Skip to main content
Hermes Banner 1
DIGITALTV 197
ilka aggelia
securityreport e mag odhgos 2021
8 Ιανουαρίου 2019 10:27

Πρόστιμο 250.000 ευρώ σε πάροχο τηλεπικοινωνιών για κενό ασφαλείας σε ιστοσελίδα του (CNIL)

admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F05%2F26c998ea98caf769ad0dc72483fcc3de XL

Πρόστιμο ύψους 250.000 ευρώ επέβαλε λίγο πριν το τέλος του 2018 η Γαλλική Αρχή Προστασίας Δεδομένων (CNIL), σε γαλλική εταιρία τηλεπικοινωνιών για την ανεπαρκή προστασία..

Πρόστιμο ύψους 250.000 ευρώ επέβαλε λίγο πριν το τέλος του 2018 η Γαλλική Αρχή Προστασίας Δεδομένων (CNIL), σε γαλλική εταιρία τηλεπικοινωνιών για την ανεπαρκή προστασία των προσωπικών δεδομένων της σε πακέτο κινητής τηλεφωνίας.

Σύμφωνα με το ιστορικό, στις 2 Μαρτίου 2018 η εταιρεία Bouygues Telecom ενημερώθηκε από τρίτο μέρος για την ύπαρξη μίας μακροχρόνιας ευπάθειας στην ιστοσελίδα της, bouyguestelecom.fr, αποτέλεσμα της οποίας είναι να υπάρχει η δυνατότητα σε οποιοδήποτε πρόσωπο, συμπεριλαμβανομένων κακόβουλων τρίτων, να αποκτήσουν πρόσβαση σε έγγραφα που περιέχουν προσωπικά δεδομένα πελατών από διάφορες διευθύνσεις URL με παρόμοια δομή.

Στις 6 Μαρτίου 2018, η Bouygues Telecom γνωστοποίησε στην CNIL την παραβίαση δεδομένων (data breach)Η εταιρεία εξήγησε ότι το περιστατικό οφείλεται σε ανθρώπινο λάθος: το τμήμα του κώδικα της ιστοσελίδας, με βάση το οποίο απαιτείται έλεγχο ταυτότητας του χρήστη στην ιστοσελίδα είχε απενεργοποιηθεί κατά τη διάρκεια δοκιμών (test) στην ιστοσελίδα, αλλά δεν ενεργοποιήθηκε ξανά μετά την ολοκλήρωση των δοκιμών.

Η εταιρεία υποστήριξε ότι εμπόδισε γρήγορα την χωρίς δικαίωμα πρόσβαση στα δεδομέναΣτην απόφαση της CNIL σημείωνεται ότι η παράβαση επηρέασε περισσότερους από δύο εκατομμύρια πελάτες και περιλάμβανε προσωπικά δεδομένα, όπως το ονοματεπώνυμο του πελάτη, την ημερομηνία γέννησης, τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τη διεύθυνση και τον αριθμό κινητού τηλεφώνουΗ CNIL σημείωσε επίσης ότι η εν λόγω παράβαση διήρκεσε περισσότερο από δύο χρόνιαΗ CNIL αναγνώρισε ότι το ανθρώπινο λάθος ήταν η αιτία του συμβάντος και ότι η εταιρεία δεν ‘ηταν δυνατό να προστατευτεί πλήρως από τέτοια λάθη.

Ωστόσο, η CNIL διαπίστωσε ότι για περισσότερα από δύο χρόνια η εταιρεία δεν εφάρμοσε τα κατάλληλα μέτρα ασφαλείας που θα της επέτρεπαν να ανακαλύψει την παραβίαση και κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η εταιρεία δεν τήρησε την υποχρέωσή της να προστατεύσει τα προσωπικά δεδομένα των πελατών τηςΓια καλή τύχη της Bouygues Telecom, κατά τη στιγμή της παραβίασης των δεδομένων (Μάρτιος 2018) δεν είχε τεθεί σε ισχύ ο Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων (GDPR), με αποτέλεσμα το πρόστιμο της CNIL να “περιοριστεί” στις 250.000 ευρώ.

lawspot.gr

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Security Report, Φεβρουάριος 2025
Κυκλοφορεί σε όλα τα εξειδικευμένα σημεία διανομής το περιοδικό Security Report Φεβρουαρίου, πάντα μαζί με το περιοδικό Ψηφιακή Τηλεόραση. Στο νέο τεύχος θα βρείτε ενδιαφέροντα θέματα και δοκιμές…
Security TOP 50
Η προστασία εταιρειών, επιχειρήσεων και φυσικά, της ανθρώπινης ζωής είναι κρίσιμης σημασίας γι’ αυτό και οι εταιρείες που ασχολούνται με την ανάπτυξη, παραγωγή και προσφορά φυσικών, τεχνολογικών και…
Εμπιστευτείτε την TexDesigns ως τον κατάλληλο συνεργάτη σας
Με τις τεχνολογικές εξελίξεις στον τομέα της ασφάλειας συνεχώς να αλλάζουν, η επιλογή μιας έμπειρης και τεχνολογικά καταρτισμένης εταιρείας παροχής συστημάτων ασφαλείας, είναι ζωτικής σημασίας για κ…
Πάνω από 62.000 κάμερες ασφαλείας τοποθετήθηκαν στην Μπανγκόκ το 2022-2023
Σύμφωνα με τα τελευταία ευρήματα της 6Wresearch, η κυβέρνηση της Ταϊλάνδης σχεδιάζει να εγκαταστήσει ακόμα περισσότερες κάμερες παρακολούθησης βίντεο προκειμένου να μειώσει το ποσοστό εγκληματικότητ…