Skip to main content

Η Ελληνική Ένωση Τραπεζών προειδοποιεί προς αποφυγή απάτης

Από τη στιγμή που όλες οι τραπεζικές διαδικασίες έχουν αυτοματοποιηθεί και διαχειριζόμαστε πλήρως τους λογαριασμούς μας ηλεκτρονικά, οι επίδοξοι χάκερς ψάχνουν ολοένα και περισσότερους τρόπους για να το εκμεταλλευτούν και να υποκλέψουν χρήματα από τους τραπεζικούς πελάτες. Για το λόγο αυτό οι Αρχές, το Ινστιτούτο CSI και η Ελληνική Ένωση Τραπεζών συνεχώς προειδοποιούν για απάτες που έχουν σημειωθεί από πολλά θύματα αλλά και προς την ασφαλή χρήση των τραπεζικών ηλεκτρονικών συστημάτων προκειμένου να αποφευχθεί οποιαδήποτε διάπραξη απάτης και κλοπήςΑπό τη στιγμή που όλες οι τραπεζικές διαδικασίες έχουν αυτοματοποιηθεί και διαχειριζόμαστε πλήρως τους λογαριασμούς μας ηλεκτρονικά, οι επίδοξοι χάκερς ψάχνουν ολοένα και περισσότερους τρόπους για να το εκμεταλλευτούν και να υποκλέψουν χρήματα από τους τραπεζικούς πελάτες. Για το λόγο αυτό οι Αρχές, το Ινστιτούτο CSI και η Ελληνική Ένωση Τραπεζών συνεχώς προειδοποιούν για απάτες που έχουν σημειωθεί από πολλά θύματα αλλά και προς την ασφαλή χρήση των τραπεζικών ηλεκτρονικών συστημάτων προκειμένου να αποφευχθεί οποιαδήποτε διάπραξη απάτης και κλοπής.

Πρόσφατα η Ελληνική Ένωση Τραπεζών εξέδωσε έναν οδηγό που αποτελεί προϊόν εθνικής και ευρωπαϊκής συνεργασίας για την καταπολέμηση του ηλεκτρονικού τραπεζικού εγκλήματος. Σύμφωνα με τον οδηγό:

Δεν πρέπει να απαντάτε και να δίνετε πληροφορίες σε οποιονδήποτε ισχυρίζεται ότι θα λύσει τεχνικά προβλήματα του υπολογιστή σας.
Η αναβάθμιση και η λήψη λογισμικού και εφαρμογών να γίνεται μόνο από επίσημες ιστοσελίδες.
Όταν υπάρχει κάποια παραβίαση ενημερώνετε την Αστυνομία, το Ινστιτούτο αλλά και την Τράπεζά σας. Ακόμα και να μην πέσετε θύμα υποκλοπής επειδή δεν πατήσατε σε κάποιο σχετικό λινκ ή δεν δώσατε πληροφορίες στο τηλέφωνο, καλό θα ήταν να μοιραστείτε το συμβάν με το Ινστιτούτο μας για να γνωστοποιηθεί στον κόσμο και να μην πέσει κάποιος θύμα παρόμοιας απάτης.
Αφότου καταλάβετε ότι πρόκειται για απάτη, προχωρήστε σε φραγή του αριθμού τηλεφώνου ώστε να μην σας ξαναπάρουν.
Είναι πολύ σημαντικό να έχετε υπόψη σας πως δρουν οι συγκεκριμένοι δράστες. Το τηλέφωνο από το οποίο θα σας καλέσουν θα φαίνεται ένα αξιόπιστο νούμερο σταθερής γραμμής, αλλά και με τις πληροφορίες που θα σας δώσει για τη θέση τους σε μία τράπεζα, δε θα φανερώσουν εύκολα τις προθέσεις τους. Συνήθως ενημερώνουν ότι λόγω των τεχνικών προβλημάτων ή μιας υποτιθέμενης απάτης της οποίας έχετε πέσει ήδη θύματα θα πρέπει να δράστε γρήγορα και να τους παραχωρήσετε τις πληροφορίες που ζητάνε ή/και να κάνετε λήψη κάποιου αρχείου ή προγράμματος που θα σας στείλουν το οποίο θα ισχυριστούν ότι λύσει το πρόβλημα. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να το κάνετε αυτό γιατί η πραγματική απάτη είναι αυτό το πρόγραμμα και αν το κατεβάσετε θα υποκλέψουν τα προσωπικά σας δεδομένα.

Επιπλέον μπορεί να σας ζητήσουν αμοιβή για την παροχή υπηρεσιών και με αυτό τον τρόπο να υποκλέψουν και τα στοιχεία του τραπεζικού σας λογαριασμού. Όταν πρόκειται για πραγματικά τεχνικά προβλήματα που σχετίζονται με την τράπεζά σας αλλά και με κάποια ιστοσελίδα από την οποία έχετε κάνει ηλεκτρονικές αγορές δεν πρόκειται να σας ζητήσουν ΠΟΤΕ κάποια επιπλέον αμοιβή, καθώς είναι η δουλειά τους να λύσουν το συγκεκριμένο ζήτημα που πιθανόν έχει προκύψει.

Ακόμη, προκειμένου να προστατεύσετε την ταυτότητά σας και τα προσωπικά σας στοιχεία θα πρέπει να επαληθεύετε τα αιτήματα που αφορούν τα προσωπικά σας δεδομένα και να μοιράζεστε πολύ περιορισμένες προσωπικές πληροφορίες στο διαδίκτυο. Τέλος, να παρακολουθείτε τακτικά την κίνηση του τραπεζικού σας λογαριασμού για να εντοπίσετε από μόνοι σας ύποπτες κινήσεις.

Πηγή: https://www.csii.gr/i-elliniki-enosi-trapezon-proeidopoiei-pros-apofygi-apatis/

Στην Ευρώπη, η μεγαλύτερη αύξηση κυβερνοεπιθέσεων

Η Αφρική, η Ασία και η Λατινική Αμερική είναι οι περιοχές του πλανήτη που δέχτηκαν, κατά κύριο λόγο, το 2021 τον μεγαλύτερο όγκο των ψηφιακών επιθέσεων, σε παγκόσμιο επίπεδο. Αν και οι χάκερς στόχευσαν κατά κύριο λόγο τις παραπάνω περιοχές, η Ευρώπη ήταν εκείνη που είδε το 2021 τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση των κυβερνοεπιθέσεων σε σχέση με το προηγούμενο έτοςΗ Αφρική, η Ασία και η Λατινική Αμερική είναι οι περιοχές του πλανήτη που δέχτηκαν, κατά κύριο λόγο, το 2021 τον μεγαλύτερο όγκο των ψηφιακών επιθέσεων, σε παγκόσμιο επίπεδο. Αν και οι χάκερς στόχευσαν κατά κύριο λόγο τις παραπάνω περιοχές, η Ευρώπη ήταν εκείνη που είδε το 2021 τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση των κυβερνοεπιθέσεων σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Οι πιο στοχευμένες περιοχές του πλανήτη για το 2021 ήταν: η Αφρική (όπου τα περιστατικά κατέγραψαν αύξηση 13%), η περιοχή Ασία – Ειρηνικός (με αύξηση των κυβερνοεπιθέσεων κατά 25%), η Λατινική Αμερική (όπου τα κρούσματα αυξήθηκαν κατά 38%), η Ευρώπη (με ρεκόρ ανόδου 68%) και η Βόρεια Αμερική (με 61%).

