Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
Dataxis: Η αγορά κυβερνοασφάλειας ακμάζει
Ενώ οι δυτικές αγορές ήταν ήδη ιδιαίτερα ώριμες όσον αφορά τις παραδοσιακές λύσεις ασφάλειας στον κυβερνοχώρο (με προϊόντα όπως antivirus, προστασία ιστού, γονικός έλεγχος), τα τελευταία πέντε χρόνια σημειώθηκε τεράστια διαφοροποίηση όσον αφορά τις υπηρεσίες, σύμφωνα με έκθεση της Dataxis. Πιο συγκεκριμένες λύσεις τερματικού και cloud που εστιάζουν στον έλεγχο προσωπικών δεδομένων, όπως το BreachGuard από την Avast ή το Personal Data Cleanup από τη McAfee, που κυκλοφόρησε, μετά τον πολλαπλασιασμό των συνδεδεμένων συσκευών και την υιοθέτηση ενός μισοφέγγαρου αριθμού υπηρεσιών IoT στα σπίτια.
Η υιοθέτηση του home-office από μεγαλύτερο μερίδιο επιχειρήσεων στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη στον απόηχο της πανδημίας έκανε έναν αυξανόμενο αριθμό εταιρειών ευάλωτες σε παραβιάσεις της ασφάλειας, οδηγώντας τες να επενδύσουν σε νεότερες λύσεις κυβερνοασφάλειας. Αν και οι παραδοσιακές λύσεις κυβερνοασφάλειας παραμένουν ευρέως χρησιμοποιούμενες και αντιπροσωπεύουν σημαντικό μερίδιο των καταναλωτικών εσόδων των μεγάλων παικτών, οι νεότερες λύσεις κυβερνοασφάλειας γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς, λέει η Dataxis.
Αυτές οι λύσεις τείνουν να παρέχουν περισσότερο έλεγχο και ευελιξία στους πελάτες, μέσω δύο βασικών κατευθυντήριων γραμμών: καλύτερη διαλειτουργικότητα μεταξύ των διαφορετικών συσκευών, ευνοώντας τις λύσεις cloud έναντι λύσεων τελικού σημείου και καλύτερη παρακολούθηση αυτών των λύσεων, μετά τις αυξανόμενες ανησυχίες των καταναλωτών σχετικά με χρήση των προσωπικών τους δεδομένων: σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε η Cisco στην Έκθεση Consumer Privacy Report 2021, μεταξύ του 86 τοις εκατό των καταναλωτών που φρόντιζαν για το απόρρητο των δεδομένων τους, το 79 τοις εκατό ήταν πρόθυμοι να ξοδέψουν χρόνο και χρήμα για να έχουν περισσότερο έλεγχο, οδηγώντας 47 τοις εκατό από αυτούς να επιλέγουν αποτελεσματικά λύσεις ασφάλειας που διασφαλίζουν καλύτερες πολιτικές δεδομένων.
Αυτός ο πολλαπλασιασμός των υπηρεσιών επέτρεψε στους παρόχους κυβερνοασφάλειας να δημιουργήσουν υψηλότερα ARPU από τη βάση πελατών τους, παρέχοντας υψηλότερες ροές εσόδων, ειδικά τα τελευταία δύο χρόνια. Για παράδειγμα, οι ετήσιοι συνδρομητές επιτραπέζιου υπολογιστή ARPU της AVAST αυξήθηκαν από 45 $ το 2017 σε σχεδόν 55 $ το 2021, ενώ τα παγκόσμια έσοδα από συνδρομές στον κυβερνοχώρο στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη αυξήθηκαν με ετήσιο ρυθμό 9% κατά μέσο όρο την ίδια χρονική περίοδο.
Ωστόσο, αυτή η σημαντική ανάπτυξη επικεντρώνεται ολοένα και περισσότερο στους υφιστάμενους ηγέτες της αγοράς – Avast, McAfee και Norton πάνω από αυτούς – ενώ ένας αυξανόμενος αριθμός μικρότερων και πιο premium παρόχων κυβερνοασφάλειας σταδιακά μετατοπίζει τις δραστηριότητές τους από καταναλωτή σε επιχείρηση. Αυτή η μετάβαση είναι τόσο το αποτέλεσμα της επιταχυνόμενης μετανάστευσης στο cloud για πολλές επιχειρήσεις, που οδηγεί σε ανάγκες ημισελήνου για προστασία στον κυβερνοχώρο, όσο και του αυξανόμενου ανταγωνισμού από δωρεάν λύσεις κυβερνοασφάλειας από την πλευρά των καταναλωτών, όπως το Windows Defender.
Προκειμένου να διατηρήσουν υψηλά ποσοστά διατήρησης μεταξύ του τμήματος των καταναλωτών τους, οι πάροχοι κυβερνοασφάλειας έχουν εδραιώσει τις συνεργασίες τους με τους παρόχους τηλεπικοινωνιών, ειδικά στον τομέα της κινητής τηλεφωνίας, για να μειώσουν τα ποσοστά απόκλισης. Εάν αυτές οι συνεργασίες επέτρεψαν στις υπηρεσίες κυβερνοασφάλειας να επεκτείνουν σημαντικά την εμβέλειά τους, η διείσδυσή τους μεταξύ των πελατειακών βάσεων των παρόχων παραμένει χαμηλή, το ποσοστό υιοθέτησης αυτών των υπηρεσιών μέσω συνεργασιών είναι συνήθως κάτω από το 5 τοις εκατό των βάσεων πελατών των παρόχων, σύμφωνα με τα στοιχεία της Dataxis.
Πηγή: advanced-television.com