Skip to main content
Hermes Banner 1
DIGITALTV 195
ilka aggelia
securityreport e mag odhgos 2021
30 Νοεμβρίου 2015 16:43

Τι «είδε» η κάμερα του λεωφορείου χωρίς οδηγό στα Τρίκαλα

admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F05%2F59625db612310396fe8256eac7f34376 XL

Ο ιδιοκτήτης του περιπτέρου που ήταν μέσα την επίμαχη στιγμή ανέφερε πως: «Όπως καθόμουν μέσα στο περίπτερό μου, είδα ξαφνικά το λεωφορείο να έρχεται προς μέρος μου. Στιγμιαία φοβήθηκα, αλλά το λεωφορείο σταμάτησε πριν προσκρούσει πάνω στο περίπτερο και αυτό ήταν όλο»Ο ιδιοκτήτης του περιπτέρου που ήταν μέσα την επίμαχη στιγμή ανέφερε πως: «Όπως καθόμουν μέσα στο περίπτερό μου, είδα ξαφνικά το λεωφορείο να έρχεται προς μέρος μου. Στιγμιαία φοβήθηκα, αλλά το λεωφορείο σταμάτησε πριν προσκρούσει πάνω στο περίπτερο και αυτό ήταν όλο». Στον σταθμό του λεωφορείου, ο χειριστής που το επανέφερε με τηλεχειρισμό στον λεωφορειόδρομο τόνισε πως: «απλά το λεωφορείο παρέκλινε της πορείας του, χωρίς καμία απολύτως παρέμβαση δικιά μου. Αυτό έγινε αυτόματα. Ήμουν σίγουρος, πως δε θα είχε προσκρούσει πάνω στο περίπτερο και θα σταματούσε πριν από αυτό».

Ο αντιδήμαρχος Γιάννης Κωτούλας πραγματοποίησε ένα τεστ μπροστά στην κάμερα για να δείξει πόσο ασφαλές είναι το λεωφορείο χωρίς οδηγό.

“Το όχημα δε συγκρούστηκε με κανένα αντικείμενο, δεν ήλθε σε επαφή με κανέναν πολίτη, δε χτύπησε πουθενά” αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο δήμος Τρικκαίων. “Στη διάρκεια του συμβάντος – που διήρκησε ελάχιστα δευτερόλεπτα – υπήρχε χειριστής στο όχημα, κατάλληλα εκπαιδευμένος για να το ακινητοποιεί σε περίπτωση απώλειας ελέγχου. Αυτός ο χειριστής βρίσκεται στο όχημα καθημερινώς, σε όλη τη διάρκεια της ημέρας και σε κάθε δρομολόγιο (…) Μόλις αυτό παρέκλινε της πορείας του για ελάχιστα εκατοστά, το όχημα ακινητοποιήθηκε με βάση τον προγραμματισμό του και τα συστήματα ασφαλείας”.

Στην ίδια ανακοίνωση, ο Δήμος Τρικκαίων και όλοι οι συντελεστές της κοινοπραξίας του προγράμματος CityMobil2, διαβεβαιώνουν πως, συνεχίζονται να λαμβάνονται όλα τα μέτρα ασφαλείας που προβλέπονται από τον νόμο και τα οποία απαιτούνται προκειμένου να συνεχιστεί – όπως συνέβαινε μέχρι τώρα – η απρόσκοπτη και συνεχής λειτουργία του Λεωφορείου Χωρίς Οδηγό.

Πηγή: www.trikalaola.gr

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Security Report, Δεκέμβριος 2024
Κυκλοφορεί σε όλα τα εξειδικευμένα σημεία διανομής το περιοδικό Security Report Δεκεμβρίου, πάντα μαζί με το περιοδικό Ψηφιακή Τηλεόραση. Στο νέο τεύχος θα βρείτε ενδιαφέροντα θέματα και δοκιμέ...
Creta Electronix 2024
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το κλαδικό τριήμερο της Creta Electronix 2024! Η τοπική αγορά υποδέχθηκε για ακόμη μία φορά με ενθουσιασμό τη διοργάνωση της Libra Press και έδειξε έντονο ενδιαφέρον για τ...
Dahua Cloud
Η Dahua Technology αναβάθμισε πρόσφατα την ολοκληρωμένη και αποτελεσματική λύση δικτύου της Dahua Cloud. Η δικτυακή λύση Dahua Cloud είναι μια ολοκληρωμένη, γρήγορη, αποτελεσματική και ασφαλής υπη...
G.I. Security X RISCO
Το Security Report παρακολούθησε το τεχνικό σεμινάριο που διοργάνωσε η G.I. Security για να παρουσιάσει τα νέα συστήματα ασφαλείας και αυτοματισμού της RISCO. Την Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου στον μ...
Συστήματα συναγερμού
Στην επίσημη ιστοσελίδα της ελληνικής αστυνομίας διαβάζουμε τα κριτήρια για την έκδοση αδείας σύνδεσης ή ανανέωσης συστημάτων συναγερμού με αστυνομικές υπηρεσίες. Η άδεια σύνδεσης ή ανανέωσης σ...
Uniview IP Video Intercom
H Uniview εισέρχεται δυναμικά και στον τομέα του IP Video Intercom, διαθέτοντας αρχικά συστήματα για απλές εφαρμογές, ενώ το επόμενο διάστημα θα παρουσιάσει πληθώρα μοντέλων και λύσεων, ικανών να ...
ELDES EWP-EXT, EWC1 & EWC1A
Εξαιρετικά χρήσιμοι για τη βελτίωση της ασφάλειας σπιτιών και επιχειρήσεων, οι αισθητήρες εξωτερικού χώρου της ELDES προσφέρουν προηγμένη ανίχνευση και άμεση ενημέρωση για κάθε ύποπτη κίνηση ή δρα...