.: 210-8068675

 


Tecnohellas

Η Tecnohellas είναι ο μοναδικός 24ωρος Σταθμός Διαχείρισης Συμβάντων, ο οποίος υλοποιήθηκε βάση ειδικής μελέτης που εκπονήθηκε στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, θέτοντας έτσι ανώτερα standards λειτουργίας εξαρχής. O Σταθμός επιτηρείται από ∆ιπλωματούχους Μηχανολόγους Μηχανικούς και  Ηλεκτρονικούς, ενώ η γενικότερη λειτουργία αλλά και η μεθοδολογία διαχείρισης συμβάντων ακολουθεί διαδικασίες πιστοποιημένες, βάση του προτύπου ποιότητας ISO 9001:2015, από τον ανεξάρτητο φορέα πιστοποίησης BQC.

Η Tecnohellas έχει εκπονήσει μελέτη Εκτίμησης Κινδύνου, με αναλυτικό Σχέδιο Εκτάκτων Αναγκών, βάσει του οποίου είναι εφικτή η αναγνώριση, η αξιολόγηση και η βέλτιστη αντιμετώπιση πιθανών φυσικών ή ανθρωπογενών κινδύνων, τόσο για την υγεία και την ασφάλεια στον χώρο εργασίας, όσο και για την ομαλή επιχειρησιακή λειτουργία. Παραδείγματα τέτοιων κινδύνων αποτελούν οι διακοπές ηλεκτροδότησης, οι πυρκαγιές, οι πλημμύρες και οι βλάβες στον ηλεκτρομηχανολογικό και κτηριακό εξοπλισμό, οι οποίες μπορούν να οφείλονται είτε σε κάποιο ατύχημα, είτε σε κάποια φυσική καταστροφή (π.χ. σεισμός), είτε σε κάποια κακόβουλη ενέργεια (π.χ. εμπρησμός, βομβιστική ενέργεια κ.λπ.). Άλλοι παράγοντες που μπορούν να αποτελέσουν σημαντικό κίνδυνο για την εύρυθμη λειτουργία, είναι οι βλάβες που ενδέχεται να συμβούν σε κάποιο συνεργαζόμενο οργανισμό ή πάροχο κάποιας υπηρεσίας, όπως για παράδειγμα οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι. Τέλος πολύ σημαντική απειλή αποτελεί και η περίπτωση μια υγειονομικής κρίσης, όπως η πανδημία του κορωνοϊού.

Για την αντιμετώπιση των καταστάσεων εκτάκτου ανάγκης που προαναφέρθηκαν στον Σταθμό Διαχείρισης Συμβάντων της Tecnohellas, έχουν επιστρατευθεί λειτουργίες και εξοπλισμός αιχμής :

