Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
Consumer Reports: Πιο προσεκτικοί οι αμερικάνοι καταναλωτές στο διαδίκτυο
Μια αισιόδοξη τάση κατέγραψε η έρευνα της Consumer Reports, αναφορικά με τα μέτρα προστασίας που λαμβάνουν οι αμερικανοί καταναλωτές στο διαδίκτυο.
Σύμφωνα με τα ευρήματα, παρατηρείται ουσιαστική βελτίωση των πρακτικών ασφάλειας στον κυβερνοχώρο και απορρήτου των καταναλωτών τα τελευταία τρία χρόνια. Από ότι φαίνεται, όλο και περισσότερα άτομα έχουν καλύτερη επίγνωση των κινδύνων ασφάλειας και απορρήτου που συνδέονται με το ψηφιακό τους αποτύπωμα και αρκετοί έχουν αλλάξει σημαντικά τη διαδικτυακή συμπεριφορά τους ώστε να προστατευτούν περισσότερο.
Ορισμένες από τις βελτιωτικές κινήσεις αυτές, φυσικά έχουν να κάνουν – όπως π.χ. η αύξηση της χρήσης του ελέγχου ταυτότητας πολλαπλών παραγόντων (MFA) – φαίνεται να συνδέονται με το γεγονός ότι όλο και περισσότεροι ιστότοποι το απαιτούν προκειμένου να επιτρέψουν την πρόσβαση. Παρόλα αυτά όμως, όπως τονίζουν οι ειδικοί, πολλές από τις αλλαγές των χρηστών έρχονται σαν απότοκο της υψηλότερης επίγνωσης των κινδύνων στον κυβερνοχώρο.
Συγκεκριμένα, το 88% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι χρησιμοποιεί “ισχυρούς” κωδικούς πρόσβασης – οκτώ χαρακτήρες ή περισσότερους, με κεφαλαία και πεζά γράμματα, αριθμούς και σύμβολα – για την προστασία της πρόσβασης στα δίκτυά τους Wi-Fi. Το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 74% στην τελευταία έρευνα του 2019. Ομοίως, το 85%, έχει εφαρμόσει μέτρα όπως η απαίτηση κωδικού πρόσβασης, PIN, TouchID ή FaceID για να ξεκλειδώσει το smartphone του, σε αντίθεση με 69% στην τελευταία έρευνα.
Τέλος, μία από τις πιο σημαντικές αλλαγές που καταγράφηκαν ήταν η χρήση του ελέγχου ταυτότητας πολλαπλών παραγόντων, με το 77% των ερωτηθέντων να δηλώνει ότι χρησιμοποιεί πλέον MFA, από 50% το 2019.