Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
Με κριτήριο την ασφάλεια επιλέγουν τουριστικό προορισμό οι Γερμανοί
Η ασφάλεια και η εμπιστοσύνη σε συνδυασμό με το value for money είναι με διαφορά οι σημαντικότεροι παράγοντες πωλήσεων όσον αφορά τα τουριστικά πρακτορεία αλλά και αγοράς πακέτου διακοπών όσον αφορά τους καταναλωτές στη Γερμανία, αποκαλύπτει η έρευνα Destination Study 2016 του fvwΗ ασφάλεια και η εμπιστοσύνη σε συνδυασμό με το value for money είναι με διαφορά οι σημαντικότεροι παράγοντες πωλήσεων όσον αφορά τα τουριστικά πρακτορεία αλλά και αγοράς πακέτου διακοπών όσον αφορά τους καταναλωτές στη Γερμανία, αποκαλύπτει η έρευνα Destination Study 2016 του fvw.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που προέκυψαν από δείγμα 262 πρακτορείων, για το 49% των τουριστικών πρακτόρων και το 57% των καταναλωτών, η ασφάλεια και η εμπιστοσύνη είναι οι κυριότεροι παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή προορισμού.
Το 49% των τουριστικών πρακτόρων ανέφερε το value ως βασικό παράγοντα επιλογής, παρότι ο ίδιος παράγοντας παίζει εξίσου σημαντικό ρόλο για το 32% των καταναλωτών. Οι επόμενοι 3 σημαντικότεροι παράγοντες βρίσκονται πολύ μακριά. Η εικόνα ενός προορισμού θεωρείται ζωτικής σημασίας για το 10% των πρακτόρων και το 11% των καταναλωτών, το brand του οπερέιτορ σημαντικό για το 8% των πρακτόρων και για μόλις το 2% των καταναλωτών και το ξενοδοχειακό brand σημαντικό για το 7% των πρακτόρων και για το 2% των καταναλωτών. Το ζήτημα της ασφάλειας τοποθετεί στο επίκεντρο προορισμούς όπως η Ιταλία, η Ισπανία και η Πορτογαλία, με ισχυρή ζήτηση για την τελευταία, σχολιάζει ο επικεφαλής του σπεσιαλίστα για την Πορτογαλία Markus Zahn.
Εξαιτίας της έμφασης που δίνουμε σε ζητήματα ασφαλείας, έχουν μεγάλο ποσοστό σταθερών πελατών με 75% επαναλαμβανόμενων κρατήσεων από τη δεξαμενή των 100.000 πελατών, δήλωσε ο ιδιοκτήτης του σπεσιαλίστα στις διακοπές με επίκεντρο τον πολιτισμό Studiosus, Peter-Mario Kubsch.
Ο Dertour, ο μεγαλύτερος γερμανός τουρ οπερέιτορ για ταξίδια πόλης, καταγράφει μικρή μείωση στις κρατήσεις στα αστικά κέντρα ως αποτέλεσμα του κλίματος ανασφάλειας λόγω της τρομοκρατίας. Άλλοι σημαντικοί παρονομαστές της επιτυχία στη γερμανική αγορά, σύμφωνα με τους τουρ οπερέιτορ, είναι η εμπειρία πελάτη, η βιωσιμότητα και η ευελιξία.
Πηγή: http://www.tornosnews.gr