Skip to main content

Πέντε συμβουλές από την ESET για ασφάλη τηλεργασία από το σπίτι

Με τα νέα δεδομένα της πανδημίας του κοροναϊού, ένας μεγάλος αριθμός εργαζομένων αναγκάζεται να εργαστεί από το σπίτι, χωρίς τη συνηθισμένη προστασία των εταιρικών δικτύων.

Με τα νέα δεδομένα της πανδημίας του κοροναϊού, ένας μεγάλος αριθμός εργαζομένων αναγκάζεται να εργαστεί από το σπίτι, χωρίς τη συνηθισμένη προστασία των εταιρικών δικτύων. Το γεγονός αυτό διευρύνει σημαντικά τις πιθανότητες επίθεσης στα ψηφιακά assets μιας επιχείρησης και απαιτεί μεγαλύτερη ευθύνη, τόσο από τους εργαζομένους, όσο και από τις διοικήσεις των εταιρειών. Σύμφωνα με την ESET, λαμβάνοντας τα παρακάτω βήματα, οι εργαζόμενοι οποιασδήποτε εταιρείας μπορούν να ενισχύσουν σε μεγάλο βαθμό την ψηφιακή τους ασφάλεια ενάντια σε μια πιθανή επίθεση.

1. Έλεγχος ρυθμίσεων οικιακού router και αλλαγή των προεπιλογών. Οι κυβερνοεγκληματίες μπορεί να επιχειρήσουν να «χακάρουν» το router σας και να αποκτήσουν πρόσβαση στο δίκτυό σας, γι’ αυτό είναι απαραίτητο να ελέγξετε τις ρυθμίσεις του router. Συνήθως, πληκτρολογώντας http://192.168.1.1 στο browser, μπορείτε να δείτε τον πίνακα ελέγχου, και από εκεί να αλλάξετε πολλές ρυθμίσεις που έχουν άμεση σχέση με την ασφάλειά σας. Βεβαιωθείτε ότι έχετε αλλάξει τα προεπιλεγμένα ονόματα χρήστη και τους κωδικούς πρόσβασης. Για τη δημιουργία ισχυρών και μοναδικών κωδικών πρόσβασης, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και μία επαγγελματική λύση, όπως το ESET Password Manager. Θα πρέπει επίσης να αλλάξετε το όνομα του οικιακού δικτύου σας (SSID).

2. Σάρωση του οικιακού δικτύου για ανεπιθύμητες συσκευές. Χρησιμοποιήσετε εργαλεία σάρωσης για να βρείτε ανεπιθύμητες συσκευές στο οικιακό σας δίκτυο. Κατόπιν, αλλάξτε τον κωδικό πρόσβασης και απενεργοποιήστε τις μη αναγνωρισμένες συσκευές από το δίκτυό σας. Το ESET Smart Security Premium, για παράδειγμα, συνοδεύεται από το εργαλείο σάρωσης Connected Home Monitor, το οποίο μπορεί να εντοπίσει ενοχλητικούς γείτονες που ίσως χρησιμοποιούν κρυφά τη δίκη σας σύνδεση Wi-Fi, χωρίς να το γνωρίζετε.

3. Ενημέρωση του firmware, αντικατάσταση παλιών μοντέλων router. Πρόσφατα, οι ερευνητές της ESET ανακάλυψαν την ευπάθεια KrØØk σε δισεκατομμύρια τσιπ Wi-Fi που χρησιμοποιούνται σε router, γεγονός που αποδεικνύει πόσο σημαντικό είναι να ενημερώνεται το firmware με την τελευταία έκδοση που παρέχεται από τον κατασκευαστή. Αν έχετε ένα παλιότερου τύπου router, η ESET προτείνει να το αντικαταστήσετε, αναζητώντας ένα μοντέλο με δυνατότητες που μπορούν να προσφέρουν μεγαλύτερη ασφάλεια στο οικιακό σας δίκτυο, όπως για παράδειγμα την ανίχνευση και τον αποκλεισμό malware, ιστότοπων phishing και άλλων απειλών σε επίπεδο δικτύου, για κάθε συσκευή που είναι συνδεδεμένη με το router στο σπίτι σας.

4. Χρήση δικτύου VPN για κρυπτογράφηση της επικοινωνίας. Οι εργαζόμενοι που χρειάζονται πρόσβαση στο intranet της εταιρείας ενώ εργάζονται από απόσταση είναι ασφαλέστερο να χρησιμοποιούν δίκτυο VPN. Με τον τρόπο αυτό, τα μικρά πακέτα δεδομένων που συνθέτουν την επικοινωνία μπορούν να παραμείνουν κρυπτογραφημένα όσο ταξιδεύουν σε όλο το διαδίκτυο, και να είναι ορατά μόνο στις συσκευές των εργαζομένων και στο εταιρικό δίκτυο.

5. Χρήση ελέγχου ταυτότητας δύο παραγόντων (2FA). Οι εργαζόμενοι που χρησιμοποιούν τεχνολογίες απομακρυσμένης πρόσβασης, όπως το Remote Desktop Protocol (RDP), είναι αρκετά εκτεθειμένοι σε επιθέσεις. Για το λόγο αυτό, αν υπάρχει δυνατότητα, είναι καλό να χρησιμοποιούν λύσεις επαλήθευσης ταυτότητας σε 2 βήματα (2FA). Ακόμη κι αν ένας εισβολέας παραβιάσει τους κωδικούς πρόσβασης, με το 2FA δεν μπορεί να προχωρήσει, καθώς απαιτείται η εισαγωγή ακόμη ενός ακόμη κωδικού, μιας χρήσης, που λαμβάνεται συνήθως μέσω μιας εφαρμογής authentication ή SMS.

TECNOHELLAS: Επενδύσεις για την Εξασφάλιση της Αδιάλειπτης Λειτουργίας

 Οφείλουμε να σας ενημερώσουμε για ένα απρόοπτο και συνάμα μεγάλο επενδυτικό σχέδιο που υλοποιείται τις τελευταίες 2 εβδομάδες στην TECNOHELLAS

Ακολουθεί δελτίο τύπου από την TECNOHELLAS

Αγαπητοί συνεργάτες,

 Οφείλουμε να σας ενημερώσουμε για ένα απρόοπτο και συνάμα μεγάλο επενδυτικό σχέδιο που υλοποιείται τις τελευταίες 2 εβδομάδες στην TECNOHELLAS

Ο κ. Κωνσταντίνος Ζώταλης, Υπεύθυνος Λειτουργίας του 24ωρου Σταθμού Διαχείρισης Συμβάντων Tecnohellas, σε συνεργασία με τον κ. Αντώνη Βουκάλη, Τεχνικό Διευθυντή του ομίλου της KEEPER Group, η συνεργαζόμενη εταιρία Δίαστρον Computers (υπεύθυνη δικτυακών υποδομών του ΚΛΣ), η εταιρία Wisdom Software ως Developer του Core Software λειτουργίας του ΚΛΣ αλλά και οι βασικοί πάροχοι επικοινωνίας Vodafone και Wind, όπως και λοιποί συνεργάτες, βρίσκονται σε έντονες αλλά λεπτομερώς οργανωμένες εργασίες, ώστε να ολοκληρωθεί ένα ασφαλές σχέδιο λειτουργίας της Tecnohellas.

Σκοπός αυτής της ξαφνικής, έντονης και λεπτομερώς οργανωμένης ενέργειας είναι η εξασφάλιση της αδιάλειπτης λειτουργίας της Tecnohellas και η αδιάκοπη παροχή υπηρεσιών ασφαλείας προς τους συνδρομητές μας.

