Skip to main content
Hermes Banner 1
DIABASTE DWREAN SEC CYP 14
DIGITALTV 197
ilka aggelia
20 Νοεμβρίου 2024 12:21

ABB: Μεγάλες αλλαγές με νέο brand positioning και σλόγκαν

admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2024%2F11%2Fabb

Μέσα από ανακοίνωση της η ABB παρουσίασε το νέο brand positioning και το σλόγκαν αναφέροντας ότι εκφράζει όλα όσα θέλει η εταιρεία για να μείνουν χαραγμένα στους πελάτες της.

Συγκεκριμένα η ABB δήλωσε ότι πως «υποστηρίζει τις βιομηχανίες να διακρίνονται με οικονομία πόρων και ρύπων». Με τον τρόπο αυτό ενισχύει την επόμενη φάση στην ανάπτυξη της εταιρείας, που έπειτα από την επιτυχημένη περίοδο μετα-σχηματισμού της, ηγείται στον τομέα του ηλεκτρολογικού εξοπλισμού και του αυτοματισμού. Στη φράση αυτή εκφράζονται με σαφήνεια, όλα όσα θέλει η ABB να μείνουν χαραγμένα για εκείνη στο μυαλό των πελατών της.

Τι σημαίνει το νέο brand positioning

Το νέο brand positioning αναπτύσσεται γύρω από τη λέξη «Outrun» και η σημασία του περιλαμβάνει δύο διαφορετικές πτυχές: Τη διατήρηση των συνεργατών της ABB σε σταθερά υψηλές επιδόσεις και ταυτόχρονα την παροχή βοήθειας εκ μέρους της εταιρείας ώστε οι συνεργάτες να λειτουργούν συνεχώς πιο παραγωγικά και αποδοτικά και να μπορούν να διακρίνονται. Η «οικονομία πόρων» αντιπροσωπεύει τον παγκοσμίως ηγετικό ρόλο της ΑΒΒ στον τομέα του αυτοματισμού, με στόχο την βελτίωση της παραγωγικότητας και της αποδοτικότητας κρίσιμων καθημερινών λειτουργιών κάθε βιομηχανίας. Η «οικονομία ρύπων» αντιπροσωπεύει την ηγετική θέση της εταιρείας στον τομέα του ηλεκτρολογικού εξοπλισμού, με στόχο να εξαφανιστεί ο άνθρακας από τις πιο βασικές βιομηχανίες του πλανήτη.

Σχετικά με το νέο σλόγκαν

Το νέο σλόγκαν της ΑΒΒ ‘Engineered to Outrun’ και το νέο brand positioning ευθυγραμμίζονται με τον σκοπό ύπαρξης της ΑΒΒ, δηλαδή ένα μέλλον περισσότερο βιώσιμο και πιο αποδοτικό από άποψη σπατάλης πόρων ενώ η τεχνολογικά ηγετική θέση της εταιρείας στους τομείς του ηλεκτρολογικού εξοπλισμού και του αυτοματισμού σε συνδυασμό με το αποκεντρωμένο μοντέλο λειτουργίας της, συμβάλλουν στην υλοποίηση του σκοπού αυτού.

Η οπτική απεικόνιση της ΑΒΒ αναπροσαρμόζεται ώστε να αντικατοπτρίζει καλύτερα το νέο brand positioning, ενώ η εταιρεία μέσω της νέας εταιρικής της ταυτότητας αναδεικνύεται περισσότερο. Ωστόσο, το εμβληματικό λογότυπο της ΑΒΒ παραμένει ίδιο.

Ο Morten Wierod, Chief Executive Officer της ABB, δήλωσε: «Είμαι περήφανος που εγκαινιάζουμε σήμερα το νέο μας brand positioning και το νέο μας σλόγκαν, καθώς μπαίνουμε σε μια νέα φάση για την ΑΒΒ, όπου οι αναπτυξιακές φιλοδοξίες μεγαλώνουν ενώ ο “τρόπος της ΑΒΒ” έχει εδραιωθεί σε ολόκληρο τον οργανισμό. Το brand positioning θα υποστηρίξει τις εμπορικές επιδόσεις αλλά και την προσέλκυση νέων ταλέντων. Συνοψίζει το ποιοι είμαστε και για ποιους λόγους θέλουμε να είμαστε γνωστοί στους πελάτες μας: Διατηρούμε τις υψηλές επιδόσεις τους, ενώ τους βοηθάμε να γίνουν πιο παραγωγικοί και πιο βιώσιμοι, ώστε να μπορούν να έχουν καλύτερα αποτελέσματα. Αυτό είναι που αποκαλούμε στην ABB ‘Engineered to Outrun’».

