Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
Ο κορωνοϊός «μεταλλάσει» τη βιομηχανία των εμπορικών εκθέσεων
Η πανδημία Covid-19 άλλαξε μόνιμα τη βιομηχανία των εκδηλώσεων και των εμπορικών εκθέσεων. Η βιομηχανία των εμπορικών εκθέσεων, ήταν δυστυχώς η πρώτη που επηρεάστηκε
Η πανδημία Covid-19 άλλαξε μόνιμα τη βιομηχανία των εκδηλώσεων και των εμπορικών εκθέσεων. Η βιομηχανία των εμπορικών εκθέσεων, ήταν δυστυχώς η πρώτη που επηρεάστηκε από τις επιδράσεις του κορωνοϊού και πλέον περιμένουμε να δούμε πως θα προσαρμοστεί μετά τα νέα δεδομένα και την άρση του «lockdown». Αν πάμε δύο μήνες πίσω θα θυμηθούμε πως ένα από τα πρώτα «θύματα» του ιού ήταν το Mobile World Congress, μία από τις μεγαλύτερες εκθέσεις για την κινητή τηλεφωνία.
Το MWC ήταν προγραμματισμένο να διεξαχθεί στη Βαρκελώνη την τελευταία εβδομάδα του Φεβρουαρίου. Η Intel, η Vivo και η NTT Docomo προστέθηκαν στη Sony, την Amazon και άλλες γνωστές εταιρείες του κλάδου της τεχνολογίας κινητής τηλεφωνίας που ακύρωσαν την παρουσία τους στο Mobile World Congress 2020 εξαιτίας της επιδημίας του κορωνοϊού. Μία ακόμα έκθεση που δυστυχώς αναβλήθηκε, η «IFSEC International». Με επίσημη ανακοίνωση από τη διοργάνωση, η έκθεση θεσμός για την ασφάλεια IFSEC International που είχε αρχικά προγραμματιστεί να διεξαχθεί το Μάιο του 2020, άλλαξε ημερομηνία και θα πραγματοποιηθεί από τις 8 μέχρι και τις 10 Σεπτέμβρη στο εκθεσιακό κέντρο ExCeL στο Λονδίνο.
Η ακύρωση και η αναβολή όλων των εμπορικών εκθέσεων, έχει μέχρι στιγμής καταστροφικές οικονομικές επιπτώσεις για τα ξενοδοχεία και φυσικά τον κλάδο του τουρισμού, με την απώλεια των εσόδων να ξεπερνά 3 τρισεκατομμύρια δολάρια. Τι θα γίνει όμως μετά την άρση των μέτρων; Οι εκθέσεις θα κρατήσουν την ίδια ταυτότητα ή θα πρέπει να αναδιαμορφωθούν σε περίπτωση επανεμφάνισης του κορωνοϊού τον επόμενο χειμώνα; Θα προσαρμοστούμε σε ένα νέο τρόπο επικοινωνίας και marketing, χρησιμοποιώντας νέα εργαλεία και τεχνολογίες ή θα επιστρέψουμε στην κανονικότητα; Μήπως οι εικονικές εκδηλώσεις και εκθέσεις θα είναι η νέα τάση;
Αναμφίβολα η βιομηχανία των εκθέσεων εξαρτάται κυρίως από την ανταλλαγή πληροφοριών και την αλληλεπίδραση μεταξύ των ανθρώπων. Ωστόσο, ο αντίκτυπος του κορωνοϊού θα αλλάξει τον τρόπο που δουλεύουμε, τουλάχιστον για τα επόμενα χρόνια.
Οι εμπορικές εκθέσεις βέβαια χρησιμοποιούσαν ήδη πληθώρα τεχνολογιών για να βελτιώσουν και να προωθήσουν τις εκδηλώσεις τους, ενώ και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επέτρεψαν στους ανθρώπους να παρακολουθήσουν τις εκδηλώσεις από απόσταση. Επίσης, δεν είναι λίγοι οι διοργανωτές εκθέσεων όπου σκέφτονται από τώρα να μεταδώσουν το περιεχόμενο του συνεδρίου τους από απόσταση σε πελάτες και άλλους ενδιαφερόμενους.
Κανένας δεν μπορεί να πει με ασφάλεια και σιγουριά αν οι «εικονικές εκδηλώσεις» είναι το μέλλον. Ωστόσο, αυτό που μας έχει διδάξει η πανδημία αυτό τον καιρό, είναι πως υπάρχουν οφέλη από το live streaming και γενικότερα τη διαδικτυακή συνεργασία και πως η επιτάχυνση της χρήσης αυτών των τεχνολογιών θα δώσει προστιθέμενη αξία στις ζωντανές εκδηλώσεις. Η εξάπλωση του COVID-19 γίνεται με εκθετική αύξηση και μεταλλάσει τον καθημερινό τρόπο ζωής μας από αναλογικό σε ψηφιακό…