DIABASTE DWREAN SEC 132
techmail
DIGITAL TV 171
securityreport e mag odhgos 2021
3 Ιουλίου 2018 10:05

KEΠΚΑ: Facebook και Google ωθούν τους χρήστες να μοιράζονται μαζί τους τα προσωπικά δεδομένα τους

admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=WyJ3cC1jb250ZW50L3VwbG9hZHMvMjAyMi8wNS8wY2FmNjM5OGExNzljOTlmOTc5NzdkYzU4Y2UzOTc5Y19YTC5qcGciLFtbImRvUmVzaXplIixbMTIwMCwxMjAwLDEyMDAsMTIwMF1dLFsiZG9Dcm9wIixbMTIwMCw2MDAsMCwzMDBdXV0sMTY1MjI3NzMzMV0%3D&file=1a%2F0caf6398a179c99f97977dc58ce3979c XL 1aab993d

Σύμφωνα με το ΚΕΠΚΑ, Facebook και Google μας οδηγούν να επιτρέψουμε τη χρήση τεράστιου όγκου πληροφοριών, για εμάς μέσα από «πονηρή» σχεδίαση, επιζήμιες προεπιλογές απόρρητου και επιλογές του τύπου «Αν δεν το επιτρέψεις δεν παίρνεις υπηρεσίες», σύμφωνα με..

Σύμφωνα με το ΚΕΠΚΑ, Facebook και Google μας οδηγούν να επιτρέψουμε τη χρήση τεράστιου όγκου πληροφοριών, για εμάς μέσα από «πονηρή» σχεδίαση, επιζήμιες προεπιλογές απόρρητου και επιλογές του τύπου «Αν δεν το επιτρέψεις δεν παίρνεις υπηρεσίες», σύμφωνα με ανάλυση των πολιτικών απορρήτου των εταιριών αυτών. Από τη στιγμή που εφαρμόζεται, στην Ευρωπαϊκή Ένωση, ο νέος Κανονισμός Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, οι χρήστες ψηφιακών υπηρεσιών αντιμετώπισαν τις νέες ρυθμίσεις απόρρητου, μέσω αναρίθμητων αναδυόμενων μηνυμάτων.

Δυστυχώς, το Συμβούλιο Καταναλωτών της Νορβηγίας, δημοσίευσε, μια ανάλυση (http://bit.ly/2N2e9dG), που δείχνει ότι οι εταιρείες δεν έχουν πρόθεση να λάβουν υπόψη τους τις επιλογές των χρηστών τους. «Οι εταιρείες αυτές μας χειραγωγούν, ώστε να μοιραστούμε μαζί τους πληροφορίες, για εμάς. Αυτή η πρακτική δείχνει έλλειψη σεβασμού, προς τους χρήστες και παρακάμπτει την έννοια να δίνεται, στους χρήστες, ο έλεγχος των προσωπικών τους δεδομένων» δηλώνει ο κ. Finn Myrstad, Διευθυντής ψηφιακών Υπηρεσιών του Νορβηγικού Συμβουλίου Καταναλωτών. Το Νορβηγικό Συμβούλιο Καταναλωτών και αρκετές άλλες οργανώσεις καταναλωτών καθώς και ομάδες, που ασχολούνται, με το απόρρητο, στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ. ζητούν τις Ευρωπαϊκές Αρχές Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων να ερευνήσουν, εάν οι εταιρίες ακολουθούν πρακτικές, σύμφωνες με τον Κανονισμό Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.

