DIABASTE DWREAN SEC CYP 05
DIGITAL TV 167
energiatec banner
17 Ιανουαρίου 2022 11:31

Η Bosch προσδιορίζεται ως μια #high-tech εταιρεία

Το βίντεο #LikeABosch με νέο πρόσωπο τη διάδοχο του Shawn, έκανε πρεμιέρα στην Έκθεση Consumer Electronics Show (CES) στο Λας Βέγκας. Η ταινία αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης ψηφιακής καμπάνιας που εστιάζει στην ποιότητα που διέπει την εταιρεία όσον αφορά την προηγμένη τεχνολογία. Στο βίντεο, η νέα πρωταγωνίστρια Gwen παρουσιάζει μερικές από τις τεχνολογίες αιχμής που ανήκουν στη γκάμα προϊόντων της Bosch. Ως «high-tech μαμά», η Gwen επιδιώκει να δείξει στον έφηβο γιο της και στον φίλο του πόσο χαλαρή και άνετη είναι με τη βοήθεια αμέτρητων λύσεων της Bosch, σε πολλούς τομείς της καθημερινότητάς τους, με το χαρακτηριστικό χιούμορ της καμπάνιας #LikeABosch, φυσικά. Θα πείσει τους εφήβους άραγε;

Το βίντεο #LikeABosch με νέο πρόσωπο τη διάδοχο του Shawn, έκανε πρεμιέρα στην Έκθεση Consumer Electronics Show (CES) στο Λας Βέγκας. Η ταινία αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης ψηφιακής καμπάνιας που εστιάζει στην ποιότητα που διέπει την εταιρεία όσον αφορά την προηγμένη τεχνολογία. Στο βίντεο, η νέα πρωταγωνίστρια Gwen παρουσιάζει μερικές από τις τεχνολογίες αιχμής που ανήκουν στη γκάμα προϊόντων της Bosch. Ως «high-tech μαμά», η Gwen επιδιώκει να δείξει στον έφηβο γιο της και στον φίλο του πόσο χαλαρή και άνετη είναι με τη βοήθεια αμέτρητων λύσεων της Bosch, σε πολλούς τομείς της καθημερινότητάς τους, με το χαρακτηριστικό χιούμορ της καμπάνιας #LikeABosch, φυσικά. Θα πείσει τους εφήβους άραγε;

Όπως και στην προηγούμενη σειρά #LikeABosch, αυτή η νέα καμπάνια προηγμένης τεχνολογίας αφορά την τοποθέτηση της Bosch και τη δημόσια εικόνα της. Στον στόχο αναφέρθηκε περισσότερο ο υπεύθυνος έργου Jochen Stein: «Με την καμπάνια #LikeABosch, αποδεικνύουμε και πάλι ότι οι πελάτες μας μπορούν να διαχειρίζονται την καθημερινότητά τους με άνεση και ευκολία χάρη στις πολλές έξυπνες, συνδεδεμένες και βιώσιμες λύσεις προηγμένης τεχνολογίας της Bosch – απλά #LikeABosch.» Τίθενται επί τάπητος βασικά στρατηγικά θέματα όπως η τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ), το διαδίκτυο των πραγμάτων (ΙοΤ), και η βιωσιμότητα.

Εκτός από το μουσικό βίντεο, θα παραχθεί περαιτέρω περιεχόμενο για τον ιστότοπο της καμπάνιας και τα παγκόσμια κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Η καμπάνια θα παρουσιάσει συνολικά δώδεκα προϊόντα και λύσεις, συμπεριλαμβανομένης της κινητής συσκευής συναγερμού Spexor, Smartglasses και του συστήματος αισθητήρων SoundSee, το οποίο χρησιμοποιείται ήδη από τον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό (ISS).

Πατήστε εδώ για να δείτε το νέο βίντεο της καμπάνιας High-Tech #LikeABosch

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

  • Security Report Cyprus, τεύχος 6

    Security Report Cyprus, τεύχος 6

    Κυκλοφορεί σε όλα τα εξειδικευμένα σημεία διανομής το περιοδικό Security Report Cyprus! Στο νέο τεύχοςθα βρείτε ενδιαφέροντα θέματα και δοκιμές που απευθύνονται σε κάθε τεχνικό, ηλεκτρονικό ή ε...
  • IFSEC International 2022 – Ρεπορτάζ από τον εκθεσιακό χώρο του ExCeL στο Λονδίνο!

    IFSEC International 2022 – Ρεπορτάζ από τον εκθεσιακό χώρο του ExCeL στο Λονδίνο!

    Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε η διεθνής έκθεση IFSEC International 2022, η οποία επέστρεψε στον εκθεσιακό χώρο ExCeL του Λονδίνου μετά από δύο χρόνια απουσίας. Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, ...
  • Συνέντευξη με τον Cristiano Montesi, CEO της ELAN

    Συνέντευξη με τον Cristiano Montesi, CEO της ELAN

    Τα τελευταία 25 χρόνια, η ELAN έχει παραγάγει περισσότερα από 600.000.000 μέτρα καλωδίων και έχει πουλήσει περισσότερες από 7.000.000 μπαταρίες! Με εμπειρία από το 1990, η ELAN προμηθεύει προϊόντα ...
ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ
ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
ΓΙΑ ΤΑ
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
LIBRA PRESS
Καυκάσου 145, Αθήνα, 11364



ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

Please enable the javascript to submit this form


Securityreport.gr - Το απόλυτο περιοδικό για τα συστήματα ασφαλείας
Libra Press © Copyright 2022 | All Rights Reserved
Dual Design