Οι ήδη υπάρχουσες υποδομές και η υπάρχουσα προετοιμασία «Διαχείρισης Κρίσεων» που είχε η Tecnohellas μας επέτρεψαν σε σύντομο χρονικό διάστημα να βελτιώσουμε περαιτέρω τις υποδομές μας, ώστε να μπορέσουμε σήμερα να εξασφαλίσουμε την αδιάλειπτη λειτουργία μας, ακόμη και στις δυσμενέστερες συνθήκες που σήμερα καλούμαστε να ανταπεξέλθουμε.

Έχοντας ολοκληρώσει τις δοκιμές και τα σενάρια προσομοίωσης του εναλλακτικού τρόπου λειτουργίας, είμαστε σε θέση να σας ενημερώσουμε πως αν τυχόν χρειαστεί μπορεί άμεσα να τεθεί σε εφαρμογή ώστε να εξασφαλιστεί κατά το μέγιστο η αδιάλειπτη λειτουργία της Tecnohellas και η αδιάκοπη παροχή υπηρεσιών ασφαλείας προς του ς συνδρομητές μας.

Ειλικρινώς ευελπιστούμε όλη αυτή η επένδυση και η ενέργεια, το συντομότερο δυνατόν, να μας είναι εντελώς «άχρηστη» και να επιστρέψουμε άπαντες στην κανονικότητά μας και την καθημερινότητα μας.

Όλο το προσωπικό της Tecnohellas είναι υγιές, τηρούνται όλες οι τυπικές εφαρμογές προστασίας σύμφωνα με τις υποδείξεις του ΕΟΔΥ σε καθημερινό επίπεδο και άπαντες είμαστε στη διάθεση σας για να σας εξυπηρετήσουμε.

COVID-19: Ενημέρωση Πελατών – Συνεργατών από την ΖΑΡΙΦΟΠΟΥΛΟΣ

Για όλους εμάς στη ΖΑΡΙΦΟΠΟΥΛΟΣ, η υγεία των εργαζομένων μας, των οικογενειών τους αλλά και των συνεργατών μας, αποτελεί βασική αξία και προτεραιότητα στις επιχειρηματικές μας αποφάσεις

Προστατευόμαστε, προσέχουμε και υπακούμε στις οδηγίες των αρμοδίων φορέων, τηρώντας όλα τα απαραίτητα μέτρα προφύλαξης, για την αποφυγή εξάπλωσης του Ιού Covid-19.

Για όλους εμάς στη ΖΑΡΙΦΟΠΟΥΛΟΣ, η υγεία των εργαζομένων μας, των οικογενειών τους αλλά και των συνεργατών μας, αποτελεί βασική αξία και προτεραιότητα στις επιχειρηματικές μας αποφάσεις. Για το σκοπό αυτό, λαμβάνουμε, συνεχώς και έγκαιρα, μέτρα για την συμβολή μας στην αντιμετώπιση της εξάπλωσης του κορωνοϊού.

Στο πλαίσιο της αντιμετώπισης της πανδημίας του κορωνοϊού, έχουμε εκπονήσει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο δράσης, το οποίο βασίζεται σε κλιμακούμενα επίπεδα κινδύνου και είναι έτοιμο προς εφαρμογή, αναλόγως της κρισιμότητας που θα παρατηρηθεί και αξιολογηθεί, πάντα σύμφωνα με τις οδηγίες των αρμοδίων αρχών.

Η εταιρία μας εφαρμόζει το πρότυπο ISO 45001 του Συστήματος Διαχείρισης Υγείας και Ασφάλειας στην εργασία, προφυλάσσοντας τους εργαζόμενους, τους πελάτες και όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη, από κινδύνους που επηρεάζουν την υγεία και την ασφάλεια των επιχειρηματικών μας δραστηριοτήτων.

Παρακολουθούμε προσεκτικά όλες τις εξελίξεις που σχετίζονται με την COVID-19 και έχουμε προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες, για να εξασφαλίσουμε την Επιχειρησιακή μας Συνέχεια, σε κάθε επίπεδο λειτουργίας της εταιρείας, εταιρική υπευθυνότητα.

A. Γενικά Μέτρα Προστασίας – Οδηγίες

  1. Συχνό και σχολαστικό πλύσιμο χεριών, χρήση αντισηπτικών και επισημάνσεις για συνεχή ατομική υπευθυνότητα ως προς τη διατήρηση άριστων συνθηκών υγιεινής στον εργασιακό χώρο και προσωπικής υγιεινής εντός και εκτός εταιρείας.
  2. Αποφυγή αγγίγματος στόματος, μύτης, ματιών.
  3. Κάλυψη στόματος και μύτης με τον αγκώνα ή με χαρτομάντιλο, όταν βήχουμε ή φτερνιζόμαστε.
  4. Αποφυγή κοντινών επαφών (2 μέτρα) και ειδικά με άτομα που παρουσιάζουν συμπτώματα κοινής γρίπης, καθώς επίσης χειραψιών / ασπασμών.
  5. Σε περίπτωση συμπτωμάτων (πυρετός, βήχας, δυσκολία στην αναπνοή) επικοινωνούμε με το γιατρό μας ή με τον ΕΟΔΥ και ενημερώνουμε αναλόγως τον προϊστάμενο και τη Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού.

B. Ειδικά μέτρα προστασίας – Οδηγίες

  1. Ακύρωση- αναβολή ταξιδιών, είτε στο εξωτερικό, είτε στο εσωτερικό.
  2. Σε περίπτωση ταξιδιών συγγενικών προσώπων, οι εμπλεκόμενοι υπάλληλοι πρέπει άμεσα να ενημερώνουν την Ειδική Ομάδα Πρόληψης.
  3. Αποφυγή χώρων με συνάθροιση πολλών ατόμων σε μη ασφαλή απόσταση μεταξύ τους, όπως περιγράφονται από τις οδηγίες του Υπουργείου Υγείας και σύμφωνα με τις σχετικές απαγορευτικές οδηγίες.
  4. Αποφυγή εσωτερικών συναντήσεων (όπου είναι εφικτό να γίνεται χρήση τηλεφωνικής συνδιάσκεψης, Video-conference, Skype) ή άλλων συναθροίσεων προσωπικού (π.χ. εσωτερικές εκπαιδεύσεις).
  5. Αποφυγή μετακινήσεων προσωπικού εντός κτιρίων / μεταξύ ορόφων αλλά μεταξύ περιοχών ευθύνης της Εταιρείας.
  6. Αποφυγή συναντήσεων με εξωτερικούς συνεργάτες (όπου είναι εφικτό, αναβολή προγραμματισμένων συναντήσεων και χρήση «απομακρυσμένων μέσων»).
  7. Αποφυγή, γενικότερα, χώρων όπου γίνεται συνάθροιση ανθρώπων και εκτός Εταιρείας.
  8. Το προσωπικό που εργάζεται εκτός των εγκαταστάσεων (τεχνικοί) έχει προμηθευθεί με όλα τα απαραίτητα προϊόντα (αντισηπτικό χεριών, γάντια, μάσκα, προστατευτικά παπουτσιών) προκειμένου να εκτελεί τις εργασίες του με κάθε ασφάλεια.

