Skip to main content
Hermes Banner 1
DIGITAL TV 189
ilka aggelia
securityreport e mag odhgos 2021
14 Δεκεμβρίου 2021 11:52

222 εκατ. “έξυπνες” οικιακές συσκευές πωλήθηκαν παγκοσμίως το 3ο τρίμηνο του 2021

admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F05%2F5163c3d5cad0ea192af9353b3106c862 XL

Ανοδική παραμένει η τάση στην παγκόσμια αγορά “έξυπνων” οικιακών συσκευών, με τις πωλήσεις να ακολουθούν αυξητική πορεία και το 3ο τρίμηνο του 2021. Το εξεταζόμενο διάστημα διατέθηκαν στην παγκόσμια αγορά 222 εκατ. συσκευές smart home, αριθμός αυξημένος κατά 10,3% σε ετήσια βάση σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτεραΑνοδική παραμένει η τάση στην παγκόσμια αγορά “έξυπνων” οικιακών συσκευών, με τις πωλήσεις να ακολουθούν αυξητική πορεία και το 3ο τρίμηνο του 2021. Το εξεταζόμενο διάστημα διατέθηκαν στην παγκόσμια αγορά 222 εκατ. συσκευές smart home, αριθμός αυξημένος κατά 10,3% σε ετήσια βάση σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα.

Σύμφωνα με το Worldwide Quarterly Smart Home Device Tracker της International Data Corporation (IDC), παρά τις επίμονες διακοπές της εφοδιαστικής αλυσίδας, την ανεργία και την άνιση οικονομική ανάκαμψη, η ζήτηση των καταναλωτών παρέμεινε υψηλή για συσκευές smart home, όπως “έξυπνες” τηλεοράσεις και “έξυπνα” ηχεία.

“Η αγορά των smart homes συνεχίζει να αποδίδει καλύτερα από άλλα καταναλωτικά αγαθά κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19, αν και σε διαφορετικό βαθμό σε διαφορετικές περιοχές του πλανήτη. Σε γενικές γραμμές, οι καταναλωτές έχουν μετατοπίσει τις προτεραιότητες δαπανών τους από άλλους τομείς, όπως οι διακοπές και η έξοδος για φαγητό, για να επικεντρωθούν στην προσθήκη περισσότερης άνεσης και ψυχαγωγίας στο σπίτι”, τονίζουν οι αναλυτές.

Οι Ηνωμένες Πολιτείες κατείχαν το μεγαλύτερο μερίδιο πωλήσεων συσκευών smart home το εν λόγω διάστημα. Η αγορά των “έξυπνων” οικιακών συσκευών αυξήθηκε στις ΗΠΑ με ρυθμό 9,5% σε σχέση με το 2ο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.

Αύξηση πωλήσεων στην Ευρώπη
Η Κίνα, από την πλευρά της, ήταν η δεύτερη μεγαλύτερη χώρα σε όγκο αποστολών, αντιπροσωπεύοντας ποσοστό 24,7% των πωλήσεων. Ωστόσο, η κινεζική αγορά “έξυπνων” οικιακών συσκευών υποχώρησε κατά 5,2% σε σύγκριση με το 2ο τρίμηνο της χρήσης.

Η Δυτική Ευρώπη και η Λατινική Αμερική σημείωσαν σταθερή ανάπτυξη πωλήσεων συσκευών smart home με 17,9% και 15%, αντίστοιχα.

Οι καταναλωτές όχι μόνο αγοράζουν περισσότερες συσκευές, αλλά αγοράζουν και ακριβότερες συσκευές, καθώς η μέση τιμή πώλησης (ASP) αυξήθηκε το 3ο τρίμηνο κατά 3%. Οι αυξήσεις των τιμών αποδίδονται εν μέρει στις διακοπές στην αλυσίδα εφοδιασμού.

Ωστόσο και τα νέα προϊόντα με βελτιωμένες λειτουργίες σε όλους τους τύπους συσκευών διαδραμάτισαν, επίσης, βασικό ρόλο σε αυτήν την αύξηση. Οι ASP για κατηγορίες, όπως οι τηλεοράσεις, αυξήθηκαν κατά σχεδόν 7%, με τις οθόνες OLED να ενισχύουν τη δημοτικότητά τους.