Σε επίπεδο κλάδων, ο τομέας της εκπαίδευσης/έρευνας ήταν αυτός που κατέλαβε την πρώτη θέση ως ο πιο στοχευμένος κλάδος παγκοσμίως. Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της Check Point Research (CPR), οι κυβερνοεπιθέσεις στον τομέα της εκπαίδευσης/έρευνας αυξήθηκαν πέρσι κατά 75%.

Στο στόχαστρο η υγεία
Στο μεταξύ, οι ψηφιακές επιθέσεις στον κυβερνητικό τομέα κινήθηκαν πέρσι ανοδικά κατά 47%, ενώ οι κυβερνοεπιθέσεις στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης αυξήθηκαν κατά 71% και στις επικοινωνίες κατά 51%.

“Το πιο ανησυχητικό είναι ότι βλέπουμε κάποιους κομβικούς κοινωνικούς κλάδους να εκτοξεύονται στη λίστα με τις περισσότερες επιθέσεις. Οι κλάδοι της εκπαίδευσης, της κυβέρνησης και της υγειονομικής περίθαλψης μπήκαν στη λίστα με τους 5 κλάδους με τις περισσότερες επιθέσεις, παγκοσμίως”, τονίζει η εταιρεία.

Και προσθέτει: “Αναμένουμε ότι αυτοί οι αριθμοί θα αυξηθούν ενόψει του 2022, καθώς οι χάκερς θα συνεχίσουν να καινοτομούν και να βρίσκουν νέες μεθόδους για την εκτέλεση επιθέσεων στον κυβερνοχώρο, ιδίως ransomware. Βρισκόμαστε αντιμέτωποι με μια πανδημία στον κυβερνοχώρο”.

Όπως διαπιστώνει, το 2021 καταγράφηκε αύξηση 50% στις κυβερνοεπιθέσεις ανά εβδομάδα σε εταιρικά δίκτυα σε σύγκριση με το 2020, με αποκορύφωμα τον Δεκέμβριο, κυρίως λόγω των εκμεταλλεύσεων του Log4J. Η τάση αύξησης των κυβερνοεπιθέσεων έφτασε στο υψηλότερο σημείο όλων των εποχών στα τέλη του 2021 μετά την αποκάλυψη της ευπάθειας Log4J, φτάνοντας τις 925 κυβερνοεπιθέσεις την εβδομάδα ανά οργανισμό, σε παγκόσμιο επίπεδο.

Το ψηφιακό έγκλημα καινοτομεί
“Οι χάκερς συνεχίζουν να καινοτομούν. Πέρυσι, είδαμε ένα εντυπωσιακό ποσοστό 50% περισσότερων κυβερνοεπιθέσεων ανά εβδομάδα σε εταιρικά δίκτυα σε σύγκριση με το 2020, αυτή είναι μια σημαντική αύξηση. Είδαμε τον αριθμό των κυβερνοεπιθέσεων να κορυφώνεται προς το τέλος του έτους, κυρίως λόγω των προσπαθειών εκμετάλλευσης της ευπάθειας Log4J”, σχολιάζει η Check Point.

Όπως αναφέρει, οι νέες τεχνικές διείσδυσης και οι μέθοδοι αποφυγής έκαναν πολύ πιο εύκολη την εκτέλεση κακόβουλων προθέσεων από τους χάκερ.

Πηγή: http://www.sepe.gr/gr/research-studies/article/19352804/stin-europi-i-megaluteri-auxisi-kuvernoepitheseon/

Κάμερες στα διόδια: Πρόστιμο 1.000 ευρώ λόγω καθυστερημένης ικανοποίησης δικαιώματος πρόσβασης

Στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα απευθύνθηκε πολίτης, ο οποίος κατήγγειλε την «Εγνατία Οδός ΑΕ.» για παραβίαση του άρθρου 12 παρ. 3 του ΓΚΠΔ (απόφαση 1/2022)Ο καταγγέλλων είχε ζητήσει εγγράφως να του χορηγηθεί φωτογραφικό υλικό και αντίγραφο από το βιβλίο συμβάντων σε σχέση με καταλογισμό παράβασης μη καταβολής διοδίου τέλους που τον αφορά.

Στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα απευθύνθηκε πολίτης, ο οποίος κατήγγειλε την «Εγνατία Οδός ΑΕ.» για παραβίαση του άρθρου 12 παρ. 3 του ΓΚΠΔ (απόφαση 1/2022)Ο καταγγέλλων είχε ζητήσει εγγράφως να του χορηγηθεί φωτογραφικό υλικό και αντίγραφο από το βιβλίο συμβάντων σε σχέση με καταλογισμό παράβασης μη καταβολής διοδίου τέλους που τον αφορά.

Η καταγγελλόμενη εταιρεία απάντησε αρχικά ότι η διέλευσή του έχει καταγραφεί από το σύστημα διελεύσεων του σταθμού διοδίων, αλλά δεν μπορεί να δώσει στοιχεία σε τρίτους παρά μόνο με εντολή Εισαγγελέα και κατόπιν σχετικής άδειας της ΑρχήςΗ Αρχή επεσήμανε πως, εν προκειμένω, ναι μεν η επεξεργασία των δεδομένων του καταγγέλλοντα ξεκίνησε προ της εφαρμογής του ΓΚΠΔ, ωστόσο το δικαίωμα πρόσβασης ασκήθηκε μετά την έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού. Συνεπώς, ο υπεύθυνος επεξεργασίας όφειλε να ικανοποιήσει το αίτημα του καταγγέλλοντα εντός της προθεσμίας του άρθρου 12.

Η Εγνατία Οδός είχε σαφώς ενημερωθεί από την Αρχή σε σχέση με τις υποχρεώσεις της σε παρόμοια περιστατικά με έγγραφη σύσταση εντός του 2017Η δε αρχική απάντηση της εταιρείας κρίθηκε αντίθετη με τη διάταξη του άρθρου 15 του ΓΚΠΔΜετά την παρέμβαση της Αρχής, η Εγνατία Οδός παρείχε τις πληροφορίες που τηρεί στα αρχεία της σε σχέση με τον καταγγέλλοντα, οι οποίες, όπως αποδείχθηκε, δεν περιλάμβαναν καταγραφή από το σύστημα διελεύσεων και φωτογραφικό υλικό, αλλά μια χειρόγραφη εγγραφή μιας γραμμής από το βιβλίο συμβάντων του σταθμού διοδίων. Συνεπώς, προέκυψε ότι η αρχική απάντηση της εταιρείας δεν ήταν μόνο αρνητική, αλλά και παραπλανητικήΠεραιτέρω, η Αρχή τόνισε πως είναι αδιάφορος ο σκοπός, για τον οποίο το υποκείμενο ασκεί το δικαίωμα πρόσβασης, καθόσον ο ΓΚΠΔ δεν θέτει προϋποθέσεις για την άσκησή του, η οποία συνδέεται με τη δυνατότητα του υποκειμένου να έχει επίγνωση της επεξεργασίας και να επαληθεύει τη νομιμότητα της επεξεργασίαςΑπό τα παραπάνω, προέκυψε παράβαση της διάταξης του άρθρου 12 παρ. 3 του ΓΚΠΔ, λόγω καθυστερημένης ανταπόκρισης στο δικαίωμα πρόσβασης.

Πηγή: https://www.lawspot.gr/nomika-nea/kameres-sta-diodia-prostimo-1000-eyro-logo-kathysterimenis-ikanopoiisis-dikaiomatos

Κάμερες στα διόδια: Πρόστιμο 1.000 ευρώ λόγω καθυστερημένης ικανοποίησης δικαιώματος πρόσβασης

Στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα απευθύνθηκε πολίτης, ο οποίος κατήγγειλε την «Εγνατία Οδός ΑΕ.» για παραβίαση του άρθρου 12 παρ. 3 του ΓΚΠΔ (απόφαση 1/2022)Ο καταγγέλλων είχε ζητήσει εγγράφως να του χορηγηθεί φωτογραφικό υλικό και αντίγραφο από το βιβλίο συμβάντων σε σχέση με καταλογισμό παράβασης μη καταβολής διοδίου τέλους που τον αφορά.

Στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα απευθύνθηκε πολίτης, ο οποίος κατήγγειλε την «Εγνατία Οδός ΑΕ.» για παραβίαση του άρθρου 12 παρ. 3 του ΓΚΠΔ (απόφαση 1/2022)Ο καταγγέλλων είχε ζητήσει εγγράφως να του χορηγηθεί φωτογραφικό υλικό και αντίγραφο από το βιβλίο συμβάντων σε σχέση με καταλογισμό παράβασης μη καταβολής διοδίου τέλους που τον αφορά.

Η καταγγελλόμενη εταιρεία απάντησε αρχικά ότι η διέλευσή του έχει καταγραφεί από το σύστημα διελεύσεων του σταθμού διοδίων, αλλά δεν μπορεί να δώσει στοιχεία σε τρίτους παρά μόνο με εντολή Εισαγγελέα και κατόπιν σχετικής άδειας της ΑρχήςΗ Αρχή επεσήμανε πως, εν προκειμένω, ναι μεν η επεξεργασία των δεδομένων του καταγγέλλοντα ξεκίνησε προ της εφαρμογής του ΓΚΠΔ, ωστόσο το δικαίωμα πρόσβασης ασκήθηκε μετά την έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού. Συνεπώς, ο υπεύθυνος επεξεργασίας όφειλε να ικανοποιήσει το αίτημα του καταγγέλλοντα εντός της προθεσμίας του άρθρου 12.

Η Εγνατία Οδός είχε σαφώς ενημερωθεί από την Αρχή σε σχέση με τις υποχρεώσεις της σε παρόμοια περιστατικά με έγγραφη σύσταση εντός του 2017Η δε αρχική απάντηση της εταιρείας κρίθηκε αντίθετη με τη διάταξη του άρθρου 15 του ΓΚΠΔΜετά την παρέμβαση της Αρχής, η Εγνατία Οδός παρείχε τις πληροφορίες που τηρεί στα αρχεία της σε σχέση με τον καταγγέλλοντα, οι οποίες, όπως αποδείχθηκε, δεν περιλάμβαναν καταγραφή από το σύστημα διελεύσεων και φωτογραφικό υλικό, αλλά μια χειρόγραφη εγγραφή μιας γραμμής από το βιβλίο συμβάντων του σταθμού διοδίων. Συνεπώς, προέκυψε ότι η αρχική απάντηση της εταιρείας δεν ήταν μόνο αρνητική, αλλά και παραπλανητικήΠεραιτέρω, η Αρχή τόνισε πως είναι αδιάφορος ο σκοπός, για τον οποίο το υποκείμενο ασκεί το δικαίωμα πρόσβασης, καθόσον ο ΓΚΠΔ δεν θέτει προϋποθέσεις για την άσκησή του, η οποία συνδέεται με τη δυνατότητα του υποκειμένου να έχει επίγνωση της επεξεργασίας και να επαληθεύει τη νομιμότητα της επεξεργασίαςΑπό τα παραπάνω, προέκυψε παράβαση της διάταξης του άρθρου 12 παρ. 3 του ΓΚΠΔ, λόγω καθυστερημένης ανταπόκρισης στο δικαίωμα πρόσβασης.

Πηγή: https://www.lawspot.gr/nomika-nea/kameres-sta-diodia-prostimo-1000-eyro-logo-kathysterimenis-ikanopoiisis-dikaiomatos

EY: Η ασφάλεια δεδομένων και η βιωσιμότητα, κορυφαίες προκλήσεις για τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών

Οι μεταβαλλόμενες προσδοκίες των καταναλωτών σχετικά με τη χρήση δεδομένων και την ψηφιακή ευημερία, σε συνδυασμό με τις συχνότερες κυβερνοεπιθέσεις, ωθούν τα θέματα προστασίας της ιδιωτικότητας, της ασφάλειας δεδομένων και της εμπιστοσύνης, από την πέμπτη στη δεύτερη θέση της κατάταξης της EY για τις 10 κορυφαίες προκλήσεις για τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών (Top 10 risks in telecommunications 2021). Η ετήσια έκθεση της EY, κατατάσσει τις πιο σημαντικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών, βάσει ανάλυσης των αποτελεσμάτων διάφορων κλαδικών και καταναλωτικών ερευνών που διεξήγαγε η EY.

Οι μεταβαλλόμενες προσδοκίες των καταναλωτών σχετικά με τη χρήση δεδομένων και την ψηφιακή ευημερία, σε συνδυασμό με τις συχνότερες κυβερνοεπιθέσεις, ωθούν τα θέματα προστασίας της ιδιωτικότητας, της ασφάλειας δεδομένων και της εμπιστοσύνης, από την πέμπτη στη δεύτερη θέση της κατάταξης της EY για τις 10 κορυφαίες προκλήσεις για τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών (Top 10 risks in telecommunications 2021). Η ετήσια έκθεση της EY, κατατάσσει τις πιο σημαντικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών, βάσει ανάλυσης των αποτελεσμάτων διάφορων κλαδικών και καταναλωτικών ερευνών που διεξήγαγε η EY. Με τη ζήτηση για υπηρεσίες σύνδεσης να αυξάνεται συνεχώς, το 75% των παρόχων τηλεπικοινωνιών παρατήρησαν αυξημένα περιστατικά κυβερνοεπιθέσεων τον τελευταίο χρόνο, ενώ το 47% δηλώνουν ότι σήμερα ανησυχούν περισσότερο από ποτέ για τη δυνατότητά τους να διαχειριστούν ανάλογα περιστατικά.

Παράλληλα, ένας νέος κίνδυνος αναδύεται στην πέμπτη θέση της κατάταξης – η κακή διαχείριση της ατζέντας για τη βιώσιμη ανάπτυξη. Αυτός ο κίνδυνος πυροδοτείται, εν μέρει, από τη στάση των καταναλωτών έναντι των εταιρικών γνωστοποιήσεων για θέματα περιβάλλοντος, κοινωνίας και διακυβέρνησης (ESG): για παράδειγμα, το 79% των καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο απαιτούν από τις επιχειρήσεις να κάνουν περισσότερα ώστε να εξασφαλίσουν ότι οι προμηθευτές τους υιοθετούν βιώσιμες ή ηθικές επιχειρηματικές πρακτικές. Το ζήτημα της βιωσιμότητας «σκαρφαλώνει» και στην ατζέντα των διοικήσεων των εταιρειών. Το 74% των διευθύνοντων συμβούλων εταιρειών τεχνολογίας, media και τηλεπικοινωνιών, αναμένουν οι επιχειρήσεις τους να αναλάβουν προληπτικά την ευθύνη για τις κοινωνικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις της δράσης τους.

