Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
Η BMW προειδοποιεί τους οδηγούς για τις κάμερες της τροχαίας!
Η BMW προσφέρει ένα σύστημα έγκαιρης προειδοποίησης των οδηγών για ύπαρξη συσκευών καταγραφής οχημάτων που κινούνται με υπερβολική ταχύτητα αλλά και για κάμερες σε φωτεινούς σηματοδότες έναντι βέβαια κάποιας συνδρομής! Η νέα εργοστασιακή λειτουργία είναι μια αυτοματοποιημένη έκδοση μιας παρόμοιας υπηρεσίας που προσφέρεται από την εφαρμογή πλοήγησης Waze που ανήκει στην Google, η οποία βασίζεται στους οδηγούς για την αυτόματη αναφορά παγίδων ταχύτητας και την παρουσία άλλων μέτρων επιβολής της κυκλοφορίας.
Η BMW προσφέρει ένα σύστημα έγκαιρης προειδοποίησης των οδηγών για ύπαρξη συσκευών καταγραφής οχημάτων που κινούνται με υπερβολική ταχύτητα αλλά και για κάμερες σε φωτεινούς σηματοδότες έναντι βέβαια κάποιας συνδρομής! Η νέα εργοστασιακή λειτουργία είναι μια αυτοματοποιημένη έκδοση μιας παρόμοιας υπηρεσίας που προσφέρεται από την εφαρμογή πλοήγησης Waze που ανήκει στην Google, η οποία βασίζεται στους οδηγούς για την αυτόματη αναφορά παγίδων ταχύτητας και την παρουσία άλλων μέτρων επιβολής της κυκλοφορίας.
Ωστόσο, σε αντίθεση με την προσέγγιση της Waze, η υπηρεσία πληροφοριών για την κάμερα κυκλοφορίας της BMW βασίζεται σε ένα εθνικό δίκτυο δημόσιων θέσεων σταθερών και κινητών καμερών κυκλοφορίας, σε συνδυασμό με δεδομένα από ανιχνευτές ραντάρ και λέιζερ, για να ειδοποιεί τους οδηγούς σε πραγματικό χρόνο μέσω της οθόνης infotainment.
Αυτή η υπηρεσία, που υποστηρίζεται από την Here Technologies και την Cedar Electronics, είναι μέρος της σουίτας Connected Drive της BMW, η οποία περιλαμβάνει προηγμένες πληροφορίες κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο και τεχνολογία επεξεργασίας ομιλίας στο Διαδίκτυο.
Η BMW περιλαμβάνει δοκιμαστικά και δωρεάν αρχικά την συγκεκριμένη υπηρεσία πληροφοριών για τις κάμερες για 3 μήνες σε κάποια μοντέλα του 2021. Μετά από αυτήν την περίοδο χάριτος, οι ιδιοκτήτες πρέπει να αποφασίσουν εάν θα επιθυμούν να διατηρήσουν την συγκεκριμένη υπηρεσία με κόστος 25 δολάρια για 15 μήνες.
Ο Sam Abuelsamid, κύριος ερευνητής της Guidehouse Insights, ο οποίος παρακολουθεί τέτοιες αναδυόμενες τεχνολογίες, χαρακτήρισε την υπηρεσία ως «ασφαλιστήριο συμβόλαιο» έναντι των παραβάσεων για ταχύτητα.
«Για δεκαετίες, πολλοί οδηγοί ξοδεύουν πάρα πολλά χρήματα για να προμηθευτούν ανιχνευτές ραντάρ για τον ίδιο σκοπό. Με λίγα χρήματα πλέον θα μπορούν να ενημερώνονται άμεσα και σίγουρα.» ανέφερε ο Abuelsamid. «Ξοδεύετε λίγα χρήματα ώστε να αποφύγετε τα προβλάματα, γνωρίζοντας ότι θα λάβετε κάποια προειδοποίηση».
Η συγκεκριμένη κίνηση της BMW είναι μέρος ενός βιομηχανικού κύματος υπηρεσιών που βασίζονται σε λογισμικό που προσθέτουν λειτουργικότητα, εξατομίκευση αλλά και έσοδα μέσω της συνδρομής.
Η προσπάθεια της βιομηχανίας προς το μοντέλο συνδρομής είναι διπλή καθώς δημιουργεί επαναλαμβανόμενες ροές εσόδων και προσφέρει μοναδικές εμπειρίες στο αυτοκίνητο.
Η BMW δεν είναι μόνη της στη δημιουργία εσόδων από υπηρεσίες καθώς η Tesla προσφέρει επιπλέον δυνατότητες λήψης, όπως Premium Connectivity ή Acceleration Boost για συγκεκριμένα μοντέλα. Η Mercedes-Benz προσφέρει μια επιλογή Track Pace με δυνατότητα λήψης για τους ιδιοκτήτες AMG που τους επιτρέπει να καταγράφουν τους χρόνους γύρου και να απεικονίζουν τις αγωνιστικές τους επιδόσεις στην οθόνη.
«Τα έσοδα από τις συνδρομές κάνουν τις αυτοκινητοβιομηχανίες να επενδύσουν σε χαρακτηριστικά pay-as-you-go. Εάν μπορείτε να κάνετε τους ανθρώπους να εγγραφούν και να πληρώνουν λίγα δολάρια το μήνα κάθε χρόνο, αυτά είναι τα έσοδα στα οποία μπορείτε να βασίζεστε» ξεκαθαρίζει ο Abuelsamid.
Παρόλο που οι καταναλωτές έχουν δείξει προθυμία να εγγραφούν σε υπηρεσίες μουσικής και βίντεο, μένει να δούμε αν αυτό θα υιοθετηθεί και στα αυτοκίνητα.
«Κάποτε όταν κάποιος αγόραζε ένα αυτοκίνητό συνήθως πραγματοποιούσε μια μηνιαία πληρωμή δόσης και όταν εξοφλούνταν το όχημα είχαν τελειώσει. Δεν πλήρωναν διαρκώς. Αυτό το μοντέλο τείνει να αλλάξει και στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας και οι ιδιοκτήτες οχημάτων μέσω μηνιαίας πληρωμής θα μπορούν να απολαμβάνουν διάφορες υπηρεσίες. Ωστόσο αν οι ιδιοκτήτες οχημάτων έχουν να επιλέξουν μεταξύ 20 ή 30 υπηρεσιών τότε θα ανεβαίνει υπερβολικά το κόστος και ίσως οι συνδρομητικές υπηρεσίες να μην αποφέρουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα» επισήμανε ο Abuelsamid.
Πηγή: https://www.newsauto.gr/