Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
Πως η παρακολούθηση βίντεο μπορεί να βοηθήσει τους λιανοπωλητές πέρα από την ασφάλεια
Η ασφάλεια είναι ένα σημαντικό στοιχείο στο λιανικό εμπόριο και μπορεί να ληφθεί μέριμνα από λύσεις ασφαλείας, όπως η παρακολούθηση βίντεο. Αλλά η βιντεοεπιτήρηση μπορεί επίσης να βοηθήσει τους λιανοπωλητές να αντιμετωπίσουν διάφορες προκλήσεις που δεν αφορούν την ασφάλεια. Παρακάτω θα δείτε τους τρόπους με τους οποίους η παρακολούθηση βίντεο μπορεί να βοηθήσει τους λιανοπωλητές πέρα από την ασφάλεια.
Προκλήσεις που δεν αφορούν την ασφάλεια που αντιμετωπίζουν οι λιανοπωλητές
Τα καταστήματα λιανικής αντιμετωπίζουν μια ποικιλία προκλήσεων που δεν σχετίζονται με την ασφάλεια που μπορούν να επηρεάσουν τις λειτουργίες και τη συνολική επιτυχία τους. Αυτά περιλαμβάνουν: τον ισχυρό ανταγωνισμό από το ηλεκτρονικό εμπόριο, όπου τα καταστήματα με τούβλα και το κονίαμα αισθάνονται συνεχώς τις ανταγωνιστικές πιέσεις από τα διαδικτυακά τους αντίστοιχα. Την ανάγκη βελτίωσης της εμπειρίας του πελάτη, η οποία είναι απαραίτητη για τη διατήρηση των πελατών και την οικοδόμηση της αφοσίωσης στην επωνυμία· και διαχείριση αποθεμάτων, όπου οι έμποροι λιανικής ενδέχεται να θεωρήσουν ότι η εξισορρόπηση των επιπέδων αποθέματος για την κάλυψη της ζήτησης χωρίς υπερβολή ή υποαπόθεση είναι αρκετά δύσκολη.
Το βίντεο μπορεί να παίξει κρίσιμο ρόλο
Για την αντιμετώπιση των προαναφερθέντων προκλήσεων, οι λύσεις παρακολούθησης βίντεο που αποτελούνται από κάμερες και αναλυτικά στοιχεία βίντεο μπορούν να διαδραματίσουν βασικό ρόλο. “Οι έμποροι λιανικής αποθηκεύουν petabyte δεδομένων κάθε χρόνο σε όλη την επιχείρησή τους που μπορούν να αποφέρουν πολύτιμες πληροφορίες σε πολλούς από τους ενδιαφερόμενους”, δήλωσε ο Grant Cowan, Αντιπρόεδρος Στρατηγικών Λογαριασμών της Salient Systems. «Όπως ένας προπονητής ποδοσφαίρου θα επιστρέψει και θα ελέγξει την κασέτα του παιχνιδιού για να κατανοήσει καλύτερα την απόδοση της ομάδας του, οι έμποροι λιανικής μπορούν να χρησιμοποιήσουν το βίντεο του καταστήματός τους ως «ταινία παιχνιδιού» για να κατανοήσουν καλύτερα τη συμπεριφορά των πελατών και τα μοτίβα αγορών για να βελτιώσουν τα αποτελέσματα».
«Οι λύσεις ανάλυσης βίντεο που προσφέρουν ένα άλλο επίπεδο πολύτιμων δεδομένων συμπεριφοράς πελατών και εργαζομένων μπορούν να ξεκλειδώσουν πολύτιμες πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο. Τα παραδείγματα περιλαμβάνουν τον αριθμό των ατόμων που έρχονται σε καταστήματα λιανικής, τι κάνουν ενώ βρίσκονται εκεί, με ποια προϊόντα ασχολούνται περισσότερο και πώς λειτουργεί ο σχεδιασμός ή η κάτοψη του καταστήματος», δήλωσε ο Steve Womer, SVP of Engineering της Interface Systems. «Όλα αυτά τα δεδομένα θα αποκαλύψουν πληροφορίες που μπορούν να βοηθήσουν τους λιανοπωλητές να βελτιστοποιήσουν τη διάταξη των καταστημάτων, να λάβουν κρίσιμες αποφάσεις σχετικά με το merchandising, να συσχετίσουν το ποσοστό των πελατών με διαδικτυακές καμπάνιες, να εντοπίσουν σημεία συμφόρησης στο προσωπικό, να δοκιμάσουν νέα σχέδια καταστημάτων ή να συγκρίνουν την αποτελεσματικότητα των καμπανιών εντός καταστήματος.»
