DIABASTE DWREAN SEC 132
techmail
DIGITAL TV 171
securityreport e mag odhgos 2021
7 Σεπτεμβρίου 2017 12:50

Aποκαλυπτική μελέτη για την ασφάλεια πλοίων

admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=WyJ3cC1jb250ZW50L3VwbG9hZHMvMjAyMi8wNS9iYmQ4YTMxMGU1NGQ0YmQ4MzgxYWI5YWYzMmNjNTgwNl9YTC5qcGciLFtbImRvUmVzaXplIixbMTIwMCwxMjAwLDEyMDAsMTIwMF1dLFsiZG9Dcm9wIixbMTIwMCw2MDAsMCwzMDBdXV0sMTY1MjI3OTE1N10%3D&file=ab%2Fbbd8a310e54d4bd8381ab9af32cc5806 XL abba8feb

Με τα ανθρώπινα λάθη να μετράνε στο 75% των αποζημιώσεων στο κλάδο θαλασσίων ευθυνών, οι ελπίδες για καλύτερη και μεγαλύτερη ασφάλεια πλέον μεταφέρονται στα αυτόνομα πλοία, σύμφωνα με μελέτη της AGCS. Η Rolls-Royce, η οποία ασχολείται με την αυτόνομη τεχνολογία στον ναυτιλιακό τομέα, προβλέπει ότι η τεχνολογία αυτή θα μπορεί να εφαρμοστεί και να λειτουργήσει μέχρι το 2020.Με τα ανθρώπινα λάθη να μετράνε στο 75% των αποζημιώσεων στο κλάδο θαλασσίων ευθυνών, οι ελπίδες για καλύτερη και μεγαλύτερη ασφάλεια πλέον μεταφέρονται στα αυτόνομα πλοία, σύμφωνα με μελέτη της AGCS.

Η Rolls-Royce, η οποία ασχολείται με την αυτόνομη τεχνολογία στον ναυτιλιακό τομέα, προβλέπει ότι η τεχνολογία αυτή θα μπορεί να εφαρμοστεί και να λειτουργήσει μέχρι το 2020 και για τα σκάφη που πλέουν σε διεθνή ύδατα μέχρι το 2025. Πλήρως αυτόνομα πλοία θα πλέουν δε, στους ωκεανούς μέχρι το 2025. Στην Ιαπωνία, αξίζει να σημειωθεί οι ναυτιλιακές συνεργάζονται με ναυπηγούς για να κατασκευάσουν  πλοία μεταφοράς φορτίου αυτόνομης πλεύσης μέχρι το 2025.

Η αυτόνομη τεχνολογία έχει τη δυνατότητα να φέρει την επανάσταση στην μεταφορά των φορτίων δηλώνει ο επικεφαλής θαλασσίων κινδύνων στην AGCS.

Τα οφέλη της αυτόνομης πλεύσης

Τα δυνητικά οφέλη από τα αυτόνομα πλοία είναι πολλά. Το ανθρώπινο λάθος συχνά παίζει τεράστιο ρόλο στα συμβάντα. Υπολογίζεται ότι περίπου το 75% με 96% των θαλασσίων ατυχημάτων οφείλεται στο ανθρώπινο λάθος.

Επίσης σύμφωνα με ανάλυση της AGCS  στο σύνολο σχεδόν 15.000 θαλασσίων ατυχημάτων το ανθρώπινο λάθος υπολογίζεται πάνω από 75% της αξίας των απαιτήσεων, ισοδύναμο με 1,6 δισεκ. δολάρια περίπου.

Με δεδομένο το ρόλο του ανθρώπινου λάθος, τα μη επανδρωμένα σκάφη θα είναι ασφαλέστερα. Την ίδια στιγμή, οι κίνδυνοι που σχετίζονται με το πλήρωμα, όπως τραυματισμοί και θάνατοι θα περιοριστούν.

Περαιτέρω θα υπάρξει βελτίωση στην αποδοτικότητα και παραγωγικότητα, εξοικονομώντας το κόστος για το προσωπικό και το καύσιμο. Στο σύνολο των δαπανών το κόστος του προσωπικού ποικίλλει από 10-30% και αυτό εξαρτάται από το τύπο του σκάφους. Τα μη επανδρωμένα σκάφη θα έχουν περισσότερο χώρο για τοποθέτηση φορτίου σε αντίθεση με τα συμβατικά.