Η βελτίωση της απόδοσης του δικτύου παραμένει ο Νο. 1 κίνδυνος

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η αποτυχία εξασφάλισης επαρκούς ακτίνας κάλυψης και ανθεκτικότητας για τις υποδομές δικτύου, παραμένει ο κορυφαίος κίνδυνος για τον κλάδο. Με τους καταναλωτές να δίνουν σήμερα, περισσότερο από ποτέ, μεγαλύτερη έμφαση στη συνδεσιμότητα, ως αποτέλεσμα του COVID-19, η βελτίωση της κάλυψης δικτύου και της ποιότητάς της, παραμένει η μεγαλύτερη πρόκληση που καλούνται να διαχειριστούν οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών. Είναι χαρακτηριστικό ότι το 37% των καταναλωτών στην Ευρώπη και στη Βόρεια Αμερική δηλώνουν ότι οι υψηλότερες ευρυζωνικές ταχύτητες δεν είναι διαθέσιμες στην περιοχή τους, ενώ το οικονομικό κόστος της ανάπτυξης δικτύων σε απομονωμένες περιοχές αποτελεί πρόκληση για τη δημιουργία μιας ψηφιακής κοινωνίας.

Παράλληλα, η αδυναμία κλιμάκωσης δράσεων ψηφιακού μετασχηματισμού, υποχώρησε από τη δεύτερη στην έκτη θέση της κατάταξης. Η έκθεση υπογραμμίζει ότι η πανδημία του COVID-19 υποχρέωσε πολλές εταιρείες τηλεπικοινωνίων να επιταχύνουν τα σχέδια ψηφιακού μετασχηματισμού τους, και ότι οι διευθύνοντες σύμβουλοι των εταιρειών του κλάδου προωθούν την υλοποίηση νέων μετασχηματιστικών πρωτοβουλιών και επενδύσεων. Παρόλα αυτά, παραμένουν κίνδυνοι, καθώς η υλοποίηση πολλαπλών προγράμματων μετασχηματισμού απαιτεί την προσοχή των διοικήσεων, ενώ εμμένουν οι προκλήσεις σχετικά με την αποδοχή των ψηφιακών εργαλείων από το ευρύ κοινό. Πράγματι, το 54% των καταναλωτών παγκοσμίως δηλώνουν ότι προτιμούν ακόμη τα παραδοσιακά τηλεφωνικά κέντρα για την εξυπηρέτηση των ζητημάτων που αντιμετωπίζουν σχετικά με τις ευρυζωνικές συνδέσεις τους.

Η υγειονομική κρίση συνεχίζει να διαταράσσει τις εφοδιαστικές αλυσίδες

Την πρώτη της εμφάνιση στην κατάταξη κάνει η αποτυχία περιορισμού των διαταραχών στην εφοδιαστική αλυσίδα, που καταλαμβάνει την τέταρτη θέση. Η έκθεση σημειώνει ότι η πανδημία έχει θέσει τις εφοδιαστικές αλυσίδες εξοπλισμού δικτύου και χώρων καταναλωτών (customer premise equipment – CPE) υπό μια άνευ προηγουμένου πίεση, με τα επιμέρους lockdowns να περιορίζουν τη διαθεσιμότητα μηχανικών και την υψηλή ζήτηση να προσθέτει στην έλλειψη κυκλωμάτων (chipsets). Επιπλέον, οι περιορισμοί που θέτουν οι εκάστοτε κυβερνήσεις σε παρόχους υψηλού ρίσκου, συνεχίζουν να διαταράσσουν τα σχέδια εισαγωγής και λειτουργίας δικτύων 5G, καθώς νέες, αναδυόμενες τεχνολογίες διασπούν τις παραδοσιακές εφοδιαστικές αλυσίδες.

Ακολουθεί η πλήρης κατάταξη των 10 κορυφαίων κινδύνων για τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών:

  1. Αδυναμία επέκτασης κάλυψης δικτύου και εξασφάλισης ανθεκτικότητας υποδομών
  2. Λανθασμένη εκτίμηση των μεταβαλλόμενων απαιτήσεων όσον αφορά την προστασία της ιδιωτικότητας, την ασφάλεια και την εμπιστοσύνη
  3. Αδυναμία επανασχεδιασμού της δομής του ανθρώπινου δυναμικού και επαναπροσδιορισμού των δεξιοτήτων του
  4. Αδυναμία περιορισμού των διαταραχών στην εφοδιαστική αλυσίδα
  5. Κακή διαχείριση της ατζέντας για τη βιώσιμη ανάπτυξη
  6. Αδυναμία κλιμάκωσης δράσεων ψηφιακού μετασχηματισμού
  7. Αναποτελεσματική διάδραση με εξωτερικά οικοσυστήματα
  8. Αδυναμία μεγιστοποίησης της αξίας των περιουσιακών στοιχείων δικτύου
  9. Αδυναμία αξιοποίησης νέων επιχειρηματικών μοντέλων
  10. Αδυναμία προσαρμογής σε ένα μεταβαλλόμενο ρυθμιστικό τοπίο

Σχολιάζοντας τα ευρήματα της μελέτης, ο κος Γιώργος Αποστολάκης, Εταίρος στο Τμήμα Συμβουλευτικών Υπηρεσιών και Επικεφαλής του κλάδου Τεχνολογίας, Media και Τηλεπικοινωνιών της ΕΥ Ελλάδος, δήλωσε: «Καθώς η χρήση των τηλεπικοινωνιακών δικτύων αυξήθηκε σημαντικά στη διάρκεια της πανδημίας, και ενώ εντείνεται ο ανταγωνισμός από εναλλακτικούς παρόχους υποδομών, η επέκταση της κάλυψης του δικτύου και η εξασφάλιση της ανθεκτικότητας των υποδομών, παραμένει η βασική πρόκληση για τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών, παγκοσμίως, αλλά και στην Ελλάδα. Βλέπουμε, ωστόσο, και νέα ζητήματα να κυριαρχούν στην ατζέντα των στελεχών του κλάδου, όπως η αντιμετώπιση των διαταραχών στις εφοδιαστικές αλυσίδες, αλλά και η διαχείριση της ατζέντας για τη βιώσιμη ανάπτυξη, ενόψει των αυξημένων προσδοκιών των καταναλωτών. Ειδικότερα στα θέματα βιωσιμότητας, ο κλάδος μπορεί να παίξει έναν κρίσιμο ρόλο, βοηθώντας και άλλους τομείς της οικονομίας να μειώσουν σημαντικά το ανθρακικό τους αποτύπωμα, μέσα από τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους».    

EY: Η ασφάλεια δεδομένων και η βιωσιμότητα, κορυφαίες προκλήσεις για τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών

Οι μεταβαλλόμενες προσδοκίες των καταναλωτών σχετικά με τη χρήση δεδομένων και την ψηφιακή ευημερία, σε συνδυασμό με τις συχνότερες κυβερνοεπιθέσεις, ωθούν τα θέματα προστασίας της ιδιωτικότητας, της ασφάλειας δεδομένων και της εμπιστοσύνης, από την πέμπτη στη δεύτερη θέση της κατάταξης της EY για τις 10 κορυφαίες προκλήσεις για τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών (Top 10 risks in telecommunications 2021).

Οι μεταβαλλόμενες προσδοκίες των καταναλωτών σχετικά με τη χρήση δεδομένων και την ψηφιακή ευημερία, σε συνδυασμό με τις συχνότερες κυβερνοεπιθέσεις, ωθούν τα θέματα προστασίας της ιδιωτικότητας, της ασφάλειας δεδομένων και της εμπιστοσύνης, από την πέμπτη στη δεύτερη θέση της κατάταξης της EY για τις 10 κορυφαίες προκλήσεις για τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών (Top 10 risks in telecommunications 2021). Η ετήσια έκθεση της EY, κατατάσσει τις πιο σημαντικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών, βάσει ανάλυσης των αποτελεσμάτων διάφορων κλαδικών και καταναλωτικών ερευνών που διεξήγαγε η EY. Με τη ζήτηση για υπηρεσίες σύνδεσης να αυξάνεται συνεχώς, το 75% των παρόχων τηλεπικοινωνιών παρατήρησαν αυξημένα περιστατικά κυβερνοεπιθέσεων τον τελευταίο χρόνο, ενώ το 47% δηλώνουν ότι σήμερα ανησυχούν περισσότερο από ποτέ για τη δυνατότητά τους να διαχειριστούν ανάλογα περιστατικά.

