Skip to main content
DIGITAL TV 181
securityreport e mag odhgos 2021
17 Φεβρουαρίου 2022 11:32

ΓΕΡΜΑΝΟΣ: Επιτυχημένη χρονιά με ισχυρές επιδόσεις το 2021

c0f2c7e1e199e091e41769152745a1a5 XL 8564e0aa

Μια επιτυχημένη χρονιά με ισχυρές επιδόσεις, παρά τη μειωμένη επισκεψιμότητα λόγω πανδημίας, αποδείχτηκε το 2021 για τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ, σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν στο ετήσιο συνέδριο συνεργατών του, που και φέτος πραγματοποιήθηκε ψηφιακά. Από το Διοικητικό Μέγαρο του ΟΤΕ στο Μαρούσι και μέσα από ζωντανές συνδέσεις με τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ σε Ασπρόπυργο, Θεσσαλονίκη, Λάρισα και Πύργο, περισσότεροι από 2.000 συνεργάτες και εργαζόμενοι των καταστημάτων του δικτύου από όλη την Ελλάδα ενημερώθηκαν για τα σημαντικότερα επιτεύγματα της χρονιάς που πέρασε και έθεσαν τους στόχους για το 2022, με τον πελάτη πάντα στο επίκεντρο. Η αξία του φυσικού καταστήματος και οι σύγχρονες τάσεις στο retail ήταν μερικά από τα θέματα που απασχόλησαν το συνέδριο.

Μια επιτυχημένη χρονιά με ισχυρές επιδόσεις, παρά τη μειωμένη επισκεψιμότητα λόγω πανδημίας, αποδείχτηκε το 2021 για τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ, σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν στο ετήσιο συνέδριο συνεργατών του, που και φέτος πραγματοποιήθηκε ψηφιακά. Από το Διοικητικό Μέγαρο του ΟΤΕ στο Μαρούσι και μέσα από ζωντανές συνδέσεις με τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ σε Ασπρόπυργο, Θεσσαλονίκη, Λάρισα και Πύργο, περισσότεροι από 2.000 συνεργάτες και εργαζόμενοι των καταστημάτων του δικτύου από όλη την Ελλάδα ενημερώθηκαν για τα σημαντικότερα επιτεύγματα της χρονιάς που πέρασε και έθεσαν τους στόχους για το 2022, με τον πελάτη πάντα στο επίκεντρο. Η αξία του φυσικού καταστήματος και οι σύγχρονες τάσεις στο retail ήταν μερικά από τα θέματα που απασχόλησαν το συνέδριο.

Για την ανάγκη της αλλαγής ως προϋπόθεση για την εξέλιξη και την επιβίωση στη νέα ψηφιακή εποχή, αλλά και για την προτεραιότητα στον πελάτη, μίλησε στο συνέδριο ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, κ. Μιχάλης Τσαμάζ, ενώ ευχαρίστησε τους ανθρώπους της ΓΕΡΜΑΝΟΣ για την προσπάθεια και την εξαιρετική τους δουλειά.

«Σε ένα περιβάλλον γεμάτο προκλήσεις, όπου το retail και οι ανάγκες του πελάτη αλλάζουν με ταχύτατους ρυθμούς, αντιδράσαμε γρήγορα. Ήμασταν ευέλικτοι και προσαρμοστήκαμε στα νέα δεδομένα. Στον ΓΕΡΜΑΝΟ είδαμε την κρίση ως ευκαιρία. Αξιοποιήσαμε ακόμα περισσότερο την τεχνολογία και τα πήγαμε πολύ καλά», τόνισε στο συνέδριο ο κ. Θανάσης Στράτος, Chief Customer Operations Officer του Ομίλου ΟΤΕ και Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της ΓΕΡΜΑΝΟΣ.

Οι κ.κ. Κώστας Βούζας, Διευθυντής BU Retail Ομίλου ΟΤΕ, και Πέτρος Παπαγγέλης, Διευθυντής Δικτύου Καταστημάτων Ομίλου ΟΤΕ, παρουσίασαν αναλυτικά στους συνεργάτες της ΓΕΡΜΑΝΟΣ τα αποτελέσματα της χρονιάς που πέρασε, καθώς και τη στρατηγική και τα πλάνα της αλυσίδας για το 2022. Έμφαση δόθηκε στην ανάπτυξη, στην άριστη εμπειρία πελάτη, στην προσωποποιημένη εξυπηρέτηση και στην παροχή ολοκληρωμένων λύσεων.

Όπως αναφέρθηκε στο συνέδριο, το φυσικό κατάστημα ήταν, είναι και θα είναι πολύ σημαντικό. Απλά αλλάζει, εξελίσσεται για να καλύψει τις σύγχρονες ανάγκες των πελατών. Παραμένει, όμως, το πιο σημαντικό κανάλι πώλησης, λειτουργεί συμπληρωματικά με το ηλεκτρονικό κατάστημα και προσφέρει ψηφιακές εμπειρίες και συναισθήματα στους πελάτες. Γι’ αυτό και η εικόνα του πρέπει να είναι αναβαθμισμένη. Ήδη το 2021 δημιουργήθηκαν 8 νέα G Prime καταστήματα σε Ασπρόπυργο, Ξάνθη, Καρλόβασι, Κηφισιά, Ιωάννινα, Σητεία, Μυτιλήνη και Πειραιά, με νέα σχεδιαστική φιλοσοφία, μοντέρνα αισθητική, eco friendly υλικά, πιο διαδραστικά και με μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων.

