Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
Ξανά σε λειτουργία οι κάμερες στις λεωφορειολωρίδες
Με στόχο τη βελτίωση της εξυπηρέτησης λεωφορείων και τρόλεϊ, ο ΟΑΣΑ προχωρεί στην επανενεργοποίηση των καμερών ελέγχου της κυκλοφορίας στις λωρίδες αποκλειστικής κυκλοφορίας
Με στόχο τη βελτίωση της εξυπηρέτησης λεωφορείων και τρόλεϊ, ο ΟΑΣΑ προχωρεί στην επανενεργοποίηση των καμερών ελέγχου της κυκλοφορίας στις λωρίδες αποκλειστικής κυκλοφορίας. Ο οργανισμός φιλοδοξεί να περιορίσει με αυτό τον τρόπο τη διάρκεια των δρομολογίων, ώστε να εξοικονομηθούν οχήματα τα οποία θα εκτελούν περισσότερα «πήγαινε-έλα» ανά βάρδια.
Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά της η εφημερίδα «Καθημερινή», οι λωρίδες αποκλειστικής κυκλοφορίας λεωφορείων και τρόλεϊ στην Αττική μετρούν 52,3 χιλιόμετρα. Οι παραβάσεις είναι πολύ συχνές στις λωρίδες παράλληλης ροής, ενώ σχετικά σπάνιες σε όσες είναι αντίθετης ροής -οι οποίες όμως αποτελούν μόνο ένα μικρό τμήμα του δικτύου του ΟΑΣΑ. Υπάρχουν περιπτώσεις, μάλιστα, όπως στην Ιερά Οδό ή στη Χαριλάου Τρικούπη, που οι λεωφορειολωρίδες χρησιμοποιούνται για στάθμευση οχημάτων. Αποτέλεσμα, μόλις τα 10 χλμ. από τα 52,3 χλμ. να λειτουργούν κανονικά.
Επιπλέον, με απόφαση που δημοσιεύθηκε στη Διαύγεια εγκρίνεται η δέσμευση πίστωσης του ΟΑΣΑ ύψους 1.209 ευρώ για την προμήθεια θερμογραφικού χαρτιού, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί στην εκτύπωση φωτογραφιών από τις κάμερες παραβιάσεων σε αποκλειστικές λωρίδες λεωφορείων.
Είχε προηγηθεί απόφαση με την οποία εγκρινόταν σε εταιρεία η ανάθεση εκτέλεσης εργασιών οριζόντιας σήμανσης αποκλειστικών λωρίδων λεωφορείων στην περιοχή ευθύνης του ΟΑΣΑ. Η αμοιβή ορίστηκε σε 14.794,30 ευρώ πλέον ΦΠΑ.
πηγή: www.athensvoice.gr