Skip to main content
Hermes Banner 1
Digi 207
securityreport e mag odhgos 2021
26 Μαρτίου 2015 17:30

Αυτοκτονία του πιλότου η συντριβή του Airbus;

f0045bbd92708e1770925e94b8398442 XL 12d05e6b

Featured | Την σκόπιμη πράξη αυτοκτονίας του πιλότου προκρίνουν ως πλέον πιθανή αιτία της αεροπορικής τραγωδίας στις γαλλικές Άλπεις δύο γάλλοι ειδικοί που μιλούν στο Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων, λίγες ώρες μετά την αποκάλυψη από την New York Times ότι ο έτερος πιλότος προσπαθούσε απεγνωσμένα να μπει.Την σκόπιμη πράξη αυτοκτονίας του πιλότου προκρίνουν ως πλέον πιθανή αιτία της αεροπορικής τραγωδίας στις γαλλικές Άλπεις δύο γάλλοι ειδικοί που μιλούν στο Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων, λίγες ώρες μετά την αποκάλυψη από την New York Times ότι ο έτερος πιλότος προσπαθούσε απεγνωσμένα να μπει στο κλειδωμένο πιλοτήριο την ώρα της συντριβής του Airbus των Germanwings που προκάλεσε το θάνατο 150 ανθρώπων.

Μετά την αποκάλυψη των NYT, οι Γάλλοι ειδικοί εκτιμούν ότι μόνο δύο λόγοι μπορούν να συντρέχουν με δεδομένο ότι ο συγκυβερνήτης έμεινε μόνος του στο πιλοτήριο: ή ήθελε να αυτοκτονήσει ή ένιωσε ξαφνική αδιαθεσία. Ωστόσο προσθέτουν ότι το ενδεχόμενο ασθένειας είναι σχεδόν απίθανο καθώς οι προσεκτικές και συνειδητές κινήσεις που απαιτούνται για να αρχίσει η πορεία καθόδου επί 11 λεπτά του Airbus δεν θα μπορούσαν να γίνουν από έναν άνθρωπο που παρουσίασε ξαφνικό πρόβλημα υγείας.

«Το να πετάξεις κατευθείαν πάνω στο βουνό δεν βγάζει κανένα νόημα», αναφέρει ένας εκ των ειδικών και συνεχίζει: «Είτε πρόκειται για μία μη φυσιολογική αλλά απολύτως συνειδητή απόφαση των πιλότων, είτε δείχνει ότι δεν μπορούσαν να αντιδράσουν στην πτώση για κάποιο λόγο».

Σύμφωνα με τους ειδικούς, ο πιλότος που δεν βρισκόταν στο πιλοτήριο θα μπορούσε να πληκτρολογήσει τον κωδικό εισόδου από έξω προκειμένου να του επιτραπεί η είσοδος. Μόνο αν ο πιλότος που βρισκόταν μέσα πατούσε το κουμπί «άρνησης» θα καθιστούσε αδύνατη την προσπάθειά του να επιστρέψει στη θέση του.

Λίγο νωρίτερα η αμερικανική εφημερίδα New York Times, επικαλούμενη πηγές που γνωρίζουν στοιχεία από τον καταγραφέα συνομιλιών στο θάλαμο διακυβέρνησης (μαύρο κουτί), είχε αποκαλύψει ότι ένας από τους πιλότους προσπαθούσε απεγνωσμένα να επιστρέψει στη θέση του στο πιλοτήριο χωρίς ωστόσο να τα καταφέρει, καθώς αυτό ήταν κλειδωμένο. Η πηγή δεν διευκρινίζει αν ο πιλότος που είχε σηκωθεί από τη θέση του ήταν ο κυβερνήτης του αεροσκάφους ή ο συγκυβερνήτης του.

Η αεροπορική εταιρεία Lufthansa ανακοίνωσε ότι ο συγκυβερνήτης του A320 είχε προσληφθεί τον Σεπτέμβριο 2013 από την Germanwings και ότι είχε στο ενεργητικό του 630 ώρες πτήσης.

Η Lufthansa, θυγατρική της οποίας είναι η χαμηλού κόστους Germanwings, δεν επιβεβαίωσε τις πληροφορίες σύμφωνα με τις οποίες ο ένας από τους δύο πιλότους βρέθηκε μόνος του στη διακυβέρνηση του αεροσκάφους, την ώρα που ο δεύτερος πιλότος έμεινε αποκλεισμένος έξω από το κόκπιτ.

