Skip to main content
Hermes Banner 1
DIABASTE DWREAN SEC CYP 11
DIGITAL TV 187
22 Ιουνίου 2023 22:45

Κωνσταντίνος Ραβάνης, CEO Rakson

Ήρθε η ώρα να επικοινωνήσουμε!

Γράφει: Παναγιώτης Αποστολόπουλος
Untitled 1 1cac595e

Το 2023 αποτελεί χρονιά ορόσημο για την Rakson A.E., καθώς η εταιρεία γιορτάζει 35 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας και λειτουργίας στην ελληνική αγορά. Σε έναν κόσμο που διαρκώς μεταβάλλεται και αντιμετωπίζει αλλεπάλληλες και σε πολλά επίπεδα κρίσεις, η Rakson Α.Ε. θέτει συνεχώς πρότυπα για καινοτομία, αξιοπιστία και ικανοποίηση των πελατών και των συνεργατών της.

Με αφορμή τα 35 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά, το περιοδικό Security Report είχε τη χαρά να συνομιλήσει με τον ιδρυτή της Rakson Α.Ε., κο Κωνσταντίνο Ραβάνη. Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, ο κος Ραβάνης στάθηκε στο δύσκολο, γεμάτο προκλήσεις, ξεκίνημα της επαγγελματικής του πορείας, μίλησε για τη «συνταγή» της επιτυχίας, το όραμά του και φυσικά για τα εμπόδια που αντιμετωπίζει σήμερα η εγχώρια, αλλά και η παγκόσμια αγορά των συστημάτων ασφαλείας.

– Φέτος, η Rakson Α.Ε. γιορτάζει 35 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην ελληνική αγορά των συστημάτων ασφαλείας. Τι ήταν αυτό που σας παρακίνησε να εισέλθετε σε μια τόσο ανταγωνιστική αγορά και πώς η Rakson κατάφερε να αποτελέσει ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα του κλάδου;

Γενικά, μου αρέσουν τα δύσκολα. Ξεκίνησα το 1988 σε ηλικία 24 ετών σαν εγκαταστάτης και το 1990 ξεκίνησα την πρώτη συνεργασία μου με το Ιταλικό εργοστάσιο Bitronvideo στη θυροτηλεόραση. Το 2000, ξεκίνησα την αμιγώς δική μου επιχείρηση, καθώς το όνειρο μου ήταν να δημιουργήσω μια επαγγελματική εισαγωγική επιχείρηση βασισμένη στα Ευρωπαϊκά πρότυπα.

Στον χώρο των συστημάτων ασφαλείας, υπάρχουν χιλιάδες μικρές επιχειρήσεις εγκαταστατών, όπως γενικά στην Ελληνική οικονομία και αυτοί είναι και η ραχοκοκαλιά της Ελληνικής οικονομίας. Σε όλες αυτές τις εταιρείες ήθελα να προσφέρω μία διαφορετική πρόταση.

Είχα τέσσερις βασικούς στόχους για τη νέα μου εταιρεία:

1) Να δημιουργήσω μια ομάδα που να πιστεύει στο όραμά μου και να δουλεύει με μεράκι και αγάπη.

2) Να σεβόμαστε τους πελάτες και τους προμηθευτές μας.

3) Να μας σέβονται οι πελάτες και οι προμηθευτές μας.

4) Να μεταφέρουμε στους πελάτες μας τρόπους πωλήσεων και οργάνωσης για την επιχείρησή τους από ειδικούς στον χώρο των πωλήσεων και της οργάνωσης επιχειρήσεων.

Είμαι από τους επιχειρηματίες που δεν πιστεύω ότι ο πελάτης έχει πάντα δίκιο. Πιστεύω ότι σε μια καθημερινή συνεργασία θα υπάρχουν προβλήματα και λάθη και από τις δύο πλευρές. Το θέμα είναι να υπάρχει διάθεση επίλυσης του προβλήματος και να θεωρούνται ισότιμα τα δύο μέλη της συνεργασίας.

Η εμπειρία μέχρι στιγμής με έχει διδάξει ότι, εάν υλοποιήσεις τους τέσσερις παραπάνω στόχους, έχεις καταφέρει να έχεις μια εταιρεία χτισμένη σε στέρεα βάση, η οποία δεν μπορεί παρά να είναι πρωτοπόρα στον χώρο της.

Μετά από μεγάλη προσπάθεια καταφέραμε να πετύχουμε πρωτοποριακά επιτεύγματα, όπως:

• Να είμαστε η μοναδική εταιρεία στον χώρο μας που να αποτελεί σημείο αναφοράς σε μια κατηγορία προϊόντων, όπως η θυροτηλεόραση.

• Να διαθέτουμε στην ελληνική αγορά τη μεγαλύτερη ποικιλία θυροτηλεόρασης – θυροτηλεφώνου από 4 εργοστάσια της Ευρώπης και της Κίνας (Golmar, Bitron, Hikvision, Castel).

