Skip to main content
Hermes Banner 1
DIGITAL TV 187
securityreport e mag odhgos 2021
19 Μαΐου 2021 10:56

Δίκτυο 5G και smartphone: Μεγάλες αλλαγές από τη χρήση του

d4fdf72d38426d7167931b8320fe269c XL 817090f6

Το 5G αλλάζει ήδη πρακτικές και συμπεριφορές κατά τη χρήση των έξυπνων κινητών τηλεφώνων, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας του ConsumerLab της Ericsson. Η έρευνα με θέμα «πέντε τρόποι για ένα καλύτερο 5G για τους καταναλωτές» είναι το αποτέλεσμα της μεγαλύτερης παγκόσμιας μελέτης καταναλωτών για το 5G που έχει πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα. Καλύπτοντας το αίσθημα και την αντίληψη των καταναλωτών σε 26 αγορές, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, της Κίνας, της Νότιας Κορέας και του Ηνωμένου Βασιλείου.

Το 5G αλλάζει ήδη πρακτικές και συμπεριφορές κατά τη χρήση των έξυπνων κινητών τηλεφώνων, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας του ConsumerLab της Ericsson.

Η έρευνα με θέμα «πέντε τρόποι για ένα καλύτερο 5G για τους καταναλωτές» είναι το αποτέλεσμα της μεγαλύτερης παγκόσμιας μελέτης καταναλωτών για το 5G που έχει πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα. Καλύπτοντας το αίσθημα και την αντίληψη των καταναλωτών σε 26 αγορές, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, της Κίνας, της Νότιας Κορέας και του Ηνωμένου Βασιλείου.

Η μεθοδολογία της μελέτης του Ericsson ConsumerLab είναι αντιπροσωπευτική για 1,3 δισεκατομμύρια χρήστες έξυπνων κινητών τηλεφώνων (smartphone) παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων 220 εκατομμυρίων συνδρομητών 5G. Η έκθεση διερευνά τις βασικές τάσεις πίσω από την υιοθέτηση, τη χρήση και την αντίληψη των καταναλωτών με και προς το 5G.

Μεταξύ των βασικών ευρημάτων της, η έκθεση αποκαλύπτει ότι ακόμη και μέχρι το τέλος του 2020, 22% περισσότεροι χρήστες smartphone με κινητά τηλέφωνα έτοιμα για 5G θα μπορούσαν να έχουν αναβαθμιστεί σε 5G αν είχε αντιμετωπιστεί το κενό γνώσεων σχετικά με τη νέα αυτή τεχνολογία και τα πλεονεκτήματά της. Η έκθεση υπογραμμίζει επίσης πώς το 5G έχει ήδη αρχίσει να πυροδοτεί νέες συμπεριφορές χρήσης.

Εκτός από τη μείωση της χρήσης Wi-Fi, οι χρήστες που υιοθετούν πρώιμα το 5G ξοδεύουν επίσης κατά μέσο όρο δύο ώρες περισσότερο σε παιχνίδια που χρησιμοποιούν το cloud και μία ώρα περισσότερο σε εφαρμογές επαυξημένης πραγματικότητας (AR) την εβδομάδα σε σύγκριση με τους χρήστες 4G.

Ωστόσο, ενώ οι χρήστες του 5G είναι ικανοποιημένοι με την ταχύτητα, περίπου το 70% είναι δυσαρεστημένοι με τη διαθεσιμότητα καινοτόμων υπηρεσιών και νέων εφαρμογών. Οι καταναλωτές δηλώνουν πρόθυμοι να πληρώσουν 20-30% περισσότερο για πακέτα 5G που συνδυάζονται με περιπτώσεις χρήσης ψηφιακών υπηρεσιών.

Τα lockdowns λόγω της πανδημίας και οι περιορισμοί μετακίνησης σημαίνουν ότι η συντριπτική πλειοψηφία των εμπειριών των πρώτων χρηστών που υιοθέτησαν το 5G προήλθε από χρήση της τεχνολογίας σε εσωτερικούς χώρους. Ως αποτέλεσμα, οι πρώτοι χρήστες δηλώνουν ότι η κάλυψη σε εσωτερικούς χώρους είναι δύο φορές πιο σημαντική από την ταχύτητα ή τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας για την παροχή ικανοποιητικών εμπειριών 5G.