Η εισαγωγή καθορισμού θαλασσίων λωρίδων θα συμβάλλει στην αποτελεσματική διαχείριση των logistics, αυξάνοντας την αξιοπιστία της μεταφοράς φορτίου. Η αυτοματοποίηση θα μπορούσε να οδηγήσει σύμφωνα με μελέτες και στην μείωση της θαλάσσιας πειρατείας. Ωστόσο, η οργάνωση της πειρατείας εξελίσσεται συνεχώς και οι πειρατές, σύμφωνα με ενδείξεις οργανώνονται στο κυβερνοχώρο. Με αυτά τα δεδομένα η ασφάλεια στο κυβενοχώρο των πλοίων θα πρέπει να ενισχυθεί.

Το εποπτικό πλαίσιο και οι προκλήσεις

Η αυτόνομη πλεύση πλοίων εγείρει νομικά θέματα τα οποία θα πρέπει να επιλυθούν σταδιακά. Για παράδειγμα το ναυτικό δίκαιο και οι συμβάσεις δεν συντάχθηκαν για πλοία χωρίς πλήρωμα.  Ο οργανισμός ΙΜΟ (Διεθνής Οργανισμός για την Ναυτιλία) ανακοίνωσε πρόσφατα ότι θα αρχίσει να διερευνά πως μπορεί να εφαρμοστεί η διεθνής νομοθεσία στην αυτόνομη ναυσιπλοΐα.

Κίνδυνοι και προκλήσεις

Οι εκτιμήσεις που θα γίνουν σε ό,τι αφορά την ασφάλεια θα είναι καθοριστικής σημασία για την ανάπτυξη της αυτόνομης ναυσιπλοίιας. Μία πρόκληση για τους κατασκευαστές είναι να πείσουν όλους τους φορείς που σχετίζονται με το κλάδο και τους επόπτες και τους ασφαλιστές ότι αυτά τα συστήματα είναι 100% αξιόπιστα.

Υπάρχουν ζητήματα γύρω από την διαχείριση φορτίου και την ασφάλεια ελλείψει πληρώματος, όπως το ζήτημα της πυροπροστασίας, της σταθερότητας, της ακεραιότητας, της ασφάλειας του σώματος του σκάφους, της ασφάλειας έναντι των cyber κινδύνων. Για παράδειγμα τι θα συμβεί όταν ένας από τους παραπάνω κινδύνους συμβεί σε ένα τέτοιο σκάφος χωρίς πλήρωμα.

Ο αντίκτυπος για τις ασφαλιστικές

Η εξελιγμένη τεχνολογία στα μην επανδρωμένα σκάφη θα μπορούσε αρχικά να οδηγήσει σε υψηλότερες ασφαλισμένες αξίες. Οι απαιτήσεις έναντι προσωπικών ατυχημάτων η απώλεια ζωής πληρωμάτων θα μειωθούν. Τέλος, πιθανά να υπάρξει αύξηση στα ζητήματα ευθύνης προϊόντος

Ο ρόλος της τεχνολογίας των VDR και της τηλεματικής των θαλασσών

Η τεχνολογία θα έχει όλο και σημαντικότερο ρόλο στην βελτίωση της ασφάλειας των επιδόσεων στο ναυτιλιακό κλάδο. Τα αυτόνομα πλοία είναι πιθανό να αποδειχθούν ασφαλέστερα των συμβατικών αλλά η εμπορική της χρήση πιθανά να είναι δεκαετίας μακριά ακόμα. Πιο κοντά στην εφαρμογή είναι τα μικρότερα πλοία παρακτίων δρομολογίων συμπεριλαμβανομένων των ρυμουλκών και των πλοίων που παρέχουν υπηρεσίες

Πηγή: AGCS.