Παρακάτω θα δείτε με μια πιο προσεκτική ματιά στα λειτουργικά και διαχειριστικά οφέλη που μπορούν να αποκομίσουν οι έμποροι λιανικής από τα συστήματα βιντεοπαρακολούθησής τους.
Ανάλυση επισκεψιμότητας
Το ποσοστό επιτυχίας ή ο αριθμός των ατόμων που επισκέπτονται ένα κατάστημα έχει γίνει μια κρίσιμη μέτρηση για τους λιανοπωλητές. Τώρα μπορούν να βασίζονται σε μετρητές ατόμων για να αποκτήσουν δεδομένα επισκεψιμότητας και να διεξάγουν ανάλυση επισκεψιμότητας λιανικής. Μεταξύ των διαφόρων λύσεων μέτρησης ατόμων που είναι διαθέσιμες, οι μετρητές 3D που βασίζονται σε βίντεο χρησιμοποιούν τη στερεοσκοπική τεχνολογία για να λάβουν πιο λεπτομερή δεδομένα βάθους, καθιστώντας έτσι τη μέτρηση των ατόμων πιο ακριβή. Και οι πληροφορίες που παρέχονται μπορούν να ωφελήσουν τους λιανοπωλητές με διάφορους τρόπους.
«Η καταμέτρηση ατόμων και η παρακολούθηση πληρότητας με χρήση ανάλυσης βίντεο δεν είναι μόνο πιο ακριβής και αποτελεσματική από τις παραδοσιακές μεθόδους, αλλά με τα πιο πρόσφατα εργαλεία αναφοράς και ελέγχου επιτρέπει την ευκολότερη μέτρηση της απόδοσης των πωλήσεων σε σχέση με την απόδοση. Αυτή είναι μια ζωτικής σημασίας σύγκριση που μπορεί να ξεκλειδώσει προηγούμενα κρυμμένα insights», δήλωσε ο Jamie Barnfield, Senior Sales Director της IDIS.
Πρόσθεσε: «Για παράδειγμα, είναι πλέον δυνατό να μετρηθεί γρήγορα το όμοιο με το όμοιο, δείχνοντας πού αποδίδουν καλύτερα οι διευθυντές και το προσωπικό υποκαταστημάτων, όχι μόνο εκείνοι που επωφελούνται από υψηλότερα ποσοστά. υποστήριξη καλύτερης λήψης αποφάσεων όσον αφορά το άνοιγμα και το κλείσιμο καταστημάτων· και επιτρέποντας πιο ακριβείς δοκιμές νέων διαμορφώσεων καταστημάτων και προσφορών προϊόντων.
Παρακολούθηση και διαχείριση ουράς
Περιττό να πούμε ότι το να στέκεσαι σε μια μεγάλη ουρά για να σε εξυπηρετήσει μόνο ένας υπάλληλος στο μητρώο είναι μια δυσάρεστη εμπειρία. Οι έμποροι λιανικής μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν αναλυτικά στοιχεία βίντεο για να ανιχνεύσουν το μήκος της ουράς και να αναπτύξουν το προσωπικό ανάλογα. «Οι έμποροι λιανικής χρειάζονται ευφυΐα για τις δραστηριότητές τους για να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών και να επικυρώσουν τις καμπάνιες μάρκετινγκ και πωλήσεων. Η ειδοποίηση του προσωπικού όταν οι ουρές στα ταμεία είναι πολύ μεγάλες είναι ένα τέλειο παράδειγμα παροχής καλύτερων εμπειριών στους πελάτες. Η τελευταία ανάλυση τεχνητής νοημοσύνης επιτόπου εκμάθησης από το i-PRO επιτρέπει στους λιανοπωλητές να εκπαιδεύουν τις κάμερες ώστε να αναγνωρίζουν μοναδικά αντικείμενα που επιθυμούν να παρακολουθήσουν ή να μετρήσουν», δήλωσε ο Rui Barbosa, Διευθυντής Κατηγορίας για Προϊόντα Επιτήρησης στο i-PRO.