Παράλληλα, ένας νέος κίνδυνος αναδύεται στην πέμπτη θέση της κατάταξης – η κακή διαχείριση της ατζέντας για τη βιώσιμη ανάπτυξη. Αυτός ο κίνδυνος πυροδοτείται, εν μέρει, από τη στάση των καταναλωτών έναντι των εταιρικών γνωστοποιήσεων για θέματα περιβάλλοντος, κοινωνίας και διακυβέρνησης (ESG): για παράδειγμα, το 79% των καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο απαιτούν από τις επιχειρήσεις να κάνουν περισσότερα ώστε να εξασφαλίσουν ότι οι προμηθευτές τους υιοθετούν βιώσιμες ή ηθικές επιχειρηματικές πρακτικές. Το ζήτημα της βιωσιμότητας «σκαρφαλώνει» και στην ατζέντα των διοικήσεων των εταιρειών. Το 74% των διευθύνοντων συμβούλων εταιρειών τεχνολογίας, media και τηλεπικοινωνιών, αναμένουν οι επιχειρήσεις τους να αναλάβουν προληπτικά την ευθύνη για τις κοινωνικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις της δράσης τους.

Η βελτίωση της απόδοσης του δικτύου παραμένει ο Νο. 1 κίνδυνος

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η αποτυχία εξασφάλισης επαρκούς ακτίνας κάλυψης και ανθεκτικότητας για τις υποδομές δικτύου, παραμένει ο κορυφαίος κίνδυνος για τον κλάδο. Με τους καταναλωτές να δίνουν σήμερα, περισσότερο από ποτέ, μεγαλύτερη έμφαση στη συνδεσιμότητα, ως αποτέλεσμα του COVID-19, η βελτίωση της κάλυψης δικτύου και της ποιότητάς της, παραμένει η μεγαλύτερη πρόκληση που καλούνται να διαχειριστούν οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών. Είναι χαρακτηριστικό ότι το 37% των καταναλωτών στην Ευρώπη και στη Βόρεια Αμερική δηλώνουν ότι οι υψηλότερες ευρυζωνικές ταχύτητες δεν είναι διαθέσιμες στην περιοχή τους, ενώ το οικονομικό κόστος της ανάπτυξης δικτύων σε απομονωμένες περιοχές αποτελεί πρόκληση για τη δημιουργία μιας ψηφιακής κοινωνίας.

Παράλληλα, η αδυναμία κλιμάκωσης δράσεων ψηφιακού μετασχηματισμού, υποχώρησε από τη δεύτερη στην έκτη θέση της κατάταξης. Η έκθεση υπογραμμίζει ότι η πανδημία του COVID-19 υποχρέωσε πολλές εταιρείες τηλεπικοινωνίων να επιταχύνουν τα σχέδια ψηφιακού μετασχηματισμού τους, και ότι οι διευθύνοντες σύμβουλοι των εταιρειών του κλάδου προωθούν την υλοποίηση νέων μετασχηματιστικών πρωτοβουλιών και επενδύσεων. Παρόλα αυτά, παραμένουν κίνδυνοι, καθώς η υλοποίηση πολλαπλών προγράμματων μετασχηματισμού απαιτεί την προσοχή των διοικήσεων, ενώ εμμένουν οι προκλήσεις σχετικά με την αποδοχή των ψηφιακών εργαλείων από το ευρύ κοινό. Πράγματι, το 54% των καταναλωτών παγκοσμίως δηλώνουν ότι προτιμούν ακόμη τα παραδοσιακά τηλεφωνικά κέντρα για την εξυπηρέτηση των ζητημάτων που αντιμετωπίζουν σχετικά με τις ευρυζωνικές συνδέσεις τους.

Η υγειονομική κρίση συνεχίζει να διαταράσσει τις εφοδιαστικές αλυσίδες

Την πρώτη της εμφάνιση στην κατάταξη κάνει η αποτυχία περιορισμού των διαταραχών στην εφοδιαστική αλυσίδα, που καταλαμβάνει την τέταρτη θέση. Η έκθεση σημειώνει ότι η πανδημία έχει θέσει τις εφοδιαστικές αλυσίδες εξοπλισμού δικτύου και χώρων καταναλωτών (customer premise equipment – CPE) υπό μια άνευ προηγουμένου πίεση, με τα επιμέρους lockdowns να περιορίζουν τη διαθεσιμότητα μηχανικών και την υψηλή ζήτηση να προσθέτει στην έλλειψη κυκλωμάτων (chipsets). Επιπλέον, οι περιορισμοί που θέτουν οι εκάστοτε κυβερνήσεις σε παρόχους υψηλού ρίσκου, συνεχίζουν να διαταράσσουν τα σχέδια εισαγωγής και λειτουργίας δικτύων 5G, καθώς νέες, αναδυόμενες τεχνολογίες διασπούν τις παραδοσιακές εφοδιαστικές αλυσίδες.

Ακολουθεί η πλήρης κατάταξη των 10 κορυφαίων κινδύνων για τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών:

  1. Αδυναμία επέκτασης κάλυψης δικτύου και εξασφάλισης ανθεκτικότητας υποδομών
  2. Λανθασμένη εκτίμηση των μεταβαλλόμενων απαιτήσεων όσον αφορά την προστασία της ιδιωτικότητας, την ασφάλεια και την εμπιστοσύνη
  3. Αδυναμία επανασχεδιασμού της δομής του ανθρώπινου δυναμικού και επαναπροσδιορισμού των δεξιοτήτων του
  4. Αδυναμία περιορισμού των διαταραχών στην εφοδιαστική αλυσίδα
  5. Κακή διαχείριση της ατζέντας για τη βιώσιμη ανάπτυξη
  6. Αδυναμία κλιμάκωσης δράσεων ψηφιακού μετασχηματισμού
  7. Αναποτελεσματική διάδραση με εξωτερικά οικοσυστήματα
  8. Αδυναμία μεγιστοποίησης της αξίας των περιουσιακών στοιχείων δικτύου
  9. Αδυναμία αξιοποίησης νέων επιχειρηματικών μοντέλων
  10. Αδυναμία προσαρμογής σε ένα μεταβαλλόμενο ρυθμιστικό τοπίο

Σχολιάζοντας τα ευρήματα της μελέτης, ο κος Γιώργος Αποστολάκης, Εταίρος στο Τμήμα Συμβουλευτικών Υπηρεσιών και Επικεφαλής του κλάδου Τεχνολογίας, Media και Τηλεπικοινωνιών της ΕΥ Ελλάδος, δήλωσε: «Καθώς η χρήση των τηλεπικοινωνιακών δικτύων αυξήθηκε σημαντικά στη διάρκεια της πανδημίας, και ενώ εντείνεται ο ανταγωνισμός από εναλλακτικούς παρόχους υποδομών, η επέκταση της κάλυψης του δικτύου και η εξασφάλιση της ανθεκτικότητας των υποδομών, παραμένει η βασική πρόκληση για τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών, παγκοσμίως, αλλά και στην Ελλάδα. Βλέπουμε, ωστόσο, και νέα ζητήματα να κυριαρχούν στην ατζέντα των στελεχών του κλάδου, όπως η αντιμετώπιση των διαταραχών στις εφοδιαστικές αλυσίδες, αλλά και η διαχείριση της ατζέντας για τη βιώσιμη ανάπτυξη, ενόψει των αυξημένων προσδοκιών των καταναλωτών. Ειδικότερα στα θέματα βιωσιμότητας, ο κλάδος μπορεί να παίξει έναν κρίσιμο ρόλο, βοηθώντας και άλλους τομείς της οικονομίας να μειώσουν σημαντικά το ανθρακικό τους αποτύπωμα, μέσα από τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους».    