Ένα ακόμα στοίχημα που πρέπει να κερδίσει το φυσικό κατάστημα της νέας εποχής είναι αυτό της βιώσιμης ανάπτυξης. Για τον Όμιλο ΟΤΕ η βιώσιμη ανάπτυξη βρίσκεται στον πυρήνα της στρατηγικής του, γι’ αυτό και τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ σκοπεύουν φέτος να αυξήσουν τις συσκευές που ανακυκλώνουν. Με αυτόν τον τρόπο θα ενισχύσουν τη συνεισφορά τους στην προστασία του περιβάλλοντος, που αποτελεί προτεραιότητα του Ομίλου ΟΤΕ, αλλά και της Deutsche Telekom.

ΓΕΡΜΑΝΟΣ: Μερίδια ρεκόρ σε όλες τις βασικές κατηγορίες προϊόντων το 2021

Τη χρονιά που πέρασε, το δίκτυο καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ κατέγραψε ανοδική πορεία στις πωλήσεις, τόσο των υπηρεσιών COSMOTE, όσο και των προϊόντων τεχνολογίας, με σημαντική αύξηση στον τζίρο. Σημαντικό ρόλο έπαιξαν οι δυνατές προσφορές που έτρεξαν καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, οι στοχευμένες ενέργειες μέσω Retail CRM, αλλά και ο ταχύτερος εφοδιασμός των καταστημάτων μέσω αυτοματισμών.

Σε σχέση με πέρυσι, το 2021 ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ διέγραψε ανοδική πορεία και στις πωλήσεις των υπηρεσιών COSMOTE σε σταθερή και κινητή. Σημαντικά αυξήθηκαν και οι συνδέσεις του COSMOTE Fiber. Μεγάλη άνοδος παρατηρήθηκε, επίσης, στις νέες συνδέσεις COSMOTE TV, χάρη στη νέα OTT πλατφόρμα, τους αγώνες ποδοσφαίρου του ελληνικού πρωταθλήματος που μεταδίδει αποκλειστικά η πλατφόρμα του Ομίλου, αλλά και τις συνδυαστικές προσφορές με τηλεοράσεις.

Με εξουσιοδοτημένο service σε 11 κατηγορίες προϊόντων και εξειδικευμένους τεχνικούς, και το 2021 ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ παρέμεινε No1 προορισμός για service[1] (κινητού & προϊόντων τεχνολογίας), προσθέτοντας 6 νέους κατασκευαστές και φτάνοντας συνολικά τους 65. Στο νέο, υπερσύγχρονο επισκευαστικό του κέντρο, επισκευάζονται πάνω από 80.000 συσκευές το χρόνο, ενώ το 65% των επιδιορθώσεων πραγματοποιούνται άμεσα εντός του καταστήματος.

Όπως σημειώθηκε στο συνέδριο, τη χρονιά που πέρασε ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ παρέμεινε Νο1 brand σε αναγνωρισιμότητα και προτίμηση, στο σύνολο του κοινού, μεταξύ των καταστημάτων τεχνολογίας και τηλεπικοινωνιών[2]. Στα highlights της χρονιάς συγκαταλέγεται το G App, το πρόγραμμα πιστότητας του ΓΕΡΜΑΝΟΥ, που το 2021 πέτυχε χιλιάδες ενεργούς χρήστες και περισσότερα από 200.000 downloads, η σημαντική βελτίωση του eshop που έγινε πιο απλό και φιλικό στην πλοήγηση, καθώς και η εξαιρετική πορεία του YouTube καναλιού της ΓΕΡΜΑΝΟΣ, χάρη στο πλούσιο περιεχόμενό του που προσελκύει το νεανικό κοινό.

ΓΕΡΜΑΝΟΣ: Στόχος η ανάπτυξη και η άριστη εμπειρία πελάτη για το 2022

«Στον ΓΕΡΜΑΝΟ στόχος μας είναι να παραμείνουμε πρώτη επιλογή του πελάτη. Θέλουμε να πάμε μπροστά και να μεγαλώσουμε, αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματά μας: το σύγχρονο δίκτυο, την τεχνογνωσία, το πάθος και την εμπειρία των ανθρώπων μας, αλλά και τα καινοτόμα προϊόντα μας. Έχουμε ξεκάθαρη στρατηγική για να το πετύχουμε. Είμαστε έτοιμοι για το αύριο», δήλωσε στο συνέδριο ο κ. Θανάσης Στράτος.