Από την πλευρά της η Germanwings ανακοίνωσε: «Θα κάνουμε τα πάντα για να αποκτήσουμε περισσότερες πληροφορίες και δεν θα συμμετάσχουμε σε εικοτολίες. Η έρευνα για τα αίτια του δυστυχήματος ανήκει στις αρμόδιες αρχές».

Ο κυβερνήτης του αεροσκάφους που συνετρίβη στις γαλλικές Αλπεις είχε περισσότερα από 10 έτη εμπειρίας και περισσότερες από 6.000 ώρες πτήσης σε αεροσκάφη Airbus στο ενεργητικό του, είχε ανακοινώσει από την Τρίτη η Germanwings.

Η Lufthansa ανακοίνωσε δύο ειδικές πτήσεις για τους συγγενείς των θυμάτων από το Ντίσελντορφ και τη Βαρκελόνη με προορισμό τη Μασσαλία, στη νότια Γαλλία, ενώ δύο λεωφορεία από την Ισπανία έφτασαν στη Γαλλία κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Πηγή ethnos.gr

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Security Report, Δεκέμβριος 2025
Κυκλοφορεί το Security Report Δεκεμβρίου Κυκλοφορεί σε όλα τα εξειδικευμένα σημεία διανομής το περιοδικό Security Report Δεκεμβρίου, πάντα μαζί με το περιοδικό Ψηφιακή Τηλεόραση. Στο νέο τεύχο…
Συστήματα και εφαρμογές πυρανίχνευσης
Για παλαιά και νέα κτίρια όλων των μεγεθών απαιτείται πλέον να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα και να υιοθετηθούν λύσεις για την πρόληψη και την προστασία από δυνητικές καταστροφές που μπορεί να προ…
Η ΤopVision Security επισκέφθηκε την Dahua Technology στην Κίνα!
Τον Οκτώβριο, η ομάδα της εταιρείας TopVision Security, με έδρα τη Θεσσαλονίκη και συνεργάτης της Dahua Technology στην ελληνική αγορά, έζησε από κοντά μία μοναδική εμπειρία πραγματοποιώντας επίσκεψ…
Παρουσίαση νέων IP καμερών και καταγραφικών Iris Systems από τη Novatron Security Distribution
Την Τετάρτη 5 Νοεμβρίου, η Novatron Security Distribution υποδέχθηκε επαγγελματίες του κλάδου ασφαλείας στις εγκαταστάσεις της στην Κηφισιά, σε μια πολυαναμενόμενη εκδήλωση αφιερωμένη στα νέα προϊόν…
STATHIS GP: 30 χρόνια εξέλιξης, τεχνολογίας και αξιοπιστίας
Από το 1995 και συνεχίζοντας δυναμικά μέχρι σήμερα, η Στάθης Νικόλαος & Αικατερίνη Ο.Ε. / STATHIS GP βρίσκεται σταθερά στο πλευρό των πελατών της, προσφέροντας τη μεγαλύτερη δυνατή ποικιλία σε η…
Η «καρδιά» της λειτουργίας «χτυπά» εδώ
Το Security Report συνομιλεί με έναν έμπειρο Χειριστή Κέντρου Λήψης Σημάτων της εταιρείας Ελληνικός Κεντρικός Σταθμός Α.Ε. - ΕΡΜΗΣ. Ο Αθανάσιος Ρίζος μας μιλά για τις απαιτήσεις του ρόλου που έχε…
Η Electrosystems εντυπωσίασε στη Θεσσαλονίκη
Το Σάββατο, 11 Οκτωβρίου, η Electrosystems πραγματοποίησε το πιο πρωτότυπο και επιτυχημένο event του 2025 με την προσέλευση να «χτυπάει» κόκκινο και να δίνουν το «παρών» πάνω από 170 επαγγελματίες ε…
Μείωση CO2 και βιώσιμη ανάπτυξη από την Dahua Technology
Η Dahua Technology δεσμεύεται να βελτιώσει τις δυνατότητες βιώσιμης ανάπτυξης και να καταβάλλει συνεχείς προσπάθειες για την οικοδόμηση ενός «πράσινου» και ασφαλούς ψηφιακού κόσμου, αναπτύσσοντας κα…
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.