Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
Datta Ally: Πως πρέπει να προστατεύονται οι χρηματοπιστωτικές εταιρείες από κυβερνοεπιθέσεις
Τα εταιρικά δεδομένα και τα χρήματα, είναι δύο από τα βασικά περιουσιακά στοιχεία που κάθε κλάδος οφείλει να προστατεύει, και ιδιαίτερα οι χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες. Η υπεράσπιση αυτών από κυβερνοεπιθέσεις, δεν μπορεί να στηριχτεί αποκλειστικά σε εσωτερικά συστήματα κυβερνοασφαλείας. Αντίθετα, ειδικά αν το μέγεθος της επιχείρησης είναι μεγάλο, η συνεργασία με έναν εξωτερικό πάροχο υπηρεσιών κυβερνοασφάλειας – managed service provider (MSP) – κρίνεται απαραίτητη καθώς προσφέρει μια σειρά από πλεονεκτήματα που μπορεί να κάνουν τη διαφορά σε περίπτωση κυβερνοεπίθεσης.
Η Datta Ally επικεντρώθηκε στις ειδικές ανάγκες του χρηματοπιστωτικού κλάδου τις οποίες πρέπει να καλύψει ένας MSP. Αυτές γενικά είναι:
- Ευελιξία, ως απάντηση στις αλλαγές του ρυθμιστικού πλαισίου που προκαλούν διαρθρωτικές αλλαγές στην αγορά. Για παράδειγμα, μια ξαφνική αλλαγή στη νομοθεσία μπορεί να αναγκάσει το εκάστοτε χρηματοπιστωτικό ίδρυμα να προχωρήσει επενδύσεις και οργανωτικές αλλαγές σε σύντομο χρονικό διάστημα.
- Ικανοποίηση της αυξανόμενης ζήτησης των πελατών για ηλεκτρονικές τραπεζικές λύσεις με την ταυτόχρονη διασφάλιση ασφαλούς πρόσβασης στο e-banking προστατευμένης από απάτες και κυβερνοεπιθέσεις.
- Ενημέρωση με τις τεχνολογικές εξελίξεις χωρίς να απαιτούνται συνεχείς επενδύσεις.
- Προστασία της συνδεσιμότητας των εργαζομένων, πολλοί από τους οποίους εργάζονται από τα κινητά τους τηλέφωνα.
Για την επίτευξη των παραπάνω, οι MSP πρέπει να είναι σε θέση να παρέχουν στις χρηματοοικονομικές εταιρείες μια σειρά από λύσεις που τους προστατεύουν από μια κυβερνοεπίθεση. Οι πλέον βασικές αυτών είναι:
- Σήραγγες VPN για την προστασία των απομακρυσμένων συνδέσεων: Oι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες διαχειρίζονται εξαιρετικά ευαίσθητες πληροφορίες και τα κέντρα εργασίας τους κατανέμονται σε μια εκτεταμένη γεωγραφική περιοχή. Ακόμα σε πολλές περιπτώσεις, το τραπεζικό προσωπικό χρησιμοποιεί κινητές συσκευές για εργασία, πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να συνδεθεί σε πολλά δίκτυα που μπορεί να είναι είτε ανοιχτά είτε κλειστά. Υπό αυτή την έννοια, μια σύνδεση VPN κρυπτογραφεί δεδομένα δημιουργώντας ένα «τούνελ», έτσι ώστε, εάν οι χάκερ καταφέρουν να αποκτήσουν πρόσβαση στη σύνδεση ενός υπαλλήλου, η αποκρυπτογράφηση καθίσταται αδύνατη. Αυτό προσφέρει ένα ακόμα πλεονέκτημα σε περιπτώσεις όπου η χρηματοοικονομική υπηρεσία έχει υιοθετήσει μέτρα απομακρυσμένης πρόσβασης.
- Έλεγχος ταυτότητας MFA για επαλήθευση της γνησιότητας πρόσβασης: Οι επιθέσεις phising αυξήθηκαν κατά 521%, μεταξύ Οκτωβρίου 2021 και Ιανουαρίου 2022, με πολλές από αυτές να στοχεύουν χρηματοοικονομικές υπηρεσίες. Η χρήση μιας προσωπικής συσκευής ως τρόπου επαλήθευσης της αυθεντικότητας μιας σύνδεσης, ειδικά για τις διαδικτυακές τραπεζικές συναλλαγές, είναι τόσο σημαντική που οι πάροχοι κυβερνοασφάλειας απαιτούν πλέον την εφαρμογή MFA προτού εκδώσουν ένα συμβόλαιο.
- Διαχείριση ενημερώσεων κώδικα για την γρήγορη επίλυση τυχόν ευπαθειών στο σύστημα: Αυτό είναι ένα βασικό μέρος των λύσεων τελικού σημείου που στοχεύουν στην παροχή ολοκληρωμένης προστασίας για χρηματοοικονομικές υπηρεσίες.
- Τείχος προστασίας για την παρακολούθηση της ροής της κυκλοφορίας και τον αποκλεισμό επιθέσεων: Οι συσκευές Firebox επιθεωρούν τη ροή της κυκλοφορίας του δικτύου σε πολλαπλά επίπεδα και αποκλείουν προληπτικά τις επιθέσεις άρνησης υπηρεσίας (DoS) και κατανεμημένης άρνησης υπηρεσίας (DDoS).