Επιπρόσθετα Μέτρα

  • Υπάρχει καθημερινή ενημέρωση σε όλους τους εργαζομένους με ταυτόχρονη παρουσίαση όλων των απαραίτητων μέτρων υγιεινής που πρέπει να ακολουθούν
  • Ενισχύθηκε ο καθαρισμός των γραφείων και εγκαταστάσεών μας σε επίπεδο συνεχούς καθαρισμού καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας
  • Ενισχύθηκαν τα ατομικά μέτρα υγιεινής των εργαζομένων με την παροχή των κατάλληλων μέσων, σύμφωνα με τις οδηγίες των φορέων (γαντιών, μασκών και αντισηπτικών). Όλοι οι προσερχόμενοι στις εγκαταστάσεις μας θερμομετρούνται προληπτικά και συμπληρώνουν έντυπο γενικής δήλωσης κατάστασης υγείας.
  • Θεσπίστηκε υποχρεωτική πολιτική τηλεργασίας για το προσωπικό προκειμένου να αποφεύγεται ο συνωστισμός.
  • Όλοι οι εργαζόμενοι, έχοντας πλήρη και ασφαλή πρόσβαση στα πληροφοριακά συστήματα της εταιρείας, μπορούν να δεχτούν αλλά και να εξυπηρετήσουν απρόσκοπτα, κάθε ζήτησή σας για προσφορές και υπηρεσίες της ευρείας γκάμας του εταιρικού μας portfolio.

Παραμένουμε ατομικά, εταιρικά και κοινωνικά ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ για να παραμείνουμε υγιείς!

7 στις 10 ελληνικές εταιρείες αυτοματοποίησαν τη λειτουργία τους λόγω κορωνοϊού

Γρήγορα αντανακλαστικά απέναντι σε μια απόλυτα ακραία συνθήκη, όπως η πανδημία του κορωνοϊού, επιδεικνύουν οι ελληνικές εταιρείες, που δείχνουν σε αυτήν την κρίσιμη συγκυρία

Γρήγορα αντανακλαστικά απέναντι σε μια απόλυτα ακραία συνθήκη, όπως η πανδημία του κορωνοϊού, επιδεικνύουν οι ελληνικές εταιρείες, που δείχνουν σε αυτήν την κρίσιμη συγκυρία μια εντυπωσιακή ικανότητα προσαρμογής. Η πανδημία επαναπροσδιορίζει τις προτεραιότητες των ελληνικών εταιρειών φέρνοντας επιτακτικά την ψηφιοποίηση σε πρώτο πλάνο.

Οι μισές από τις ελληνικές επιχειρήσεις, που συμμετείχαν σε έρευνα της Endeavor Greece, δηλώνουν ότι ήδη προσάρμοσαν το μοντέλο λειτουργίας τους ή ακόμα και το ίδιο τους το προϊόν λόγω της πανδημίας και μάλιστα σε διάστημα μικρότερο των δύο εβδομάδων.

Όσον αφορά στον αυτοματισμό των δραστηριοτήτων τους, επτά στους δέκα (7/10) επιχειρηματίες αναφέρουν ότι έχουν αυτοματοποιήσει τις λειτουργίες τους σε ποσοστό ικανοποιητικό σε ποσοστό 50%. Μάλιστα, οι δύο στους δέκα (2/10) δηλώνουν ότι ο βαθμός αυτοματισμού τους είναι εξαιρετικός.

Σαφώς και οι ελληνικές εταιρείες, όπως άλλωστε και η παγκόσμια επιχειρηματική κοινότητα, βρίσκεται αντιμέτωπη με δεδομένα, για τα οποία δεν μπορούσαν να είναι επαρκώς προετοιμασμένες. Αυτήν την εικόνα επιβεβαιώνει και η έρευνα της Endeavor Greece, που πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 100 ταχέως αναπτυσσόμενων μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Ελλάδα: το 60% δηλώνει ότι δεν είχε σχέδιο επιχειρηματικής συνέχειας κατά την έναρξη της πανδημίας, ενώ μία στις τρεις (1/3) δεν είχε τις απαραίτητες υποδομές για την υποστήριξη της εξ αποστάσεως εργασίας. Στο μεταξύ, έξι στους δέκα (6/10) επιχειρηματίες δηλώνουν ότι ήταν από λίγο έως καθόλου προετοιμασμένοι για την κρίση.

Προτεραιότητα η ψηφιοποίηση
Η πανδημία δείχνει να επαναπροσδιορίζει σημαντικά και τις μακροχρόνιες προτεραιότητες των ελληνικών εταιρειών. Η ψηφιοποίηση της εργασίας, η επικοινωνιακή διαχείριση κρίσεων και η επιχειρηματική συνέχεια έρχονται ξαφνικά σε πρώτο πλάνο. Ταυτόχρονα, εξακολουθούν να κατέχουν σημαντική θέση στις προτεραιότητες των επιχειρήσεων η ψηφιακή μεταρρύθμιση, η αυτοματοποίηση και η κοινωνική ευθύνη.

Το ενθαρρυντικό είναι ότι οι Έλληνες επιχειρηματίες επιδεικνύουν εντυπωσιακή προσαρμοστικότητα και ετοιμότητα να αναθεωρήσουν τις προτεραιότητες τους, εστιάζοντας πλέον έντονα στον ψηφιακό μετασχηματισμό, την αυτοματοποίηση, αλλά και τις συνεργασίες, κάτι που θα έχει ευεργετικές και μόνιμες επιπτώσεις στην επιχειρηματικότητα της χώρας.

Ανησυχητικές επιπτώσεις
Συνολικά, πάντως, από τα ευρήματα της έρευνας προκύπτει ότι είναι οι μέχρι τώρα επιπτώσεις στην αναπτυσσόμενη επιχειρηματικότητα της χώρας από την έξαρση της πανδημίας του κορωνοϊού (COVID-19) είναι ανησυχητικές. Σύμφωνα με την έρευνα, που ολοκληρώθηκε τη Δευτέρα 16 Μαρτίου, μέσα σε λίγες μόνο μέρες από την εξάπλωση του COVID-19 στη χώρα μας, το 60% των επιχειρήσεων έχει ήδη αρχίσει να σημειώνει από μικρή έως και πολύ μεγάλη πτώση πωλήσεων.

Η πτώση αυτή υπολογίζεται ότι θα επηρεάσει τα έσοδα όλης της χρονιάς, με μια επιβάρυνση, που ενδέχεται να αγγίξει το 50% των εσόδων τους. Παράλληλα, ισχυρές πιέσεις δέχονται και στην κερδοφορία τους ως απόρροια της απώλειας καναλιών πωλήσεων, με χαρακτηριστικό παράδειγμα τα εστιατόρια, ενώ έντονα προβλήματα παρουσιάζονται και στην εφοδιαστική αλυσίδα.

Επιπλέον, το 70% των εταιρειών ήδη αντιμετωπίζει έλλειψη σε βασικές πρώτες ύλες που προμηθεύονται από το εξωτερικό, εισαγωγές καθοριστικές για την ομαλή λειτουργία τους.

Όσον αφορά στην πορεία της απασχόλησης, τα αποτελέσματα δείχνουν ότι το 30% των εταιρειών πιθανολογεί ότι θα υποχρεωθεί να προχωρήσει σε μείωση του ανθρώπινου δυναμικού σε ποσοστό που ενδέχεται να φτάσει έως και το 25%. Στο μεταξύ, το 5% των εταιρειών αναμένει μείωση του προσωπικού έως και 50%. Να αναφερθεί, ωστόσο, ότι το 65% των ερωτηθέντων δεν προγραμματίζει προς το παρόν καμία διαδικασία περιορισμού του ανθρώπινου δυναμικού.

