Skip to main content
Hermes Banner 1
DIGITAL TV 187
securityreport e mag odhgos 2021
8 Οκτωβρίου 2019 10:37

Πώς η εμπειρία των αγορών μπορεί να γίνει ακόμη πιο ευχάριστη και εύκολη με την τεχνητή νοημοσύνη

admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F05%2Fee56eac8d8d259ce44cade251a2f828b XL

Καθοριστικό ρόλο στο τρόπο που πραγματοποιούσαμε μέχρι σήμερα τις αγορές θα έχει η τεχνητή νοημοσύνη, καθώς θα συμβάλει με τέτοιον τρόπο, που θα τις καθιστά μια πολύ πιο ευχάριστη και εύκολη διαδικασία.

Καθοριστικό ρόλο στο τρόπο που πραγματοποιούσαμε μέχρι σήμερα τις αγορές θα έχει η τεχνητή νοημοσύνη, καθώς θα συμβάλει με τέτοιον τρόπο, που θα τις καθιστά μια πολύ πιο ευχάριστη και εύκολη διαδικασία.

Ειδικότερα, όπως αναφέρεται σε αναφορά της Microsoft στην ιστοσελίδα της, η εξασφάλιση μιας ομαλής και ξένοιαστης εμπειρίας αγορών, είναι κρίσιμη, τόσο για τη διατήρηση του πελατολογίου, όσο και για την προσέλκυση νέων κοινών.

Εξάλλου, ο ανταγωνισμός για τους πελάτες έχει γίνει εντονότερος. Είτε πρόκειται για αγορά υλικών, είτε ακόμη και για φαρμακευτική αγωγή, οι καταναλωτές αντιμετωπίζουν συχνά δυσάρεστες εμπειρίες που δυσκολεύουν την εξεύρεση των κατάλληλων επιλογών. Η κατανόηση αυτού του ζητήματος, μπορεί να επιφέρει σημαντικές συνέπειες στον κύκλο εργασιών μιας εταιρείας, γι’ αυτό και οργανισμοί σε όλη την Ευρώπη στρέφονται σε τεχνολογίες όπως η τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ), ώστε να προσφέρουν απλούστερες εμπειρίες αγορών για τους καταναλωτές τους.

Οργανώνοντας τις online προσφορές όπως ποτέ ξανά στο παρελθόν

Η Microsoft αναφέρει χαρακτηριστικά παραδείγματα, που δείχνουν ότι η τεχνητή νοημοσύνη συμβάλλει, τόσο στην αύξηση των πωλήσεων εταιριών, όσο και στη διευκόλυνση των καταναλωτών στις αγορές τους και στην επιλογή των προϊόντων. Όπως αναφέρει, ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η Praktiker. Η εταιρία θέλοντας να βοηθήσει τους καταναλωτές να βρoύν την ιδανική απόχρωση για το λευκό χρώμα, οδήγησε την εξυπηρέτηση πελατών στο επόμενο επίπεδο και μετασχημάτισε το ηλεκτρονικό της (online) κατάστημά της, ώστε να προσφέρει πιο εξατομικευμένες εμπειρίες αγορών που εξοικονομούν χρόνο και χρήμα, προκειμένου να αντιμετωπίσει και το μειωμένο κατά 1,4% μερίδιο των διαδικτυακών αγορών. Οι λειτουργίες της online αναζήτησης στην ιστοσελίδα της ήταν περιορισμένες και αργές, κάνοντας δύσκολο για τους καταναλωτές που είχαν λίγο χρόνο στη διάθεσή τους, να βρουν τα προϊόντα που χρειάζονταν. Συνεργάστηκε με την PrefiBox και δημιούργησαν από κοινού μια λύση βασισμένη στην τεχνητή νοημοσύνη, που έχει ως αποτέλεσμα, όταν ένας πελάτης αναζητά συγκεκριμένα στιλ επίπλων και χρώματα βαφής, η «έξυπνη λύση» να μπορεί να προβαίνει σε συγκεκριμένες προτάσεις βασισμένες στην γενικότερη online συμπεριφορά του καταναλωτή. Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες μπορούν να βρουν γρήγορα αυτό που χρειάζονται ανάμεσα στα 30.000 προϊόντα του καταλόγου της Praktiker, κάνοντας την εμπειρία αγορών ομαλή, αξιόπιστη και γρήγορη. Οι online αγορές αυξήθηκαν κατά 8,7%, ενώ η αξία αυτών των συναλλαγών κατά 19% κατά μέσο όρο.

Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αγορά εισιτηρίων

Με πρόβλεψη για αύξηση κατά 5 δισεκατομμύρια μέχρι το 2021, ο τομέας της online αγοράς εισιτηρίων αποτελεί μεγάλη ευκαιρία για τις επιχειρήσεις. Ωστόσο, μαζί με τις μεγάλες ευκαιρίες έρχεται και ο αυξημένος ανταγωνισμός, όπως αναφέρει η Microsoft.