Alcatel Lucent OmniAccess Stellar AP1101

Το Alcatel-Lucent OmniAccess® Stellar AP1101 αποτελεί ένα entry-level, πολύ-λειτουργικό dual-radio 802.11ac 2×2 MIMO, Wi-Fi access point (AP) που προσφέρεται για εγκατάσταση και ανάπτυξη σε εσωτερικούς χώρους μεσαίας επισκεψιμότητας και μικρές επιχειρήσεις.

Το Alcatel-Lucent OmniAccess® Stellar AP1101 αποτελεί ένα entry-level, πολύ-λειτουργικό dual-radio 802.11ac 2×2 MIMO, Wi-Fi access point (AP) που προσφέρεται για εγκατάσταση και ανάπτυξη σε εσωτερικούς χώρους μεσαίας επισκεψιμότητας και μικρές επιχειρήσεις. Είναι ιδανικό για όλες τις επιχειρήσεις που απαιτούν μια απλή, ασφαλή και επεκτάσιμη λύση wireless, προσφέροντας υψηλό throughput και απρόσκοπτη εμπειρία στους χρήστες. Υποστηρίζει προηγμένη τεχνολογία WLAN με RF Radio Dynamic Adjustment, αρχιτεκτονική distributed control Wi-Fi και unified access για τον έλεγχο πρόσβασης χρηστών στο δίκτυο με ασφάλεια. Επιπλέον, το OmniAccess AP1101 διαθέτει επεξεργαστή CPU multi-core για γρήγορη κωδικοποίηση/αποκωδικοποίηση, ώστε να προσφέρει αξιόπιστη και απρόσκοπτη πρόσβαση σε πολλαπλούς χρήστες. Υποστηρίζει 1.2 Gb/s wireless data rate καθώς και ταυτόχρονη σύνδεση έως και 64 client συσκευών Wi-Fi.

PartnerNET, τηλ.: 210-7100000.

8HT-1800: Το απόλυτο εργαλείο για τον επαγγελματία εγκαταστάτη

Το CCTV tester 8HT-1800 αποτελεί ένα χρήσιμο εργαλείο για τον επαγγελματία εγκαταστάτη/τεχνικό σε εγκαταστάσεις και συντηρήσεις συστημάτων CCTV, καθώς συνδυάζει τα προνόμια ενός tester πολλαπλών λειτουργιών με τη φορητότητα, την ποιότητα και την προσιτή τιμή.

Το CCTV tester 8HT-1800 αποτελεί ένα χρήσιμο εργαλείο για τον επαγγελματία εγκαταστάτη/τεχνικό σε εγκαταστάσεις και συντηρήσεις συστημάτων CCTV, καθώς συνδυάζει τα προνόμια ενός tester πολλαπλών λειτουργιών με τη φορητότητα, την ποιότητα και την προσιτή τιμή. Ο χειρισμός του 8HT-1800 CCTV tester γίνεται από την οθόνη αφής διαγωνίου 5 ιντσών, ανάλυσης FullHD (1920 x 1080p), τεχνολογίας IPS, προσφέροντας υψηλή ποιότητα απεικόνισης, καθώς και από φωτιζόμενα πλήκτρα αφής. To μενού λειτουργιών είναι εύκολο στη χρήση, ενώ υποστηρίζεται, παράλληλα, η εγκατάσταση και αναβάθμιση επιπλέον εφαρμογών όπως π.χ. Chrome browser, media players, διαγνωστικές εφαρμογές δικτύου (Ping, IP scan, Trace route, DHCP server, Port scan, Port flashing, RS-485 data monitor, Calculator, Notepad, Quick Office κ.τ.λ.). Σημαντική θεωρείται και η ύπαρξη φακού υψηλής φωτεινότητας για τις περιπτώσεις εργασίας σε ειδικές εγκαταστάσεις. Το 8HT-1800 CCTV tester υποστηρίζει την προβολή, τον έλεγχο και τον χειρισμό IP καμερών ανάλυσης έως 4Κ, ασύρματων καμερών Wi-Fi, καμερών προτύπου TVI/CVI/AHD ανάλυσης έως 8 MP, καθώς και αναλογικών καμερών CVBS, στα πρότυπα συμπίεσης Η.265 και Η.264, προσφέροντας τη δυνατότητα χειρισμού OSD, λήψης στιγμιότυπου και εγγραφής video, ψηφιακού zoom 5x. Κατά τον έλεγχο IP καμερών, παρέχεται η δυνατότητα αυτόματης ανίχνευσης των διευθύνσεων IP των συνδεδεμένων στο δίκτυο καμερών, ομαδικής ενεργοποίησης καμερών, αλλαγής διεύθυνσης IP, αλλαγής κωδικού, αλλαγή ονομασίας καναλιού, κωδικοποίησης σήματος video. Επιπλέον, διαθέτει διαγνωστική εφαρμογή IP καμερών ONVIF. Οι είσοδοι του 8HT-1800 CCTV tester περιλαμβάνουν θύρα HDMI με υποστήριξη ανάλυσης 4Κ, θύρα VGA, είσοδο BNC με αυτόματη ανίχνευση NTSC/PAL, είσοδο ήχου, θύρα RS-485 για τον χειρισμό PΤΖ με περισσότερα από 30 πρωτόκολλα. Ακόμα περιλαμβάνουν θύρα τροφοδοσίας 12V DC – 3A για την τροφοδοσία κάμερας και θύρα PoE 48V DC για την απευθείας τροφοδοσία IP κάμερας με διαγνωστική λειτουργία.

B&S ELECTRONICS, τηλ.: 2310-860272.

AJAX Hub 2: Νέα έκδοση με 4G modem!

Το HUB 2, ένα από τα βασικότερα μοντέλα της εταιρίας που υποστηρίζει επαλήθευση φωτογραφιών, θα είναι πλέον διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις. Το πρώτο θα υποστηρίζει 2G επικοινωνία, ενώ το δεύτερο θα είναι εξοπλισμένο με ένα πιο προηγμένο modem που υποστηρίζει δίκτυα 3G και 4G.

Το HUB 2, ένα από τα βασικότερα μοντέλα της εταιρίας που υποστηρίζει επαλήθευση φωτογραφιών, θα είναι πλέον διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις. Το πρώτο θα υποστηρίζει 2G επικοινωνία, ενώ το δεύτερο θα είναι εξοπλισμένο με ένα πιο προηγμένο modem που υποστηρίζει δίκτυα 3G και 4G. Το νέο HUB 2 PLUS από την AJAX παρέχει μεγάλη αξιοπιστία και εγγυάται την έγκαιρη παράδοση των σημάτων συναγερμού στο Κέντρο λήψης Σημάτων και στους τελικούς χρήστες. Το Hub 2 Plus μπορεί να διαχειριστεί 25 security groups με μέγιστο συνολικό αριθμό 200 χρηστών. Αυτό επιτρέπει στο προσωπικό ασφαλείας να χωρίσει σε ζώνες έναν μεγάλο χώρο και να παρέχει πρόσβαση μόνο σε εξουσιοδοτημένο προσωπικό, ανάλογα πάντα με τα δικαιώματα που έχουμε ορίσει. Ακόμα και σε περίπτωση διακοπής ρεύματος, το Hub 2 Plus θα συνεχίσει να προστατεύει το χώρο για έως και 15 ώρες, χάρις την ενσωματωμένη εφεδρική μπαταρία.