Βελτιστοποίηση διάταξης καταστήματος
Η παρακολούθηση βίντεο παρέχει πληροφορίες για τους πελάτες και τη συμπεριφορά τους στο κατάστημα. Οι έμποροι λιανικής μπορούν στη συνέχεια να χρησιμοποιήσουν αυτά τα δεδομένα για να βελτιστοποιήσουν τη διάταξη του καταστήματός τους για να αυξήσουν τις πωλήσεις και να προσφέρουν μια καλύτερη εμπειρία αγορών.
«Η ανάλυση βίντεο προσφέρει αξία στους εμπόρους λιανικής πέρα από την ασφάλεια. Χρησιμοποιείται για να βοηθήσει τους λιανοπωλητές να διαμορφώσουν τους ορόφους των καταστημάτων τους, δείχνοντάς τους πώς οι αγοραστές περιηγούνται στα καταστήματά τους, αποκαλύπτοντας πού σταματούν και καθυστερούν, παρέχοντας καθοδήγηση για τη βέλτιστη εμφάνιση των εμπορευμάτων», δήλωσε ο Martin McGrath, Διευθυντής Πωλήσεων για το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία στο Milestone Systems.
«Με την ανάλυση των δεδομένων βίντεο, οι έμποροι λιανικής μπορούν να προσδιορίσουν ποια προϊόντα προσελκύουν τη μεγαλύτερη προσοχή και να αξιολογήσουν την αποτελεσματικότητα της τοποθέτησης προϊόντων στην αύξηση των πωλήσεων. Αυτές οι πληροφορίες επιτρέπουν στους λιανοπωλητές να λαμβάνουν αποφάσεις βάσει δεδομένων που βελτιώνουν την αφοσίωση των πελατών, βελτιστοποιούν τις λειτουργίες και εν τέλει βελτιώνουν την εμπειρία αγορών», δήλωσε ο Scott Thomas, Εθνικός Διευθυντής για τα Signature Brands στη Genetec.
Βελτίωση διαχείρισης αποθεμάτων
Η παρακολούθηση βίντεο ενσωματωμένη με άλλα συστήματα λιανικής μπορεί επίσης να βοηθήσει στη διαχείριση αποθεμάτων. «Βλέπουμε μια αυξημένη ζήτηση για αναλυτικά στοιχεία που θα ενσωματωθούν με συστήματα σημείων πώλησης (POS) και ευρύτερο σύστημα ERP, έτσι ώστε οι αλυσίδες λιανικής να μπορούν να μετρούν καλύτερα την απόδοση των πωλήσεων και να διασφαλίζουν ότι τα καταστήματα έχουν τα σωστά επίπεδα αποθέματος και τύπους εμπορευμάτων που χρειάζονται για τη μετατροπή περιήγηση σε αγορές με βάση τις εβδομαδιαίες, μηνιαίες ή εποχιακές τάσεις, κάτι που σχετίζεται ιδιαίτερα με τις καταναλωτικές αγορές προϊόντων «αθλητισμού» και προϊόντων ομορφιάς», δήλωσε ο Barnfield.
Δίνοντας ηθική τόνωση στο προσωπικό
Σύμφωνα με τον Barnfield, αξίζει επίσης να θυμόμαστε τον θετικό αντίκτυπο της ανάλυσης βίντεο και της λήψης αποφάσεων βάσει δεδομένων στο ηθικό και τη διατήρηση του προσωπικού, ειδικά όταν τα καταστήματα χρησιμοποιούν πίνακες εργαλείων ανάλυσης με μια ματιά που τους δίνουν πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο καθώς και ιστορικές αναφορές. «Οι επιχειρήσεις που λαμβάνουν καλύτερες αποφάσεις τείνουν να υποστηρίζουν, να παρακινούν και να εκπαιδεύουν καλύτερα τους ανθρώπους τους και να διασφαλίζουν ότι οι βασικοί υπάλληλοι αισθάνονται ενδυναμωμένοι και ανταμείβονται όταν αποτελούν μέρος της επιτυχίας του καταστήματός τους», είπε.
Πηγή: https://www.asmag.com/