• Να έχουμε συνεργασίες με 25 εργοστάσια, οι οποίες ανοίγουν αγορές για τους πελάτες μας με νέες πωλήσεις σε προϊόντα:

  • Καταγραφικά Icatch made in Taiwan και κάμερες Hawkeye υψηλής ποιότητας, τα οποία σε συνδυασμό με τη νέα συνεργασία μας με την Hikvision μας δίνει τη δυνατότητα να έχουμε την απόλυτη πρόταση στα κλειστά κυκλώματα τηλεόρασης.
  • Πέντε εργοστάσια συστημάτων συναγερμού.
  • Τεράστια ποικιλία σε Ιταλικά καλώδια.
  • Αυτοματισμοί ξενοδοχείων – νοσοκομείων.
  • Ενδοεπικοινωνία για χώρους υψίστης ασφάλειας.
  • Συστήματα ηχητικών ανακοινώσεων και συνεδρίων.
  • Περιμετρική προστασία με οπτική ίνα.
  • Ερμάρια – κλειδοθήκες υψίστης ασφαλείας.

• Είμαστε η μοναδική εταιρεία του χώρου, η οποία έχει πραγματοποιήσει σεμινάρια οργάνωσης και πωλήσεων για τους πελάτες και τους προσφέρουμε δωρεάν βιβλία πωλήσεων, στα οποία είμαστε χορηγοί.

Ποια είναι η συνταγή της επιτυχίας μας; O συνδυασμός των παραπάνω, το μεράκι και η αγάπη του ανθρώπινου δυναμικού να εξυπηρετεί τους πελάτες μας, καθώς και τα εργοστάσια που έχουμε επιλέξει με μεγάλη προσοχή σε έναν δύσκολο και ανταγωνιστικό χώρο.

Ανταμοιβή μας είναι η εμπιστοσύνη περισσότερων από 1.600 συνεργατών σε Ελλάδα και Κύπρο.

Όλα τα παραπάνω περικλείονται σε μία πρόταση: Με όραμα για το μέλλον, δυναμικά δίπλα σας, η πληρέστερη ποιοτική ποικιλία προϊόντων με την πληρέστερη υποστήριξη!

– Από το 1988 που ξεκίνησε η Rakson A.E. μέχρι σήμερα, πώς έχει εξελιχθεί ο κλάδος ασφάλειας και ποιες πιστεύετε πως είναι οι μεγαλύτερες προκλήσεις του κλάδου σήμερα;

Από το 1988 έχω δει τεράστια διαφορά στον χώρο μας. Είναι σαν και αυτό που βιώνουμε οι ηλικίες άνω των πενήντα, ξεκινήσαμε με ασπρόμαυρη τηλεόραση και κρυφτό στους χωματόδρομους των γειτονιών μας, ενώ σήμερα ζούμε με smart κινητά, internet, social κ.λπ.

Οι βασικές διαφορές είναι στην τεχνολογία και τον ανταγωνισμό. Σχετικά με την τεχνολογία, δεν έχω πολλά να πω, είναι γνωστά σε όλους. Το 1988 είχαμε κάμερες vidicon με λυχνίες και συναγερμό με δύο εξόδους και κλειδάκι για on-off και τώρα έχουμε κάμερες 8MP με ανίχνευση ανθρώπου και συναγερμό με εφαρμογή στο κινητό για τη διαχείριση. Είχαμε θυροτηλεόραση με 10 καλώδια και ομοαξονικό και έχουμε πλέον θυροτηλεόραση IP που ό,τι και αν ζητήσεις μπορεί να γίνει πραγματικότητα. Εμείς πρώτοι το 2014 είχαμε διοργανώσει σεμινάριο με 350 εγκαταστάτες, όταν ξεκίνησε η επανάσταση στο κλειστό κύκλωμα με κάμερες 1MP.

1 10

Η μεγάλη διαφορά, όμως, είναι στον ανταγωνισμό. Το 1988, ήταν 5-10 το πολύ οι εισαγωγείς στα συστήματα ασφαλείας, ενώ τώρα είναι πολλαπλάσιοι. Το ίδιο ισχύει και για τους εγκαταστάτες. Το βασικό πρόβλημα, όμως, δεν είναι στον αριθμό, αλλά στη φιλοσοφία που γίνεται προσπάθεια να επικρατήσει και αυτή δεν είναι άλλη από το «ο σκοπός αγιάζει τα μέσα». Στον βωμό των πωλήσεων, κάποιοι ηθικοί κανόνες που υπήρχαν παλιότερα, μπαίνουν σε δεύτερη μοίρα. Σε μεγάλο βαθμό, η διαφορά των εταιρειών είναι ποιος έχει την καλύτερη τιμή. Πολλά εργοστάσια, ιδιαίτερα από την Κίνα ή την ανατολική Ευρώπη, έχουν επιλέξει να έχουν πολλούς αντιπρόσωπους, κάτι που αποτελεί μια επιπλέον αιτία ώστε το παιχνίδι να παίζεται στην τιμή αποκλειστικά. Δεν είναι φαινόμενο που υπάρχει μόνο στον χώρο μας, αλλά γενικά στην κοινωνία μας. Δεν υπάρχουν υγιείς κανόνες στο θέμα των πωλήσεων και γίνεται προσπάθεια να επικρατήσει ένα καθαρά αμερικάνικο μοντέλο, το οποίο στηρίζεται στο ότι ο σκοπός αγιάζει τα μέσα, κάτι με το οποίο διαφωνώ κάθετα.