ELS | Security & Automation Solutions, τηλ.: 210-9640258.

HIKVISION DS-2DE7A432IW-AEB(T5)

Πρόκειται για μία νέα δικτυακή IR Speed Dome κάμερα εξωτερικού χώρου, με ανάλυση 4MP, η οποία ξεχωρίζει για τις μοναδικές τεχνολογίες που διαθέτει: AcuSense (αλγόριθμός αναγνώρισης ανθρώπων & οχημάτων), Dark-Fighter (εξαιρετική απόδοση σε χαμηλό φωτισμό) και…

Πρόκειται για μία νέα δικτυακή IR Speed Dome κάμερα εξωτερικού χώρου, με ανάλυση 4MP, η οποία ξεχωρίζει για τις μοναδικές τεχνολογίες που διαθέτει: AcuSense (αλγόριθμός αναγνώρισης ανθρώπων & οχημάτων), Dark-Fighter (εξαιρετική απόδοση σε χαμηλό φωτισμό) και smart auto tracking (εστιάζει και ακολουθεί αντικείμενα που εισέρχονται στην περιοχή επιτήρησης). Η κάμερα είναι εξοπλισμένη με έναν πανίσχυρο φακό με rapid focus και οπτικό zoom 32x (5.9 ~ 188.8 mm, γωνία θέασης 2.6° ~ 50.8°). Διαθέτει επίσης αισθητήριο 1/1.8΄΄, υπέρυθρο φωτισμό Smart IR εμβέλειας ως 200 m, ο οποίος μάλιστα είναι αυτόματα προσαρμοζόμενος ανάλογα με το zoom του φακού. Η κάμερα μπορεί να εκτελεί οριζόντια κίνηση 360° endless, με ταχύτητα 0.1°~160°/sec (240°/sec για preset) και κάθετη κίνηση -15°~90° (auto flip), με ταχύτητα 0.1°~120°/sec (200°/sec για preset). Σε περίπτωση συναγερμού από κάποιο συμβάν, ενεργοποιείται λευκό φλας που διαθέτει η κάμερα και αναπαράγονται customized ηχητικά μηνύματα από ενσωματωμένο ισχυρό μεγάφωνο. Λοιπά τεχνικά Χαρακτηριστικά: Υψηλή ευαισθησία 0.005 Lux (color) – 0.001 Lux (Β/W) – 0 Lux με υπέρυθρο φωτισμό, 120dB WDR, 3D DNR, HLC, BLC, λειτουργίες Defog, EIS, Regional Exposure / Focus, H.265+, ROI και VCA analytics with human and vehicle target classification, face capture μέχρι 5 πρόσωπα ταυτόχρονα, 1 είσοδος και 1 έξοδος ήχου, 2 είσοδοι και 1 έξοδος alarm, υποδοχή κάρτας Micro SD/SDHC/SDXC ως 256 GB για τοπική καταγραφή video, αντιβανδαλιστική προστασία ΙΚ10, βαθμός στεγανότητας IP66, θερμοκρασία λειτουργίας από -30°C ~+65°C. Η κάμερα μπορεί να τροφοδοτηθεί με 24 VAC από τροφοδοτικό που περιλαμβάνεται στην συσκευασία ή από PoE Switch, το οποίο διαθέτει θύρα Hi PoE. Η μέγιστη κατανάλωση της κάμερας μπορεί να φτάσει τα 42 W (περιλαμβάνονται 10 W για heater) και οι διαστάσεις της είναι (διάμετρος x ύψος) 220×363 mm.

ΗΛΚΑ ΑΕ, τηλ.: 210-6071510.

Liliwise S31A BLACK

Η S31A είναι μία Ultra Slim Bluetooth κλειδαριά με ψηφιακό πληκτρολόγιο αφής, η οποία λειτουργεί με 4 τρόπους Bluetooth (μέσω εφαρμογής από το Apple Store ή το Google Play), κάρτα, κωδικό και κλειδί.

Η S31A είναι μία Ultra Slim Bluetooth κλειδαριά με ψηφιακό πληκτρολόγιο αφής, η οποία λειτουργεί με 4 τρόπους Bluetooth (μέσω εφαρμογής από το Apple Store ή το Google Play), κάρτα, κωδικό και κλειδί. Σας επιτρέπει το άνοιγμα της πόρτας από το κινητό σας τηλέφωνο από όποιο σημείο και να βρίσκεστε, ενώ σας παρέχει και online ανασκόπηση ποιος και πότε άνοιξε την πόρτα. Πολύ λεπτή, ιδανική για όλους τους τύπους πόρτας ακόμα και για πόρτες αλουμινίου, η S31A είναι κατασκευασμένη από ανοξείδωτο ατσάλι SS304, ενώ είναι και αδιάβροχη καθώς έρχεται με προστασία IP55. Διατίθεται σε 4 χρώματα (Ασημί, Μαύρη, Χρυσή και Μεταλλικό Γκρι), είναι ιδανική για πόρτες πάχους 30-80mm και λειτουργεί απροβλημάτιστα σε θερμοκρασίες μεταξύ -20°C και +70°C ( Υγρασία 20% – 90%).

  • Λειτουργεί με 4 μπαταρίες ΑΑΑ 6V.
  • Ένδειξη χαμηλής μπαταρίες: Κάτω από 4,8V.
  • Διάρκεια μπαταρίας: > 3000 ανοίγματα πόρτας.
  • Λειτουργεί με κάρτες M1 (13.56MHz).
  • Χωρητικότητα: E-Key χωρίς περιορισμό / 150 κωδικοί πρόσβασης + 200 κάρτες.
  • Άπειρη Χωρητικότητα δεδομένων.
  • Διαστάσεις κλειδαριάς 38x280x30mm / Βάρος 2,5kg.
  • Διατίθεται με μηχανισμό ευρωπαϊκού τύπου 35/85, 55/72 και 60/85

 

Force Electronics, τηλ.: 2310-805180.

H SIGMA SECURITY σας καλωσορίζει στο νέο της κατάστημα στο Περιστέρι!

Η κορυφαία ασφάλεια απέκτησε ακόμη ένα νέο σημείο εξυπηρέτησης! Το νέο κατάστημα της SIGMA SECURITY βρίσκεται στο Περιστέρι, στην οδό Πέλοπος 4, κοντά στις Λεωφόρους Κηφισού και Θηβών, πλησίον της στάσης μετρό Άγιος Αντώνιος και διαθέτει θέσεις parking.

Η κορυφαία ασφάλεια απέκτησε ακόμη ένα νέο σημείο εξυπηρέτησης! Το νέο κατάστημα της SIGMA SECURITY βρίσκεται στο Περιστέρι, στην οδό Πέλοπος 4, κοντά στις Λεωφόρους Κηφισού και Θηβών, πλησίον της στάσης μετρό Άγιος Αντώνιος και διαθέτει θέσεις parking. Σε ένα σύγχρονο περιβάλλον μπορείτε να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας, επιλέγοντας ολοκληρωμένες λύσεις ασφαλείας, με την αξιοπιστία και την τεχνολογική υπεροχή της SIGMA SECURITY. Το άρτια καταρτισμένο προσωπικό της SIGMA, είναι δίπλα σας, για να σας προτείνει λύσεις που καλύπτουν απόλυτα τις ανάγκες σας, καθώς και τεχνική υποστήριξη, πάντα με σκοπό την άριστη εξυπηρέτηση σας!  Σας υπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να πραγματοποιείτε τις αγορές σας στο www.sigmasec.gr  και να παραλαμβάνετε την παραγγελία σας σε όποιο κατάστημα της SIGMA σας εξυπηρετεί γρήγορα και εύκολα.

