DIABASTE DWREAN SEC CYP 06
DIGITAL TV 172
20 Ιανουαρίου 2022 11:10

DHL και Microsoft τα εμπορικά σήματα που προτιμά να αντιγράφει το ψηφιακό έγκλημα

admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=file%3Dwp content%252Fuploads%252F2022%252F05%252F7f9f1b99149b66abc7b5a2731faa302f XL

Τέλος στη μακροχρόνια “κυριαρχία” της Microsoft, ως το εμπορικό σήμα που μιμούνται συχνότερα οι εγκληματίες του κυβερνοχώρου, βάζει η DHL. Με την έλευση της εορταστικής περιόδου και την αύξηση των αποστολών δεμάτων, η DHL έγινε το 4ο τρίμηνο του 2021 το brand, που μιμήθηκαν κυρίως οι χάκερς στην προσπάθειά τους να υποκλέψουν προσωπικά δεδομένα των χρηστώνΤέλος στη μακροχρόνια “κυριαρχία” της Microsoft, ως το εμπορικό σήμα που μιμούνται συχνότερα οι εγκληματίες του κυβερνοχώρου, βάζει η DHL. Με την έλευση της εορταστικής περιόδου και την αύξηση των αποστολών δεμάτων, η DHL έγινε το 4ο τρίμηνο του 2021 το brand, που μιμήθηκαν κυρίως οι χάκερς στην προσπάθειά τους να υποκλέψουν προσωπικά δεδομένα των χρηστών.

Το 23% όλων των προσπαθειών phishing το 4ο τρίμηνο του 2021 σχετιζόταν με την DHL, από μόλις το 9% κατά το 3ο τρίμηνο. Στο μεταξύ, η Microsoft, η οποία για άλλη μια φορά είχε την πρώτη θέση στην κατάταξη το 3ο τρίμηνο, αντιπροσωπεύοντας το 29% όλων των προσπαθειών phishing, έπεσε στο 20% των επιθέσεων το 4ο τρίμηνο.

Στο μεταξύ, η FedEx έκανε την εμφάνιση της στην πρώτη δεκάδα της λίστας το 4ο τρίμηνο του 2021. Σύμφωνα με την έκθεση “2021 Q4 Brand Phishing Report” της Check Point Research (CPR), τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παγιώνουν τη θέση τους μεταξύ των τριών κορυφαίων τομέων προς μίμηση σε απόπειρες phishing.

WhatsApp και LinkedIn κατατάσσονται υψηλότερα στη λίστα με τα 10 πιο συχνά μιμούμενα εμπορικά σήματα, σύμφωνα με τα στοιχεία της εν λόγω έκθεσης, που παρουσιάζει τα brands που μιμούνται συχνότερα οι εγκληματίες του κυβερνοχώρου.

Τα πιο δημοφιλή brands

Τα εμπορικά σήματα, βάσει της συνολικής τους εμφάνισης σε απόπειρες phishing, για το 4ο τρίμηνο του 2021, ήταν: η DHL (σχετίζεται με το 23% όλων των επιθέσεων phishing παγκοσμίως), η Microsoft (20%), το WhatsApp (11%), η Google (10%), το LinkedIn (8%), η Amazon (4%), η FedEx (3%), το Roblox (3%), το Paypal (2%) και η Apple (2%).

“Για πρώτη φορά, η DHL κατέλαβε την πρώτη θέση το 4ο τρίμηνο, αντικαθιστώντας τη Microsoft ως το εμπορικό σήμα, που είναι πιο πιθανό να γίνει στόχος κυβερνοεγκληματιών σε απάτες ηλεκτρονικού “ψαρέματος”, καθώς οι δράστες προσπαθούν να επωφεληθούν από τους ευάλωτους διαδικτυακούς καταναλωτές κατά τη διάρκεια της πιο εμπορικής περιόδου του έτους”, αναφέρει η σχετική έκθεση.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Η έκθεση ενισχύει, επίσης, μια αναδυόμενη από το 3ο τρίμηνο τάση, που αφορά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία φαίνεται να εδραιώνουν τη θέση τους μεταξύ των τριών κορυφαίων τομέων προς μίμηση σε απόπειρες phishing. Ενώ το Facebook έπεσε από την πρώτη δεκάδα, το WhatsApp μετακινήθηκε από την 6η θέση στην 3η, αντιπροσωπεύοντας πλέον το 11% όλων των προσπαθειών phishing.

Επίσης, το LinkedIn έχει μετακινηθεί από την 8η θέση στην 5η, αντιπροσωπεύοντας πλέον το 8% όλων των επιθέσεων, που σχετίζονται με το phishing.

Σε μια επίθεση ηλεκτρονικού “brand phishing” , οι εγκληματίες προσπαθούν να μιμηθούν τον επίσημο ιστότοπο μιας γνωστής μάρκας, χρησιμοποιώντας παρόμοιο όνομα τομέα ή διεύθυνση URL και σχεδιασμό ιστοσελίδας με τον γνήσιο ιστότοπο. Ο σύνδεσμος προς τον ψεύτικο ιστότοπο μπορεί να αποσταλεί σε στοχευμένα άτομα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μηνύματος κειμένου.

