Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
Η Bosch προσδιορίζεται ως μια #high-tech εταιρεία
Το βίντεο #LikeABosch με νέο πρόσωπο τη διάδοχο του Shawn, έκανε πρεμιέρα στην Έκθεση Consumer Electronics Show (CES) στο Λας Βέγκας. Η ταινία αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης ψηφιακής καμπάνιας που εστιάζει στην ποιότητα που διέπει την εταιρεία όσον αφορά την προηγμένη τεχνολογία. Στο βίντεο, η νέα πρωταγωνίστρια Gwen παρουσιάζει μερικές από τις τεχνολογίες αιχμής που ανήκουν στη γκάμα προϊόντων της Bosch. Ως «high-tech μαμά», η Gwen επιδιώκει να δείξει στον έφηβο γιο της και στον φίλο του πόσο χαλαρή και άνετη είναι με τη βοήθεια αμέτρητων λύσεων της Bosch, σε πολλούς τομείς της καθημερινότητάς τους, με το χαρακτηριστικό χιούμορ της καμπάνιας #LikeABosch, φυσικά. Θα πείσει τους εφήβους άραγε;
Το βίντεο #LikeABosch με νέο πρόσωπο τη διάδοχο του Shawn, έκανε πρεμιέρα στην Έκθεση Consumer Electronics Show (CES) στο Λας Βέγκας. Η ταινία αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης ψηφιακής καμπάνιας που εστιάζει στην ποιότητα που διέπει την εταιρεία όσον αφορά την προηγμένη τεχνολογία. Στο βίντεο, η νέα πρωταγωνίστρια Gwen παρουσιάζει μερικές από τις τεχνολογίες αιχμής που ανήκουν στη γκάμα προϊόντων της Bosch. Ως «high-tech μαμά», η Gwen επιδιώκει να δείξει στον έφηβο γιο της και στον φίλο του πόσο χαλαρή και άνετη είναι με τη βοήθεια αμέτρητων λύσεων της Bosch, σε πολλούς τομείς της καθημερινότητάς τους, με το χαρακτηριστικό χιούμορ της καμπάνιας #LikeABosch, φυσικά. Θα πείσει τους εφήβους άραγε;
Όπως και στην προηγούμενη σειρά #LikeABosch, αυτή η νέα καμπάνια προηγμένης τεχνολογίας αφορά την τοποθέτηση της Bosch και τη δημόσια εικόνα της. Στον στόχο αναφέρθηκε περισσότερο ο υπεύθυνος έργου Jochen Stein: «Με την καμπάνια #LikeABosch, αποδεικνύουμε και πάλι ότι οι πελάτες μας μπορούν να διαχειρίζονται την καθημερινότητά τους με άνεση και ευκολία χάρη στις πολλές έξυπνες, συνδεδεμένες και βιώσιμες λύσεις προηγμένης τεχνολογίας της Bosch – απλά #LikeABosch.» Τίθενται επί τάπητος βασικά στρατηγικά θέματα όπως η τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ), το διαδίκτυο των πραγμάτων (ΙοΤ), και η βιωσιμότητα.
Εκτός από το μουσικό βίντεο, θα παραχθεί περαιτέρω περιεχόμενο για τον ιστότοπο της καμπάνιας και τα παγκόσμια κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Η καμπάνια θα παρουσιάσει συνολικά δώδεκα προϊόντα και λύσεις, συμπεριλαμβανομένης της κινητής συσκευής συναγερμού Spexor, Smartglasses και του συστήματος αισθητήρων SoundSee, το οποίο χρησιμοποιείται ήδη από τον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό (ISS).
Πατήστε εδώ για να δείτε το νέο βίντεο της καμπάνιας High-Tech #LikeABosch