Skip to main content
Hermes Banner 1
DIGITAL TV 198
AC25
ilka aggelia
securityreport e mag odhgos 2021
19 Οκτωβρίου 2015 10:31

Κάμερες και μέσα στους συρμούς του μετρό έως το τέλος του μήνα

image?src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F05%2Fbdf0551131fb9c6e297c4de0071644c1 XL

Σε πρώτη φάση οι κάμερες θα αρχίσουν να λειτουργούν στους 17 συρμούς νέας γενιάς του μετρό, οι οποίοι έχουν δρομολογηθεί στο δίκτυο του μέσου καθώς αυτό θεωρείται πιο εύκολο δεδομένου ότι οι συγκεκριμένοι συρμοί τις διαθέτουν εκ κατασκευής. Σε δεύτερη φάση κάμερες μπορούν να τοποθετηθούν και στους παλαιότερους συρμούς.Σε πρώτη φάση οι κάμερες θα αρχίσουν να λειτουργούν στους 17 συρμούς νέας γενιάς του μετρό, οι οποίοι έχουν δρομολογηθεί στο δίκτυο του μέσου καθώς αυτό θεωρείται πιο εύκολο δεδομένου ότι οι συγκεκριμένοι συρμοί τις διαθέτουν εκ κατασκευής.

Σε δεύτερη φάση κάμερες μπορούν να τοποθετηθούν και στους παλαιότερους συρμούς του δικτύου καθώς επίσης και στα βαγόνια του ΗΣΑΠ και του τραμ εάν βεβαίως το κόστος δεν είναι απαγορευτικό.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι κάμερες θα τοποθετηθούν ανά ζεύγη στην οροφή των βαγονιών ώστε να επιτυγχάνεται η επίβλεψη όλου του εσωτερικού χώρου, ενώ συνολικά ο κάθε συρμός θα έχει 24 εσωτερικές κάμερες. Να σημειωθεί ότι έχει ήδη δοθεί άδεια για την εγκατάσταση καμερών και στο εξωτερικό των συρμών.

Η διαχείριση των καμερών θα γίνεται από τον οδηγό, ενώ θα υπάρχει και κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης.

Υπενθυμίζεται ότι ήδη εδώ και έξι χρόνια τόσο στα αμαξοστάσια όσο και σε όλους τους χώρους των σταθμών του Μετρό (αποβάθρες, εκδοτήρια, κλπ) λειτουργούν 670 κάμερες.

Ωστόσο έως σήμερα τα αλλεπάλληλα αιτήματα της διοίκησης της εταιρίας για τοποθέτηση καμερών και στο εσωτερικό των βαγονιών προσέκρουαν στην Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων και απορρίπτονταν.

Αυτή τη φορά, πάντως, το αίτημα της ΣΤΑΣΥ εγκρίθηκε. Στο σκεπτικό του αιτήματος η εταιρία ανέφερε την ανάγκη ύπαρξης καμερών σε ένα μέσο, με το οποίο μετακινούνται καθημερινά σχεδόν 1 εκατομμύριο επιβάτες. Στόχος της βιντεοεπιτήρησης-σημείωναν- είναι η προστασία και η αποφυγή όχι μόνο τρομοκρατικών ενεργειών αλλά και κλοπών και άλλων βίαιων ενεργειών, δολιοφθορών και ζημιών στα βαγόνια καθώς επίσης και η καλύτερη διαχείριση ενδεχόμενης πυρκαγιάς, κλπ.

Υπενθυμίζεται άλλωστε ότι στο τελευταίο βαγόνι συρμού του Μετρό στο σταθμό του Αιγάλεω είχε εντοπιστεί το 2012 από τον ηλεκτροδηγό, σακούλα, η οποία περιείχε εμπρηστικό μηχανισμό.

Πηγή: http://www.ethnos.gr

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Security Report, Μάρτιος 2025
Κυκλοφορεί σε όλα τα εξειδικευμένα σημεία διανομής το περιοδικό Security Report Μαρτίου, πάντα μαζί με το περιοδικό Ψηφιακή Τηλεόραση. Στο νέο τεύχος θα βρείτε ενδιαφέροντα θέματα και δοκιμές που…
Security Best Sellers 2024
Το περιοδικό Security Report επικοινώνησε αυτόν τον μήνα με κορυφαίες εταιρείες του κλάδου της ασφάλειας και εντόπισε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που ξεχώρισαν σε πωλήσεις το 2024! Διαβάστε αναλυτ…
Salonica Electronix 2025
Το μεγαλύτερο event της αγοράς για το 2025 είναι γεγονός! Η Libra Press, μετά από δύο χρόνια και δύο εκθέσεις που έμειναν αξέχαστες στους εκθέτες και τους επισκέπτες – την Athens Electronix 2024 και…
Σύστημα βιντεοεπιτήρησης
Ένα από τα σοβαρότερα ζητήματα, εν έτει 2025, το οποίο απασχολεί πλέον καθημερινά τον συνάνθρωπό μας είναι η προστασία της ζωής του. Την ανάγκη του για ασφάλεια επιτείνει η συνεχώς αυξανόμενη εγκλημ…
Dahua HDCVI 2023
Η Dahua Technology, ένας από τους κορυφαίους παρόχους λύσεων και υπηρεσιών AIoT με επίκεντρο το βίντεο, λανσάρει το HDCVI 2023, τη συνέχεια της τεχνολογίας HDCVI 10, που οδήγησε το 2022 την αναλογικ…
Inim Hevoluto
Ποιος δεν θα ήθελε να αυτοματοποιήσει ή και να ενισχύσει την ασφάλειά του με πιο έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση; Τα Physical Security Information Management softwares χρησιμοποιούνται στη βιομηχανία τ…