Τα best sellers
Οι συσκευές ψυχαγωγίας βίντεο, όπως οι “έξυπνες” τηλεοράσεις και οι συσκευές αναπαραγωγής ροής, διατήρησαν τον μεγαλύτερο όγκο πωλήσεων το 3ο τρίμηνο, αντιπροσωπεύοντας το 35,3% του συνόλου των πωλήσεων. Οι συσκευές παρακολούθησης/ασφάλειας, όπως οι “έξυπνες” κάμερες και “έξυπνες” κλειδαριές, αντιπροσώπευαν το 20,4% των αποστολών, καταγράφοντας αύξηση κατά 13,5%.

Παρά τη συνεχιζόμενη πανδημία, οι πιο σημαντικοί παράγοντες, που οδηγούν την ανάπτυξη της αγοράς σε παγκόσμιο επίπεδο, συνδέονται με την αύξηση της ευρυζωνικής διείσδυσης, το αυξανόμενο διαθέσιμο εισόδημα και τη ραγδαία ευαισθητοποίηση των καταναλωτών για τις έξυπνες οικιακές συσκευές.

Ωστόσο, η περαιτέρω ανάπτυξη της αγοράς εξακολουθεί να περιορίζεται από τις συνεχείς ανησυχίες σχετικά με την ασφάλεια και το απόρρητο, καθώς και από την ευαισθησία των καταναλωτών ως προς τις τιμές στο αρχικό και τρέχον κόστος συσκευών και υπηρεσιών.

Πηγή: http://www.sepe.gr/gr/research-studies/article/19213519/222-ekat-exupnes-oikiakes-suskeues-polithikan-pagosmios-to-3o-trimino-tou-2021/

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Security Report, Ιούνιος 2024
Κυκλοφορεί σε όλα τα εξειδικευμένα σημεία διανομής το περιοδικό Security Report Ιουνίου, πάντα μαζί με το περιοδικό Ψηφιακή Τηλεόραση. Στο νέο τεύχοςθα βρείτε ενδιαφέροντα θέματα και δοκιμές πο...
Τα εργασιακά δικαιώματα στα τεχνικά επαγγέλματα
Στη σύγχρονη και γεμάτη προκλήσεις κοινωνία μας, η ασφάλεια αποτελεί τη σπουδαιότερη προτεραιότητα τόσο για τον άνθρωπο όσο και για τις επιχειρήσεις. Η ασφάλεια όλων των συνανθρώπων μας ήταν, είνα...
Dahua Lab Tour
Το 2024 μπήκε δυναμικά για το πολύ επιτυχημένο «οδοιπορικό» hands on technical training της Keeper Group και της Dahua Technology με τον πρώτο προορισμό για τη φετινή χρονιά να είναι η Λάρισα. ...
Ανίχνευση Ομοιότητας
Σήμερα, όλο και περισσότερες εταιρείες αποκτούν μεγαλύτερη αξία εφαρμόζοντας στα συστήματα παρακολούθησης βίντεο που χρησιμοποιούν λογισμικά ανάλυσης βίντεο βασισμένα σε τεχνητή νοημοσύνη. Οι εν λ...
Αναβάθμιση του χρηματοπιστωτικού τομέα
Οι τράπεζες και τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα αποτελούν σημαντικό κομμάτι της καθημερινότητάς μας, καθώς πρόκειται για εγκαταστάσεις όπου φυλάσσονται μετρητά και άλλα τιμαλφή σε μεγάλες ποσότητες. ...
Συστήματα ήχου PA της Hikvision
H Hikvision εισέρχεται δυναμικά στον χώρο των επαγγελματικών ηχητικών συστημάτων PA (Public Address), τα οποία μπορεί να συνδυάζονται με τα συστήματα CCTV της, παρέχοντας ολοκληρωμένες λύσεις audi...
Hikvision HiWatch Series
Τα προϊόντα της σειράς HiWatch της Hikvision, που αποτελούνται από καταγραφικά και κάμερες με σύγχρονες δυνατότητες και χαρακτηριστικά, θα τα βρείτε διαθέσιμα στο νέο B2B site της Stam Electronics...
Hikvision Turbo HD 8.0
Για τα προϊόντα Turbo HD της Hikvision δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις. Υψηλή ανάλυση, μετάδοση σήματος μέσω ομοαξονικού σε μεγάλες αποστάσεις, κορυφαία συμπίεση βίντεο, χαμηλότερες απαιτήσει...