Διάρκεια επιπτώσεων
Αναφορικά με τη διάρκεια των επιπτώσεων της παρούσας κρίσης στην αγορά, οι προβλέψεις των επιχειρηματιών διίστανται, καθώς τέσσερις στους δέκα (4/10) επιχειρηματίες θεωρούν ότι η κρίση θα σταματήσει μέσα στους επόμενους δύο μήνες και ότι θα ακολουθήσει μια γρήγορη ανάκαμψη. Ταυτόχρονα, τέσσερις στους δέκα (4/10) θεωρούν ότι η αστάθεια θα συνεχιστεί για μεγαλύτερο διάστημα, που μπορεί να διαρκέσει έως και το τέλος του 2020.

Οι συμμετέχουσες εταιρείες δήλωσαν ότι οι τομείς, στους οποίους αναμένουν να αντιμετωπίσουν τις μεγαλύτερες προκλήσεις, είναι η εφοδιαστική αλυσίδα, η ρευστότητα, οι πωλήσεις και οι εξαγωγές, ενώ η πρώτη και μεγαλύτερή τους ανάγκη εστιάζεται στην οικονομική βοήθεια και τα μέτρα ανακούφισης από το κράτος.

 

Πηγή: sepe.gr

Ψεύτικη λίστα με επικίνδυνες συμβουλές για τον κορωνοϊό κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο

Μια λίστα, η οποία υποτίθεται πως δημοσιεύτηκε από το Στάνφορντ έχει κυκλοφορήσει στο διαδίκτυο, παρόλο που αυτά που προτείνει θέτουν τον κόσμο σε κίνδυνο.

Μια λίστα, η οποία υποτίθεται πως δημοσιεύτηκε από το Στάνφορντ έχει κυκλοφορήσει στο διαδίκτυο, παρόλο που αυτά που προτείνει θέτουν τον κόσμο σε κίνδυνο.

Προτρέπει τον κόσμο να προβεί σε συμπεριφορές τελείως άσκοπες και προτείνει ψευδείς τρόπους με τους οποίους μπορεί κάποιος να ελέγξει εάν φέρει τον Covid-19.

Η συγκεκριμένη λίστα ξεκινάει με ένα μήνυμα το οποίο λέει ότι προέρχεται από ένα μέλος του διοικητικού συμβουλίου του νοσοκομείου του Στάνφορντ, κάτι το οποίο δεν ισχύει. Ειδικοί ισχυρίζονται πως οι συμβουλές που δίνονται στο εν λόγω μήνυμα δεν ισχύουν και πως κάποιες από αυτές, παρόλο που βασίζονται σε επιστημονικά στοιχεία είναι πρακτικά άχρηστες. Επιπλέον, το μήνυμα αναφέρει ότι κάποιος μπορεί να αντιληφθεί εάν πάσχει από τον ιό κρατώντας την ανάσα του για δέκα δευτερόλεπτα. Εφόσον κάποιος μπορεί να το κάνει τότε οι πνεύμονές του δε θα προσβληθούν από τον ιό.

Είναι αδύνατον να γνωρίζουμε πόσα άτομα έχουν διαβάσει το συγκεκριμένο μήνυμα, καθώς έχει κοινοποιηθεί πολλές φορές. Ωστόσο, σίγουρα έχει αναδημοσιευτεί δεκάδες χιλιάδες φορές.

 

Πηγή: https://www.csii.gr

Την ψηφιακή τεχνολογία επιστρατεύει η Ευρώπη στη μάχη κατά του κορωνοϊού

Την ψηφιακή της εργαλειοθήκη ρίχνει στη μάχη για την καταπολέμηση του νέου κορωνοϊού η Ευρώπη. Σε μια προσπάθεια να επιταχύνει τις προσπάθειες για την αντιμετώπιση του COVID-19

Την ψηφιακή της εργαλειοθήκη ρίχνει στη μάχη για την καταπολέμηση του νέου κορωνοϊού η Ευρώπη. Σε μια προσπάθεια να επιταχύνει τις προσπάθειες για την αντιμετώπιση του COVID-19 με τη βοήθεια της τεχνολογίας, ο DIGITALEUROPE επιχειρεί να κάνει μια τάχιστη καταγραφή των ψηφιακών εργαλείων και λύσεων, που είναι σήμερα διαθέσιμες πανευρωπαϊκά και θα μπορούσαν να συμβάλουν στην αντιμετώπιση της πανδημίας.

Σε αυτό το πλαίσιο, ο DIGITALEUROPE (European Digital Technology Industry Association – Ευρωπαϊκός Σύνδεσμος Ψηφιακής Τεχνολογίας) καλεί σε μια συνένωση δυνάμεων, ώστε να εντοπιστούν άμεσα εργαλεία, που ήδη χρησιμοποιούν ή υλοποιούν εταιρείες-μέλη του ανά την Ευρώπη και μπορούν να βοηθήσουν στο φρενάρισμα του κορωνοϊού. Στόχος της πρωτοβουλίας είναι να συγκεντρωθούν όλες οι διαθέσιμες πληροφορίες για υφιστάμενα τεχνολογικά εργαλεία που μπορούν να επιστρατευθούν στη μάχη κατά τις πανδημίας.

“O προγραμματισμός των θεσμικών οργάνων της ΕΕ. και των κυβερνήσεων των κρατών-μελών της, όπως γνωρίζετε όλοι, αυτή τη στιγμή επικεντρώνεται στην πανδημία του νέου κορωνοϊού. Οι εταιρείες τεχνολογίας συμβάλλουν, από την πρώτη στιγμή, στην παγκόσμια προσπάθεια για την καταπολέμηση της εξάπλωσης του ιού. Μεταξύ άλλων, οι επιχειρήσεις του κλάδου χρησιμοποιούν και αναπτύσσουν εργαλεία και λύσεις, που συνδράμουν στην ανίχνευση και παρακολούθηση της εξάπλωσης του κορωνοϊού ή στην ανάπτυξη θεραπειών και εμβολίων ή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο, στο να μετριαστεί ο αντίκτυπος της πανδημίας στη δημόσια υγεία, την κοινωνία και την οικονομία”, αναφέρει ο DIGITALEUROPE σε επιστολή προς τα μέλη του, στα οποία συμπεριλαμβάνεται ο ΣΕΠΕ.

Ψηφιακή εργαλειοθήκη κατά του COVID-19
Ο ΣΕΠΕ, ως μέλος του DIGITALEUROPE συμμετέχει στην πανευρωπαϊκή προσπάθεια συλλογής κάθε πληροφορίας σχετικά με παραδείγματα αντίστοιχων λύσεων και εργαλείων: παραδείγματος χάριν τομείς, όπου οι εταιρείες χρησιμοποιούν συστήματα AI ή αναλύσεις δεδομένων για την αντιμετώπιση της επιδημίας του κορωνοϊού.

Στο πλαίσιο αυτό, ο ΣΕΠΕ έχει ήδη απευθύνει στις επιχειρήσεις Πληροφορικής και Επικοινωνιών, που είναι μέλη του, πρόσκληση καλώντας τις να εισφέρουν πολύτιμη πληροφορία, ώστε να δημιουργηθεί ένα αποθετήριο ψηφιακών εργαλείων, που μπορούν να ενεργοποιηθούν στην προσπάθεια για έλεγχο του κορωνοϊού.

Στήριξη στην έρευνα
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει κινητοποιήσει έως και €140 εκατ. δημόσια και ιδιωτική χρηματοδότηση για την υποστήριξη επειγόντως αναγκαίων ερευνών για τον κορωνοϊό. Έχει, ήδη, επιλέξει 17 έργα, που περιλαμβάνουν 136 ερευνητικές ομάδες, για να λάβουν συνολική χρηματοδότηση ύψους €47,5 εκατ. από το πρόγραμμα έρευνας και καινοτομίας της, Horizon 2020.