Τα τελευταία χρόνια, είμαι αρκετά προβληματισμένος σχετικά με το πού θα οδηγήσει όλη αυτή η κατάσταση. Είναι δεδομένο, ότι σε κάποιες περιπτώσεις, τα συμφέροντα του εισαγωγέα, του εγκαταστάτη, της εταιρείας e-shop, της εταιρείας φύλαξης και του κατασκευαστή συγκρούονται και δυστυχώς λείπει η επικοινωνία μεταξύ τους. Όλη αυτή η κατάσταση μάς κάνει να πιστεύουμε ότι είμαστε εχθροί μεταξύ μας. Δεν ισχύει αυτό. Είμαστε οι συνδετικοί κρίκοι μιας αλυσίδας που μόνο όταν συνεργαστούμε αρμονικά δεν θα υπάρχει κίνδυνος να σπάσει, αλλά και ο τελικός καταναλωτής να έχει άριστη γνώμη για τον κλάδο. Θα πρέπει να είμαστε σε επικοινωνία μεταξύ μας και να μην κοιτάει ο καθένας το μικρό βραχυπρόθεσμο κέρδος του. Θα πρέπει να μπουν υγιείς κανόνες, όσο είναι δυνατόν, στη μεταξύ μας συνεργασία. Θα πρέπει να απαιτήσουμε από την πολιτεία να υπερασπιστεί και να ελέγχει αυτούς τους κανόνες.

Είμαστε από τις εταιρείες (οι πελάτες μας λένε ότι είμαστε οι μοναδικοί) που ζητάμε σε νέο πελάτη σφραγίδα, ΚΑΔ και άδεια.

Πιστεύω ότι έχει έρθει η ώρα να επικοινωνήσουμε, να συναντηθούμε και να κουβεντιάσουμε το μέλλον του κλάδου, αλλιώς η γνώμη μου είναι ότι θα επικρατήσει, αν δεν έχει επικρατήσει ακόμα, μια ζούγκλα από την οποία δεν θα έχει κανείς όφελος, αλλά μόνο ζημιές.

– Μετά από δύο διαδοχικές κρίσεις, µία μεγάλη οικονομική και πριν 3 χρόνια αυτή της πανδημίας, η εταιρεία σας βγήκε ακόμα πιο δυνατή. Ποια μέτρα λάβατε το διάστημα αυτό, ώστε να ξεπεράσετε αυτές τις προκλήσεις;

Εμείς τα τελευταία 3 χρόνια είχαμε μια αύξηση 50% του τζίρου μας και τα τελευταία 10 χρόνια μια αύξηση 160%!

Αυτό ήταν αποτέλεσμα της συστηματικής δουλειάς που κάνουμε όλα τα χρόνια. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να αντέξουμε στην κρίση και να εκτοξευτούμε πάλι όταν η αγορά άρχισε να ομαλοποιείται.

• Ενισχύσαμε τις συνεργασίες μας με νέα εργοστάσια και νέους πελάτες.

• Ενισχύσαμε το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας με νέα στελέχη.

• Δώσαμε στους πελάτες μας νέα ιδιαίτερα προϊόντα, που θα δημιουργήσουν νέες πωλήσεις και μαζί με την άψογη και γρηγορότερη εξυπηρέτηση της ομάδας της Rakson, αυτό είχε ως αποτέλεσμα αυτήν την τεράστια αύξηση.

– Πώς κρίνετε τα προϊόντα σας ως προς τον δείκτη απόδοσης / τιμής και ποιότητας, σε σχέση με τον ανταγωνισμό;

Είμαστε περήφανοι γιατί έχουμε καταφέρει κάτι μοναδικό: Διαθέτουμε τη μεγαλύτερη και πληρέστερη ποικιλία προϊόντων συστημάτων ασφαλείας στην Ελληνική αγορά. Έχουμε επιλέξει προσεκτικά 25 εργοστάσια από όλο τον κόσμο και μπορούμε να δώσουμε λύσεις σε όλες τις ανάγκες των πελατών μας. Δεν έχουμε τη λογική να είμαστε οι φθηνότεροι της αγοράς, αλλά να έχουμε την καλύτερη σχέση ποιότητας / τιμής. Αυτό προσπαθήσαμε να περάσουμε και στους πελάτες μας, πως ό,τι είναι πιο φθηνό δεν είναι απαραίτητα και πιο εύκολο να πωληθεί και το πιο βασικό ότι δεν έχει ικανοποιητικό κέρδος.

Έχουμε ένα λογικό κέρδος για να έχουμε μια υγιή επιχείρηση με ευχαριστημένους υπαλλήλους στον οικονομικό τομέα, αλλά και στις συνθήκες εργασίας.

Διαθέτουμε ξεχωριστά προϊόντα, τα οποία δίνουν αξία στον πελάτη μας με τις δυνατότητές τους και τον κάνουν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό.

Η λογική μας είναι ότι η εύκολη πώληση δεν φέρνει ικανοποιητικό κέρδος. Στον πελάτη μας, αλλά και στον τελικό καταναλωτή, οφείλουμε να του δώσουμε να καταλάβει τις διαφορές στην ποιότητα των προϊόντων μας και των υπηρεσιών που προσφέρουμε. Δεν φτάνει πλέον μια απλή προσφορά σε excel για να κερδίσει ο εγκαταστάτης την πώληση. Όλα τα παραπάνω μάς κάνουν και ξεχωρίζουμε στην αγορά.

