Skip to main content
Hermes Banner 1
747x1024 DIABASTE DWREAN SEC CYP 18
Digi 207
30 Μαρτίου 2022 10:00

EY: Η ψηφιακή εμπειρία του πελάτη, κλειδί για τη βιώσιμη επιχειρηματική ανάπτυξη

57223487ee13e98b2e584a13079e4eda XL 1ced2c53

Η σημασία της ψηφιακής εμπειρίας του πελάτη, και οι σχετικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις όσον αφορά το customer experience, αποτέλεσαν το αντικείμενο του νέου webcast που διοργάνωσε η EY Ελλάδος με την υποστήριξη της Microsoft, το οποίο μεταδόθηκε την Τρίτη, 22 Μαρτίου 2022. Τη διαδικτυακή εκδήλωση παρακολούθησαν στελέχη ελληνικών και πολυεθνικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε κρίσιμους κλάδους της ελληνική οικονομίας.

Η σημασία της ψηφιακής εμπειρίας του πελάτη, και οι σχετικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις όσον αφορά το customer experience, αποτέλεσαν το αντικείμενο του νέου webcast που διοργάνωσε η EY Ελλάδος με την υποστήριξη της Microsoft, το οποίο μεταδόθηκε την Τρίτη, 22 Μαρτίου 2022. Τη διαδικτυακή εκδήλωση παρακολούθησαν στελέχη ελληνικών και πολυεθνικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε κρίσιμους κλάδους της ελληνική οικονομίας.

H στρατηγική συμμαχία μεταξύ EY και Microsoft συνδυάζει την ευρεία εμπειρία των ομάδων της EY στον ψηφιακό μετασχηματισμό επιχειρηματικών διαδικασιών και τη βαθιά γνώση τους των επιμέρους κλάδων της οικονομίας, με τις επεκτάσιμες πλατφόρμες “Power Platform” και “Microsoft Dynamics 365” της Microsoft. Οι συλλογικές δυνατότητες των δύο οργανισμών συγκεντρώνονται στη λύση “Digital Customer Experience Solution”, που βοηθά τις επιχειρήσεις να απαντούν ταχύτερα στις εξελίξεις και να δημιουργούν εξατομικευμένες υπηρεσίες και προϊόντα, που οδηγούν σε βιώσιμη ενίσχυση των εσόδων και της κερδοφορίας.

Στο webcast συμμετείχαν οι κ.κ. Γιώργος Αποστολάκης, Εταίρος της EY Ελλάδος και επικεφαλής της σχέσης της EY με τη Microsoft στην περιοχής της Κεντρικής, Ανατολικής, Νοτιοανατολικής Ευρώπης και Κεντρικής Ασίας (CESA), Θωμάς Τσάβαλος, Senior Manager, Υπηρεσίες CX Delivery της EY Ελλάδος, Δημήτριος Κωνσταντακάτος, Service Design Manager στο Athens Design Lab της EY Ελλάδος, και Χάρης Καμπάνης, Head of Business Applications, Microsoft CEE.

Αναφερόμενοι στις νέες τάσεις και αλλαγές που καθιστούν την ψηφιακή εμπειρία του πελάτη εξαιρετικά σημαντική για τις επιχειρήσεις, οι ομιλητές εξήγησαν ότι ο πελάτης της σημερινής εποχής έχει εντελώς διαφορετικά χαρακτηριστικά σε σχέση με το παρελθόν, καθώς είναι καλύτερα ενημερωμένος, έχει άμεση πρόσβαση στην πληροφορία, είναι απαιτητικός και ανυπόμονος, εξοικειωμένος με την τεχνολογία, δικτυωμένος στα social media και έτοιμος να μοιραστεί τις εμπειρίες με το δίκτυό του.