  • Ηλεκτροπαραγωγικό Ζεύγος, με ικανότητα ηλεκτροδότησης του Σταθμού, χωρίς να χρειάζεται ανεφοδιασμός καυσίμου, για τουλάχιστον 24 ώρες.
  • Μεγάλης δυναμικότητας διπλά UPS τα οποία μπορούν να υποστηρίξουν τη λειτουργίας του Σταθμού για αρκετές ώρες, πράγμα το οποίο πρακτικά δεν χρειάζεται, καθώς σε οποιαδήποτε πτώση τάσης, χρειάζονται μόνο μερικά δευτερόλεπτα, ώστε να τεθεί σε λειτουργία αυτόματα το Ηλεκτροπαραγωγικό Ζεύγος.
  • Κτηριακή εγκατάσταση η οποία είναι ενισχυμένη αντισεισμικά και αντιτρομοκρατικά, καθώς και συστήματα επιτήρησης πρόσβασης (Security Doors, Access Control, CCTV, Alarm Systems).
  • Συστήματα πυρανίχνευσης και κατάσβεσης πυρκαγιάς, τα οποία είναι εξειδικευμένα ώστε να μην προκαλούν περαιτέρω βλάβες στον ηλεκτρονικό εξοπλισμό.
  • Ειδική υπερυψωμένη τοποθέτηση και κάλυψη του ηλεκτρονικού εξοπλισμού, ώστε να προστατεύεται σε περίπτωση πλημμύρας, ενώ διατίθεται και ανίχνευση υδάτων για τον έγκαιρο εντοπισμό τέτοιων συμβάντων.
  • Πολλαπλές γραμμές λήψης σημάτων, οι οποίες μοιράζονται σε διαφορετικούς παρόχους τηλεπικοινωνίας, ώστε να είναι πρακτικά αδύνατη η ταυτόχρονη δημιουργία προβλήματος. Ειδικά για τις IP επικοινωνίες χρησιμοποιούνται γραμμές ιδιόκτητης οπτικής ίνας σε συνδυασμό με γραμμές ασύρματης μικροκομματικής ζεύξης, υψηλών τεχνικών προδιαγραφών.
  • Κρίσιμος ηλεκτρονικός και ηλεκτρομηχανολογικός εξοπλισμός (δέκτες λήψης σημάτων, τηλεφωνικό κέντρο, servers, σταθμοί εργασίας, firewalls, switches, routers κ.λπ.), ο οποίος έχει “στηθεί” με τη λογική πάντοτε να υπάρχουν 2 ενεργές συσκευές (main – back up), ενώ υπάρχει και εφεδρική spare συσκευή, για πλήρη εξασφάλιση σε περίπτωση βλάβης.
  • Συστήματα απόλυτα ελεγχόμενης και ασφαλούς απομακρυσμένης σύνδεσης του προσωπικού της εταιρείας, η οποία επιτηρείται από συστήματα κρυπτογράφησης και ελέγχου ασφαλούς λειτουργίας του δικτύου, ώστε να αποτρέπεται ο κίνδυνος δικτυακής απειλής.
  • Συστήματα ατομικής υγιεινής και απολύμανσης των εργαζομένων, ενώ για την κάθε θέση εργασίας υπάρχει ειδικά διαμορφωμένος και απομονωμένος χώρος. Επίσης, συχνή είναι η διενέργεια απολυμάνσεων των εγκαταστάσεων και τεστ ανίχνευσης κορωνοϊού στο προσωπικό. Για την κάλυψη παντός ενδεχόμενου, έχει συνταχθεί Ειδικό Σχέδιο Αντιμετώπισης Πιθανού Κρούσματος, με το οποίο διασφαλίζεται η διενέργεια των απαραίτητων ενεργειών για την προστασία της υγείας όλων των εργαζομένων και την διασφάλιση της αδιάλειπτης λειτουργίας του Σταθμού.
  • Επικουρικά με όλα τα προαναφερθέντα, υπάρχει fail-safe υποσύστημα του Σταθμού Διαχείρισης Συμβάντων σε εντελώς διαφορετικό χώρο από το βασικό Σταθμό, το οποίο μπορεί να υποστηρίξει πλήρως την εξυπηρέτηση των συνδρομητών σε πραγματικό χρόνο, για όσο διάστημα απαιτηθεί έως ότου αντιμετωπιστεί οποιαδήποτε κατάσταση κρίσης στον Κεντρικό Σταθμό.
  • Για όλα τα παραπάνω εμπλεκόμενα τεχνικά υποσυστήματα, η Tecnohellas διαθέτει εξειδικευμένα συμβόλαια με όλους τους συνεργαζόμενους παρόχους, τα οποία προβλέπουν προληπτική συντήρηση και συγκεκριμένους ελάχιστους χρόνους αποκατάστασης ενδεχόμενης βλάβης.