– Θεωρείστε από τους κύριους παίκτες στην κατηγορία των προϊόντων θυροτηλεόρασης: Τι είναι αυτό που σας κάνει να ξεχωρίζεται στην αγορά;

Από το 1988 που ξεκίνησα ως εγκαταστάτης, πίστεψα στη θυροτηλεόραση. Ξεκίνησα σαν τεχνική υποστήριξη άλλης εταιρείας για την Αττική. Το 1990, ξεκίνησα τη συνεργασία μου με την Bitronvideo στο νέο σύστημα που είχε με 4+n καλώδια. Είδα ότι είναι ένα προϊόν με προοπτική, γιατί δεν αναφερόταν μόνο στις νέες εγκαταστάσεις, αλλά μπορούσε να αντικαταστήσει και τα θυροτηλέφωνα σε θυροτηλεόραση. Έτσι, πραγματοποίησα την 1η αντικατάσταση θυροτηλεφώνων σε θυροτηλεόραση το 1991. Επένδυσα πολύ σε αυτό το προϊόν και αυτό είχε ως αποτέλεσμα να είμαστε σήμερα σημείο αναφοράς για τη θυροτηλεόραση στην Ελλάδα. Αυτό δείχνουν και οι αριθμοί: Bitronvideo και Golmar βρίσκονται σε πάνω από 60.000 εγκαταστάσεις και σε πάνω από 600.000 διαμερίσματα.

Ποιος άλλος προσφέρει όλα αυτά στον χώρο της θυροτηλεόρασης;

  1. Στη θυροτηλεόραση έχουμε τεράστια εμπειρία από το 1988.
  2. Ήμασταν οι πρώτοι που διαθέσαμε το 1990 στην Ελληνική αγορά σύστημα θυροτηλεόρασης 4+n καλώδια για αντικατάσταση θυροτηλεφώνων σε θυροτηλεόραση.
  3. Ήμασταν οι πρώτοι που κάναμε αντικατάσταση θυροτηλεφώνων σε θυροτηλεόραση το 1991.
  4. Διαθέτουμε τη μεγαλύτερη ποικιλία θυροτηλεόρασης – θυροτηλεφώνου από 4 εργοστάσια της Ευρώπης και της Κίνας (Golmar, Bitron, Hikvision, Castel). 36 κιτ Θυροτηλεόρασης, 13 κιτ Θυροτηλεφώνων, 32 μπουτονιέρες, 36 οθόνες, 14 θυροτηλέφωνα, 12 Τεχνολογίες.
  5. Κάνουμε διαφημιστική καμπάνια στην τηλεόραση, στο ράδιο, σε αγώνες, σε επιβατηγά πλοία κ.ά. για να κάνουμε ευρέως γνωστή τη θυροτηλεόρασή μας.
  6. Κάνουμε για τους πελάτες μας δωρεάν μελέτη της εγκατάστασης στην Αττική.
  7. Πραγματοποιούμε την εγκατάσταση στους πελάτες μας με δικά μας συνεργεία στην Αττική.
  8. Προσφέρουμε δωρεάν ασφαλιστική κάλυψη ηλεκτρονικού εξοπλισμού κατά παντός κινδύνου.
  9. Προσφέρουμε επέκταση της εγγύησης με μειωμένες τιμές επίσκεψης.
  10. Διαθέτουμε βαλίτσες δειγματισμού των προϊόντων.
  11. Διαθέτουμε ταμπλό επίδειξης για τα καταστήματα των πελατών μας.
  12. Διαθέτουμε έτοιμες ηλεκτρονικές προσφορές για ευκολία των πελατών μας.
  13. Διαθέτουμε αναλυτικές οδηγίες μελέτης – αποτύπωσης.
  14. Διαθέτουμε δωρεάν ελληνικά φυλλάδια προώθησης των προϊόντων μας.
  15. Διαθέτουμε αφίσα των προϊόντων.
  16. Έχουμε σε απόθεμα πάνω από 1.000 κωδικούς υλικών σε θυροτηλεόραση και θυροτηλέφωνα.
  17. Διαθέτουμε οδηγίες εγκατάστασης και χρήσης στα ελληνικά.
  18. Διενεργούμε σεμινάρια για τους πελάτες μας.
  19. Έχουμε δημιουργήσει τεχνικά και εμπορικά video για τους πελάτες μας, αλλά και για τους τελικούς χρήστες.
  20. Για την κατοχύρωση των πελατών μας, έχουμε συμφωνητικό με τη διαχείριση της πολυκατοικίας.
  21. Μας εμπιστεύονται πάνω από 1.600 πελάτες.
  22. Οι ζητήσεις που έρχονται στην εταιρεία μας από τελικούς χρήστες, προωθούνται σε πελάτες μας.

– Γιατί ένας εγκαταστάτης να προωθήσει τις πωλήσεις στη θυροτηλεόραση και γιατί να συνεργαστεί με τη Rakson A.E.;

Οι περισσότεροι εγκαταστάτες θεωρούν ότι τα κύρια προϊόντα που πρέπει να προωθούν είναι ο συναγερμός και το κλειστό κύκλωμα. Θα σας πω 10 λόγους γιατί πρέπει να προωθήσουν και τη θυροτηλεόραση και γιατί να συνεργαστούν με την Rakson.

