Skip to main content
Hermes Banner 1
DIGITAL TV 189
ilka aggelia
securityreport e mag odhgos 2021
13 Μαρτίου 2015 18:20

Άγνοια… κινδύνου έχουν οι γυναίκες για το διαδίκτυο

c79100bd9a1c81231de8bfb99f98f395 XL 544d9c57

Οι γυναίκες-χρήστες του διαδικτύου ανησυχούν λιγότερο για την προστασία τους από τις ψηφιακές απειλές σε σχέση με τους άνδρες. Αυτό δείχνει η έρευνα που πραγματοποίησε η Kaspersky Lab και η B2B International και σύμφωνα με την οποία μόνο το 18% των γυναικών στην Ευρώπη πιστεύει, ότι μπορεί.Οι γυναίκες-χρήστες του διαδικτύου ανησυχούν λιγότερο για την προστασία τους από τις ψηφιακές απειλές σε σχέση με τους άνδρες. Αυτό δείχνει η έρευνα που πραγματοποίησε η Kaspersky Lab και η B2B International και σύμφωνα με την οποία μόνο το 18% των γυναικών στην Ευρώπη πιστεύει, ότι μπορεί να πέσει θύμα ψηφιακών εγκληματιών, σε σχέση με το 27% των ανδρών που το θεωρεί πιθανό.

Επιπλέον, σύμφωνα την έρευνα, οι γυναίκες είναι λιγότερο ενημερωμένες για τις ψηφιακές απειλές σε σύγκριση με τους άνδρες. Σύμφωνα με την έρευνα, το 21% των ανδρών και το 34% των γυναικών γνωρίζουν ελάχιστα για το κακόβουλο λογισμικό των «έξυπνων» φορητών συσκευών.

Γυναίκες χωρίς… προστασία

Η έλλειψη ενημέρωσης μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα οι γυναίκες να δίνουν λιγότερη προσοχή στην προστασία τους ενάντια στις ψηφιακές απειλές. Συγκεκριμένα, το 32% των Ευρωπαίων γυναικών δεν κάνει τίποτα για να προστατεύσει τα δεδομένα του, επειδή «δεν βλέπει κανένα κίνδυνο» στο να επιτρέψει σε άλλους ανθρώπους (π.χ. στα παιδιά, τους φίλους, τους συναδέλφους κ.α.) να χρησιμοποιήσουν τη βασική τους συσκευή για πρόσβαση στο διαδίκτυο.

Επιπλέον, το 12% των γυναικών στην Ευρώπη δεν έχει εγκατεστημένη σε αυτή τη συσκευή κάποια λύση ασφάλειας, σε σύγκριση με το μόλις 9% των ανδρών.

Συχνότερα «θύματα» οι άνδρες

Την ίδια στιγμή όμως, η έρευνα έδειξε ότι σε περίοδο 12 μηνών οι άνδρες αντιμετωπίζουν περιστατικά κακόβουλου λογισμικού πιο συχνά σε σχέση με τις γυναίκες (37% έναντι 21% για την Ευρώπη). Επιπλέον, οι άνδρες είχαν περισσότερες πιθανότητες να υποστούν οικονομική ζημιά (17% έναντι 14%). Κατά κανόνα, οι άνδρες ξοδεύουν συχνότερα χρήματα για την αγορά ειδικών προγραμμάτων που έχουν σχεδιαστεί για να «καθαρίζουν» μια συσκευή ή για να την προστατεύσουν, ενώ οι γυναίκες προτιμούν να στρέφονται σε ειδικούς του χώρου της πληροφορικής για βοήθεια.

Επίσης, το 2014 το 54% των ανδρών και το 49% των γυναικών στην Ευρώπη αντιμετώπισαν ψηφιακές επιθέσεις με στόχο τα οικονομικά τους στοιχεία. Το γεγονός ότι το ποσοστό αυτό είναι αυξημένο στον ανδρικό πληθυσμό ίσως να συμβαίνει, επειδή οι γυναίκες ανησυχούν ιδιαίτερα για την ασφάλεια των οικονομικών τους συναλλαγών σε σύγκριση με άλλες διαδικτυακές δραστηριότητες.