Αξίζει να τονισθεί ότι κανένα από τα παραπάνω δεν θα μπορούσαν να φανούν χρήσιμα σε μια κατάσταση έκτακτης ανάγκης χωρίς το κατάλληλα εκπαιδευμένο προσωπικό, το οποίο μπορεί να ανταπεξέλθει τόσο λειτουργικά όσο και αριθμητικά στην εκάστοτε κατάσταση. Η Tecnohellas, εκτιμώντας τις συνθήκες, διαθέτει τον βέλτιστο αριθμό προσωπικού, βάσει του αριθμού των συνδρομητών της, ώστε να μπορεί με άνεση να ανταπεξέρχεται τόσο στην καθημερινή ροή συμβάντων, όσο και σε καταστάσεις αυξημένης ροής, που συνδέονται συνήθως με κάποια έκτακτα γεγονότα (π.χ. έντονα καιρικά φαινόμενα). Παρόλα αυτά, έχει προβλεφθεί σε πολύ ειδικές περιπτώσεις, να υπάρχουν εφεδρικοί εργαζόμενοι, οι οποίοι διαθέτουν τις κατάλληλες γνώσεις και έχουν την πρακτική δυνατότητα να επεμβαίνουν σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα, ώστε να ενισχύουν τη λειτουργία του Σταθμού.

Το προσωπικό της Tecnohellas, επιλέγεται αυστηρά και αποτελείται από πτυχιούχους μηχανικούς και ηλεκτρονικούς, οι οποίοι συμμετέχουν ανά τακτά χρονικά διαστήματα σε εκπαιδευτικά προγράμματα αντιμετώπισης κρίσεων και διαχείρισης καταστροφών, που υλοποιούνται από εξειδικευμένους συμβούλους και εκπαιδευτές. Με τον τρόπο αυτό το προσωπικό, είναι ανά πάσα στιγμή σε θέση να εντοπίσει πιθανούς κινδύνους και να ενεργήσει κατάλληλα για την αντιμετώπισή τους.

Tecnohellas, τηλ.: 210-2412365.


Hellas Digital Monitoring Services SA

Η Hellas Digital Monitoring Services SA (Hellas DMS) λειτουργεί με βάση τα αυστηρά πρότυπα των ΗΠΑ. και έχει πιστοποιητικό TÜV AUSTRIA Hellas, το οποίο επικυρώνει την εφαρμογή των προτύπων λειτουργίας της. Εκμεταλλευόμενη την τεχνογνωσία και την πείρα των Κέντρων Λήψης Σημάτων των ΗΠΑ και μέσω των προσωπικών σχέσεων, η Hellas DMS έχει επανδρωθεί με μηχανήματα, λογισμικό και πρωτόκολλα ενεργειών για την αντιμετώπιση οποιασδήποτε έκτακτης ανάγκης χωρίς την παραμικρή διαταραχή στη λειτουργία της. Η λεπτομερής περιγραφή του εξοπλισμού και των ενεργειών αποτελούν απόρρητες πληροφορίες της εταιρίας, η οποία τις μοιράζεται μόνο με τους συνεργάτες της. Το επίτευγμα της Hellas DMS είναι η αδιάλειπτη λειτουργία της από την ημέρα ίδρυσής της.

Hellas Digital Monitoring Services S.A., τηλ.: 210-6028120.


VEDICOR Executive Security

Το Κέντρο Επιχειρήσεων της VEDICOR είναι πιστοποιημένο κατά ISO 9001:2015 και συμβατό με όλα τα παγκοσμίως αναγνωρισμένα πρωτόκολλα ασφαλείας λήψης σημάτων και εικόνας, όπως CONTACT ID, SUR-GUARD, SIA, ADEMCO, κλπ. Παράλληλα διαθέτει και όλα τα πρωτόκολλα ασυρμάτων επικοινωνιών μέσω GPRS, όπως SIA, IP, κλπ.

Η ανταπόκριση σε κάθε σήμα συναγερμού είναι κατά μέσο όρο 10 δευτερόλεπτα, με ταυτόχρονη κινητοποίηση του Προσωπικού Άμεσης Επέμβασης της εταιρείας μας, των αρμόδιων Αρχών και του Πελάτη.

Σε καταστάσεις εκτάκτου ανάγκης ο σταθμός επανδρώνεται με επιπλέον προσωπικό, σε λιγότερο από 30 λεπτά.