  1. Τεράστια αγορά με χιλιάδες πολυκατοικίες χωρίς θυροτηλεόραση.
  2. Πρόσβαση σε νέους πελάτες. Με έναν πελάτη έχετε πρόσβαση σε πολλές κατοικίες!
  3. Μόνο 2 καλώδια χωρίς πολικότητα.
  4. Η εγκατάσταση θυροτηλεόρασης με 10 οθόνες απαιτεί ίδια ώρα εργασίας με 10 κάμερες ή 10 ανιχνευτές, αλλά με πολύ μεγαλύτερο κέρδος και ευκολία εγκατάστασης.
  5. Οικία χωρίς συναγερμό ή κάμερες υπάρχει, χωρίς θυροτηλεόραση ή θυροτηλέφωνο δεν υπάρχει!
  6. Ο τελικός καταναλωτής είναι πιο εύκολο να δώσει 150€ για θυροτηλεόραση παρά 500€ για συναγερμό.
  7. Με την τεχνογνωσία και την 35ετή εμπειρία της Rakson, εξασφαλίζετε σίγουρη και εύκολη πώληση, αλλά και άψογη τεχνική υποστήριξη.
  8. Με την τεχνογνωσία και την 70ετή εμπειρία της Golmar, εξασφαλίζετε τεράστια ποικιλία ποιοτικών προϊόντων και λύσεων.
  9. Τα προϊόντα της Golmar είναι επώνυμα στον τελικό καταναλωτή με προστασία τιμών, εύκολη πώληση και ικανοποιητικό κέρδος.
  10. Η Rakson συνεργάζεται με 4 εργοστάσια, παρέχοντας λύση για κάθε εγκατάσταση.

– Πώς υποστηρίζετε τα προϊόντα σας μετά την πώληση και ποιες ενέργειες πραγματοποιείτε για να διασφαλίσετε πως οι πελάτες σας παραμένουν ικανοποιημένοι από τις παρεχόμενες υπηρεσίες;

Είμαστε η μοναδική εταιρεία που παρέχει στους πελάτες 15ωρη τηλεφωνική τεχνική υποστήριξη κάθε ημέρα, 365 μέρες τον χρόνο. Επιπλέον, διαθέτουμε δικά μας τεχνικά συνεργεία που κάνουν τοποθέτηση και τεχνική υποστήριξη των προϊόντων μας για τους πελάτες τους.

Ειδικά στο κομμάτι της θυροτηλεόρασης, έχουμε τη δυνατότητα να διαθέτουμε στους πελάτες μας ανταλλακτικά για εγκαταστάσεις που πραγματοποιήθηκαν 10-30 χρόνια πριν. Αυτό οφείλεται στο ότι συνεργαζόμαστε με δύο εργοστάσια, τα Golmar και Bitron, τα οποία διαθέτουν 70 χρόνια εμπειρία.

Τέλος, ενισχύουμε συνέχεια το ανθρώπινο δυναμικό μας με νέα στελέχη, για να έχουν οι πελάτες μας όσο το δυνατόν πιο γρήγορη και αξιόπιστη ανταπόκριση.

– Πείτε μας για τις υπάρχουσες, αλλά και τις νέες στρατηγικές συνεργασίες που έχει συνάψει η Rakson τα τελευταία χρόνια.

Τρεις είναι οι επιλογές που κρίνουν τις στρατηγικές μας συνεργασίες:

  1. Να συνεχίσουμε να είμαστε ηγέτες στη θυροτηλεόραση.
  2. Να προσφέρουμε στους πελάτες μας προϊόντα που θα τους φέρουν νέες αγορές και νέες πωλήσεις.
  3. Να έχουμε λύσεις για οποιαδήποτε ανάγκη τους.

Με στόχο τα παραπάνω έχουμε κάνει τις εξής επιλογές:

Στον τομέα της θυροτηλεόρασης έχουμε συνεργασία με τέσσερα εργοστάσια:

• Έχουμε πολυετή αποκλειστική συνεργασία με τα εργοστάσια Golmar και Bitron, δύο εργοστάσια από το 1954, από Ισπανία και Ιταλία αντίστοιχα.

• Έχουμε νέα αποκλειστική συνεργασία με το εργοστάσιο Castel από τη Γαλλία, για ενδοεπικοινωνία σε χώρους υψίστης ασφαλείας, όπως είναι οι φυλακές, τα πυρηνικά εργοστάσια κ.ά.

• Το 2023, ξεκινήσαμε και τη συνεργασία μας με τη Hikvision, έτσι ώστε να τελειοποιήσουμε την ποικιλία των προϊόντων μας σε θυροτηλεόραση, CCTV, συναγερμό.

Έχουμε ξεκινήσει συνεργασία με εργοστάσια που παράγουν:

• Αυτοματισμούς ξενοδοχείων και νοσοκομείων (GLT, Ιταλία).

• Συστήματα ηχητικών ανακοινώσεων και συνεδρίων (PASO, Ιταλία).

• Περιμετρική προστασία με οπτική ίνα (ETER, Ιταλία).

• Ερμάρια, κλειδοθήκες υψίστης ασφαλείας (ETER, Ιταλία).

• Διευθυνσιοδοτημένη πυρανίχνευση (ELKRON, Ιταλία).

• Συστήματα ελέγχου εισόδου (FDI, Γαλλία).