Έρευνα που διεξήχθη στο πλαίσιο ανάπτυξης του νέου brand positioning, διαπίστωσε ότι η αγορά έχει σε πολύ υψηλή εκτίμηση την ΑΒΒ, επομένως η αύξηση της εξοικείωσης με το brand αποτελεί σημαντική εμπορική ευκαιρία. Το νέο positioning αναπτύχθηκε στο πνεύμα του αποκεντρωμένου μοντέλου λειτουργίας της ΑΒΒ, από μια διευρυμένη ομάδα στην οποία συμμετείχαν η ίδια η εταιρεία, επιχειρηματικοί τομείς και τμήματα αλλά και πελάτες.

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Security Report, Φεβρουάριος 2025
Κυκλοφορεί σε όλα τα εξειδικευμένα σημεία διανομής το περιοδικό Security Report Φεβρουαρίου, πάντα μαζί με το περιοδικό Ψηφιακή Τηλεόραση. Στο νέο τεύχος θα βρείτε ενδιαφέροντα θέματα και δοκιμές…
Security TOP 50
Η προστασία εταιρειών, επιχειρήσεων και φυσικά, της ανθρώπινης ζωής είναι κρίσιμης σημασίας γι’ αυτό και οι εταιρείες που ασχολούνται με την ανάπτυξη, παραγωγή και προσφορά φυσικών, τεχνολογικών και…
Εμπιστευτείτε την TexDesigns ως τον κατάλληλο συνεργάτη σας
Με τις τεχνολογικές εξελίξεις στον τομέα της ασφάλειας συνεχώς να αλλάζουν, η επιλογή μιας έμπειρης και τεχνολογικά καταρτισμένης εταιρείας παροχής συστημάτων ασφαλείας, είναι ζωτικής σημασίας για κ…
Πάνω από 62.000 κάμερες ασφαλείας τοποθετήθηκαν στην Μπανγκόκ το 2022-2023
Σύμφωνα με τα τελευταία ευρήματα της 6Wresearch, η κυβέρνηση της Ταϊλάνδης σχεδιάζει να εγκαταστήσει ακόμα περισσότερες κάμερες παρακολούθησης βίντεο προκειμένου να μειώσει το ποσοστό εγκληματικότητ…

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Security Report Cyprus, τεύχος 15
Κυκλοφορεί σε όλα τα εξειδικευμένα σημεία διανομής το περιοδικό Security Report Cyprus! Στο νέο τεύχος 15 του Security Report Cyprus θα βρείτε ενδιαφέροντα θέματα και δοκιμές που απευθύνονται σε…
Optex Redscan LiDAR Series
Το Redscan είναι το βραβευμένο σύστημα ασφαλείας της εταιρείας Optex, βασισμένο στην τεχνολογία LiDAR (Light Detection and Ranging), το οποίο προσδιορίζει με ακρίβεια το μέγεθος και την απόσταση των…
Security TOP 50
Η προστασία εταιρειών, επιχειρήσεων και φυσικά, της ανθρώπινης ζωής είναι κρίσιμης σημασίας γι’ αυτό και οι εταιρείες που ασχολούνται με την ανάπτυξη, παραγωγή και προσφορά φυσικών, τεχνολογικών και…
Ajax Special Event 2024
Η Ajax Systems στις 21 Νοεμβρίου πραγματοποίησε ένα παγκόσμιο online event όπου επαγγελματίες εγκαταστάτες, εταιρείες και πολλοί άλλοι είχαν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για νέες λύσεις και νέα προϊ…
Ταξινόμηση σημάτων συναγερμού
Τα τελευταία χρόνια γίνεται μια συντονισμένη προσπάθεια στο κλάδο της ασφάλειας, ώστε να αλλάξει ο τρόπος με τον οποίο λαμβάνονται, ανταλλάσσονται και αναμεταδίδονται οι πληροφορίες συναγερμού στα Κ…