Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
H στρατηγική της EE για ενιαία ψηφιακή αγορά
Featured | Το Διαδίκτυο αλλάζει τον κόσμο μας: και μια πλήρως λειτουργική ψηφιακή ενιαία αγορά θα μπορούσε να συνεισφέρει 415 δισεκατομμύρια ευρώ, όπως εκτιμά η Κομισιόν, η οποία με πρόσφατη ανακοίνωσή της διατύπωσε την ψηφιακή στρατηγική που θα χαράξει στον τομέα αυτό. Ειδικότερα αυτή η στρατηγική περιλαμβάνει 16 πρωτοβουλίες.Το Διαδίκτυο αλλάζει τον κόσμο μας: και μια πλήρως λειτουργική ψηφιακή ενιαία αγορά θα μπορούσε να συνεισφέρει 415 δισεκατομμύρια ευρώ, όπως εκτιμά η Κομισιόν, η οποία με πρόσφατη ανακοίνωσή της διατύπωσε την ψηφιακή στρατηγική που θα χαράξει στον τομέα αυτό. Ειδικότερα αυτή η στρατηγική περιλαμβάνει 16 πρωτοβουλίες, από τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας μέχρι την παράδοση δεμάτων και τις ψηφιακές δεξιότητες.
Οι σύγχρονες ψηφιακές τεχνολογίες κυριολεκτικά αλλάζουν όχι μόνο το Διαδίκτυο, αλλά και τον κόσμο μας. Είτε για κάποιον που παρακολουθεί ταινίες είτε για κάποιον που συνάπτει συμβάσεις με μία κυβέρνηση, είτε για αυτόν που επιθυμεί να προβεί σε αγορές ή ακόμα και σε σπουδές, η προσφυγή στο Διαδίκτυο και η αξιοποίηση των online πλεονεκτημάτων που προσφέρει είναι δεδομένη.
Αλλά ως έχoυν σήμερα τα πράγματα, οι πολίτες και οι επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν μια σειρά από εμπόδια στην επίτευξη αυτών των δυνατοτήτων και ευκαιριών που προσφέρει το Διαδίκτυο, από το εσκεμμένο «γεω-μπλοκάρισμα” (σ.σ. geo-blocking, δηλαδή το σύστημα που χρησιμοποιείται για να περιορίσει την πρόσβαση χρηστών στο Διαδίκτυο, με βάση τη γεωγραφική τους θέση) έως την έλλειψη των κατάλληλων ψηφιακών δεξιοτήτων.
Σήμερα, ακολουθώντας τη σημαντική δέσμευση της Επιτροπής υπό τη διοίκηση του Ζαν Κλωντ Γιουνκέρ, η Κομισιόν παρουσιάζει τη στρατηγική της για την ψηφιακή ενιαία αγορά – η οποία θα μπορούσε να συνεισφέρει ως και 415 δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως για την οικονομία της ΕΕ και να δημιουργήσει εκατοντάδες χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας. Θα βελτιωθεί η πρόσβαση για τους καταναλωτές και τις επιχειρήσεις σε ψηφιακά αγαθά και υπηρεσίες; θα δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις για την άνθιση και ανάπτυξη των ψηφιακών δικτύων και καινοτόμων υπηρεσιών; Θα μεγιστοποιηθούν οι δυνατότητες ανάπτυξης της ψηφιακής οικονομίας;
Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής βρίσκονται τομείς όπως: η αποτροπή αδικαιολόγητων γεω-μπλκαρισμέτων, η μεταφορά δεμάτων, ένα πιο σύγχρονο, ευρωπαϊκό πλαίσιο πνευματικών δικαιωμάτων, μια φιλόδοξη αναθεώρηση του κανονιστικού πλαισίου για τις τηλεπικοινωνίες. Καθώς επίσης μια πιο περιεκτική ανάλυση του ρόλου των online πλατφορμών, η ενίσχυση της αξιοπιστίας και της ασφάλειας, οι ψηφιακές δεξιότητες και η ηλεκτρονική διακυβέρνηση.