• Αυτοματισμοί θυρών (APRIMATIC, Ιταλία).

Όλα τα παραπάνω πλαισιώνονται από τα κορυφαία καταγραφικά Icatch, made in Taiwan, που μαζί με τις κάμερες Hawkeye, μας δίνουν τη δυνατότητα να παρέχουμε μια ιδανική πρόταση στο κλειστό κύκλωμα και με τα τέσσερα εργοστάσια στα συστήματα συναγερμού – AVS electronics, ELKRON, GSN και ALEAN – που μαζί με τη Hikvision μας επιτρέπουν να παρέχουμε την απόλυτη πρόταση και στον συναγερμό.

Σε όλα τα παραπάνω εργοστάσια οι τεχνικοί μας έχουν παρακολουθήσει σεμινάρια και διαθέτουν τις ανάλογες πιστοποιήσεις.

– Ποια είναι τα μελλοντικά πλάνα της εταιρείας και πώς βλέπετε να εξελίσσεται ο κλάδος τα επόμενα χρόνια;

Έχουμε πολλή δουλειά ακόμα και αρκετές δυνάμεις και μεράκι ώστε να πετύχουμε ακόμα παραπάνω από αυτά που έχουμε καταφέρει μέχρι στιγμής. Το πιο βασικό στην ομάδα μας, στη Rakson, είναι να περνάμε καλά και αυτό να εκφράζεται με την άψογη εξυπηρέτησή μας στους πελάτες μας.

Έμαθα πριν πολλά χρόνια, εάν θυμάμαι καλά το 1993, σε ένα σεμινάριο πωλήσεων και οργάνωσης επιχειρήσεων ότι ο βασικός στόχος ενός επιχειρηματία είναι το κέρδος! Αυτό είναι ξεκάθαρο και μη αμφισβητήσιμο.

Αυτό που δεν είναι ξεκάθαρο είναι ότι ο κάθε επιχειρηματίας επιλέγει τον δικό του τρόπο με τον οποίο θα πετύχει το κέρδος.

Από την πρώτη στιγμή που έγινα επιχειρηματίας, είχα έναν βασικό κανόνα, να σέβομαι τους συνεργάτες μου αλλά να «απαιτώ» και τον σεβασμό από αυτούς. Αυτό ισχύει και για τους συνεργάτες μου μέσα στην εταιρεία, αλλά και για τους πελάτες μας, γιατί πιστεύω ότι και αυτοί είναι συνεργάτες μας. Με βάση αυτόν τον κανόνα, θα υλοποιηθούν και τα μελλοντικά μου πλάνα. Λόγω της μεγάλης αύξησης του τζίρου της επιχείρησης τα τελευταία 10 χρόνια (160%) έχουν έρθει πολλά νέα στελέχη στη Rakson. Έχουμε καταφέρει σε μεγάλο βαθμό να βρούμε ικανοποιητική επικοινωνία μεταξύ μας, αλλά ποτέ δεν είμαστε πλήρως ικανοποιημένοι! Έχουμε νέες ιδέες για να πετύχουμε καλύτερη συνεργασία μεταξύ μας και καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας. Αυτά σκοπεύουμε να υλοποιήσουμε το 2023-2024.

Είμαστε στη διαδικασία πρόσληψης νέου σύμβουλου πωλήσεων και τεχνικής υποστήριξης, ώστε να ενδυναμώσουμε ακόμα περισσότερο την άμεση ανταπόκριση στα αιτήματα των πελατών μας.

Όσον αφορά στη συνεργασία μας με εργοστάσια, πιστεύουμε ότι έχουμε τη μέγιστη δυνατή κάλυψη και δεν ψάχνουμε νέα, αλλά στη Rakson ποτέ δεν λέμε ποτέ!

Ο στόχος μας είναι να επικοινωνήσουμε με τους πελάτες μας, αλλά και με νέους πελάτες, να τους ενημερώσουμε για την τεράστια ποικιλία που διαθέτουμε και τις μοναδικές δυνατότητες που τους παρέχουμε, ώστε να ανοίξουν νέες αγορές, να κάνουν νέες πωλήσεις, να ανεβάσουν την εικόνα της επιχείρησής τους με ξεχωριστά προϊόντα. Σκοπός μας είναι να γνωρίζουν ότι σίγουρα θα πρέπει να προωθούν τον συναγερμό και το CCTV, αλλά και ότι υπάρχει τεράστια αγορά στο κομμάτι της αντικατάστασης θυροτηλεφώνων από θυροτηλεόραση και ότι θα πρέπει να δώσουν τεράστια προσοχή. Μην ξεχνάμε ότι σπίτι χωρίς συναγερμό ή κάμερες υπάρχει, χωρίς θυροτηλέφωνο ή θυροτηλεόραση όχι!

Όσον αφορά στην εξέλιξη του κλάδου πιστεύω ότι είναι δεδομένο ότι θα υπάρξει αύξηση και αυτό οφείλεται σε δύο λόγους:

  1. Το αίσθημα της ασφάλειας είναι μετά το οικονομικό το σημαντικότερο στην κοινωνία μας, άρα ανάλογα με την οικονομική του κατάσταση, ο καθένας προσπαθεί να επενδύσει και στην ασφάλειά του.
  2. Η τεχνολογία σε όλα τα προϊόντα και ιδιαίτερα στη θυροτηλεόραση και στα κλειστά κυκλώματα, έχει κάνει άλματα τα τελευταία 10 χρόνια, άρα υπάρχει ανάγκη ανανέωσης των παλαιών συστημάτων, γιατί τα νέα διαθέτουν πολλές επιπλέον δυνατότητες.

