Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
Kaspersky: Η ψηφιακή ασφάλεια επηρεάζει την εταιρική φήμη
Περισσότερες από τις μισές (57%) εταιρείες παγκοσμίως παραδέχονται ότι τα περιστατικά ψηφιακής ασφάλειας που αντιμετώπισαν κατά το τελευταίο έτος, είχαν αρνητικό αντίκτυπο στη φήμη τους. Το μέσο κόστος της ζημιάς στη φήμη των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων ξεπερνούσε τα $8.000 ανά περιστατικό..Περισσότερες από τις μισές (57%) εταιρείες παγκοσμίως παραδέχονται ότι τα περιστατικά ψηφιακής ασφάλειας που αντιμετώπισαν κατά το τελευταίο έτος, είχαν αρνητικό αντίκτυπο στη φήμη τους. Το μέσο κόστος της ζημιάς στη φήμη των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων ξεπερνούσε τα $8.000 ανά περιστατικό, ενώ η ζημιά για τις μεγάλες επιχειρήσεις υπερέβαινε τα $200.000. Αυτά ήταν τα ευρήματα μιας έρευνας που πραγματοποιήθηκε από την Kaspersky Lab και την B2B International το 2015, με τη συμμετοχή περισσότερων από 5.500 στελεχών Πληροφορικής από 26 χώρες ανά τον κόσμο.
Σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον, οι επιτυχημένες επιχειρήσεις δε βασίζονται μόνο στην αποδοτικότητα τους και την ποιότητα των προϊόντων ή των υπηρεσιών τους. Η εμπιστοσύνη των πελατών και των συνεργατών μπορεί να αποφέρει υψηλότερα κέρδη σε μια επιχείρηση, ενώ μια «αψεγάδιαστη» φήμη διαδραματίζει καίριο ρόλο στην εδραίωση της εμπιστοσύνης. Η απώλεια της εμπιστοσύνης των καταναλωτών προς μια επιχείρηση συχνά οδηγεί σε χαμηλότερα κέρδη ή σε δυσμενέστερες ή και ακραίες επιπτώσεις μερικές φορές (π.χ. πτώχευση).
Η ζημιά στη φήμη εξαρτάται άμεσα από το αν το περιστατικό γίνεται δημοσίως γνωστό. Το 19% των Ευρωπαίων ερωτηθέντων δήλωσε ότι πληροφορίες σχετικά με ένα περιστατικό ψηφιακής ασφάλειας στην εταιρεία του είχαν διαρρεύσει στα ΜΜΕ και το γεγονός είχε λάβει δημοσιότητα. Η έκταση που μπορεί να λάβει η ζημιά στη φήμη μιας εταιρείας μετριέται από το ποσό που η εταιρεία καλείται να δαπανήσει για να αποκαταστήσει την εικόνα της. Μία στις τέσσερις εταιρείες στην Ευρώπη (24%) αναγκάστηκε να ζητήσει τη βοήθεια εξωτερικών συμβούλων επικοινωνίας. Επίσης, είναι ενδιαφέρον ότι οι επιχειρήσεις έχουν αρχίσει να δίνουν μεγαλύτερη προσοχή στην έννοια της θετικής φήμης, κατά τη διάρκεια των τριών τελευταίων ετών.
«Ανεξαρτήτως από το πόσο μεγάλη ή μικρή είναι μια επιχείρηση, η ζημιά στη φήμη μπορεί να βλάψει το ίδιο κάθε επιχείρηση», σχολίασε ο Konstantin Voronkov, Head of Endpoint Product Management της Kaspersky Lab.«Υπό αυτές τις συνθήκες, είναι σημαντικό να ληφθούν όλα τα δυνατά μέτρα για τη διασφάλιση της προστασίας των Πληροφοριών. Η ολοκληρωμένη προστασία κάθε τμήματος της τεχνολογικής υποδομής μιας εταιρείας συμβάλλει στην προστασία της τόσο από τη διαρροή πληροφοριών που προκλήθηκαν από εσωτερικούς παράγοντες, όσο και από εισβολές χάκερ στο δίκτυο της».
Πηγή: http://www.businessnews.gr