Skip to main content
Hermes Banner 1
DIGITAL TV 196
ilka aggelia
securityreport e mag odhgos 2021
8 Οκτωβρίου 2019 09:37

Πώς η εμπειρία των αγορών μπορεί να γίνει ακόμη πιο ευχάριστη και εύκολη με την τεχνητή νοημοσύνη

ee56eac8d8d259ce44cade251a2f828b XL 3d1e867a

Καθοριστικό ρόλο στο τρόπο που πραγματοποιούσαμε μέχρι σήμερα τις αγορές θα έχει η τεχνητή νοημοσύνη, καθώς θα συμβάλει με τέτοιον τρόπο, που θα τις καθιστά μια πολύ πιο ευχάριστη και εύκολη διαδικασία.

Καθοριστικό ρόλο στο τρόπο που πραγματοποιούσαμε μέχρι σήμερα τις αγορές θα έχει η τεχνητή νοημοσύνη, καθώς θα συμβάλει με τέτοιον τρόπο, που θα τις καθιστά μια πολύ πιο ευχάριστη και εύκολη διαδικασία.

Ειδικότερα, όπως αναφέρεται σε αναφορά της Microsoft στην ιστοσελίδα της, η εξασφάλιση μιας ομαλής και ξένοιαστης εμπειρίας αγορών, είναι κρίσιμη, τόσο για τη διατήρηση του πελατολογίου, όσο και για την προσέλκυση νέων κοινών.

Εξάλλου, ο ανταγωνισμός για τους πελάτες έχει γίνει εντονότερος. Είτε πρόκειται για αγορά υλικών, είτε ακόμη και για φαρμακευτική αγωγή, οι καταναλωτές αντιμετωπίζουν συχνά δυσάρεστες εμπειρίες που δυσκολεύουν την εξεύρεση των κατάλληλων επιλογών. Η κατανόηση αυτού του ζητήματος, μπορεί να επιφέρει σημαντικές συνέπειες στον κύκλο εργασιών μιας εταιρείας, γι’ αυτό και οργανισμοί σε όλη την Ευρώπη στρέφονται σε τεχνολογίες όπως η τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ), ώστε να προσφέρουν απλούστερες εμπειρίες αγορών για τους καταναλωτές τους.

Οργανώνοντας τις online προσφορές όπως ποτέ ξανά στο παρελθόν

Η Microsoft αναφέρει χαρακτηριστικά παραδείγματα, που δείχνουν ότι η τεχνητή νοημοσύνη συμβάλλει, τόσο στην αύξηση των πωλήσεων εταιριών, όσο και στη διευκόλυνση των καταναλωτών στις αγορές τους και στην επιλογή των προϊόντων. Όπως αναφέρει, ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η Praktiker. Η εταιρία θέλοντας να βοηθήσει τους καταναλωτές να βρoύν την ιδανική απόχρωση για το λευκό χρώμα, οδήγησε την εξυπηρέτηση πελατών στο επόμενο επίπεδο και μετασχημάτισε το ηλεκτρονικό της (online) κατάστημά της, ώστε να προσφέρει πιο εξατομικευμένες εμπειρίες αγορών που εξοικονομούν χρόνο και χρήμα, προκειμένου να αντιμετωπίσει και το μειωμένο κατά 1,4% μερίδιο των διαδικτυακών αγορών. Οι λειτουργίες της online αναζήτησης στην ιστοσελίδα της ήταν περιορισμένες και αργές, κάνοντας δύσκολο για τους καταναλωτές που είχαν λίγο χρόνο στη διάθεσή τους, να βρουν τα προϊόντα που χρειάζονταν. Συνεργάστηκε με την PrefiBox και δημιούργησαν από κοινού μια λύση βασισμένη στην τεχνητή νοημοσύνη, που έχει ως αποτέλεσμα, όταν ένας πελάτης αναζητά συγκεκριμένα στιλ επίπλων και χρώματα βαφής, η «έξυπνη λύση» να μπορεί να προβαίνει σε συγκεκριμένες προτάσεις βασισμένες στην γενικότερη online συμπεριφορά του καταναλωτή. Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες μπορούν να βρουν γρήγορα αυτό που χρειάζονται ανάμεσα στα 30.000 προϊόντα του καταλόγου της Praktiker, κάνοντας την εμπειρία αγορών ομαλή, αξιόπιστη και γρήγορη. Οι online αγορές αυξήθηκαν κατά 8,7%, ενώ η αξία αυτών των συναλλαγών κατά 19% κατά μέσο όρο.

Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αγορά εισιτηρίων

Με πρόβλεψη για αύξηση κατά 5 δισεκατομμύρια μέχρι το 2021, ο τομέας της online αγοράς εισιτηρίων αποτελεί μεγάλη ευκαιρία για τις επιχειρήσεις. Ωστόσο, μαζί με τις μεγάλες ευκαιρίες έρχεται και ο αυξημένος ανταγωνισμός, όπως αναφέρει η Microsoft.