Sigma Security, τηλ.: 210-9716046.

Global SIM για συστήματα AJAΧ από PERSONAL SECURITY και ADESCO

Εισάγετε την GLOBAL SIM της ADESCO στο AJAX Hub και ο συναγερμός σας είναι πλέον συνδεδεμένος με το κέντρο λήψεως σημάτων της PERSONAL SECURITY. Ιδιωτικό δίκτυο VPN για ασφάλεια στην επικοινωνία.

Εισάγετε την GLOBAL SIM της ADESCO στο AJAX Hub και ο συναγερμός σας είναι πλέον συνδεδεμένος με το κέντρο λήψεως σημάτων της PERSONAL SECURITY. Ιδιωτικό δίκτυο VPN για ασφάλεια στην επικοινωνία.

  • Υποστήριξη 2G/3G/4G.
  • Συμβατότητα με όλους τους παρόχους (Vodafone, Cosmote, WIND).

 

Personal Security, τηλ.: 210-8068675.

Hilo HL-BI8028FM

Η κάμερα HL-BI8028FM της hilo έρχεται με Starlight τεχνολογία αποδίδοντας εικόνες υψηλής ευκρίνειας ακόμα και σε συνθήκες με χαμηλό φωτισμό. Διαθέτει σταθερό φακό 2.8mm, ανάλυση 8MP@30fps, Smart IR που φτάνουν τα 30 μέτρα και τεχνολογίες ROI, Defog, BLC, HLC και WDR(120dB).

Η κάμερα HL-BI8028FM της hilo έρχεται με Starlight τεχνολογία αποδίδοντας εικόνες υψηλής ευκρίνειας ακόμα και σε συνθήκες με χαμηλό φωτισμό. Διαθέτει σταθερό φακό 2.8mm, ανάλυση 8MP@30fps, Smart IR που φτάνουν τα 30 μέτρα και τεχνολογίες ROI, Defog, BLC, HLC και WDR(120dB). Υποστηρίζει το πρωτόκολλο συμπίεσης βίντεο Η.265+ για μείωση του bandwidth και του κόστους του αποθηκευτικού χώρου, διαθέτει ενσωματωμένο μικρόφωνο και είναι συμβατή με το πρωτόκολλο ONVIF για να συνεργάζεται και με προϊόντα άλλων κατασκευαστών. Πιστοποιείται με βαθμό στεγανότητας IP67 για να αντέχει στο νερό και τη σκόνη.

www.arktech.gr

TELTONIKA RUT950

Το RUT950 είναι ένα HSPA και 4G router με ασύρματη σύνδεση υψηλής ταχύτητας. Διαθέτει 4 θύρες Ethernet και εσωτερικό HSPA + modem, υποστηρίζει τα πρότυπα IEEE802.11n και IEEE802.11b/g WLAN, παρέχοντας ασύρματη ταχύτητα λήψης και μετάδοσης έως 300 Mbps.

Το RUT950 είναι ένα HSPA και 4G router με ασύρματη σύνδεση υψηλής ταχύτητας. Διαθέτει 4 θύρες Ethernet και εσωτερικό HSPA + modem, υποστηρίζει τα πρότυπα IEEE802.11n και IEEE802.11b/g WLAN, παρέχοντας ασύρματη ταχύτητα λήψης και μετάδοσης έως 300 Mbps. Το RUT900 προσφέρει υψηλή απόδοση και είναι εξοπλισμένο με σύστημα απρόσκοπτης συνδεσιμότητας μέσω της διπλής SIM και συγκεκριμένα με την λειτουργία failover, ώστε να έχετε σήμα από τον πάροχο της δεύτερης SIM, όταν ο πρώτος αδυνατεί να προσφέρει κάλυψη. Επίσης, μπορεί να λειτουργήσει με οποιονδήποτε σταθερό πάροχο Internet μέσω της θύρας WAN, αλλά και με το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας. Σε περίπτωση που κοπεί το σταθερό δίκτυο, τότε το RUT950 αυτόματα θα γυρίσει σε δίκτυο κινητής τηλεφωνίας.

akatos.net, τηλ.: 210-8074453.

VENITEM HEMA GRADE 3 ΚΑΙ 4

Ο όμιλος Venitem είναι ένας από τους κορυφαίους κατασκευαστές στον τομέα της εμπορίας συστημάτων αστικής και βιομηχανικής ασφάλειας. Με πάνω από 40 χρόνια εμπειρίας στον τομέα, ο όμιλος προσφέρει καινοτόμες λύσεις που χαρακτηρίζονται πάντα από κομψό και εκλεπτυσμένο σχεδιασμό και άψογη ποιότητα.

Ο όμιλος Venitem είναι ένας από τους κορυφαίους κατασκευαστές στον τομέα της εμπορίας συστημάτων αστικής και βιομηχανικής ασφάλειας. Με πάνω από 40 χρόνια εμπειρίας στον τομέα, ο όμιλος προσφέρει καινοτόμες λύσεις που χαρακτηρίζονται πάντα από κομψό και εκλεπτυσμένο σχεδιασμό και άψογη ποιότητα. Σας παρουσιάζουμε την νέα σειρήνα της VENITEM HEMA αποκλειστικά στη G.I. SECURITY S.A., η οποία συνοδεύεται και από 2 προνόμια. Λειτουργία 2πλου LED σε αναμονή, 5 χρόνια εγγύηση καλής λειτουργίας και 10 χρόνια εγγύηση χρώματος. Διατίθεται και σε CHROME. Θα τις βρείτε αποκλειστικά στην G.I. SECURITY S.A.

  • Αυτόνομη ενσύρματη εξωτερική μαγνητοδυναμική σειρήνα, με λευκό, ασημί, νίκελ ακόμα κα Μαύρο ματ περίβλημα και μπλε, πορτοκαλί ή γκρι φλας.
  • Πιστοποίηση INCERT Security Grade 3 ή 4 (HEMA-WB-4).
  • Μοναδικό Ιταλικό design και εξαιρετική ποιότητα κατασκευής.
  • Μεγάλο δυνατό ηχείο με πραγματική ακουστική ισχύ 111dB@3m.
  • Φλας με LEDs υψηλής φωτεινότητας, έλεγχος από μικροεπεξεργαστή, διπλό tamper, εσωτερικό μεταλλικό κάλυμμα, προστασία από υγρασία με εμβάπτιση πλακέτας σε ρητίνη.
  • Επιλογή τρόπου ενεργοποίησης / ήχου σειρήνας / διάρκειας ενεργοποίησης / αριθμού συναγερμών την ημέρα / λειτουργίας flash / reset flash.
  • Αυτόματος έλεγχος μεγαφώνου (διακοπή πηνίου, ηλεκτρονικά οδήγησης του) και μπαταρίας (ρεύμα φόρτισης, ασύνδετη, χαμηλής τάσης, βλάβης της) με ενεργοποίηση τεχνικής εξόδου, και εσωτερικές οπτικές ενδείξεις σε περίπτωση προβλήματος.
  • Δυνατότητα προαιρετικής τοποθέτησης εξαρτήματος ανίχνευσης αφρού και κραδασμού (Venitem HEMA-KIT).
  • Δέχεται μπαταρία 12VDC2 ή 2.2Ah (δεν περιλαμβάνεται).

 

G.I. Security SA, τηλ.: 210-6040601.

Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.