Μάλιστα, σύμφωνα με παγκόσμια έρευνα της EY, 84% των καταναλωτών αναφέρουν ότι η εμπειρία που τους προσφέρει μια εταιρεία είναι εξίσου σημαντική με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, ενώ 66% είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερο αν τους προσφέρεται μια καλή καταναλωτική εμπειρία. Σχεδόν επτά στους δέκα θεωρούν ότι μια εξαιρετική εμπειρία που θα βιώσουν κατά την επαφή με μια εταιρεία, αυξάνει τις προσδοκίες τους από τις άλλες εταιρίες και brands.

Η ψηφιακή εμπειρία του πελάτη αποτελεί έναν συνδυασμό στρατηγικών, ανθρώπων, διαδικασιών και τεχνολογιών που επιτρέπουν στις εταιρείες να ενισχύσουν την πιστότητα και τη διατήρηση του πελάτη, και να ανταποκριθούν στη ζήτηση για εξατομικευμένα προϊόντα και υπηρεσίες, με νέους και κερδοφόρους τρόπους, τόνισαν οι ομιλητές.

Παράλληλα, παρουσιάστηκε η προσέγγιση της ΕΥ σε θέματα ψηφιακής εμπειρίας του πελάτη, με τους ομιλητές να υπογραμμίζουν ότι ο σχεδιασμός της σωστής εμπειρίας είναι κρίσιμος για την επιτυχία και την ανάπτυξη της επιχείρησης και αποτελεί το βασικό της ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Συγκεκριμένα, αναφέρθηκε ότι, με τη βοήθεια μιας ομάδας που συνδυάζει ένα μεγάλο εύρος εξειδίκευσης και δεξιοτήτων, οι επιχειρήσεις είναι σε θέση να δημιουργήσουν εμπειρίες χρήσιμες, ελκυστικές και ευχάριστες, να ενισχύσουν την πιστότητα και να δημιουργούν μοναδικές ανθρώπινες ιστορίες, που οι πελάτες μπορούν και θέλουν να μοιραστούν.

Σύμφωνα με τους ομιλητές, η ψηφιακή τεχνολογία και η καινοτομία δημιουργούν ευκαιρίες για τη βελτίωση της ζωής των ανθρώπων και τη διαμόρφωση ενός καλύτερου μέλλοντος, και, για τον λόγο αυτό, οι άνθρωποι πρέπει να τεθούν στο επίκεντρο της διαδικασίας. Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να σχεδιάσουν εμπειρίες που καθιστούν την τεχνολογία πιο προσιτή και ανθρώπινη, και να εστιάσουν σε αυτό που πραγματικά έχει σημασία, όχι μόνο για τους πελάτες, αλλά και τους ανθρώπους τους, για να μπορέσουν να κερδίσουν την εμπιστοσύνη τους.