Η έκθεση περιγράφει επίσης πέντε τρόπους με τους οποίους οι πάροχοι υπηρεσιών επικοινωνιών (CSPs) μπορούν να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των καταναλωτών, τόσο άμεσα όσο και μακροπρόθεσμα, συμπεριλαμβάνοντας μεταξύ άλλων:

– την αντιμετώπιση του γνωστικού κενού με την εκπαίδευση και την καλύτερη προώθηση της αξίας του 5G στους καταναλωτές

– την εξασφάλιση σταθερής ποιότητας κάλυψης 5G τόσο σε εσωτερικούς όσο και σε εξωτερικούς χώρους

– την προσαρμογή στις απαιτήσεις του δικτύου για νέες υπηρεσίες 5G

– την εστίαση στην πρόθεση των καταναλωτών να οραματιστούν νέες περιπτώσεις χρήσης 5G

– την επιτάχυνση της διαθεσιμότητας υφιστάμενων και νέων περιπτώσεων χρήσης μέσω συνεργασιών με το οικοσύστημα

Ο Jasmeet Singh Sethi, Head of ConsumerLab, Ericsson Research, αναφέρει: «Μέχρι στιγμής, οι αναλύσεις των εμπειριών του δικτύου 5G έχουν επικεντρωθεί κυρίως στις ταχύτητες και τη διαθεσιμότητα του 5G με βάση ανεξάρτητες μετρήσεις δικτύου. Είναι όμως εξίσου σημαντικό να κατανοήσουμε πώς αντιλαμβάνονται την εμπειρία αυτή οι πρώιμοι χρήστες του 5G (early adopters). Με τις πέντε συστάσεις και τις ενοράσεις του Ericsson ConsumerLab, οι πάροχοι μπορούν να ενθαρρύνουν την υιοθέτηση του 5G και να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των καταναλωτών».

 

Πηγή: https://www.cnn.gr/

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

  • Security Report, Μάιος 2024

    Security Report, Μάιος 2024

    Κυκλοφορεί σε όλα τα εξειδικευμένα σημεία διανομής το περιοδικό Security Report Μαΐου, πάντα μαζί με το περιοδικό Ψηφιακή Τηλεόραση. Στο νέο τεύχος θα βρείτε ενδιαφέροντα θέματα και δοκιμές που...
  • AI κάμερες και καταγραφικά

    AI κάμερες και καταγραφικά

    Σε μια εποχή που προσδιορίζεται από την ταχεία τεχνολογική πρόοδο και εξέλιξη, η τεχνητή νοημοσύνη λειτουργεί ως game changer, επαναπροσδιορίζοντας τον κλάδο της ασφάλειας, πόσω μάλλον αυτόν της β...
  • Η Novatron Security Distribution εξαγόρασε την Grande Security

    Η Novatron Security Distribution εξαγόρασε την Grande Security

    Η Novatron Security Distribution Α.Ε., μέλος του ομίλου IFSAS, κορυφαίου ομίλου λύσεων & προϊόντων τεχνολογίας φυσικής ασφάλειας στην Ελλάδα, ανακοίνωσε την πλήρη εξαγορά των μετοχών της Grand...
  • Βία κατά των Γυναικών

    Βία κατά των Γυναικών

    Δυστυχώς, η αφορμή για αυτό το άρθρο είναι η δολοφονία της 28χρονης Κυριακής Γρίβα από τον πρώην σύντροφό της μόλις έξω από το Α.Τ. Αγίων Αναργύρων. Η τραγικότητα αυτού του περιστατικού εντείνεται...
  • Maxhub Open Days από την PartnerNET

    Maxhub Open Days από την PartnerNET

    Η PartnerNET, στο πλαίσιο της συνεχούς αναβάθμισης των προϊόντων και των υπηρεσιών που προσφέρει στους συνεργάτες της, διοργάνωσε σε συνεργασία με την Maxhub στα γραφεία της την Τετάρτη 10 και την...
  • Hikvsion HiWatch

    Hikvsion HiWatch

    To HiWatch είναι ένα ξεχωριστό brand της Hikvision, το οποίο περιλαμβάνει επαγγελματικά δικτυακά προϊόντα CCTV, που προορίζονται για μικρά και μεσαία έργα. Τα προϊόντα του brand HiWatch της Hik...