Το Κέντρο Επιχειρήσεων λειτουργεί όλο το 24ωρο, έχει επάρκεια ενεργειακής αυτονομίας με UPS & γεννήτρια. Διαθέτει αυτονομία στην ασύρματη επικοινωνία μέσω VHF, καθώς και δορυφορική επικοινωνία σε περίπτωση που πέσουν όλες οι τηλεπικοινωνίες στη χώρα. Επίσης, σε περίπτωση έκτακτου γεγονότος, έχει δυνατότητα φιλοξενίας μέχρι 10 ατόμων με επάρκεια 15 ημερών σε τροφή και νερό, καθώς και πλήρη κάλυψη του ύπνου και όλων των καθημερινών τους αναγκών χωρίς να χρειαστεί να βγουν από το κτίριο. Τέλος, υπάρχει πλήρως εξοπλισμένο van της εταιρείας, το οποίο μπορεί να δεχθεί τα σήματα από τα συνδεδεμένα συστήματα, καθώς και εικόνα από τα συστήματα CCTV. Το van είναι επίσης εξοπλισμένο με συστήματα ασύρματης και κινητής τηλεφωνίας.

Η εταιρεία διαθέτει πλήρως εκπαιδευμένο και εξειδικευμένο Προσωπικό, με χειριστές οι οποίοι είναι μηχανικοί ή προγραμματιστές Ηλεκτρονικών Υπολογιστών. Παράλληλα οι χειριστές του Κέντρου συμμετέχουν σε όλες τις εκπαιδεύσεις του Προσωπικού Ασφαλείας, όπως επίσης και στα penetration tests που πραγματοποιεί ο εσωτερικός έλεγχος της VEDICOR.

VEDICOR Executive Security, τηλ.: 210-8001114.

{gallery}9732{/gallery}

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Security Report, Δεκέμβριος 2024
Κυκλοφορεί σε όλα τα εξειδικευμένα σημεία διανομής το περιοδικό Security Report Δεκεμβρίου, πάντα μαζί με το περιοδικό Ψηφιακή Τηλεόραση. Στο νέο τεύχος θα βρείτε ενδιαφέροντα θέματα και δοκιμέ...
Creta Electronix 2024
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το κλαδικό τριήμερο της Creta Electronix 2024! Η τοπική αγορά υποδέχθηκε για ακόμη μία φορά με ενθουσιασμό τη διοργάνωση της Libra Press και έδειξε έντονο ενδιαφέρον για τ...
Dahua Cloud
Η Dahua Technology αναβάθμισε πρόσφατα την ολοκληρωμένη και αποτελεσματική λύση δικτύου της Dahua Cloud. Η δικτυακή λύση Dahua Cloud είναι μια ολοκληρωμένη, γρήγορη, αποτελεσματική και ασφαλής υπη...
G.I. Security X RISCO
Το Security Report παρακολούθησε το τεχνικό σεμινάριο που διοργάνωσε η G.I. Security για να παρουσιάσει τα νέα συστήματα ασφαλείας και αυτοματισμού της RISCO. Την Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου στον μ...
Συστήματα συναγερμού
Στην επίσημη ιστοσελίδα της ελληνικής αστυνομίας διαβάζουμε τα κριτήρια για την έκδοση αδείας σύνδεσης ή ανανέωσης συστημάτων συναγερμού με αστυνομικές υπηρεσίες. Η άδεια σύνδεσης ή ανανέωσης σ...
Uniview IP Video Intercom
H Uniview εισέρχεται δυναμικά και στον τομέα του IP Video Intercom, διαθέτοντας αρχικά συστήματα για απλές εφαρμογές, ενώ το επόμενο διάστημα θα παρουσιάσει πληθώρα μοντέλων και λύσεων, ικανών να ...
ELDES EWP-EXT, EWC1 & EWC1A
Εξαιρετικά χρήσιμοι για τη βελτίωση της ασφάλειας σπιτιών και επιχειρήσεων, οι αισθητήρες εξωτερικού χώρου της ELDES προσφέρουν προηγμένη ανίχνευση και άμεση ενημέρωση για κάθε ύποπτη κίνηση ή δρα...