Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
Ένας στους 5 «μπλοκάρει» τις online διαφημίσεις
Στο 19,6% ανέρχεται η χρήση εφαρμογών ad blocking στην Ελλάδα, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η TailWind. Η έρευνα, η οποία τελεί υπό την αιγίδα των ΣΔΕ, ΕΔΕΕ και ΙΑΒ HELLAS και στην οποία συμμετείχαν κορυφαίοι Έλληνες εκδότες, πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τη Focus Bari και την Oriel κατά το χρονικό διάστημα 26 Σεπτεμβρίου – 31 Οκτωβρίου σε συνολικά 54 sitesΣτο 19,6% ανέρχεται η χρήση εφαρμογών ad blocking στην Ελλάδα, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η TailWind.
Η έρευνα, η οποία τελεί υπό την αιγίδα των ΣΔΕ, ΕΔΕΕ και ΙΑΒ HELLAS και στην οποία συμμετείχαν κορυφαίοι Έλληνες εκδότες, πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τη Focus Bari και την Oriel κατά το χρονικό διάστημα 26 Σεπτεμβρίου – 31 Οκτωβρίου σε συνολικά 54 sites.
Αναλυτικά σύμφωνα με τα αποτελέσματα, η χρήση ad blocking στην Ελλάδα, σε επίπεδο unique browsers, ανέρχεται στο 19,6%. Σε επίπεδο συσκευών, η χρήση εφαρμογών για ad blocking διαμορφώνεται σε 34,3% στο desktop, 2.8% και 4,7% σε mobile και tablet αντίστοιχα.
Ως προς το προφίλ του Έλληνα χρήστη ad blocker, η πλειοψηφία είναι άνδρες, ηλικίας 18-34 και υψηλού μορφωτικού επιπέδου.
Ο κύριος λόγος που ωθεί τους καταναλωτές στη χρήση εφαρμογών ad blocking, είναι κατά 71,1%ι η αποφυγή ενοχλητικών διαφημίσεων. 2 στους 3 χρήστες ad blocking, δήλωσαν ότι θα απεγκαθιστούσαν την εφαρμογή εάν οι διαφημίσεις γινόντουσαν λιγότερο ενοχλητικές και δεν επηρέαζαν την πλοήγηση τους.