Ο χρήστης μπορεί να ανακατευθυνθεί κατά τη διάρκεια της περιήγησης στον ιστό ή μπορεί να ενεργοποιηθεί από μια δόλια εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα. Ο ψεύτικος ιστότοπος περιέχει συχνά μια φόρμα, που αποσκοπεί στην κλοπή των διαπιστευτηρίων των χρηστών, των στοιχείων πληρωμής ή άλλων προσωπικών πληροφοριών.

Πηγή: http://www.sepe.gr/gr/research-studies/article/19387440/dhl-kai-microsoft-ta-eborika-simata-pou-protima-na-adigrafei-to-psifiako-eglima/

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

  • Κυκλοφορεί το νέο τεύχος του περιοδικού «Security Report Cyprus»

    Κυκλοφορεί το νέο τεύχος του περιοδικού «Security Report Cyprus»

    Κυκλοφορεί σε όλα τα εξειδικευμένα σημεία διανομής το περιοδικό Security Report Cyprus! Στο νέο τεύχος θα βρείτε ενδιαφέροντα θέματα και δοκιμές που απευθύνονται σε κάθε τεχνικό, ηλεκτρονικό ή ...
  • <strong>Επιλέγοντας φακούς σε ένα Κλειστό κύκλωμα Τηλεόρασης</strong>

    Επιλέγοντας φακούς σε ένα Κλειστό κύκλωμα Τηλεόρασης

    Στα μάτια των περισσοτέρων όλοι οι φακοί κάμερας είναι ίδιοι και κάθε φακός κρίνεται ικανοποιητικός αρκεί να παρέχει εικόνες υψηλής ευκρίνειας. Στον κόσμο των ειδικών όμως, τα πράγματα είναι αρκετ...
  • <strong>Καλώδια Ethernet σε συστήματα βιντεοεπιτήρησης</strong>

    Καλώδια Ethernet σε συστήματα βιντεοεπιτήρησης

    Ένα καλώδιο Ethernet είναι ένας κοινός τύπος καλωδίου δικτύου που χρησιμοποιείται ευρέως σήμερα για την ενσύρματη σύνδεση πολλών συσκευών, όπως οι υπολογιστές, τα switches, οι κάμερες ασφαλείας, τ...
  • <strong>Internet of Things</strong>

    Internet of Things

    Το Διαδίκτυο των πραγμάτων (IoT) αποτελείται από έξυπνες συσκευές που επικοινωνούν μεταξύ τους. Δίνει τη δυνατότητα σε αυτές τις συσκευές να συλλέγουν και να ανταλλάσσουν δεδομένα. Εκτός αυτού, το...
  • Κάμερες εξωτερικού χώρου

    Κάμερες εξωτερικού χώρου

    Η επιλογή της κατάλληλης κάμερας για τον κατάλληλο χώρο είναι μια δύσκολη απόφαση που αντιμετωπίζουν τόσο οι εγκαταστάτες, όσο και οι τελικοί πελάτες, μιας και η αγορά σήμερα διαθέτει αμέτρητες συ...
  • Ajax Special Event

    Ajax Special Event

    Το 4ο κατά σειρά εικονικό event της Ajax Systems πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στις 11 Οκτωβρίου του 2022 και η εταιρία παρουσίασε στο κοινό των integrators νέα προϊόντα, λογισμικά και πολλές ακόμα...
  • Συναγερμοί οικίας vs επιχείρησης

    Συναγερμοί οικίας vs επιχείρησης

    Οι τεχνικές παραβίασης των δραστών διαρκώς εξελίσσονται. Για αυτό άλλωστε η ζήτηση για συστήματα ασφαλείας τόσο σε οικίες όσο και σε επαγγελματικούς χώρους  αυξάνεται ή (τουλάχιστον) σταθεροπ...
  • Συνέντευξη με τον Αλέξανδρο Φείδα

    Συνέντευξη με τον Αλέξανδρο Φείδα

    Η φετινή χρονιά, είναι χρονιά γιορτής για την Sigma Security, καθώς συμπληρώνει 45 χρόνια επιτυχούς δραστηριότητας στο κλάδο της ηλεκτρονικής ασφάλειας! Η Sigma Security δημιουργήθηκε το 1977 και ...
  • VMS: αυτά είναι μερικά από τα βασικότερα κριτήρια αγοράς του

    VMS: αυτά είναι μερικά από τα βασικότερα κριτήρια αγοράς του

    Επιχειρηματική ευφυΐα, βελτιωμένη διαχείριση συμβάντων, πλούσια αναλυτικά στοιχεία και υψηλή ασφάλεια, αυτές είναι μόνο μερικές από τις σύγχρονες δυνατότητες των νέων συστημάτων διαχείρισης βίντεο...
ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ
ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
ΓΙΑ ΤΑ
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
LIBRA PRESS
Καυκάσου 145, Αθήνα, 11364



ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ


Securityreport.gr - Το απόλυτο περιοδικό για τα συστήματα ασφαλείας
Libra Press © Copyright 2022 | All Rights Reserved
Dual Design