Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
«Απειλή» για την οικονομία θεωρεί η Citigroup το Pokemon GΟ!
.
Έκθεση… «καταπέλτης» της μεγάλης αμερικανικής τράπεζας για τις οικονομικές επιπτώσεις του παιχνιδιού που έχει γίνει παγκόσμια εμμονή – Ποιες εταιρείες επηρεεάζονται και πόσο. Ως απειλή χαρακτηρίζει η Citigroup τη νέα εφαρμογή που έχει κάνει παγκόσμιο πάταγο, την Pokemon Go, η οποία ήδη βρίσκεται στην κορυφαία θέση λήψεων (downloads) διεθνώς.
Έκθεση… «καταπέλτης» της μεγάλης αμερικανικής τράπεζας για τις οικονομικές επιπτώσεις του παιχνιδιού που έχει γίνει παγκόσμια εμμονή – Ποιες εταιρείες επηρεεάζονται και πόσο
Ως απειλή χαρακτηρίζει η Citigroup τη νέα εφαρμογή που έχει κάνει παγκόσμιο πάταγο, την Pokemon Go, η οποία ήδη βρίσκεται στην κορυφαία θέση λήψεων (downloads) διεθνώς.
Οι ειδικοί της τράπεζας τονίζουν πως η δυναμική αυτή, σε συνδυασμό με τις ισχυρές μετρήσεις χρήσης της εφαρμογής, ενέχει σοβαρό κίνδυνο για το χρόνο που δαπανάται σε άλλες εφαρμογές, και σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί ακόμη και να επηρεάσει τις προβλέψεις των εσόδων κολοσσιαίων εταιρειών για το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Κι όχι κατ’ ανάγκη αρνητικά…
Για του λόγου το αληθές στο διάγραμμα της τρέχουσας εβδομάδας δείχνει ότι η χρήση στο Facebook, το YouTube, το Instagram, το Google και το Twitter, πριν την έναρξη του Pokemon GO, ήταν υψηλότερη.
Αυτός είναι ένας καλός δείκτης για να μετρήσει κανείς ποιες επιχειρήσεις πιθανώς να επηρεάζονται από την παγκόσμια επιτυχία της νέας εφαρμογήςΤα διαγράμματα δείχνουν ότι κατά μέσο όρο ένας χρήστης iOS δαπανά πάνω από 33 λεπτά παίζοντας Pokemon GO κάθε μέρα.
Αυτό τοποθετεί το Pokemon GO μπροστά από εφαρμογές όπως το Facebook, το Snapchat, το Twitter, ή το Instagram.
Σύμφωνα με τη Citigroup θα ήταν λάθος να υποτεθεί ότι η επιτυχία της εφαρμογής δεν έρχεται σε βάρος άλλων εφαρμογών. Προς επίρρωση αυτού, ο πίνακας δείχνει ξεκάθαρα πως για παράδειγμα το YouTube και το Twitter βλέπουν τις μεγαλύτερες μειώσεις σε χρόνο που δαπανάται ανά ημέρα, ενώ το Facebook είναι το μόνο app που δείχνει ανθεκτικότητα στην εβδομάδα μετά το λανσάρισμα του Pokemon GO.
newmoney.gr