Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
Οι διαδικτυακές απάτες «τρομάζουν» τους Βρετανούς τουρίστες
Νέα έρευνα στο Ην. Βασίλειο δείχνει ότι η εμπιστοσύνη παίζει πια για τους Βρετανούς καταναλωτές τον πιο καθοριστικό ρόλο στην επιλογή προορισμού, ενώ η γνώση του προορισμού και του καταλύματος από πρώτο χέρι είναι η σημαντικότερη πηγή πληροφόρησης κατά τη διαδικασία λήψης απόφασης, με τις διαδικτυακές κριτικές να περνούν σε δεύτερη μοίραΝέα έρευνα στο Ην. Βασίλειο δείχνει ότι η εμπιστοσύνη παίζει πια για τους Βρετανούς καταναλωτές τον πιο καθοριστικό ρόλο στην επιλογή προορισμού, ενώ η γνώση του προορισμού και του καταλύματος από πρώτο χέρι είναι η σημαντικότερη πηγή πληροφόρησης κατά τη διαδικασία λήψης απόφασης, με τις διαδικτυακές κριτικές να περνούν σε δεύτερη μοίρα.
Τις παγίδες που κρύβουν οι διαδικτυακές κρατήσεις για τους Βρετανούς αποκάλυψε πρόσφατα η εκπομπή του το BBC, Rip Off Britain, αναδεικνύοντας περιπτώσεις ανθρώπων που είχαν χάσει χιλιάδες λίρες πέφτοντας θύματα απάτης, και τονίζοντας την ανάγκη οι κρατήσεις να γίνονται σε έμπιστο πάροχο διακοπών. Οι αυξημένες ανησυχίες σχετικά με την αξιοπιστία των διαδικτυακών ιστότοπων μπορεί να έχει προκαλέσει αλλαγές στη διαδικασία λήψης απόφασης, με το 60% των ταξιδιωτών που συμμετείχαν στην έρευνα να κατατάσσουν την «κράτηση με κάποιον [πάροχο] που μπορούν να εμπιστευθούν» ως το μοναδικό σημαντικότερο παράγοντα επιλογής διακοπών και με το 4% μόλις να αξιολογεί την «φθηνότερη τιμή» ως τον σημαντικότερο παράγοντα.
Επιπλέον, ένα 24% όσων συμμετείχαν στην έρευνα, τοποθέτησαν το μεγαλύτερο value στα εξατομικευμένα προγράμματα διακοπών, που συμβαδίζουν με τις ειδικές ανάγκες και απαιτήσεις τους. Η συνεχής υποστήριξη, επίσης, θεωρήθηκε ως το σημαντικότερο σημείο των διακοπών για το 7% των ερωτηθέντων, με όσους κρίνουν σημαντικότερη όλων την οικονομική προστασία να ακολουθούν με ποσοστό 6%.
«Οι πελάτες θέλουν να ξέρουν πια τι είναι σωστό για εκείνους, που μπορούν να ταξιδέψουν με ασφάλεια και να είναι σίγουροι ότι κάποιος που πραγματικά νοιάζεται για εκείνους θα είναι εκεί σε κάθε βήμα του ταξιδίου», τονίζει ο διευθύνων σύμβουλος της Travel Counsellors, Steve Byrne. Οι ταξιδιώτες, επισημαίνει, επιθυμούν επίσης διακοπές που έχουν διαμορφωθεί για τις ειδικές τους ανάγκες και απαιτήσεις και δεν ισχύει πια ότι ένα μέγεθος ταιριάζει σε όλους. Η τιμή, επίσης, έχει πάψει να αποτελεί τον απόλυτα καθοριστικό παράγοντα επιλογής.
Οι άνθρωποι αξιολογούν πια περισσότερο τις υπηρεσίες και την πνευματική ηρεμία που έχουν όταν κάνουν κράτηση με αξιόπιστο πάροχο διακοπών, αναφέρει ο κ. ByrneΕπίσης, η δημοσιοποίηση περιστατικών απάτης στις διαδικτυακές κρατήσεις έχουν «μειώσει» την αξιοπιστία των διαδικτυακών κριτικών στα μάτια των Βρετανών. Μόνο το 23% του δείγματος της έρευνας αξιολόγησε τις διαδικτυακές κριτικές προορισμών και ξενοδοχείων ως την πιο σημαντική πηγή πληροφόρησης. Αντίθετα, το 71% εμπιστεύεται πολύ περισσότερο τη γνώση από πρώτο χέρι που μεταφέρει ένας πραγματικός τουριστικός πράκτορας κατά την αναζήτηση διακοπών. Πρόσφατη έρευνα στο Ην. Βασίλειο έδειξε ότι το 93% των Βρετανών καταναλωτών προγραμματίζει διακοπές μέσα στο ερχόμενο 12μηνο.
Πηγή: http://www.enikonomia.gr