Αναγκαζόμενη να προσαρμοστεί στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις και θέλοντας να προσφέρει στους καταναλωτές, υψηλής ποιότητας και καινοτόμες υπηρεσίες, η Dot.cy (με έδρα την Κύπρο) είναι μια εταιρία που προσφέρει cloud πλατφόρμες διαχείρισης εισιτηρίων για μουσεία, συναυλιακούς χώρους, γήπεδα και πολλά άλλα. Συγκεκριμένα, η Dot.cy , όπως αναφέρει η Microsoft, ανέπτυξε ένα chatbot που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη, το οποίο μπορεί να «ταυτοποιήσει» τα εισιτήρια για τα οποία ενδιαφέρονται οι πελάτες και άμεσα να τα φιλτράρει μέσα από διαφορετικά πακέτα προσφορών. Με αυτόν τον τρόπο προσφέρει μια πραγματικά μοναδική εμπειρία αγορών. Μάλιστα, για να το κάνει ακόμη πιο εύκολο, το chatbot της Dot.cy μπορεί να αλληλεπιδράσει με τους πελάτες σε 24ωρη βάση, εφτά ημέρες την εβδομάδα, χρησιμοποιώντας τη μητρική γλώσσα των καταναλωτών στα προτιμόμενα από αυτούς social media.

Σε γενικές γραμμές, η βελτιστοποίηση των πωλήσεων μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα την εξοικονόμηση κόστους για τους εμπόρους, καθώς η προμήθεια αγαθών και η μεταφορά των αποθεμάτων γίνονται ακριβέστερες. Παράλληλα, η διαχείριση πόρων γίνεται αποτελεσματικότερη.

Τι σημαίνει, όμως, αυτό για τους καταναλωτές;

Τέρμα πια η απάντηση «δεν είναι διαθέσιμο» για ένα προϊόν της επιλογής σας, επειδή η ζήτηση ήταν υψηλότερη απ’ ό,τι αναμενόταν. Όπως αναφέρει η Microsoft, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να φαίνεται ακριβή ή πολύπλοκη ως τεχνολογία. Το αντίθετο όμως, μπορεί να μειώσει το κόστος και να εξοικονομήσει χρόνο, κάνοντας τη ζωή των ανθρώπων αλλά και των επιχειρήσεων ευκολότερη. Για τη Microsoft, επισημαίνεται στην αναφορά της εταιρίας, η τεχνητή νοημοσύνη αποτελεί βασικό κομμάτι της στρατηγικής της τα τελευταία χρόνια. Στην περίπτωση της Praktiker, η συνεργασία της με την Prefibox βασίστηκε στο πακέτο υπηρεσιών Microsoft Azure, το οποίο διασφαλίζει υψηλή διαθεσιμότητα, ανεξάρτητα από το πόσες εκατοντάδες χιλιάδες επισκέπτες βρίσκονται online ταυτόχρονα. Όσον αφορά την Dot.cy, Gold Partner της Microsoft, η εταιρεία επέκτεινε το πακέτο υπηρεσιών Microsoft Dynamics CRM, παρέχοντας εξειδικευμένες λύσεις σε ορισμένους από τους πιο σημαντικούς οργανισμούς στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και των χωρών του Κόλπου.

 

ΑΠΕ ΜΠΕ

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

  • Security Report, Μάιος 2024

    Security Report, Μάιος 2024

    Κυκλοφορεί σε όλα τα εξειδικευμένα σημεία διανομής το περιοδικό Security Report Μαΐου, πάντα μαζί με το περιοδικό Ψηφιακή Τηλεόραση. Στο νέο τεύχος θα βρείτε ενδιαφέροντα θέματα και δοκιμές που...
  • AI κάμερες και καταγραφικά

    AI κάμερες και καταγραφικά

    Σε μια εποχή που προσδιορίζεται από την ταχεία τεχνολογική πρόοδο και εξέλιξη, η τεχνητή νοημοσύνη λειτουργεί ως game changer, επαναπροσδιορίζοντας τον κλάδο της ασφάλειας, πόσω μάλλον αυτόν της β...
  • Η Novatron Security Distribution εξαγόρασε την Grande Security

    Η Novatron Security Distribution εξαγόρασε την Grande Security

    Η Novatron Security Distribution Α.Ε., μέλος του ομίλου IFSAS, κορυφαίου ομίλου λύσεων & προϊόντων τεχνολογίας φυσικής ασφάλειας στην Ελλάδα, ανακοίνωσε την πλήρη εξαγορά των μετοχών της Grand...
  • Βία κατά των Γυναικών

    Βία κατά των Γυναικών

    Δυστυχώς, η αφορμή για αυτό το άρθρο είναι η δολοφονία της 28χρονης Κυριακής Γρίβα από τον πρώην σύντροφό της μόλις έξω από το Α.Τ. Αγίων Αναργύρων. Η τραγικότητα αυτού του περιστατικού εντείνεται...
  • Maxhub Open Days από την PartnerNET

    Maxhub Open Days από την PartnerNET

    Η PartnerNET, στο πλαίσιο της συνεχούς αναβάθμισης των προϊόντων και των υπηρεσιών που προσφέρει στους συνεργάτες της, διοργάνωσε σε συνεργασία με την Maxhub στα γραφεία της την Τετάρτη 10 και την...
  • Hikvsion HiWatch

    Hikvsion HiWatch

    To HiWatch είναι ένα ξεχωριστό brand της Hikvision, το οποίο περιλαμβάνει επαγγελματικά δικτυακά προϊόντα CCTV, που προορίζονται για μικρά και μεσαία έργα. Τα προϊόντα του brand HiWatch της Hik...