Η ανάλυση του Νορβηγικού Συμβουλίου Καταναλωτών δείχνει ότι:

  • ·         Τα αναδυόμενα μηνύματα, για την πολιτική απόρρητου, ωθούν τους καταναλωτές να αποδεχτούν το μοίρασμα των προσωπικών τους δεδομένων.
  • ·         Η έρευνα δείχνει ότι οι χρήστες, σπάνια αλλάζουν προεπιλεγμένες ρυθμίσεις. Σε πολλές περιπτώσεις, Facebook και Google έχουν θέσει, εκ των προτέρων τις προεπιλογές, στα χαμηλότερα επίπεδα προστασίας του απόρρητου.
  • ·         Το μοίρασμα των προσωπικών δεδομένων και η χρήση προσωποποιημένων διαφημίσεων παρουσιάζεται, ως αποκλειστικά επωφελής, μέσω σχεδίων και διατύπωσης και συχνά, συνδυάζονται, με απειλές, για χάσιμο λειτουργιών, εάν οι χρήστες αρνηθούν.
  • ·         Οι πολιτικές απόρρητου, που προστατεύουν πραγματικά, απαιτούν περισσότερα «κλικ» και συχνά, είναι κρυμμένες.
  • ·         Σε πολλές περιπτώσεις, οι υπηρεσίες αποκρύπτουν το γεγονός ότι οι χρήστες έχουν, στην πραγματικότητα, ελάχιστες επιλογές και ότι αποδέχονται το μοίρασμα των δεδομένων τους, μόνο με τη χρήση της υπηρεσίας. Η αίσθηση, που δίνεται ότι οι χρήστες έχουν τον έλεγχο των δεδομένων τους, συχνά τους πείθει και μοιράζονται περισσότερες πληροφορίες.

Η νομοθεσία προστασίας προσωπικών δεδομένων απαιτεί οι εταιρίες να διευκολύνουν τους χρήστες να κάνουν καθαρές επιλογές, βασισμένοι στην πληροφόρηση και να επιτρέπουν, στους χρήστες, να διατηρούν τον έλεγχο των προσωπικών τους δεδομένων. Δυστυχώς, η κατάσταση είναι διαφορετική, απογοητεύει τους καταναλωτές και υποσκάπτει τις προθέσεις του νέου Κανονισμού.

Η κ. Monique Goyens, Διευθύντρια της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Ενώσεων Καταναλωτών (BEUC), σχολίασε: «Οι εταιρίες πρέπει να σεβαστούν και το πνεύμα και το γράμμα του νέου Κανονισμού. Η αναφορά δείχνει ότι πολλές παγκόσμιες ψηφιακές εταιρίες έχουν να διανύσουν πολύ δρόμο ακόμα, για να το πετύχουν. Οι Ενώσεις Καταναλωτών, στην Ευρώπη, θα συνεχίσουν να παρακολουθούν, να αποκαλύπτουν κακές πρακτικές και να εργάζονται, με το Νομοθέτη, για να βελτιώσουν την κατάσταση».

Η κ. Ailidh Callander, υπεύθυνη του νομικού τμήματος της Privacy International, σχολίασε: «Επικροτούμε την ανάλυση του Νορβηγικού Συμβουλίου Καταναλωτών. Καθώς ο νέος Κανονισμός τίθεται, σε εφαρμογή, από τις εταιρίες, είναι σημαντικό να ελεγχθεί πως οι εταιρίες αλλάζουν προϊόντα και υπηρεσίες, για να διασφαλιστεί ότι προστατεύεται το απόρρητο των χρηστών. Ζητάμε, από τους νομοθέτες, να ερευνήσουν τα σκοτεινά σημεία, τα οποία το Νορβηγικό Συμβούλιο Καταναλωτών αποδεικνύει ότι οι εταιρίες αναπτύσσουν και εμπλέκονται».

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ

  • Security Report, τεύχος 133

    Security Report, τεύχος 133

    Κυκλοφορεί σε όλα τα εξειδικευμένα σημεία διανομής το περιοδικό Security Report Δεκεμβρίου, πάντα μαζί με το περιοδικό Ψηφιακή Τηλεόραση. Στο νέο τεύχοςθα βρείτε ενδιαφέροντα θέματα και δοκιμές...
  • <strong>4η Διεθνής Έκθεση ENERGIA.TEC</strong>