Οι ομάδες θα εργαστούν για την ανάπτυξη εμβολίων, νέων θεραπειών, διαγνωστικών εξετάσεων και ιατρικών συστήματα, που αποσκοπούν στην πρόληψη της εξάπλωσης του Coronavirus. Επιπλέον, η Επιτροπή έχει δεσμεύσει έως και €45 εκατ. για έρευνα σχετικά με τα εμβόλια και τις θεραπείες.

“Δεσμευόμαστε να υποστηρίξουμε περαιτέρω την έρευνα και την καινοτομία, που βασίζεται στην ΕΕ. σε αυτές τις κρίσιμες στιγμές. Η επιστήμη και η καινοτομία στην Ευρώπη βρίσκονται στο επίκεντρο των πολιτικών μας για την προστασία της υγείας των ανθρώπων”, τόνισε η Επίτροπος για την καινοτομία, την έρευνα, τον πολιτισμό, την εκπαίδευση και τη νεολαία, Mariya Gabriel.

 

Πηγή: sepe.gr

ALPHA LTD: Ανακοίνωση για τον τρόπο λειτουργίας της λόγω των εξελίξεων

την Alpha LTD λαμβάνοντας υπ΄όψιν τις οδηγίες του Εθνικού Οργανισμού Δημόσια Υγείας σχετικά με τον COVID-19 και στο πλαίσιο της αντιμετώπισης της δύσκολης κατάστασης

Στην Alpha LTD λαμβάνοντας υπ΄όψιν τις οδηγίες του Εθνικού Οργανισμού Δημόσια Υγείας σχετικά με τον COVID-19 και στο πλαίσιο της αντιμετώπισης της δύσκολης κατάστασης που αντιμετωπίζει όλος ο πλανήτης, έχουμε λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία του προσωπικού και των πελατών μας.

Από σήμερα, 18 Μαρτίου 2020
• Θα λαμβάνουμε τηλεφωνικά τις παραγγελίες σας ώστε να είναι έτοιμες πριν προσέλθετε για παραλαβή.
• Η παραλαβή γίνεται στην είσοδο των καταστημάτων μας.
• Επιτρέπεται η είσοδος στα καταστήματά μας, μόνο σε ένα άτομο την φορά και αυτό μόνο για να ολοκληρώσει την πληρωμή.
• Στην περίπτωση που υπάρχει πελάτης πριν από εσάς παρακαλούμε να κρατάτε απόσταση ασφαλείας. Η διαδικασία ολοκληρώνεται πολύ γρήγορα.
• Οι παραγγελίες που παραδίδονται μέσω ταχυμεταφορών ολοκληρώνονται ως συνήθως.

 

Αθήνα
210 9579 750
Δοϊράνης 138,
Καλλιθέα,
176 73

Θεσσαλονίκη
2310 570 220
Νεμέας 39,
Κέντρο,
542 49

Το ασύρματο σύστημα συναγερμού AJAX διαθέσιμο από την KEEPER Group!

Το ασύρματο σύστημα συναγερμού «AJAX» με τα περισσότερα βραβεία στην Ευρώπη, είναι πλέον διαθέσιμο από την KEEPER Group!

Το ασύρματο σύστημα συναγερμού «AJAX» με τα περισσότερα βραβεία στην Ευρώπη, είναι πλέον διαθέσιμο από την KEEPER Group!

Το ασύρματο σύστημα συναγερμού «Ajax» έχει τοποθετηθεί σε περισσότερα από 400.000 σπίτια/γραφεία και είναι διαθέσιμο σε 93 χώρες παγκοσμίως. Μέσα σε μόλις 4 χρόνια, η εταιρία έχει καταφέρει να γίνει ένας από τους μεγαλύτερους ευρωπαϊκούς κατασκευαστές συστημάτων ασφαλείας.

Τώρα το νέο πρωτοποριακό ασύρματο πάνελ συναγερμού είναι διαθέσιμο από την KEEPER Group!

Διαβάστε δωρεάν online το e-magazine του Security Report, τεύχος Μαρτίου!

Αν έχετε χάσει τις τελευταίες εξελίξεις από το χώρο των συστημάτων ασφαλείας, το διαδραστικό περιοδικό του ”Security Report” έρχεται για να καλύψει τα κενά αυτά! Βρείτε το δωρεάν στο site: www.securityreport.gr , αλλά και στη σελίδα μας στο Facebook και πληροφορηθείτε για τα νέα των εταιρειών…

Αν έχετε χάσει τις τελευταίες εξελίξεις από το χώρο των συστημάτων ασφαλείας, το διαδραστικό περιοδικό του ”Security Report”  έρχεται για να καλύψει τα κενά αυτά!

Βρείτε το δωρεάν στο site: www.securityreport.gr , αλλά και στη σελίδα μας στο Facebook και πληροφορηθείτε για τα νέα των εταιρειών του χώρου και μάθετε όλα τα χαρακτηριστικά των προϊόντων που δοκίμασε η δημοσιογραφική μας ομάδα.

 Αυτό το μήνα το περιοδικό μας γιορτάζει 100 τεύχη και μοιράζει πλούσια ΔΩΡΑ! Ενημερωθείτε μέσα από τις σελίδες του περιοδικού για τους όρους συμμετοχής. Καλή επιτυχία!!!

Καλή ανάγνωση!

Sigma Security: Αναστέλλει τη λειτουργία του φυσικού καταστήματος της και χρησιμοποιεί εναλλακτικούς τρόπους εξυπηρέτησης!

Σε συνέχεια των εξελίξεων και ενόψει της επικίνδυνης αύξησης των κρουσμάτων του ιού COVID-19 στην χώρα μας τις επόμενες ημέρες, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε

Ανακοίνωση από τη Sigma Security

Σε συνέχεια των εξελίξεων και ενόψει της επικίνδυνης αύξησης των κρουσμάτων του ιού COVID-19 στην χώρα μας τις επόμενες ημέρες, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι με υψηλό αίσθημα ευθύνης αποφασίσαμε την προσωρινή αναστολή λειτουργίας του φυσικού καταστήματος της εταιρείας μας.

Η ασφάλεια και η προστασία της υγείας των εργαζομένων μας καθώς και των οικογενειών τους και παράλληλα η ευθύνη απέναντι σε όλους εσάς, καθιστούν μονόδρομο τον περιορισμό των «φυσικών» συναλλαγών.

Για την εξυπηρέτησή σας, και για όσο διάστημα παραμείνει κλειστό το κατάστημα, προσφέρουμε σε όλους δωρεάν μεταφορικά εντός λεκανοπεδίου Αττικής για παραγγελίες άνω των 50€.

Στο πλαίσιο αυτό, συνεχίζουμε να είμαστε δίπλα σας με εξειδικευμένο προσωπικό και εξυπηρετήσουμε τις παραγγελίες σας με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

B2B: www.sigmasec.gr

Email: sales@sigmasec.gr

Τηλεφωνικά: 210 9716046

Viber: 6943294680

Fax: 210 9754864

Το τμήμα τεχνικής υποστήριξης παραμένει στη διάθεσή σας έτοιμο να σας υποστηρίξει σε κάθε σχετική ανάγκη σας.

Σας ευχαριστούμε πολύ για την κατανόηση και ευελπιστούμε στην άμεση ομαλοποίηση της κατάστασης.  

