Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
Αυτοκτονία του πιλότου η συντριβή του Airbus;
Featured | Την σκόπιμη πράξη αυτοκτονίας του πιλότου προκρίνουν ως πλέον πιθανή αιτία της αεροπορικής τραγωδίας στις γαλλικές Άλπεις δύο γάλλοι ειδικοί που μιλούν στο Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων, λίγες ώρες μετά την αποκάλυψη από την New York Times ότι ο έτερος πιλότος προσπαθούσε απεγνωσμένα να μπει.Την σκόπιμη πράξη αυτοκτονίας του πιλότου προκρίνουν ως πλέον πιθανή αιτία της αεροπορικής τραγωδίας στις γαλλικές Άλπεις δύο γάλλοι ειδικοί που μιλούν στο Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων, λίγες ώρες μετά την αποκάλυψη από την New York Times ότι ο έτερος πιλότος προσπαθούσε απεγνωσμένα να μπει στο κλειδωμένο πιλοτήριο την ώρα της συντριβής του Airbus των Germanwings που προκάλεσε το θάνατο 150 ανθρώπων.
Μετά την αποκάλυψη των NYT, οι Γάλλοι ειδικοί εκτιμούν ότι μόνο δύο λόγοι μπορούν να συντρέχουν με δεδομένο ότι ο συγκυβερνήτης έμεινε μόνος του στο πιλοτήριο: ή ήθελε να αυτοκτονήσει ή ένιωσε ξαφνική αδιαθεσία. Ωστόσο προσθέτουν ότι το ενδεχόμενο ασθένειας είναι σχεδόν απίθανο καθώς οι προσεκτικές και συνειδητές κινήσεις που απαιτούνται για να αρχίσει η πορεία καθόδου επί 11 λεπτά του Airbus δεν θα μπορούσαν να γίνουν από έναν άνθρωπο που παρουσίασε ξαφνικό πρόβλημα υγείας.
«Το να πετάξεις κατευθείαν πάνω στο βουνό δεν βγάζει κανένα νόημα», αναφέρει ένας εκ των ειδικών και συνεχίζει: «Είτε πρόκειται για μία μη φυσιολογική αλλά απολύτως συνειδητή απόφαση των πιλότων, είτε δείχνει ότι δεν μπορούσαν να αντιδράσουν στην πτώση για κάποιο λόγο».
Σύμφωνα με τους ειδικούς, ο πιλότος που δεν βρισκόταν στο πιλοτήριο θα μπορούσε να πληκτρολογήσει τον κωδικό εισόδου από έξω προκειμένου να του επιτραπεί η είσοδος. Μόνο αν ο πιλότος που βρισκόταν μέσα πατούσε το κουμπί «άρνησης» θα καθιστούσε αδύνατη την προσπάθειά του να επιστρέψει στη θέση του.
Λίγο νωρίτερα η αμερικανική εφημερίδα New York Times, επικαλούμενη πηγές που γνωρίζουν στοιχεία από τον καταγραφέα συνομιλιών στο θάλαμο διακυβέρνησης (μαύρο κουτί), είχε αποκαλύψει ότι ένας από τους πιλότους προσπαθούσε απεγνωσμένα να επιστρέψει στη θέση του στο πιλοτήριο χωρίς ωστόσο να τα καταφέρει, καθώς αυτό ήταν κλειδωμένο. Η πηγή δεν διευκρινίζει αν ο πιλότος που είχε σηκωθεί από τη θέση του ήταν ο κυβερνήτης του αεροσκάφους ή ο συγκυβερνήτης του.
Η αεροπορική εταιρεία Lufthansa ανακοίνωσε ότι ο συγκυβερνήτης του A320 είχε προσληφθεί τον Σεπτέμβριο 2013 από την Germanwings και ότι είχε στο ενεργητικό του 630 ώρες πτήσης.
Η Lufthansa, θυγατρική της οποίας είναι η χαμηλού κόστους Germanwings, δεν επιβεβαίωσε τις πληροφορίες σύμφωνα με τις οποίες ο ένας από τους δύο πιλότους βρέθηκε μόνος του στη διακυβέρνηση του αεροσκάφους, την ώρα που ο δεύτερος πιλότος έμεινε αποκλεισμένος έξω από το κόκπιτ.
Από την πλευρά της η Germanwings ανακοίνωσε: «Θα κάνουμε τα πάντα για να αποκτήσουμε περισσότερες πληροφορίες και δεν θα συμμετάσχουμε σε εικοτολίες. Η έρευνα για τα αίτια του δυστυχήματος ανήκει στις αρμόδιες αρχές».
Ο κυβερνήτης του αεροσκάφους που συνετρίβη στις γαλλικές Αλπεις είχε περισσότερα από 10 έτη εμπειρίας και περισσότερες από 6.000 ώρες πτήσης σε αεροσκάφη Airbus στο ενεργητικό του, είχε ανακοινώσει από την Τρίτη η Germanwings.
Η Lufthansa ανακοίνωσε δύο ειδικές πτήσεις για τους συγγενείς των θυμάτων από το Ντίσελντορφ και τη Βαρκελόνη με προορισμό τη Μασσαλία, στη νότια Γαλλία, ενώ δύο λεωφορεία από την Ισπανία έφτασαν στη Γαλλία κατά τη διάρκεια της νύχτας.
Πηγή ethnos.gr