Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
«Προβληματικοί» οι συρμοί 3ης γενιάς του μετρό;
Συνεχή είναι τα προβλήματα που παρουσιάζουν οι καινούργιοι συρμοί 3ης γενιάς του Μετρό Αθήνας, όπως καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι στο μετρό, με συνέπεια να τίθενται σε κίνδυνο η ασφάλεια του σιδηροδρόμου. Για το λόγο αυτό, οι εργαζόμενοι προχώρησαν σε προειδοποιητική στάση εργασίας σε ΜΕΤΡΟ και ΗΣΑΠ.Συνεχή είναι τα προβλήματα που παρουσιάζουν οι καινούργιοι συρμοί 3ης γενιάς του Μετρό Αθήνας, όπως καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι στο μετρό, με συνέπεια να τίθενται σε κίνδυνο η ασφάλεια του σιδηροδρόμου. Για το λόγο αυτό, οι εργαζόμενοι προχώρησαν σε προειδοποιητική στάση εργασίας σε ΜΕΤΡΟ και ΗΣΑΠ την Πέμπτη 19/3 με αίτημα την απόσυρση των νέων συρμών.
Όπως καταγγέλλει το Σωματείο Ηλεκτροδηγών και λοιπών Εργαζομένων Κίνησης της ΣΤΑΣΥ (ΣΗΕΚ), εδώ και λίγους μήνες άρχισαν να κυκλοφορούν στο δίκτυο του υπογείου σιδηροδρόμου (Γραμμή 2) τρένα που παρελήφθησαν πριν από τρία χρόνια (17 συρμοί) και το κόστος τους έφτασε τα 155.000.000 ευρώ.
Τους συρμούς 3ης γενιάς έχει κατασκευάσει η κορεάτικη κοινοπραξία Ηanwa – Hyundai Rotem, ενώ τα προβλήματα ήταν τέτοια που, όπως έχουν καταγγείλει επιβάτες, οι συρμοί ακινητοποιούνταν στη μέση των γραμμών, με αποτέλεσμα να υφίστανται τεράστια ταλαιπωρία και να προκαλούνται μεγάλες καθυστερήσεις στα δρομολόγια.
Οι εργαζόμενοι στην ανακοίνωσή τους υπογραμμίζουν ότι ανέδειξαν από την πρώτη στιγμή το γεγονός προς τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ, με την επισήμανση ότι τα προβλήματα, “πέραν της αναστάτωσης των δρομολογίων, θέτουν σε κίνδυνο αυτό που λέγεται ‘Ασφάλεια Σιδηροδρόμου'” (προσωπικό, επιβάτες, εξοπλισμός), ενώ έκαναν λόγο και για “τεράστια δυσλειτουργία που παρουσιάζουν και οι οθόνες ελέγχου αποβίβασης – επιβίβασης επιβατών στις καμπίνες ηλεκτροδήγησης στους συρμούς του Ηλεκτρικού”. Οι εργαζόμενοι, εξάλλου, έχουν καταγγείλει ξανά πως “μέχρι σήμερα και παρά τις χρονοβόρες και ‘κοστοβόρες’ δοκιμές, τα τραίνα αυτά παρουσιάζουν προβλήματα σε τέτοιο βαθμό, ώστε τίθεται ‘εν αμφιβόλω’ η αξιοπιστία και η ομαλή λειτουργία τους”.
Παρά τις όποιες οχλήσεις μας, προσθέτει η ανακοίνωση του ΣΕΗΚ, “η Διοίκηση της Εταιρείας δείχνει μία περίεργη στάση, δείχνοντάς μας ότι ή δεν καταλαβαίνει τα προβλήματα ή ότι τα θεωρεί μικρής σημασίας. Υπάρχουν όμως κάποια όρια που όταν ξεπερνιούνται, ο μόνος τρόπος αντιμετώπισής τους είναι η ανάδειξη του προβλήματος”. Για τον λόγο αυτό προχωρούν σήμερα σε τρίωρη προειδοποιητική στάση εργασίας καλώντας “τη ΣΤΑΣΥ και τους εμπλεκόμενους πολιτικούς προϊστάμενους, αφού δώσουν επαρκείς εξηγήσεις, να λάβουν κάθε μέριμνα, ώστε να αποφευχθούν ‘παρατράγουδα’ που θα θίξουν τη σωματική ακεραιότητα προσωπικού ή επιβατών”.