 Η ανάπτυξη και η άριστη εμπειρία πελάτη μέσω σύγκλισης ψηφιακού και φυσικού κόσμου, παραμένουν βασικές προτεραιότητες της αλυσίδας για τη νέα χρονιά. Το 2022 δίνεται, επίσης, έμφαση στην παροχή ολοκληρωμένων λύσεων προς τον πελάτη, με συνδυασμό υπηρεσίας και προϊόντος, που διευκολύνουν την καθημερινότητά του. Στόχος των καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ είναι και η αξιοποίηση της μεγάλης επένδυσης πάνω από 3 δισ. ευρώ από τον όμιλο ΟΤΕ σε υπερσύγχρονα δίκτυα σταθερής και κινητής, με την οποία η οπτική ίνα θα φτάσει σε 3 εκατ. σπίτια και επιχειρήσεις.

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

  • Security Report, τεύχος 143

    Security Report, τεύχος 143

    Κυκλοφορεί σε όλα τα εξειδικευμένα σημεία διανομής το περιοδικό Security Report Οκτωβρίου, πάντα μαζί με το περιοδικό Ψηφιακή Τηλεόραση. Στο νέο τεύχοςθα βρείτε ενδιαφέροντα θέματα και δοκιμές ...
  • Ιατρική βοήθεια στα συστήματα συναγερμού

    Ιατρική βοήθεια στα συστήματα συναγερμού

    Η πρόοδος της τεχνολογίας έχει φέρει επανάσταση στον κλάδο της οικιακής ασφάλειας, που σήμερα έχει υιοθετήσει πιο ολοκληρωμένες και «σωτήριες» λύσεις, ξεπερνώντας ακόμα και τις προσδοκίες των τελι...
  • Wi-Fi Sensing

    Wi-Fi Sensing

    Οι εφαρμογές του Wi-Fi και της ασύρματης τεχνολογίας εξελίσσονται ραγδαία, και σήμερα η εν λόγω τεχνολογία δημιουργεί νέες ευκαιρίες. Ερευνητές και επιστήμονες από τον κλάδο της τεχνολογίας έχουν ...
  • Αναγνώριση πινακίδων οχημάτων

    Αναγνώριση πινακίδων οχημάτων

     Έντονες είναι οι εξελίξεις στην τεχνολογία αναγνώρισης οχημάτων και συμπεριφοράς οδηγών τα τελευταία χρόνια. Από την ευρεία υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης, μέχρι τη μηχανική μάθηση, όλα σ...
  • Video Analytics

    Video Analytics

    Με την πληθώρα τεχνολογικών λύσεων που συναντούμε σήμερα είναι σίγουρο πως οι επιχειρήσεις και οι μεγάλοι οργανισμοί έχουν την τύχη, αλλά και την ελευθερία, να επιλέξουν - μέσα από μια μεγάλη γκάμ...
  • Τεχνητή νοημοσύνη στις σύγχρονες κάμερες

    Τεχνητή νοημοσύνη στις σύγχρονες κάμερες

    Οι εξελίξεις γύρω από την τεχνητή νοημοσύνη είναι ραγδαίες και αυτός είναι ίσως ένας από τους κυριότερους λόγους που για κάποιους η τεχνητή νοημοσύνη είναι κάτι συναρπαστικό, ενώ για άλλους δυνητι...
  • ONVIF

    ONVIF

    Το ONVIF (Open Network Video Interface Forum), το παγκόσμιο ανοικτό πρότυπο διασύνδεσης φυσικών προϊόντων ασφαλείας IP, παρουσίασε το πρόσθετο διαμόρφωσης TLS, που θα επιτρέψει ταχύτερες και ασφαλ...
  • Προϊόντα CCTV της HOLOWITS

    Προϊόντα CCTV της HOLOWITS

    Η Oktabit Α.Ε., διακεκριμένη εταιρεία στον χώρο της διανομής προϊόντων υψηλής τεχνολογίας με 30 και πλέον έτη επιτυχημένης παρουσίας στην ελληνική αγορά, ανακοίνωσε πρόσφατα τη νέα στρατηγική συνε...
  • Uniview F & Q3 Series

    Uniview F & Q3 Series

    H Uniview είναι ένας από τους κορυφαίους κατασκευαστές συστημάτων CCTV, με έδρα την Hangzhou της Κίνας, 4 κέντρα R&D, παραρτήματα ανά την υφήλιο και παρουσία σε 145 χώρες. Μέσα σε 15 μόνο χρόν...
  • IP κάμερες της Tiandy

    IP κάμερες της Tiandy

    Σήμερα, η βιντεοεπιτήρηση δεν αφορά μόνο στην παρακολούθηση, αφορά στη λήψη και στην επεξεργασία δεδομένων σε πραγματικό χρόνο, με ακρίβεια και αποτελεσματικότητα. Στην εποχή του ψηφιακού μετασχημ...
  • Comelit Integration System

    Comelit Integration System

    Η εγκατάσταση συστήματος αυτοματισμού βελτιώνει την ποιότητα της καθημερινότητας, μεγιστοποιεί την ασφάλεια του χώρου και συμβάλλει στη μείωση των λογαριασμών ενέργειας έως και στο ένα τρίτο (-30%...