Αφού οι συνθήκες θα είναι ιδανικές για τον κλάδο μας για να έχουμε το μέγιστο αποτέλεσμα, θα πρέπει, όσο δεν είναι αργά, να λύσουμε τις παιδικές αρρώστιες του τομέα μας.

Είμαι από τους λίγους εισαγωγείς που είχα το προνόμιο να περάσω και από τη θέση του εγκαταστάτη προηγουμένως. Πονάω αυτόν τον κλάδο και πιστεύω ότι αξίζει καλύτερο μέλλον.

Τα μέλη που αποτελούν τον κλάδο μας – εγκαταστάτες, εισαγωγείς, e-shop, εταιρείες φυλάξεων – θα πρέπει να κάνουν το πολύ απλό: Να ξεκινήσουν να επικοινωνούν! Να καταλάβει ο ένας τα προβλήματα και τις ανησυχίες του άλλου. Να σταματήσει η λογική ότι φταίει ο ένας για τα προβλήματα του άλλου.

Να αποφασίσουμε τους κανόνες της συνεργασίας μας και να τους επικοινωνήσουμε μαζί και στην πολιτεία.

Είναι κρίμα σε έναν τόσο μεγάλο κλάδο να υπάρχει ένας νόμος για την άδεια εγκαταστάτη, με τις αδυναμίες του, αλλά να μην υπάρχει τρόπος ελέγχου του.

Είναι κρίμα να πιστεύουμε ότι ο ένας είναι απέναντι από τον άλλο. Έχουμε και οι δύο συμφέρον ο κλάδος μας να είναι υγιής και με κανόνες.

Πιστεύω ακράδαντα ότι τα μελλοντικά πλάνα των εταιρειών του κλάδου, αλλά και της Rakson, εξαρτώνται από τη γενική πορεία του κλάδου.

Θα πρέπει όλοι να δούμε κατάματα την πραγματικότητα, όσο και αν μας αγχώνει ή μας νευριάζει, να συνειδητοποιήσουμε ότι, είτε το θέλουμε, είτε όχι, το internet υπάρχει και μαζί του τα e-shop (και εμείς άλλωστε το χρησιμοποιούμε στις αγορές μας), ότι υπάρχει τεράστιος ανταγωνισμός, ότι υπάρχει ένας νόμος του κράτους για τον χώρο, ότι υπάρχει και ο «παράνομος» εγκαταστάτης στον χώρο μας…

Ο Δαρβίνος πριν πολλά χρόνια είχε πει: «Δεν είναι τα πιο δυνατά είδη που επιβιώνουν ή τα πιο έξυπνα, αλλά αυτά που ανταποκρίνονται καλύτερα στις αλλαγές».

Εμείς και μόνο εμείς είμαστε υπεύθυνοι για το μέλλον μας. Εάν δε γίνει κάτι άμεσα, θα είμαστε και σε αυτόν τον κλάδο ουραγοί στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Πιστεύω ότι είμαστε αρκετά υγιής χώρος, άρα έχουμε και την οικονομική δυνατότητα να μάθουμε τις εμπειρίες, τους νόμους και οτιδήποτε άλλο από χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και να εφαρμόσουμε αυτά που είναι κατάλληλα για τη χώρα μας.

Μόνο όταν επιστήσουμε την προσοχή μας σε αυτά και δεν κοιτάει ο καθένας το μικρό βραχυπρόθεσμο συμφέρον του θα μπορούμε να επικοινωνήσουμε μεταξύ μας οι εισαγωγείς, οι εγκαταστάτες, οι εταιρείες e-shop και οι εταιρείες φύλαξης, ώστε να βρούμε κοινές συνιστάμενες, να βρούμε τρόπους συνεργασίας και όλοι μαζί να απαιτήσουμε από τον εαυτό μας και από την πολιτεία τον κλάδο που μας αξίζει. Μόνο τότε όλοι θα έχουμε και ικανοποιητικό οικονομικό όφελος.

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

  • Security Report, Μάιος 2024

    Security Report, Μάιος 2024

    Κυκλοφορεί σε όλα τα εξειδικευμένα σημεία διανομής το περιοδικό Security Report Μαΐου, πάντα μαζί με το περιοδικό Ψηφιακή Τηλεόραση. Στο νέο τεύχος θα βρείτε ενδιαφέροντα θέματα και δοκιμές που...
  • AI κάμερες και καταγραφικά

    AI κάμερες και καταγραφικά

    Σε μια εποχή που προσδιορίζεται από την ταχεία τεχνολογική πρόοδο και εξέλιξη, η τεχνητή νοημοσύνη λειτουργεί ως game changer, επαναπροσδιορίζοντας τον κλάδο της ασφάλειας, πόσω μάλλον αυτόν της β...
  • Η Novatron Security Distribution εξαγόρασε την Grande Security