    4η Διεθνής Έκθεση ENERGIA.TEC

    Η εξειδικευμένη έκθεση στην Ελλάδα για το ηλεκτρολογικό υλικό, το φωτισμό, τα συστήματα ασφαλείας και την ηλεκτροκίνηση, έκλεισε με περισσότερες συμμετοχές από κάθε προηγούμενη φορά,  με κορυ...
  • ΗΛΚΑ Α.Ε. : Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η Ημερίδα Τεχνολογίας της Dahua

    ΗΛΚΑ Α.Ε. : Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η Ημερίδα Τεχνολογίας της Dahua

    Με μεγάλη μαζικότητα διεξήχθη η Ημερίδα Τεχνολογίας που διοργάνωσαν από κοινού οι ΗΛΚΑ Α.Ε. και η Dahua Technology. Ο συνολικός αριθμός των παρευρισκομένων έφτασε σε τριψήφιο αριθμό, ενώ ξεχώρισε ...
  • <strong>Επιλέγοντας φακούς σε ένα Κλειστό κύκλωμα Τηλεόρασης</strong>

    Επιλέγοντας φακούς σε ένα Κλειστό κύκλωμα Τηλεόρασης

    Στα μάτια των περισσοτέρων όλοι οι φακοί κάμερας είναι ίδιοι και κάθε φακός κρίνεται ικανοποιητικός αρκεί να παρέχει εικόνες υψηλής ευκρίνειας. Στον κόσμο των ειδικών όμως, τα πράγματα είναι αρκετ...
  • <strong>Καλώδια Ethernet σε συστήματα βιντεοεπιτήρησης</strong>

    Καλώδια Ethernet σε συστήματα βιντεοεπιτήρησης

    Ένα καλώδιο Ethernet είναι ένας κοινός τύπος καλωδίου δικτύου που χρησιμοποιείται ευρέως σήμερα για την ενσύρματη σύνδεση πολλών συσκευών, όπως οι υπολογιστές, τα switches, οι κάμερες ασφαλείας, τ...
  • <strong>Πώς θα καταλάβετε ότι ένα σύστημα συναγερμού χρειάζεται αναβάθμιση;</strong>

    Πώς θα καταλάβετε ότι ένα σύστημα συναγερμού χρειάζεται αναβάθμιση;

    Αναπόφευκτα κάποια στιγμή, κάθε ιδιοκτήτης θα πρέπει να αναρωτηθεί - ή θα απευθυνθεί σε έναν ειδικό - για το εάν πρέπει να προχωρήσει στην αναβάθμισή των συστημάτων ασφαλείας του. Παρακάτω, παρατί...
  • <strong>Internet of Things</strong>

    Internet of Things

    Το Διαδίκτυο των πραγμάτων (IoT) αποτελείται από έξυπνες συσκευές που επικοινωνούν μεταξύ τους. Δίνει τη δυνατότητα σε αυτές τις συσκευές να συλλέγουν και να ανταλλάσσουν δεδομένα. Εκτός αυτού, το...
  • <strong>U-PROX</strong>

    U-PROX

    Η PARADOX HELLAS S.A., αποκλειστικός αντιπρόσωπος και εισαγωγέας των ασύρματων συναγερμών U-PROX, διαθέτει στην αγορά μερικά νέα KIT της εταιρίας που προσφέρουν μεγάλη ευελιξία κατά τη διάρκεια τη...
  • <strong>BRADY M211 mobile</strong>

    BRADY M211 mobile

    Η γνωστή εταιρία BRADY που ειδικεύεται σε υλικά και εκτυπωτές σήμανσης εγκαταστάσεων παρουσίασε το νεότερο μοντέλο εκτυπωτή που λειτουργεί μέσω εφαρμογής απο το κινητό τηλέφωνο. Γι’ αυτό το λόγο κ...
ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ
ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
ΓΙΑ ΤΑ
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
LIBRA PRESS
Καυκάσου 145, Αθήνα, 11364



ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ


Securityreport.gr - Το απόλυτο περιοδικό για τα συστήματα ασφαλείας
Libra Press © Copyright 2022 | All Rights Reserved
Dual Design