Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
Γερμανοί τουρίστες: H ασφάλεια πρώτο κριτήριο επιλογής προορισμού
H Ελλάδα είναι ανάμεσα στις 10 πρώτες επιλογές των Γερμανών για διακοπές, ανεξάρτητα από τον παράγοντα του κόστους και του χρόνου διακοπών. H Ελλάδα είναι ανάμεσα στις 10 πρώτες επιλογές των Γερμανών για διακοπές, ανεξάρτητα από τον παράγοντα του κόστους και του χρόνου διακοπών. Αυτό έδειξε έρευνα που διενήργησε η ασφαλιστική εταιρία Allianz σε συνεργασία με την Marketagent.com το Νοέμβριο του 2017, σε αντιπροσωπευτικό δείγμα 500 Γερμανών, τα αποτελέσματα της οποίας καταδεικνύουν ότι όλο και περισσότεροι Γερμανοί θεωρούν την ασφάλεια κομβικό παράγοντα επιλογής προορισμούΣυγκεκριμένα η ασφάλεια (40,2%) και η πολιτική συγκυρία (34,6%) είναι ανάμεσα στους 4 κορυφαίους παράγοντες επιλογής προορισμού για διακοπές με κορυφαίο παράγοντα το τοπίο (48,4%) και υψηλά την καθαριότητα (36,2%) και τις κλιματικές συνθήκες (30%). Έπονται το επίπεδο τιμών (29,4%), ο πολιτισμός (22,6%), η γαστρονομία (21,2%) και η προσβασιμότητα (21%)Δημοφιλέστερος προορισμός αναδεικνύονται οι ΗΠΑ (10,2%) και ακολουθούν η Γερμανία (7,8%), η Ισπανία (7%), η Ν. Ζηλανδία (5,6%), η Αυστραλία (5,4%), η Ιταλία (3,8%), οι Μαλδίβες (3,8%), ο Καναδάς (3,2%), η Ελλάδα (2,6%) και η Ιρλανδία (2,6%)Στους υψηλότερους κινδύνους που μπορεί να αντιμετωπίσουν στα ταξίδια, οι Γερμανοί αναφέρουν με σειρά προτεραιότητας το έγκλημα, την τρομοκρατία, τις καθυστερήσεις στις μεταφορές, τη διαμονή, την ασθένεια κατά τη διάρκεια του ταξιδίου, τις απεργίες, Ως προς τις προφυλάξεις ασφαλείς που λαμβάνουν πριν το ταξίδι, το 85,6% ανέφερε τα ταξιδιωτικά έγγραφα και αντίστοιχο ποσό τραπεζικές κάρτες, το 84,8% φάρμακα, το 81% ανέφερε μετρητά για περιπτώσεις ανάγκης και το 80,2% ηλεκτρονική κάρτα υγείας.Όσον αφορά τον τρόπο κράτησης διακοπών, το μεγαλύτερο ποσοστό (31,6%) ανέφερε τις online πλατφόρμες σύγκρισης τιμών, το 27,6% κάνει κράτηση σε ταξιδιωτικό γραφείο, το 24,2% στις ιστοσελίδες ξενοδοχείων, το 20% στον χώρο του ξενοδοχείου, το 19,2% σε εφαρμογές κρατήσεων και το 19% σε ιστοσελίδες ταξιδιωτικών γραφείωνΑκόμα τη μεγαλύτερη επιρροή στην επιλογή προορισμού έχουν οι συστάσεις συγγενών και φίλων (18,4%). Ακολουθούν οι ταινίες/ σειρές/ ντοκιμαντέρ στην τηλεόραση (10,2%), οι προτάσεις σε podcast (4,8%), τα μέσα ενημέρωσης (διαδικτυακά και μη), τα μπλογκ και μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι συστάσεις από ταξιδιωτικά γραφεία και, τέλος, οι αναφορές στο ραδιόφωνο.