Αναγκαζόμενη να προσαρμοστεί στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις και θέλοντας να προσφέρει στους καταναλωτές, υψηλής ποιότητας και καινοτόμες υπηρεσίες, η Dot.cy (με έδρα την Κύπρο) είναι μια εταιρία που προσφέρει cloud πλατφόρμες διαχείρισης εισιτηρίων για μουσεία, συναυλιακούς χώρους, γήπεδα και πολλά άλλα. Συγκεκριμένα, η Dot.cy , όπως αναφέρει η Microsoft, ανέπτυξε ένα chatbot που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη, το οποίο μπορεί να «ταυτοποιήσει» τα εισιτήρια για τα οποία ενδιαφέρονται οι πελάτες και άμεσα να τα φιλτράρει μέσα από διαφορετικά πακέτα προσφορών. Με αυτόν τον τρόπο προσφέρει μια πραγματικά μοναδική εμπειρία αγορών. Μάλιστα, για να το κάνει ακόμη πιο εύκολο, το chatbot της Dot.cy μπορεί να αλληλεπιδράσει με τους πελάτες σε 24ωρη βάση, εφτά ημέρες την εβδομάδα, χρησιμοποιώντας τη μητρική γλώσσα των καταναλωτών στα προτιμόμενα από αυτούς social media.

Σε γενικές γραμμές, η βελτιστοποίηση των πωλήσεων μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα την εξοικονόμηση κόστους για τους εμπόρους, καθώς η προμήθεια αγαθών και η μεταφορά των αποθεμάτων γίνονται ακριβέστερες. Παράλληλα, η διαχείριση πόρων γίνεται αποτελεσματικότερη.

Τι σημαίνει, όμως, αυτό για τους καταναλωτές;

Τέρμα πια η απάντηση «δεν είναι διαθέσιμο» για ένα προϊόν της επιλογής σας, επειδή η ζήτηση ήταν υψηλότερη απ’ ό,τι αναμενόταν. Όπως αναφέρει η Microsoft, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να φαίνεται ακριβή ή πολύπλοκη ως τεχνολογία. Το αντίθετο όμως, μπορεί να μειώσει το κόστος και να εξοικονομήσει χρόνο, κάνοντας τη ζωή των ανθρώπων αλλά και των επιχειρήσεων ευκολότερη. Για τη Microsoft, επισημαίνεται στην αναφορά της εταιρίας, η τεχνητή νοημοσύνη αποτελεί βασικό κομμάτι της στρατηγικής της τα τελευταία χρόνια. Στην περίπτωση της Praktiker, η συνεργασία της με την Prefibox βασίστηκε στο πακέτο υπηρεσιών Microsoft Azure, το οποίο διασφαλίζει υψηλή διαθεσιμότητα, ανεξάρτητα από το πόσες εκατοντάδες χιλιάδες επισκέπτες βρίσκονται online ταυτόχρονα. Όσον αφορά την Dot.cy, Gold Partner της Microsoft, η εταιρεία επέκτεινε το πακέτο υπηρεσιών Microsoft Dynamics CRM, παρέχοντας εξειδικευμένες λύσεις σε ορισμένους από τους πιο σημαντικούς οργανισμούς στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και των χωρών του Κόλπου.

 

ΑΠΕ ΜΠΕ

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Security Report, Ιανουάριος 2025
Κυκλοφορεί σε όλα τα εξειδικευμένα σημεία διανομής το περιοδικό Security Report Ιανουαρίου, πάντα μαζί με το περιοδικό Ψηφιακή Τηλεόραση. Στο νέο τεύχος θα βρείτε ενδιαφέροντα θέματα και δοκιμέ...
Ασύρματα Συστήματα Πυρανίχνευσης
Τα τελευταία χρόνια, η βιομηχανία της πυρασφάλειας φαίνεται πως εξελίσσεται και «μαθαίνει» από τις σημαντικές προκλήσεις που συναντά, τόσο σε ό,τι αφορά τον σχεδιασμό και την εγκατάσταση, όσο και ...
Λύσεις πυρανίχνευσης, αυτοματισμού και επικοινωνίας παρουσίασε η Force στην XENIA 2024
ο περιοδικό Security Report για ακόμη μία χρονιά βρέθηκε στη μεγαλύτερη έκθεση για τον ξενοδοχειακό κλάδο, την Xenia 2024. Η έκθεση, η οποία διοργανώθηκε το τριήμερο 23-25 Νοεμβρίου στο Metropolit...
Ajax Special Event 2024
Η Ajax Systems στις 21 Νοεμβρίου πραγματοποίησε ένα παγκόσμιο online event όπου επαγγελματίες εγκαταστάτες, εταιρείες και πολλοί άλλοι είχαν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για νέες λύσεις και νέα πρ...
Ταξινόμηση σημάτων συναγερμού
Τα τελευταία χρόνια γίνεται μια συντονισμένη προσπάθεια στο κλάδο της ασφάλειας, ώστε να αλλάξει ο τρόπος με τον οποίο λαμβάνονται, ανταλλάσσονται και αναμεταδίδονται οι πληροφορίες συναγερμού στα...
Μέγιστη προστασία οικίας με το σύστημα ασφαλείας της ELDES
Με πάνω από 1 εκατομμύριο συσκευές IoT που κατασκευάστηκαν μέχρι τώρα, η ELDES κέρδισε την εμπιστοσύνη των εγκαταστατών και ιδιοκτητών σπιτιών για τα στιβαρά, αξιόπιστα και βολικά συστήματα συναγε...