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Security Report, Δεκέμβριος 2025
Κυκλοφορεί το Security Report Δεκεμβρίου Κυκλοφορεί σε όλα τα εξειδικευμένα σημεία διανομής το περιοδικό Security Report Δεκεμβρίου, πάντα μαζί με το περιοδικό Ψηφιακή Τηλεόραση. Στο νέο τεύχο…
Συστήματα και εφαρμογές πυρανίχνευσης
Για παλαιά και νέα κτίρια όλων των μεγεθών απαιτείται πλέον να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα και να υιοθετηθούν λύσεις για την πρόληψη και την προστασία από δυνητικές καταστροφές που μπορεί να προ…
Η ΤopVision Security επισκέφθηκε την Dahua Technology στην Κίνα!
Τον Οκτώβριο, η ομάδα της εταιρείας TopVision Security, με έδρα τη Θεσσαλονίκη και συνεργάτης της Dahua Technology στην ελληνική αγορά, έζησε από κοντά μία μοναδική εμπειρία πραγματοποιώντας επίσκεψ…
Παρουσίαση νέων IP καμερών και καταγραφικών Iris Systems από τη Novatron Security Distribution
Την Τετάρτη 5 Νοεμβρίου, η Novatron Security Distribution υποδέχθηκε επαγγελματίες του κλάδου ασφαλείας στις εγκαταστάσεις της στην Κηφισιά, σε μια πολυαναμενόμενη εκδήλωση αφιερωμένη στα νέα προϊόν…
STATHIS GP: 30 χρόνια εξέλιξης, τεχνολογίας και αξιοπιστίας
Από το 1995 και συνεχίζοντας δυναμικά μέχρι σήμερα, η Στάθης Νικόλαος & Αικατερίνη Ο.Ε. / STATHIS GP βρίσκεται σταθερά στο πλευρό των πελατών της, προσφέροντας τη μεγαλύτερη δυνατή ποικιλία σε η…
Η «καρδιά» της λειτουργίας «χτυπά» εδώ
Το Security Report συνομιλεί με έναν έμπειρο Χειριστή Κέντρου Λήψης Σημάτων της εταιρείας Ελληνικός Κεντρικός Σταθμός Α.Ε. - ΕΡΜΗΣ. Ο Αθανάσιος Ρίζος μας μιλά για τις απαιτήσεις του ρόλου που έχε…
Η Electrosystems εντυπωσίασε στη Θεσσαλονίκη
Το Σάββατο, 11 Οκτωβρίου, η Electrosystems πραγματοποίησε το πιο πρωτότυπο και επιτυχημένο event του 2025 με την προσέλευση να «χτυπάει» κόκκινο και να δίνουν το «παρών» πάνω από 170 επαγγελματίες ε…
Μείωση CO2 και βιώσιμη ανάπτυξη από την Dahua Technology
Η Dahua Technology δεσμεύεται να βελτιώσει τις δυνατότητες βιώσιμης ανάπτυξης και να καταβάλλει συνεχείς προσπάθειες για την οικοδόμηση ενός «πράσινου» και ασφαλούς ψηφιακού κόσμου, αναπτύσσοντας κα…

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Security Report Cyprus, τεύχος 18
Κυκλοφορεί σε όλα τα εξειδικευμένα σημεία διανομής το περιοδικό Security Report Cyprus! Στο νέο τεύχος 18 του Security Report Cyprus θα βρείτε ενδιαφέροντα θέματα που απευθύνονται σε κάθε τεχνικό…
Εγκατάσταση φωτισμού ασφαλείας σε βιομηχανικούς χώρους
Ο φωτισμός ασφαλείας αποτελεί αναπόσπαστο και ουσιώδες στοιχείο κάθε σύγχρονης κτιριακής υποδομής, καθώς συμβάλλει καθοριστικά στην προστασία της ανθρώπινης ζωής σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, όπω…
EN54 Line: Ολοκληρωμένη σειρά πυρανίχνευσης για πρώτη φορά από την Ajax Systems!
Για πολλούς, το EN 54 συνδέθηκε παραδοσιακά με πολύπλοκες ενσύρματες εγκαταστάσεις, χρονοβόρα διαδικασία θέσης σε λειτουργία και κατακερματισμένα οικοσυστήματα συσκευών. Η Ajax Systems, γνωστή για τ…
Iris Systems: Νέες IP κάμερες και καταγραφικά από την Novatron Security
Μια ολοκληρωμένη πρόταση για όσους αναζητούν προηγμένη τεχνολογία και αξιοπιστία σε προσιτή τιμή. Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά των προϊόντων Iris Systems είναι η τεχνολογία Color Maker, η οποί…
Έλεγχος πρόσβασης σε χώρους στάθμευσης: Απαραίτητος εξοπλισμός για ασφάλεια και εμπιστοσύνη
Κάτοικοι, εργαζόμενοι, περαστικοί και πολλές ακόμα κατηγορίες ατόμων επιλέγουν να χρησιμοποιήσουν καθημερινά τους ιδιωτικούς χώρους προσωρινής στάθμευσης στα κέντρα των πόλεων – μιας και η εύρεση ελ…
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.