Σε αυτό το πλαίσιο, η έρευνα δείχνει ότι το 43% των ανδρών και το 49% των γυναικών αισθάνονται ευάλωτοι όταν πραγματοποιούν πληρωμές διαδικτυακά. Επιπλέον, οι γυναίκες που συμμετείχαν στην έρευνα ανησυχούν ελαφρώς περισσότερο απ’ ότι οι άνδρες μήπως τις κατασκοπεύει κάποιος μέσω της διαδικτυακής τους κάμερας (44% έναντι 39% στην Ευρώπη).

«Στην πραγματική ζωή οι άνθρωποι κατανοούν ότι είναι σημαντικό να λαμβάνουν τις απαραίτητες προφυλάξεις για την προστασία των πραγμάτων που έχουν αξία, καθώς πραγματοποιούν τις καθημερινές τους δραστηριότητες. Το ίδιο όμως πρέπει να ισχύει κι όταν κάποιος βρίσκεται online. Ακολουθώντας λογικές ενέργειες διαδικτυακής ασφάλειας, μειώνεται σημαντικά ο κίνδυνος απώλειας πολύτιμων δεδομένων ή ο κίνδυνος να πέσει κάποιος θύμα οικονομικής απάτης», δήλωσε ο Πέτερ Αλέσκιν, μάνατζερ καταναλωτικών προϊόντων για τις αναδυόμενες αγορές της Kaspersky Lab.

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

Security Report, Ιούνιος 2024
Κυκλοφορεί σε όλα τα εξειδικευμένα σημεία διανομής το περιοδικό Security Report Ιουνίου, πάντα μαζί με το περιοδικό Ψηφιακή Τηλεόραση. Στο νέο τεύχοςθα βρείτε ενδιαφέροντα θέματα και δοκιμές πο...
Τα εργασιακά δικαιώματα στα τεχνικά επαγγέλματα
Στη σύγχρονη και γεμάτη προκλήσεις κοινωνία μας, η ασφάλεια αποτελεί τη σπουδαιότερη προτεραιότητα τόσο για τον άνθρωπο όσο και για τις επιχειρήσεις. Η ασφάλεια όλων των συνανθρώπων μας ήταν, είνα...
Dahua Lab Tour
Το 2024 μπήκε δυναμικά για το πολύ επιτυχημένο «οδοιπορικό» hands on technical training της Keeper Group και της Dahua Technology με τον πρώτο προορισμό για τη φετινή χρονιά να είναι η Λάρισα. ...
Ανίχνευση Ομοιότητας
Σήμερα, όλο και περισσότερες εταιρείες αποκτούν μεγαλύτερη αξία εφαρμόζοντας στα συστήματα παρακολούθησης βίντεο που χρησιμοποιούν λογισμικά ανάλυσης βίντεο βασισμένα σε τεχνητή νοημοσύνη. Οι εν λ...
Αναβάθμιση του χρηματοπιστωτικού τομέα
Οι τράπεζες και τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα αποτελούν σημαντικό κομμάτι της καθημερινότητάς μας, καθώς πρόκειται για εγκαταστάσεις όπου φυλάσσονται μετρητά και άλλα τιμαλφή σε μεγάλες ποσότητες. ...
Συστήματα ήχου PA της Hikvision
H Hikvision εισέρχεται δυναμικά στον χώρο των επαγγελματικών ηχητικών συστημάτων PA (Public Address), τα οποία μπορεί να συνδυάζονται με τα συστήματα CCTV της, παρέχοντας ολοκληρωμένες λύσεις audi...
Hikvision HiWatch Series
Τα προϊόντα της σειράς HiWatch της Hikvision, που αποτελούνται από καταγραφικά και κάμερες με σύγχρονες δυνατότητες και χαρακτηριστικά, θα τα βρείτε διαθέσιμα στο νέο B2B site της Stam Electronics...
Hikvision Turbo HD 8.0
Για τα προϊόντα Turbo HD της Hikvision δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις. Υψηλή ανάλυση, μετάδοση σήματος μέσω ομοαξονικού σε μεγάλες αποστάσεις, κορυφαία συμπίεση βίντεο, χαμηλότερες απαιτήσει...