Κορωνοϊός και Τηλεργασία

Με τη ραγδαία εξάπλωση του κορωνοϊού και τις επιπτώσεις που έχει τους τελευταίους μήνες σε όλο τον κόσμο, έχουν ανακοινωθεί από τον Παγκόσμιο Οργανισμό

Με τη ραγδαία εξάπλωση του κορωνοϊού και τις επιπτώσεις που έχει τους τελευταίους μήνες σε όλο τον κόσμο, έχουν ανακοινωθεί από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας διάφορα μέτρα πρόληψης. Ένα από αυτά είναι ο περιορισμός των επαφών με άλλους ανθρώπους. Με την απόφαση των κυβερνήσεων να κλείσουν τα εκπαιδευτικά ιδρύματα και να δοθεί η επιλογή στους εργοδότες να εφαρμόσουν το σύστημα της τηλεργασίας, πολλοί είναι αυτοί που θα κληθούν να δουλέψουν εξ αποστάσεως και από το σπίτι.

Τι είναι η Τηλεργασία;
Η τηλεργασία ή remote working δεν είναι κάτι καινούργιο ειδικά για τις επιχειρήσεις του εξωτερικού. Αφορά τους εργαζομένους που έχουν τη δυνατότητα να δουλέψουν από οπουδήποτε θέλουν, όπως το σπίτι τους. Ο κάθε εργοδότης έχει τη δυνατότητα να αποφασίσει, μονομερώς, την επιβολή του συστήματος αυτού στην επιχείρησή του, με αποτέλεσμα να προσφέρει ευελιξία στους εργαζόμενους, που θα δουλεύουν.

Τι κινδύνους κρύβει η Τηλεργασία;
Η εφαρμογή της τηλεργασίας έχει σκοπό την πρόληψη και την αντιμετώπιση της περαιτέρω διάδοσης του κορωναϊού στη χώρα μας. Στην προσπάθεια να περιοριστεί η εξάπλωση του COVID-19/Coronavirus πολλοί από εμάς θα χρειαστεί να συνδεθούμε εξ αποστάσεως σε εργασιακά δίκτυα επιβαρύνοντας περισσότερο τους διαδικτυακούς πόρους. Το γεγονός αυτό θα οδηγήσεις σε ευκαιριακές επιθέσεις από ψηφιακούς εγκληματίες, καθώς πολλοί είναι αυτοί οι οποίοι θα εκμεταλλευτούν την ανάγκη για τηλεργασία και θα οδηγηθούν σε εγκληματικές δραστηριότητες.

Πως μπορείτε να προστατευθείτε από τους κινδύνους της Τηλεργασίας;
Μόλις μία συσκευή βρεθεί εκτός της υποδομής εταιρικού δικτύου και συνδεθεί με νέα δίκτυα και Wi-Fi, οι κίνδυνοι αυξάνονται. Παρακάτω θα βρείτε κάποιες συμβουλές για τους εργαζόμενους και τις επιχειρήσεις, προκειμένου να μειωθούν οι ψηφιακοί κίνδυνοι.

Όλες οι εταιρικές συσκευές, ακόμα και τα κινητά, θα πρέπει να προστατεύονται από ένα αξιόπιστο antivirus.
Πάντα εφαρμόζετε όλες τις πρόσφατες ενημερώσεις και εφαρμογές.
Χρησιμοποιείτε μόνο αξιόπιστα δίκτυα για την περιήγηση στο διαδίκτυο, και αν δεν είναι γνωστό το δίκτυο στο οποίο είστε συνδεδεμένοι, χρησιμοποιείστε VPN (Εικονικό Ιδιωτικό Δίκτυο), προκειμένου να μπορείτε να συνδεθείτε με ασφάλεια στο διαδίκτυο.
Μην κάνετε κλικ σε άγνωστους συνδέσμους, μην απαντάτε σε ανεπιθύμητα μηνύματα και μην ανοίγετε συνημμένα.
Δημιουργήστε αντίγραφα ασφαλείας, για να αποφύγετε την απώλεια της εργασίας σας.
Με αυτή την ευκαιριακή προσέγγιση από τους χάκερς, σε συνδυασμό με τις αλλαγές στις εργασιακές συνθήκες λόγω του κορωνοϊού, οι επιχειρήσεις οφείλουν να είναι πολύ προσεκτικές και παράλληλα να επικοινωνήσουν σε όλους τους εργαζομένους τους, τους κινδύνους που ελλοχεύουν.

 

Πηγή: Bitdefender.gr

Η αγορά Τηλεπικοινωνιών θωρακίζεται για να “σηκώσει” το βάρος του κορωνοϊού

Ένα πρωτοφανές βάρος στην ιστορία της, καλείται να σηκώσει η εγχώρια – και φυσικά η διεθνής – αγορά Τηλεπικοινωνιών, σε μια συγκυρίαΈνα πρωτοφανές βάρος στην ιστορία της, καλείται να σηκώσει η εγχώρια – και φυσικά η διεθνής – αγορά Τηλεπικοινωνιών, σε μια συγκυρία, όπου η ανθρώπινη επικοινωνία διεκπεραιώνεται σχεδόν εξολοκλήρου μέσω της τεχνολογίας και των δικτύων. Η πανδημία του κορωνοϊού και τα μέτρα για την αντιμετώπισή της, εξελίσσουν τις τηλεπικοινωνίες σε έναν από τους πιο κομβικούς κρίκους της αλυσίδας για τη διατήρηση της ομαλότητας στην καθημερινότητα πολιτών, επιχειρήσεων και του ίδιου του Κράτους.

Το μεγάλο στοίχημα που καλείται να κερδίσει η ελληνική αγορά Τηλεπικοινωνιών είναι η διαχείριση του αναμενόμενου αυξημένου φόρτου στα δίκτυα και η διασφάλιση της ακεραιότητας και της διαθεσιμότητας των τηλεπικοινωνιακών υποδομών. Στόχος είναι αφενός να διασφαλιστεί στον μέγιστο δυνατό βαθμό η αποτελεσματική λειτουργία των λύσεων τηλεργασίας, που χρησιμοποιούν τόσο φορείς του Δημοσίου όσο και μεγάλος αριθμός επιχειρήσεων του ιδιωτικού τομέα. Έτερος αυτονόητος στόχος είναι να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη παροχή υπηρεσιών επικοινωνίας, που παρέχονται προς τους πολίτες.

Αυτό ήταν, άλλωστε, το αντικείμενο βιντεοδιάσκεψης, που πραγματοποιήθηκε χθες, με θέμα τις πιθανές ενέργειες, που μπορεί να αναλάβουν οι μεγάλες τηλεπικοινωνιακές εταιρείες της χώρας λόγω των ειδικών αναγκών, που προκαλούν τα μέτρα για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού. Στη συζήτηση συμμετείχαν ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, κ. Κυριάκος Πιερρακάκης και ο Γενικός Γραμματέας Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, κ. Αντώνης Τζωρτζακάκης και οι επικεφαλής των ΟΤΕ, κ. Μιχάλης Τσαμάζ, Vodafone Ελλάς, κ. Χάρης Μπρουμίδης, Wind Ελλάς, κ. Νάσος Ζαρκαλής και Forthnet, κ. Πάνος Παπαδόπουλος.

Ορθολογική χρήση
Το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής από την πλευρά του συνιστά στους πολίτες να κάνουν υπεύθυνη χρήση των τηλεπικοινωνιακών υποδομών, προκειμένου να αποφεύγονται πιθανά φαινόμενα τοπικής υπερφόρτωσης στα δίκτυα.

