Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
Bosch Partner Program: νέες υπηρεσίες
Η Bosch, στην προσπάθεια της να ενισχύσει περαιτέρω το πρόγραμμα πιστότητας Partner Program που απευθύνεται στους επαγγελματίες της αγοράς θέρμανσης, διευρύνει τις παρεχόμενες υπηρεσίες της προσθέτοντας νέες αξίες.
Η Bosch, στην προσπάθεια της να ενισχύσει περαιτέρω το πρόγραμμα πιστότητας Partner Program που απευθύνεται στους επαγγελματίες της αγοράς θέρμανσης, διευρύνει τις παρεχόμενες υπηρεσίες της προσθέτοντας νέες αξίες.
Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η Bosch φιλοξένησε στις εγκαταστάσεις της στο Κορωπί, τους διακεκριμένους συνεργάτες του Bosch Partner Program, προσφέροντας, σε συνέχεια του πρώτου σεμιναρίου με θέμα “Sales Techniques & Negotiations”, ένα εξειδικευμένο σεμινάριο με θέμα “Online Marketing & Social Media”. Πέρα από τα σεμινάρια που γίνονται σε τακτικά χρονικά διαστήματα για την παρουσίαση νέων προϊόντων και την τεχνική εκπαίδευση των εγκαταστατών θέρμανσης, η Bosch αυτή τη φορά εστίασε σε ένα σεμινάριο για δεξιότητες πέρα από το αμιγώς τεχνικό σκέλος. Κατ’ αυτό τον τρόπο, ενισχύει την παρουσία των συνεργατών της και την προβολή τους στα social media, στηρίζοντας παράλληλα την αύξηση της ανταγωνιστικότητάς τους.
Το σεμινάριο είχε μεγάλη απήχηση και οι συμμετέχοντες αναγνώρισαν την αναγκαιότητα για τέτοιες πρωτοβουλίες, ανιχνεύοντας τις νέες τάσεις στην αγορά και αντιλαμβανόμενοι τις ευκαιρίες για την ανάπτυξη των επιχειρήσεών τους.