    Η Novatron Security Distribution εξαγόρασε την Grande Security

    Η Novatron Security Distribution Α.Ε., μέλος του ομίλου IFSAS, κορυφαίου ομίλου λύσεων & προϊόντων τεχνολογίας φυσικής ασφάλειας στην Ελλάδα, ανακοίνωσε την πλήρη εξαγορά των μετοχών της Grand...
  • Βία κατά των Γυναικών

    Βία κατά των Γυναικών

    Δυστυχώς, η αφορμή για αυτό το άρθρο είναι η δολοφονία της 28χρονης Κυριακής Γρίβα από τον πρώην σύντροφό της μόλις έξω από το Α.Τ. Αγίων Αναργύρων. Η τραγικότητα αυτού του περιστατικού εντείνεται...
  • Maxhub Open Days από την PartnerNET

    Maxhub Open Days από την PartnerNET

    Η PartnerNET, στο πλαίσιο της συνεχούς αναβάθμισης των προϊόντων και των υπηρεσιών που προσφέρει στους συνεργάτες της, διοργάνωσε σε συνεργασία με την Maxhub στα γραφεία της την Τετάρτη 10 και την...
  • Hikvsion HiWatch

    Hikvsion HiWatch

    To HiWatch είναι ένα ξεχωριστό brand της Hikvision, το οποίο περιλαμβάνει επαγγελματικά δικτυακά προϊόντα CCTV, που προορίζονται για μικρά και μεσαία έργα. Τα προϊόντα του brand HiWatch της Hik...

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

  • Security Cyprus, τεύχος 11

    Security Cyprus, τεύχος 11

    Κυκλοφορεί σε όλα τα εξειδικευμένα σημεία διανομής το περιοδικό Security Report Cyprus! Στο νέο τεύχος θα βρείτε ενδιαφέροντα θέματα και δοκιμές που απευθύνονται σε κάθε τεχνικό, ηλεκτρονικό ή ...
  • Dahua Insider

    Dahua Insider

    Βελτιωμένη γενιά Access Controller με νέες δυνατότητες και λειτουργίες Ο νέος Insider Access Controller της Dahua, ASC3202B, έρχεται να γίνει η «καρδιά» της εγκατάστασήςμας. Ενσωματώνει Web Int...
  • Security TOP 50

    Security TOP 50

    Η κατάταξη των εταιρειών Security, που δημοσιεύει κάθε χρόνο στην επίσημη ιστοσελίδα του το περιοδικό asmag.com, είναι πλέον διαθέσιμη! Το asmag.com, που σε συνεργασία με κορυφαία στελέχη του κλάδ...
  • PIAM 2.0

    PIAM 2.0

    Το PIAM (Physical Identity and Access Management), που αναφέρεται στον έλεγχο πρόσβασης και σημαίνει διαχείριση της φυσικής ταυτότητας και της πρόσβασης, είναι στην πραγματικότητα ένα σύστημα που ...
  • Body worn κάμερες: Ξεκινά η πιλοτική εφαρμογή τους το 2024 στη χώρα μας

    Body worn κάμερες: Ξεκινά η πιλοτική εφαρμογή τους το 2024 στη χώρα μας

    Οι body worn κάμερες, που κατά βάση χρησιμοποιούνται από τις αρχές επιβολής του νόμου, μπορούν μεταξύ άλλων να τοποθετηθούν στις στολές των αστυνομικών και έχουν αποδειχθεί ιδιαίτερα χρήσιμες,...
  • Πώς επηρεάζονται οι αγοραστικές συνήθειες του καταναλωτικού κοινού από τα δεδομένα

    Πώς επηρεάζονται οι αγοραστικές συνήθειες του καταναλωτικού κοινού από τα δεδομένα

    Η ικανότητα συλλογής, ανάλυσης και εξαγωγής πληροφοριών / δεδομένων από πολλαπλές πηγές μπορεί να έχει άμεσο θετικό αντίκτυπο για μία επιχείρηση, κάτι που γίνεται καλύτερα αντιληπτό όταν εξετάζουμ...
  • Πρωτόκολλο DALI

    Πρωτόκολλο DALI

    Το πρωτόκολλο επικοινωνίας φωτιστικών ασφαλείας DALI (Digital Addressable Lighting Interface) αναδεικνύει μια νέα εποχή στον χώρο της τεχνολογίας φωτισμού, προσφέροντας εξελιγμένες δυνατότητες ελέ...
  • Ajax Special Event: Νέα προϊόντα και λύσεις στην 5η κατά σειρά virtual παρουσίαση!

    Ajax Special Event: Νέα προϊόντα και λύσεις στην 5η κατά σειρά virtual παρουσίαση!

    Το 5ο κατά σειρά εικονικό event της Ajax Systems ολοκληρώθηκε με τεράστια επιτυχία στις 20 Οκτωβρίου του 2023! Για μία ακόμα χρονιά, η εταιρεία άνοιξε τα χαρτιά της ανακοινώνοντας νέες αλλαγές στο...
  • Ο ρόλος των καμερών ασφαλείας στο industry 4.0

    Ο ρόλος των καμερών ασφαλείας στο industry 4.0

    Πριν από το 2014, ο όρος αναζήτησης «industry 4.0» στο Google ήταν πρακτικά ανύπαρκτος. Αυτό έπαψε να ισχύει από το 2019, όπου το 68% των ερωτηθέντων μιας παγκόσμιας έρευνας που πραγματοποίησε η M...