Συγκεκριμένα, το Υπουργείο και η Γενική Γραμματεία Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων συνιστούν στους πολίτες να αποφεύγουν, όσο το δυνατόν, τη χρήση διαδικτυακών υπηρεσιών ψυχαγωγίας κατά τις ώρες αιχμής, δηλαδή από τις 09:00 το πρωί ως τις 6:00 το απόγευμα. “Με τον τρόπο αυτό δημιουργούμε τον απαιτούμενο “χώρο”, ώστε τα τηλεπικοινωνιακά δίκτυα να είναι σε θέση να εξυπηρετήσουν ακόμα και τις πιο απαιτητικές ανάγκες εφαρμογών επικοινωνίας και ομαδικής απομακρυσμένης εργασίας και τηλε-εκπαίδευσης, που είναι τόσο σημαντικές για μεγάλο αριθμό συμπολιτών μας και επιχειρήσεων και εν τέλει κρίσιμες για την λειτουργία όλης της οικονομίας”, σημειώνεται.

Επίσης, συνιστάται στους πολίτες, αν πρόκειται να πραγματοποιήσουν μία τηλεφωνική κλήση, να προτιμούν τα σταθερά δίκτυα αντί των κινητών, ώστε να αποφεύγεται η δημιουργία υπερβολικής κίνησης στις υποδομές κινητής τηλεφωνίας. Επιπλέον, “αποφεύγουμε την αποστολή αρχείων μεγάλου μεγέθους και αν αυτό δεν είναι εφικτό, εξαντλούμε κάθε προσπάθεια συμπίεσής τους, εφόσον αυτό είναι τεχνικά εφικτό, ενώ αποφεύγουμε στον μέγιστο δυνατό βαθμό την αποστολή μαζικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από τον υπολογιστή μας”.

Βιντεοκλήσεις
Στο μεταξύ, οι πολίτες καλούνται να αποφεύγουν τις περιττές video κλήσεις, τόσο τις ώρες αιχμής, όσο και τις απογευματινές και βραδινές ώρες μη αιχμής. “Εκμεταλλευόμαστε τις διαδικτυακές πλατφόρμες ομαδικής – συνεργατικής εργασίας με τους συναδέλφους μας και δεν χρησιμοποιούμε αποκλειστικά τις κλασσικές βιντεοεφαρμογές”, τονίζεται στο πλαίσιο των οδηγιών προς τους πολίτες.

Σύμφωνα με την ίδια λίστα οδηγιών σκόπιμο κρίνεται να κατεβάζουμε στον υπολογιστή μόνο τα αρχεία που χρειαζόμαστε, ενώ αν θέλουμε να μοιραστούμε με άλλους ένα αρχείο που εντοπίσαμε στο Διαδίκτυο, τους στέλνουμε τον σύνδεσμο και όχι το ίδιο το αρχείο.

“Διατηρούμε ενημερωμένες τις ηλεκτρονικές μας συσκευές με τις τελευταίες εκδόσεις του λογισμικού τους, ακολουθώντας τις οδηγίες των κατασκευαστών. Επίσης, διατηρούμε ενημερωμένα τα προγράμματα που χρησιμοποιούμε για την προστασία των συσκευών από κακόβουλο λογισμικό”, αναφέρει το ίδιο κείμενο οδηγιών.

Για τα παιδιά, το Υπουργείο επισημαίνει να αποφεύγεται όσο το δυνατόν η προσκόλλησή τους αποκλειστικά σε πλατφόρμες μετάδοσης βίντεο (streaming) και στα κοινωνικά δίκτυα. “Υιοθετούμε υπεύθυνη συμπεριφορά στο διαδίκτυο. Συμβουλευόμαστε τις οδηγίες του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (www.eody.gr) για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού και δεν αναπαράγουμε πληροφορίες και υλικό που στερούνται επιστημονικής τεκμηρίωσης”, καταλήγει το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Πηγή: sepe.gr

Κορωνοϊός – Ισπανία: Drones καλούν τους πολίτες να κλειστούν στα σπίτια τους

Το πρωτοείδαμε στην Κίνα, το ξαναβλέπουμε και στην Ισπανία.

Το πρωτοείδαμε στην Κίνα, το ξαναβλέπουμε και στην Ισπανία.

Ο λόγος για τα ειδικά drones με ηχεία που χρησιμοποιούν οι ισπανικές αρχές για να προειδοποιούν τους πολίτες να μην κυκλοφορούν άσκοπα στους δρόμους και χωρίς τις χειρουργικές μάσκες για την προστασία τους έναντι του κορωνοϊού.

Τα drones μεταδίδουν μηνύματα στους περαστικούς, λέγοντάς τους να μένουν στο σπίτι και να αποφεύγουν να βγαίνουν έξω εκτός αν είναι απολύτως απαραίτητο. Τα drones χρησιμοποιήθηκαν σε περιοχές της πρωτεύουσας, όπως η γέφυρα Segovia και η Puerta del Sol.

 

Πηγή: https://www.protothema.gr/

Η Κίνα εδραίωσε την ηγετική της θέση παγκοσμίως στην τεχνολογία 5G

Η Κίνα εδραίωσε τη θέση της ως ένας παγκόσμιος ηγέτης στην τεχνολογία 5G, με δεδομένες τις σοβαρές επενδύσεις των παρόχων υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας

Η Κίνα εδραίωσε τη θέση της ως ένας παγκόσμιος ηγέτης στην τεχνολογία 5G, με δεδομένες τις σοβαρές επενδύσεις των παρόχων υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας, αλλά και τον ενθουσιασμό που υπάρχει μεταξύ των καταναλωτών και των επιχειρήσεων, σύμφωνα με αναφορά που δημοσιοποίησε χθες η Διεθνής Ομοσπονδία Παρόχων Κινητής Τηλεφωνίας (GSMA).

Η αναφορά αυτή για το 2020, ανήκει στη σειρά (Mobile Economy series) της GSMA και προβλέπει ότι η τεχνολογία 5G θα καλύπτει περίπου το 50% από το σύνολο των συνδέσεων κινητής τηλεφωνίας στην Κίνα μέχρι το 2025, ενώ η υιοθέτηση της χρήσης της, θα είναι παρόμοια με αυτή σε άλλες αγορές που έχουν ηγετική θέση στην τεχνολογία 5G όπως, η Ιαπωνία, η Νότια Κορέα, αλλά και οι ΗΠΑ.

 

ΑΠΕ ΜΠΕ

Η ESET προειδοποιεί για scams που εκμεταλλεύονται το κλίμα ανησυχίας για τον κοροναϊό

Τις ιδιαίτερες συνθήκες που έχει προκαλέσει σε όλον τον πλανήτη η πανδημία του κοροναϊού εκμεταλλεύονται οι κυβερνοεγκληματίες, όπως προειδοποιεί σχετικά η ESET.

Τις ιδιαίτερες συνθήκες που έχει προκαλέσει σε όλον τον πλανήτη η πανδημία του κοροναϊού εκμεταλλεύονται οι κυβερνοεγκληματίες, όπως προειδοποιεί σχετικά η ESET. Η παγκόσμια ανησυχία, οι ευπαθείς ομάδες που διατρέχουν τον υψηλότερο κίνδυνο, η υπερβολική ζήτηση για αγαθά που δεν είναι πλέον σε απόθεμα και η παραπληροφόρηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – όλα αυτά ισοδυναμούν με μια τεράστια ευκαιρία για τους απατεώνες του διαδικτύου. Οι ερευνητές της ESET συγκέντρωσαν μερικές από τις πιο συνηθισμένες μορφές απάτης και τις αναλύει, εφιστώντας την προσοχή στους χρήστες.

