Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
Drones: Νέος κανονισμός από την Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας των ΗΠΑ
Η Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας των ΗΠΑ αποκάλυψε τη Δευτέρα δύο νέους κανονισμούς για μη επανδρωμένα αεροσκάφη – συμπεριλαμβανομένης της απομακρυσμένης αναγνώρισης όλων των εγγεγραμμένων drones στην αμερικανική ΟΔΑ. H απομακρυσμένη αναγνώριση (Remote ID) παρέχει ταυτοποίηση των drones κατά την πτήση, καθώς και την τοποθεσία των σταθμών ελέγχου τους, διασφαλίζοντας ότι η εθνική ασφάλεια, αστυνομία και άλλοι αξιωματούχοι έχουν επίγνωση τί γίνεται στον εναέριο χώρο για τη μείωση των κινδύνων στον ουρανό και στο έδαφος.
Η Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας των ΗΠΑ αποκάλυψε τη Δευτέρα δύο νέους κανονισμούς για μη επανδρωμένα αεροσκάφη – συμπεριλαμβανομένης της απομακρυσμένης αναγνώρισης όλων των εγγεγραμμένων drones στην αμερικανική ΟΔΑ.
H απομακρυσμένη αναγνώριση (Remote ID) παρέχει ταυτοποίηση των drones κατά την πτήση, καθώς και την τοποθεσία των σταθμών ελέγχου τους, διασφαλίζοντας ότι η εθνική ασφάλεια, αστυνομία και άλλοι αξιωματούχοι έχουν επίγνωση τί γίνεται στον εναέριο χώρο για τη μείωση των κινδύνων στον ουρανό και στο έδαφος.
Υπάρχουν τρεις τρόποι για τους χειριστές drones να συμμορφωθούν με τον κανόνα Remote ID:
Η πτήση ενός τυπικού Remote ID drone που μεταδίδει πληροφορίες ταυτοποίησης και θέσης του drone και του σταθμού ελέγχου.
Η πτήση ενός drone με μονάδα Remote ID (που μπορεί να είναι μια ξεχωριστή συσκευή συνδεδεμένη στο UAV) που μεταδίδει πληροφορίες αναγνώρισης, θέσης και απογείωσης.
Η πτήση ενός drone χωρίς Remote ID, αλλά μόνο σε συγκεκριμένες περιοχές που αναγνωρίζονται από την αμερικανική ΟΔΑ.
Η κίνηση, σύμφωνα με την ΟΔΑ, στοχεύει στο να «βοηθήσει στην άμβλυνση των κινδύνων που σχετίζονται με τις εκτεταμένες επιχειρήσεις drone», όπως το δεύτερο μέτρο που ανακοίνωσε αυτήν την εβδομάδα, το οποίο επιτρέπει στα μικρά αεροσκάφη να πετούν πάνω από ανθρώπους και τη νύχτα (υπό ορισμένες συνθήκες).
Οι απομακρυσμένοι πιλότοι πρέπει να έχουν στη διάθεσή τους το πιστοποιητικό και την ταυτότητά τους, «έτοιμοι να τα παρουσιάσουν στις αρχές εάν χρειαστεί», δήλωσε η διοίκηση.
«Αυτοί οι τελικοί κανόνες αντιμετωπίζουν προσεκτικά τις ανησυχίες για την ασφάλεια και την προστασία της ιδιωτικής ζωής και προωθούν τις ευκαιρίες για καινοτομία και αξιοποίηση της τεχνολογίας drone», δήλωσε η Υπουργός Μεταφορών, Elaine L. Chao, σε δήλωση.
Ο νέος κανονισμός της ΟΔΑ προσφέρει αυξημένη ευελιξία, όπως η δυνατότητα χρήσης ορισμένων μικρών μη επανδρωμένων εναέριων οχημάτων χωρίς να χρειάζεται δήλωση αποποίησης ευθυνών (όπως απαιτείται από τους ομοσπονδιακούς κανονισμούς αεροπορίας).
«Οι νέοι κανονισμοί ανοίγουν το δρόμο για την περαιτέρω ενσωμάτωση των drones στον εναέριο χώρο μας αντιμετωπίζοντας τις ανησυχίες για την ασφάλεια», δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής της ΟΔΑ, Steve Dickson. «Μας φέρνουν πιο κοντά στην ημέρα που θα βλέπουμε drones πιο συχνά, όπως για την παράδοση πακέτων».
Και οι δύο κανόνες ξεκινούν να ισχύουν 60 ημέρες μετά τη δημοσίευσή τους στο Ομοσπονδιακό Μητρώο. Οι κατασκευαστές έχουν στη συνέχεια 18 μήνες για να αρχίσουν να παράγουν μηχανήματα με Remote ID. Οι χειριστές έχουν ένα επιπλέον έτος για να αρχίσουν να χρησιμοποιούν μη επανδρωμένα αεροσκάφη με Remote ID.
Πηγή: https://gr.pcmag.com/