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

  • Security Report, τεύχος 133

    Security Report, τεύχος 133

    Κυκλοφορεί σε όλα τα εξειδικευμένα σημεία διανομής το περιοδικό Security Report Δεκεμβρίου, πάντα μαζί με το περιοδικό Ψηφιακή Τηλεόραση. Στο νέο τεύχοςθα βρείτε ενδιαφέροντα θέματα και δοκιμές...
  • <strong>4η Διεθνής Έκθεση ENERGIA.TEC</strong>

    4η Διεθνής Έκθεση ENERGIA.TEC

    Η εξειδικευμένη έκθεση στην Ελλάδα για το ηλεκτρολογικό υλικό, το φωτισμό, τα συστήματα ασφαλείας και την ηλεκτροκίνηση, έκλεισε με περισσότερες συμμετοχές από κάθε προηγούμενη φορά,  με κορυ...
  • ΗΛΚΑ Α.Ε. : Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η Ημερίδα Τεχνολογίας της Dahua

    ΗΛΚΑ Α.Ε. : Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η Ημερίδα Τεχνολογίας της Dahua

    Με μεγάλη μαζικότητα διεξήχθη η Ημερίδα Τεχνολογίας που διοργάνωσαν από κοινού οι ΗΛΚΑ Α.Ε. και η Dahua Technology. Ο συνολικός αριθμός των παρευρισκομένων έφτασε σε τριψήφιο αριθμό, ενώ ξεχώρισε ...
  • <strong>Επιλέγοντας φακούς σε ένα Κλειστό κύκλωμα Τηλεόρασης</strong>

    Επιλέγοντας φακούς σε ένα Κλειστό κύκλωμα Τηλεόρασης

    Στα μάτια των περισσοτέρων όλοι οι φακοί κάμερας είναι ίδιοι και κάθε φακός κρίνεται ικανοποιητικός αρκεί να παρέχει εικόνες υψηλής ευκρίνειας. Στον κόσμο των ειδικών όμως, τα πράγματα είναι αρκετ...
  • <strong>Καλώδια Ethernet σε συστήματα βιντεοεπιτήρησης</strong>

    Καλώδια Ethernet σε συστήματα βιντεοεπιτήρησης

    Ένα καλώδιο Ethernet είναι ένας κοινός τύπος καλωδίου δικτύου που χρησιμοποιείται ευρέως σήμερα για την ενσύρματη σύνδεση πολλών συσκευών, όπως οι υπολογιστές, τα switches, οι κάμερες ασφαλείας, τ...
  • <strong>Πώς θα καταλάβετε ότι ένα σύστημα συναγερμού χρειάζεται αναβάθμιση;</strong>

    Πώς θα καταλάβετε ότι ένα σύστημα συναγερμού χρειάζεται αναβάθμιση;

    Αναπόφευκτα κάποια στιγμή, κάθε ιδιοκτήτης θα πρέπει να αναρωτηθεί - ή θα απευθυνθεί σε έναν ειδικό - για το εάν πρέπει να προχωρήσει στην αναβάθμισή των συστημάτων ασφαλείας του. Παρακάτω, παρατί...
  • <strong>Internet of Things</strong>

    Internet of Things

    Το Διαδίκτυο των πραγμάτων (IoT) αποτελείται από έξυπνες συσκευές που επικοινωνούν μεταξύ τους. Δίνει τη δυνατότητα σε αυτές τις συσκευές να συλλέγουν και να ανταλλάσσουν δεδομένα. Εκτός αυτού, το...
  • <strong>U-PROX</strong>

    U-PROX

    Η PARADOX HELLAS S.A., αποκλειστικός αντιπρόσωπος και εισαγωγέας των ασύρματων συναγερμών U-PROX, διαθέτει στην αγορά μερικά νέα KIT της εταιρίας που προσφέρουν μεγάλη ευελιξία κατά τη διάρκεια τη...
  • <strong>BRADY M211 mobile</strong>

    BRADY M211 mobile

    Η γνωστή εταιρία BRADY που ειδικεύεται σε υλικά και εκτυπωτές σήμανσης εγκαταστάσεων παρουσίασε το νεότερο μοντέλο εκτυπωτή που λειτουργεί μέσω εφαρμογής απο το κινητό τηλέφωνο. Γι’ αυτό το λόγο κ...
ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ
ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
ΓΙΑ ΤΑ
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
LIBRA PRESS
Καυκάσου 145, Αθήνα, 11364



ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ


Securityreport.gr - Το απόλυτο περιοδικό για τα συστήματα ασφαλείας
Libra Press © Copyright 2022 | All Rights Reserved
Dual Design