Κακόβουλα νέα. Οι απατεώνες προσποιούνται ότι στέλνουν σημαντικές πληροφορίες από έγκυρους φορείς, όπως τον ΠΟΥ. (Εικ.1) ή από αξιόπιστους δημοσιογραφικούς οργανισμούς, όπως τη Wall Street Journal (Εικ.2), με στόχο να ξεγελάσουν τα πιθανά θύματα να κάνουν κλικ σε κακόβουλα link. Συνήθως, τέτοιοι σύνδεσμοι μπορούν να εγκαταστήσουν κακόβουλο λογισμικό, να κλέψουν προσωπικές πληροφορίες ή να επιχειρήσουν να αποσπάσουν διαπιστευτήρια σύνδεσης και κωδικούς πρόσβασης.

Εκμετάλλευση της φιλανθρωπίας. Σε αυτή τη μορφή scam, οι κυβερνοεγκληματίες προσπαθούν να πείσουν το θύμα να βοηθήσει στη χρηματοδότηση εμβολίου για τα παιδιά στην Κίνα. Καθώς αυτή τη στιγμή εμβόλιο δεν υπάρχει, οι χρήστες τελικά καταλήγουν να στέλνουν bitcoin στα πορτοφόλια των απατεώνων. Η τεχνική είναι αποτελεσματική μόνο σε ένα πολύ μικρό ποσοστό χρηστών, αποκτά όμως σεβαστό μέγεθος αν αναλογιστεί κανείς ότι γίνεται σε παγκόσμια κλίμακα.

Μάσκες. Σε έναν άλλο τύπο απάτης, οι κυβερνοεγκληματίες στέλνουν spam email (Εικ.3) θέλοντας να ξεγελάσουν τα θύματα ότι μπορούν να παραγγείλουν μάσκες που θα τους κρατήσουν ασφαλείς από τον κοροναϊό. Στην πραγματικότητα, τα θύματα καταλήγουν να αποκαλύπτουν, χωρίς να το θέλουν, ευαίσθητα προσωπικά και οικονομικά δεδομένα. Σύμφωνα με το Sky News, οι απατεώνες πωλητές μασκών απέσπασαν 800.000 λίρες Αγγλίας (1 εκατομμύριο δολάρια) από χρήστες στο Ηνωμένο Βασίλειο, μόνο τον Φεβρουάριο.

Η ESET συμβουλεύει τους χρήστες να έχουν το νου τους σχετικά με αυτές και αντίστοιχες απάτες και να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί, εφαρμόζοντας τις παρακάτω οδηγίες:

  • Αποφύγετε να κάνετε κλικ σε συνδέσμους ή να κάνετε λήψη συνημμένων σε ανεπιθύμητα μηνύματα/κείμενα από άγνωστες πηγές ή ακόμα και από αξιόπιστες πηγές, παρά μόνο αν είστε απολύτως βέβαιοι ότι το μήνυμα είναι αυθεντικό.
  • Αγνοήστε τις επικοινωνίες που ζητούν τα προσωπικά σας στοιχεία. Αν κρίνετε ότι είναι απαραίτητο να τα δώσετε, φροντίστε πρώτα να ελέγξετε την αυθεντικότητα του αποστολέα, χρησιμοποιώντας ένα διαφορετικό μέσο από το ίδιο το email (π.χ. αναζήτηση στο διαδίκτυο).
  • Προσέξτε ιδιαίτερα τα email που έχουν σήμανση «επείγον» ή «προσοχή» και σας παροτρύνουν να λάβετε άμεσα μέτρα ή προσφέρουν εμβόλια ή θεραπείες για τον COVID-19.
  • Προσέξτε για φιλανθρωπικές καμπάνιες ή εκστρατείες crowdfunding που μπορεί να είναι απάτες.
  • Χρησιμοποιήστε αξιόπιστο λογισμικό με πολλαπλά επίπεδα ασφάλειας, που διαθέτει προστασία από το ηλεκτρονικό «ψάρεμα» (phising).

ΗΛΚΑ Α.Ε.: Προληπτικά μέτρα για τον περιορισμό του Covid-19

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, ότι από την αρχή της επιδημίας του COVID-19, η εταιρεία μας, τηρώντας υπεύθυνη στάση, ακύρωσε όλα τα επαγγελματικά ταξίδια στελεχών της στο εξωτερικό

Ανακοίνωση από την ΗΛΚΑ ΑΕ.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, ότι από την αρχή της επιδημίας του COVID-19, η εταιρεία μας, τηρώντας υπεύθυνη στάση, ακύρωσε όλα τα επαγγελματικά ταξίδια στελεχών της στο εξωτερικό και σταμάτησε να δέχεται ξένους επισκέπτες (από το εξωτερικό). Επίσης, φροντίσαμε να έχουμε μεγάλα αποθέματα προϊόντων, τα οποία αναπληρώνονται συνεχώς με νέες παραλαβές.

Κατόπιν των τελευταίων εξελίξεων, η εταιρεία μας, όπως άλλωστε και χιλιάδες επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα, λαμβάνει επιπρόσθετα προληπτικά μέτρα για την ασφάλεια και την προστασία των εργαζομένων της και των οικογενειών τους καθώς και όλων των πελατών της:

• Συστήνουμε στους πελάτες μας να αποφεύγουν την φυσική τους επίσκεψη στην εταιρεία μας και η αποστολή των παραγγελιών ή προϊόντων προς επισκευή να γίνεται με courier.
• Παρόλα αυτά, αν κάποιοι επιθυμούν να παραλάβουν προϊόντα από την εταιρεία μας, θα πρέπει να έχουν υποβάλλει προηγουμένως ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά την παραγγελία τους, ώστε αυτή να είναι έτοιμη για παραλαβή, προκειμένου να περιορισθεί ο χρόνος παραμονής τους στην εταιρεία.
• Οι πελάτες θα περιορίζονται στο χώρο της υποδοχής (reception) και στην αποθήκη για την παραλαβή της παραγγελίας.
• Για τις πληρωμές προτείνουμε τη χρήση e-banking ή ανέπαφων πιστωτικών και χρεωστικών καρτών και τον περιορισμό των συναλλαγών με μετρητά.
• Οι τυχόν επιστροφές προϊόντων για έλεγχο από το service θα παραδίδονται στην αποθήκη της εταιρίας μας.
• Η τεχνική υποστήριξη θα γίνεται τηλεφωνικά ή και μέσα από ηλεκτρονικές πλατφόρμες.
• ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΣΕ ΟΡΟΦΟΥΣ ή ΑΛΛΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.
• Αναβάλλονται όλα τα τεχνικά σεμινάρια στην εταιρεία μας καθώς και οι επισκέψεις πωλητών και τεχνικών μας σε πελάτες μας.
• Αρχίζουμε να εφαρμόζουμε τηλε-εργασία για μέρος του προσωπικού μας, που η φύση της εργασίας τους το επιτρέπει.

Όλοι οι άνθρωποι της ΗΛΚΑ, με υψηλό το αίσθημα ευθύνης, συνεχίζουμε να είμαστε δίπλα σας για την καλύτερη εξυπηρέτηση των παραγγελιών σας αλλά και της τεχνικής σας υποστήριξης.

Συνεχίζουμε να παρακολουθούμε τις εξελίξεις του θέματος, ώστε να είμαστε σε ετοιμότητα για την υιοθέτηση πρόσθετων μέτρων, εφόσον χρειαστεί.

Αναλυτική ενημέρωση και οδηγίες για τον COVID 19 μπορείτε να βρείτε μέσω του επίσημου φορέα της χώρας μας τον ΕΟΔΥ: https://eody.gov.gr/

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και υποστήριξή σας και ας ευχηθούμε, ότι με πρόληψη και σωστή διαχείριση θα καταφέρουμε να ξεπεράσουμε αυτή την δύσκολη περίοδο για όλους μας.

Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.