Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησης σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η ανάγνωση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπο μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστοτόπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.
Η… ασφάλεια καθορίζει τον προορισμό των τουριστών
.H ασφάλεια είναι βασικός παράγοντας στη λήψη ταξιδιωτικών αποφάσεων, ακόμα και αφού έχει πραγματοποιηθεί η κράτηση, για τη συντριπτική πλειονότητα των καταναλωτών, σύμφωνα με έρευνα που παρουσιάσθηκε στην ITB Future Day της έκθεσης ΙΤΒ του Βερολίνου.H έρευνα με τίτλο Travel Safety: Fears and Counter-Reactions of Global Tourists διεξήχθη από την ITB Berlin…
H ασφάλεια είναι βασικός παράγοντας στη λήψη ταξιδιωτικών αποφάσεων, ακόμα και αφού έχει πραγματοποιηθεί η κράτηση, για τη συντριπτική πλειονότητα των καταναλωτών, σύμφωνα με έρευνα που παρουσιάσθηκε στην ITB Future Day της έκθεσης ΙΤΒ του Βερολίνου. H έρευνα με τίτλο Travel Safety: Fears and Counter-Reactions of Global Tourists διεξήχθη από την ITB Berlin σε συνεργασία με την Travelzoo και βρετανικό πανεπιστήμιο τουρισμού σε δείγμα 6.000 καταναλωτών σε 9 χώρες. Καταναλωτές από τις κορυφαίες ταξιδιωτικές αγορές του κόσμου από την Ευρώπη, την Ιαπωνία, τη Ν. Αφρική, την Ινδία και τη Β. Αμερική, δήλωσαν ότι η τρομοκρατική απειλή προκαλεί το μεγαλύτερο φόβο στα ταξίδια.
Οι απαιτήσεις ασφαλείας που έχουν είναι πιο σημαντικές σήμερα σε σχέση με το 2014. Ανησυχούν επίσης για τις φυσικές καταστροφές, τις ασθένειες και την εγκληματικότητα σε τοπικό και εθνικό επίπεδο.Όπως ανέφερε στην ΙΤΒ το μέλος του ΔΣ της Travelzoo Europe, Richard Singer, το αποτέλεσμα είναι ότι οι ταξιδιώτες νιώθουν ανασφάλεια με διαφοροποιήσεις ανά έθνος.
Οι χώρες που επηρεάζονται πιο πολύ είναι η Γαλλία και η Ιαπωνία, κατά 50% και 48% αντίστοιχαΗ θεωρούμενη ως ασφαλέστερη πόλη στον κόσμο είναι το Σίδνεϋ, σε αντίθεση με την Κωνσταντινούπολη, η οποία σύμφωνα με την έρευνα κυριαρχείται από φόβο. Από τις κρατήσεις που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί, ο κ. Singer ξεχώρισε εκείνες για τις οποίες οι αγοραστές μετάνοιωσαν, τα ποσοστά των οποίων στο σύνολο των κρατήσεων, ανά χώρα, είναι τα εξής: 24% στις ΗΠΑ, 17% στο Ην. Βασίλειο, 13% στη Γερμανία. Έκανε δε έκκληση στους τουρ οπερέιτορ να ενημερώνουν όχι απλώς πριν την κράτηση αλλά και μετά από αυτήν τους ταξιδιώτες.
Οι μειώσεις στο κόστος διακοπών δεν είναι αυτό που πρέπει να γίνει, εξήγησε, καλώντας τις επιχειρήσεις να αντιμετωπίσουν την κατάσταση ως μια ευκαιρία. Οι τουρ οπερέιτορ, είπε, θα πρέπει να είναι προσφέρουν ξεκάθαρη πληροφόρηση από τις επίσημες πηγές τους, φέρνοντας σαν παράδειγμα την TUI. Οι μεγάλοι τουρ οπερέιτορ, τόνισε, πρέπει να αποτελέσουν πρότυπο για όλους τους άλλους, να αναπτύξουν συστήματα πιστοποίησης για πρότυπα ασφαλείας και να λαμβάνουν προληπτικά μέτρα στον προορισμό.